sobota 19. ledna 2013

Pomůcky, které mi usnadňují kosmetické bytí

Ráda bych se s vámi dneska podělila o moje oblíbené pomocníky, které mi usnadňují každodenní líčení nebo jinou péči o můj zevnějšek. Asi většinu z nich samy znáte, ale podle mě jsou některé prostě skvělé a zaslouží si svých 5 minut slávy :)



1) Multifunkční paletka Inglot (150 Kč)

Kovový kus ve tvaru paletky naprosto miluju a používám ho téměř denně. Má hned několik využití a můžete si všimnout, že podobné paletky používají i v jiných obchodech s profesionální kosmetikou (když vás líčí). Tak zaprvé je paletka skvělá na míchání odstínů make-upů. Za druhé je výborná k nanášení make-up pomocí štětce. Trochu na destičku kápnete, naťupkáte štětcem a pak nanesete na obličej. Nevím jak vy, ale nesnáším make-up napatlaný po celých rukou nebo když někdo make-up "nakydá" rovnou do štětce. Navíc pokud vlastníte nějaké nepraktické balení make-upu (např.Colorstay), který nemá pumpičku, tak si celý proces nanášení značně usnadníte. Dál můžete používat destičku třeba k míchání a nanášení pigmentů nebo jiných líčidel, která je lepší nabírat z destičky, než rovnou z původního balení. Samozřejmě ale destičku můžete nahradit něčím jiným, záleží na vás.



2) Rozčesávač řasenky Sephora (cca 150 Kč)

Tahle malinká věcička má hned dvě funkce. Stranu bez hřebínku můžete použít při líčení očí řasenkou, aby se vám neobtiskla na víčko a stranou s hřebínkem pak řasy rozčesáte. Celé to pak složíte a nezabere to skoro žádné místo.


3) Ochranný štít pod oči E.L.F (99 Kč)

Tuto pomůcku jste tu už mohly vidět nedávno. Využije jí každá z vás, která používá stíny obsahující třpytky, které mají tendence opadávat při líčení pod oči. Uplatnění najde i při líčení očí třeba pigmenty nebo sypkými stíny.




4) Pomůcka na lakování nehtů Sephora (cca 120 Kč)

Pro nešikovné "manikérky" (jako jsem například já) má Sephora tuto malou vychytávku. Do vykrojené části dáte nehet a začnete lakovat. Nestane se vám tak, že přetáhnete okraj a lak vám tak ulpí na kůži. Je to samozřejmě spíš pro někoho s krátkými nehty, protože u dlouhých přetažení tolik nehrozí.




5) Tangle Teezer (od 250 Kč)

Já bych se bez tohoto hřebenu už prostě neučesala. Jestli ho někdy přestanou vyrábět, tak se půjdu fakt vyplakat do kouta a ostříhat na krátko :) Jiné hřebeny jsem vyhodila a nepoužívám nic jiného. Jestli mi něco usnadňuje každodenní bytí, tak právě tenhle kouzelný kartáč.





6) Gumová destička na čištění pleti (samostatně prodejná pouze v Sephoře, toto je z balení čistícího gelu Loreal)

Když jsem vypotřebovala čistící gel od Lorealu, tuto čistící destičku jsem si schovala a používám jí každý den. Nanáším na ní čistící gel a obličej jí masíruju. Po opravdu dlouhodobém používání můžu konstatovat, že se díky ní tvoří méně černých teček a nemusím je čistit tak často, jako když si pleť čistím bez této destičky. Něco na těch bodlinkách asi opravdu je a na černé tečky to funguje. Spíš jako prevence, než že bych si s ním černé tečky pak nějak odstraňovala. Samostatně podobnou destičku koupíte i v Sephoře asi za 150 Kč, jinak gel i s houbičkou mají v každé drogerii.




EDIT: pro lepší představu, jak se používá pomůcka pro lakování nehtů :)



Tak to jsou mé oblíbené pomůcky, které mi usnadňují mé kosmetické bytí. Někdo z vás určitě namítne, že se většina z nich dá nahradit něčím jiným, to nikomu nechci vyvracet, ale nemám důvod hledat alternativy, protože se mi všechny tyto věci osvědčily :) 

Budu ráda, když se s námi podělíte a prozradíte nám svoje oblíbené pomůcky, které vám usnadňují život :) Používá někdo z vás něco z výše uvedených věcí?

47 komentářů:

  1. Gumový špunt s bodlinkama vypadá dobře! Asi se podívám po Lorealu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka je podle mě úžasná (a multifunkční) vychytávka, jedna z mála věcí, kterou od Inglotu prostě musím mít :) Až se zase někdy dostanu do Prahy a na Chodov, rozhodně ji beru, spolu s nějakými pigmenty a Duraline :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten gel od L´Orealu s čistící destičkou jsem úplně zapomněla, musím si ho konečně pořídit.

    OdpovědětVymazat
  4. ta paletka od Inglotu vypadá fajn, ale dát 150 korun za kus kovu? To se dá využít i něco jinýho, klidně i plastovýho podle mě... Ostatní vychytávky jsou fajn a docela nad nima uvažuju (až nad tím od ELFu, protože mám k ELF neskutečnou averzi)

    OdpovědětVymazat
  5. Tangle Teezer mám a taky jsem si na něj moc zvykla! Nejvíc mě zaujala ta paletka a ta "destička" na nehty, občas to taky nemám tolik precizní a pak to buď odlakovávám, nebo loupu :P :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je super článek, Rendy! Tu destičku od Inglotu si budu muset pořídit, nemám ráda, když si dám make-up na ruku a ony mi pak tam ty zbytky během líčení celého obličeje nechutně zasychají...jinak čistící destička je super, taky jsem měla ten gel s ní.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten gumáček z lorealu taky používám a mám ho radši než ten ze sephory :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé vychytávky, tu destičku pod nehty bych ocenila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Na TT nedám dopustit! Zrovna jsem na něj psala recenzi.. Jinak tu pomůcku na lakování nehtů bych potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mě zaujala především ta pomůcka od ELFu, jestli u nich budu někdy dělat objednávku, tak si jí asi koupím:)

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní věcičky :) taky bych ocenila asi tu destičku :)

    OdpovědětVymazat
  12. skvelý článok!!!všetkých pomocníkov (okrem tangle :D ten mám) by som nutne potrebovala! :D mohla by si spraviť také balíčky..podľa mňa by sa hneď predali :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to rozčesávatko na mihalnice ma absolútne dostalo! :D To si kúpim keď pôjdem do sephory a nezabudem nato ako prvú vec :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám akorát tangle teezer, ale i ostatní věci se mi moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  15. Přiznám se, že z těchto vychytávek nevlastním ani jednu, ale na ten oční štít od elfu jsem se dívala už dříve a nějak zvlášť mě nezaujal... až do teď ;) :)

    OdpovědětVymazat
  16. sakra to je ale vychytávek :) mě se líbí destička na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  17. Velice inspirující článek! Prosímtě, jaký použiváš nejraději štětec na nanášení make-upu? Rozhoduji se mezi Stippling Brush a kabuki flat top, a preferuji spíše přirozenější vzhled bez velkého krytí.

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek. O některých věcech jsem nevěděla, že existují. Brzy navštívím Sephoru. Moc díky :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Waw, polovicu vecí som teda vôbec nepoznala!Ale super vychytávky, zaujímavý článok!

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek, nejvíc se mi líbí rozčesávač řasenky, snad ho v Sephoře po tvém článku ještě seženu :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Teda to jsou vychytávky :D Destičku na nehty jsem nějak nepochopila, pro mě bude snazší lakovat bez ní :D
    Ale líbí se mi destička od Inglotu a zírám na to udělátko od elfu, na stíny co opadávají. Ono to jde sice vyřešit přiloženým kapesníčkem, že jo, ale tohle vypadá vtipně :D
    A TT je i můj oblíbenec :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tangle teezer je super, taky už se nečešu ničím jiným. Asi si pořídím tu destičku pod oko na nanášení stínů :) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  23. jitulka123: nejraději používám flat top, ten co je na obrázku vedle make-upu. Je fakt skvělý a make-up s ním jde skvěle nanášet. Ke stupplingu bych se už asi nevrátila, měla jsem pocit, že u některých make-upů mi na obličej nechával šmouhy, které jsem pak ještě musela rozmazávat prsty. Takže já na make-up budu pořizovat už jen flat top :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné pomůcky ta destička a ten rozčesávač na řasy se mi hodně líbí! :) Jinak TT už taky nedám z ruky jediný kartáč, který mě rozčeše. :) Chtěla sem se zeptat když sem si na tvojí radu pořídila Lancome Tinted Idole make-up jaký štětec bys mi doporučila na něj. Děkuji! A jinak článek super! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, mohla bych se prosím tě zeptat, jak přesně se používá ta destička na nehty? Ať na to koukám, jak chci, nějak to v tom nevidim, aby to dělalo, to co by mělo...ale to by se mi právě moc hodilo! :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  26. ješiš, to jsou skvělé vychytávky!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám ten gumový kartáček na čištění obličeje z Avonu a stál asi 30 Kč (?) Možná ho tam ještě někdy budou mít :)
    Svět podle Kláry

    OdpovědětVymazat
  28. Super článek! Ty věci ze Sephory jsou ale asi novější? Protože jsem si jich nikdy dřív nevšimla, nebo jsem po nich jen možná nekoukala. Na to rozčesání řas mám něco podobného od Tweezeru, dostala jsem to zadarmo k nákupu v Korresu. Mně asi přijde nejpraktičtější ta kovová paletka na makeup, kterou bych ale nevyužila, protože ho nepoužívám a pak to na stíny od ELFu. To vypadá hodně prakticky, protože když si večer maluji oči černými stíny, tak si pod oko musím dávat ubrousek, jinak vypadám jak panda a musím ty stíny odstraňovat odličovačem, což mě nebaví, když už jsem namalovaná.

    OdpovědětVymazat
  29. tá pomocka na lakovanie je super... to by sa mi zišlo.

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Rendy, moc chválím za článek! :) Šikovný a dost jsi mě inspirovala :) Chtěla bych se optat jaký štětec na makeup používáš (jako co je to za značku a přímo název) - děkuji mockráát!! :) Jinak mám takový typ na ten kartáček od Loerálu. Avon ho dělá taky, cca za 69,-Kč - podle akcí. Používám ho a jsem spokojená daleko více, než s tím od Sephory. Ikdyž mi přijde naprosto stejný, ten z Avonu daleko více napění čisticí gel :) Díky za odpověď a přeji hezký víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Většinu vecí jsem vůbec neznala (až na TT, samozřejmě), díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  32. Teda, nic z toho nepoužívám, ale zaujal mě ten rozčesávač řas ze Sephory:-O

    OdpovědětVymazat
  33. to je moc zajímavý článek, to je jako seznam věcí, které si musím pořídit :) Ten kartáček na čištění pleti mě zaujmul asi nejvíc, protože mám celkem problem s černými tečkami. A Teezer si přeju už hodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  34. to sú vymoženosti o niektorých som doteraz ani nepočula :D

    OdpovědětVymazat
  35. tu destičku na nehty bych nutně potřebovala já! :D já mám nehty jednak krátký a jednak jsem strašně nešikovná.

    OdpovědětVymazat
  36. tu pomůcku k lakování nehtů bych nutně potřebovala! :D jinak, ten gumový kartáček od Loreal mám taky a hojně ho využívám.

    OdpovědětVymazat
  37. O asi polovici z nich som absolútne netušila že existujú :D :D Používam len "tú vec" na čistenie pleti :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Tak rozčesávač na řasy jsem až do dnes neznala a ráda poznám, díky za představení, rande už zvládneme sami :o)

    OdpovědětVymazat
  39. Klaarkens Voborníková: je to eshopu http://www.plumfooleryshop.cz/ myslím, že snad ani žádnou značku nemá, ale vypadá stejně jako ten od Everyday minerals a je fakt skvělý. Měkký a hustý, takže se s ním make-up výborně nanáší i roztírá :) Vřele doporučuji

    Therezka: mám to už nějakou dobu, novinky to určitě nejsou. Spíš sis toho možná nevšimla, mívají to ve stojanech u štětců a jiných pomůcek :)

    thessa: dodala jsem do článku foto, jak se to používá :)

    Bí: jak jsem psala výše, flat top štětec je z eshopu http://www.plumfooleryshop.cz/stetce-c9/?pg=2 a můžu ho vážně doporučit. Jsem s ním strašně spokojená. Jen si nejsem jistá, jestli ho mají zrovna na skladě. Kdyžtak bych napsala mail přímo Káje, jestli bude v nabídce znovu :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, pěkný příspěvek! Můžu se tě zeptat, jestli jsi make-up od Revlon koupila tady v ČR? Já si kosmetiku od Revlon vozím z USA, miluju jejich rtěnky, tak bych byla štěstím bez sebe, kdyby se Revlon kosmetika dala sehnat tady v ČR. :-) Díky moc

    OdpovědětVymazat
  41. Lucy´s: tenhle jsem si také přivezla z USA, ale určité věci od Revlonu se dají koupit třeba zde: http://outlet-madalen.cz/ nebo http://www.plumfooleryshop.cz/

    OdpovědětVymazat
  42. Děkuji moc Rendy! :) Objednala sme si u Káji ten flat top kabuki alá Sigma tak uvidím možná si objednám i ten co máš ty až bude na skladě. :)

    OdpovědětVymazat
  43. tak o techto vecech jsem nemela ani poneti:)))asi potrebuju pomucku na ty nehty:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  44. ta kovová paleta je opravdu skvělý vynález :) hodila by se ..

    OdpovědětVymazat
  45. exfoliátor z toho čistícího gelu od L'Oreal také používám neustále, výborně s ní vyčistím pleť. o té paletce neustále teď přemýšlím, hlavně je to šikovná věcička, jak si namíchat ten perfektně padnoucí odstín make-upu :)

    OdpovědětVymazat
  46. já se musím pochlubit se svým masážítkem od Soap and Glory... a je skvělý! oceňuji i 2 druhy povrchů
    http://1.bp.blogspot.com/_YlHaE8LcrVI/Srfd_a2yk5I/AAAAAAAAAPA/9_laYDcqWNE/s320/P1060915.JPG

    OdpovědětVymazat
  47. Pěkné vychytávky, o některých jsem ani nevěděla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)