úterý 1. ledna 2013

Silvestrovské přípravy

Dobré ráno! Vítám vás u prvního článku v roce 2013. Týká se včerejších příprav oslavy příchodu nového roku. Výsledky líčení se budu snažit zdokumentovat během večera a jestli to bude za něco stát, tak je se pak dodám :) Protože jsem se malovala až večer před odchodem pryč, tak už nešlo nic fotit, ale nějaké ty přípravy jsem zachytila. Netuším, jestli vás to bude zajímat, ale  předpokládám, že dneska nemá cenu debatovat o nesmrtelnosti brouka, protože toho asi většina z nás má dost po včerejší noci, takže tohle je taková oddechovka :)



Začneme tedy od základu. Báze pod make-up je u mě nutností, make-up Colorstay vydrží i tu nejdivočejší party, takže nesmí taky chybět. Pod oči pořádný korektor a všechno to zafixovat pudrem :)


Protože je ten Silvestr, tak se nemusím krotit s líčením a nějaký ten třpyt a umělé řasy se snesou :) Barevně jsem oči ladila do zlato-fialové kombinace, kterou mám moc ráda. Holt klasické černé kouřovky nejsou nic pro mě :)

Použila jsem kombinaci stínů z paletky Midnight Emergency od Urban Decay a zlatého očního stínu Benefit. Pro pořádný lesk tu máme pigmenty Inglot a pro zvýraznění očí umělé řasy stejné značky.


Na tváře moje oblíbená růžová tvářenka Chanel a zlatý rozjasňovač M.A.C. Protože jsou oči výraznější, na rty jsem dala jen jemně růžovou rtěnku Lancome.

A to je z líčení všechno :) Zítra vám povím (nebo třeba i ukážu) jestli se to povedlo a vydrželo to nával novoroční radosti a alkoholu :)




A teď něco méně kosmetického...


Moc tomu alkoholu během roku nedám a tvrdej nepiju vůbec. Oblíbila jsem si ale namíchané drinky od Marks and Spencer. Líbí se mi, že si vybrat můžete z široké nabídky různých drinků a letos jsou moji favorité Rum s colou a Cosmo :) Mají i Mojito nebo třeba Piňa coladu...





A protože máme letos dámskou jízdu, stylové čelenky nesmí chybět :)




A malá zkouška v koupelně :)



Jak jste si užily novoroční oslavy vy? Vyžívaly jste se v líčení, nebo jste ho vůbec neřešily? :)

23 komentářů:

  1. Krása! Už se těším na fotku, kde bude vidět ten tvůj konečný look, ale cítím to tak že to bude nádhera! Čelenka je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, láček jsem si pořídila taky, odstín Razzmatazz, jen se mi oloupal prostředníček, ale to nevadí :) No a vzhledem k tomu, že dnes od 7 už pracuju, tak jsem byla doma a líčení neřešila, lak postačil :))

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení bylo určitě moc pěkné. :) Já jsem Silvestr strávila doma, vůbec jsme neoslavovali, akorát jsme si o půlnoci připili a zapálili ohňostroj. O těchto drincích jsem vůbec nevěděla, ale je to skvělý nápad! Všechno nejlepší do nového roku!
    http://svet-podle-klary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jak tak čtu Tvůj článek, tak si říkám, že bych tu svou chanel tvářenku mohla taky konečně vytáhnout. :) líčení s takovýma barvičkama muselo být hodně hezký :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty drinky.. mňam! Cosmo bych si dala ráda, takže příště se v M&S určitě stavím :D já byla včera na friscu a stačilo mi to. koukali jsme s přítelem na Temného rytíře (Betmana) :D a bylo nám fajn..

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, těším se na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se moc těším na výsledek, co jsem si odvodila z těchto fotek, to bude určitě úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, škoda, že jsi nepřidala fotku samotného líčení. Ale i tak jsi to krásně zdokumentovala. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, musela jsi vypadat nádherně :)) Zlatá s fialovou je super kombinace ;)... A drincích z Marks&Spancer jsem nevěděla, ale jsou dokonalý! :D určitě taky vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Podľa použitých produktov to muselo byť skutočne krásne líčenie :) Dúfam teda, že pridáš ešte nejaké fotky!

    OdpovědětVymazat
  11. wow, těším se na fotky ! a ty drinky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak doufám, že sem hodíš i tu fotku, muselo to vypadat úchvatně! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Už se moc těším na tu fotku, je mi jasné že jsi určitě vypadala nádherně! Čelenky jsou krásné :)
    Já jsem líšení nijak neřešila protože jsem byla doma :D

    OdpovědětVymazat
  14. Už se těším na fotku :) Já byla u přátel a tak jsem moc make-up neřešila :) Koukám, že v M&S bude zachvíli k dostání i chleba :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  15. ty drinky z M&S jsou skvělý, taky jsem spíše na to míchané :)

    Šťastný nový rok přeji!

    OdpovědětVymazat
  16. Ty čepičky jsou stašně hezké :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Líčení bude určitě super a ty čelenky se mi moc líbí :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  18. Můžu se zeptat, ten make up od Revlonu je ten stejný odstín, jako ten o kterém jsi psala post o tom, že je tmavý nebo sis pořídila nový. Chci si ho objednat jen si nevím rady s odstínem, děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
  19. baja: je to pořád jeden a ten samý, bohužel :) ale na oslavy do baru je odstín v pohodě :) přemýšlím, že bych si nový pořídila v odstínu buff :) ale blbě se to z fotek z netu odhaduje

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si s líčením dala celkem práci, ale bohužel to nebylo úplně vidět :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkná výbavička :)
    Taky jsem si dala práci, ale vypadalo to tak klasicky :D

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)