středa 9. ledna 2013

Salcura Antiac sprej na akné

Nejsem si jistá jak moc je značka Salcura známá mezi českými milovnicemi kosmetiky, pro mě je to každopádně novinka a první zkušenost s touto značkou. Dneska bych vám ráda představila zabijáka všech pupínků, takže snad potěším všechny čtenářky s problematickou pletí.



Salcura Antiac Acne clearing spray (100ml) 445Kč, koupíte zde oficiální info zde

Acne cleansing spray je určený pro všechny, kteří trpí na akné, bílé a černé komedony, pupínky a skvrny. Navíc má v popisu práce i hloubkově čistit pleť a zklidňovat jí. To samozřejmě může tvrdit kdejaký přípravek podobného ražení, že? Jak je na tom ale tento sprej?

Pozitiva (+)

- nevysušuje pleť
- neobsahuje alkohol, peroxid vodíku, parabeny ani antibiotika
- viditelně zklidňuje zarudlou a podrážděnou pokožku
- pomáhá v boji s pupínky

Začnu pozitivně, tedy tím, co se mi na spreji líbí. Když jsem ho před několika týdny (i když to už budou spíš měsíce) začala používat, tak první, čeho jsem si všimla, že rychle a viditelně zklidňuje pokožku. Znáte to, občas vám něco nesedne a obličej vám ošklivě zrudne. Případně když si třeba osobně čistím pleť (čti jako nimrám se v černých tečkách), tak mám pak logicky i zarudlý obličej. Tohle všechno ale rychle zmizí po nastříkání spreje na celý obličej. Zejména v těchto situacích jsem měla pocit, jako by sprej kůži okamžitě lehce ochladil a zklidnil. Po chvíli pak na obličeji není ani stopa po zarudnutí. S tím souvisí i fakt, že mám pocit, že se rychleji ztrácí i drobné jizvičky nebo začervenání po pupínkách. Regenerace a zklidnění kůže je tedy zřejmé. Obličej není po použití vysušený, jako se to u některých přípravků na akné stává a sprej není nijak agresivní. A to nejlepší na konec, kromě výše zmíněných pozitiv mi opravdu helpnul s občasnými pupínky. Jako samozřejmě nic vám je nadobro nevyzmizíkuje z tváře, ale když vám něco usnadní boj s nimi i následnou fázi "hojení", tak nejde být nespokojený.

Negativa (-)

Jako první se mi na spreji příliš nelíbí dávkování. Sprej má opravdu "široký" dostřik a stříká většinou všude kolem, jen ne, tam kam chci :) Na celý obličej mi stříkání příliš nevyhovuje, nechci aby se mi sprej dostal do očí, proto ho většinou aplikuju na vatový tamponek a tím pak čistím pleť. A druhá věc, co mi moc nevoní (doslova) je parfemace. Cítím ze spreje tea tree oil a ten mi prostě nevoní. Ve složení je na nějakém 4.místě, takže je tam i cítit. Jinak nemám spreji co vytknout :)










Složení:



Když přimhouřím oči nad negativy, tak můžu s čistým svědomím říct, že tenhle sprej vážně pleti viditelně pomáhá. Nejvíc se mi líbí jeho zklidňující efekt, protože na případné pupínky mám i své jiné osvědčené zabijáky. Ale spojení zklidnění a antibakteriálních složek zároveň mě baví. Navíc je sprej k pleti opravdu šetrný a nemusíte se bát zbytečného přesušení nebo podráždění. Za mě můžu sprej rozhodně doporučit, stal se za tu dobu mým věrným pomocníkem a v případě, že je potřeba, ho použiju a jsem pak spokojená. Pupínky nemají šanci :) A co mě i překvapilo, jaké pozitivní ohlasy jsem se dočetla na oficiálních stránkách. Některé uživatelky doslova hýří nadšenými výrazy :)

Kdyby jen tak nějak lépe voněl a to dávkování nebylo tak nešikovné!

Znáte značku Salcura? Slyšely jste už o tomto antibakteriálním spreji? :)

Pro více informací se můžete připojit i na český facebook zde.



PS: děkuji PR zastoupení značky za poskytnutí produktu k recenzi

30 komentářů:

  1. Téda tak to vypadá slibně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to zaujímavo, aj keď ja už dlhšiu dobu problém s pupínkami nemám (až na občasného nezbedu, ktorý sa pár krát do roka objaví). Ale čo sa týka dávkovania, tak mi hneď napadlo, že je to schválne vymyslené kvoli tomu, aby sa ním dalo dostať na ťažko dostupné miesta, ako napríklad záda a tak. Pripomenulo mi to sprej na akné od Mary Kay, ktorý sa bohužiaľ momentálne nepredáva. Tak možno preto ten sprej aj tuto...Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  3. Slávka: to je pravda, já to brala z pohledu stříkání na obličej, protože jinde po těle jsem sprej nepoužívala, ale třeba na tělo je to široké rozprašování praktické, to je fakt :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm tak to je pro mě novinka a hodně zajímavá! S pletí mám stále problémy a pupínky řeším neustále. Jak se aplikuje, po nebo před tonikem(nebe ten se vynechá?) a pak na to krém? díky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Alizia: když jsem zklidňovala pleť, tak rovnou po čištění a když jsem ho používala přímo k "léčení" pupínků, tak jsem jím potírala odlíčenou pleť (odlíčila jsem micelárkou a čistou pleť jsem jsem jím potřela)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, na ten sprej právě se ségrou čekáme. Objednávaly jsme z feelunique. Je tam o dost levnější, než na českých stránkách. Už se nemůžu dočkat. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda o téhle značce slyším úplně poprvé a upřímně bych ji jen tak nevyzkoušela, protože mám z většiny čitících přípravků hrůzu (nesnesu ani většinu krémů natož něco s touto funkcí...). Složení vypadá super! Gratuluji ke skvělému nálezu. Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna něco takového potřebuju. Na tu neplechu na mym čele, která se přes tři týdny ne a ne spravit, se už nedá koukat! Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle značka je pro mě úplná novinka, díky za tip, Rendy! Taky mě trápí občasné pupence, mohl by se mi hodit.

    OdpovědětVymazat
  10. A to já vůni tea tree mám u takových věciček moc ráda. Zbožňuju když jím třeba voní make-up. Hned mám pocit takové čistoty a sterility:), prostě, že to pomáhá.

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé :)
    Já teda přímo nesnáším "odér" tea tree. Mám doma malou lahvičku toho 100% olejíčku a používám ho pokaždé s odporem. Bohužel to teda opravdu zabírá a nevím o ničem lepším.... Je vůbec něco s tea tree, v čem není cítit, ale pomůže to?:D Naštěstí to potřebuju jen občas.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to vypadá hodně dobře, já sice s pletí problémy nemám, ale na lokální používání bych ho jednou za čas určitě taky využila:)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to super, ale já ten smrad z tea tree taky nemůžu vystát..:/ Ale něco na zklidnění by se hodilo, mrknu se po něm, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  14. Celé kozmetiky vyzerá skvele. Momentálne skúšam rada takúto kozmetiku, ktorá sa nedá len tak v obchodoch dostať.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá moc dobře, tea tree mi taky nevoní :/

    OdpovědětVymazat
  16. keď hovoríš že to pomáha, skúsim to! ;)

    OdpovědětVymazat
  17. O této značce slyším (tedy čtu :D) poprvé... ale zaujala mne :)
    Jakožto majitelka "pubertální" pleťi mám občasný boj s pupínky, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Rendy, vůbec tu značku neznám, zní to moc zajímavě! :) Myslíš, že se to dá sehnat i jinde než na netu? Na jaře jedu do UK, myslíš, že bych to tam mohla sehnat? Díky měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je pro mě novinka. :)
    Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  20. Xoana: prodává se i na feelunique, takže i někde v UK by se dal asi sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  21. No mě to teda vyloženě nadchlo! Myslím, že dřív či později mě nemine. Ačkoliv taky nemám ráda tea tree olej :( Teda jeho vůni. Až jednou někdo přijde s opravdu účinným přípravkem na pupínky, který navíc bude příjemně vonět, tak ho nominuju na Nobelovku!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  22. Vypada to slibne:) Ale podobne ucinky ma i jarishova voda a ta stoji do 100 Kč :) Ta je teprve zazrak!

    OdpovědětVymazat
  23. jestli opravdu pomáhá tak to bych si ho snad pořídila, protože zatím většina produktů má jen plnou pusu slibů a skutek utek :) Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  24. Značku vůbec neznám, ale jestli pomáhá tak překousnu i tu cenu. Tea Tree mi nevadí, tak s tím bojovat nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tuhle značku vůbec neznám, ale vypadá to slibně :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  26. Tak já, ač bych tyto problémy s akné měla mít dávno ze sebou, tak mě znovu obšťastnily:( Děkuju za tip. A mám radost, že nejsem jediná, kdo si nemůže pomoct a nimrá se v černých tečkách:)

    OdpovědětVymazat
  27. teda! musím říct, že jsi mě dost nalákala.. sháním teď něco nového jako obměnu Biodermy, takže bych do toho i šla. jen ta cena je poměrně vysoká vzhledem k obsahu.

    OdpovědětVymazat
  28. Tak jsem se dočetla, jak na tu aplikaci - děkuju! :) A moc se na něj těším :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já teda nevím... mini balení mě naprosto nadchlo a okamžitě jsem objednala obří balení. Používala jsem asi dva měsíce přesně podle návodu (sice obrovská potřeba, ale co bych pro tu vidinu krásné pleti neudělala) a ono nic... Naopak se mi pleť strašně zhoršila, ráno jsem se budila s několika (!!!) novým pupínky, což jsem dříve neznala. Vůbec jsem nechápala čím to může být. Antiac jsem přestala používat, už asi měsíc pokorně mažu sudocrem a mole tlamka se pomaloučku dostává k normálu. Ale jsem na sebe neskutečně naštvaná, že jsem si vlastní vinou z né zcela dokolalé pleti vytvořila pleť příšernou ala bez make-upu se nikde neukažu (ani před přítelem, což se řeší vážně těžko) :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Adélo, přesně toho se bojím.. abych nevypadala jako muchomůrka! Zhoršení je prý sice jen krátkodobé, ale četla jsem, že někdo potom měl akné horší, než v pubertě. Takže mám na cestě malé balení.. a uvidím, co to se mnou udělá.. :D
    PS: Na jak dlouho to mini balení vydrží?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)