pátek 4. ledna 2013

NYC - pudr Smooth Skin aneb objev roku


Na článek o tomto pudru jste se podle ohlasů těšily, tak tady ho máte  :) Dalo by se říct, že se bez nadsázky dá tahle černá placička označit jako objem roku z drogerie. Jestli v nějakém případě platí - hodně muziky za málo peněz, tak právě v tomto případě. Ještě předtím, než jsem si ho rozbalila jako narozeninový dárek od kamarádky, jsem četla několik článků o tom, že se tenhle pudr vyrovná slavnému (a drahému) pudru Blot od M.A.C. Protože jsem tento pudr také před nějakým časem měla, porovnání je tedy na místě :)


Možná by se na úvod hodilo říct, co vlastně od pudrů obecně očekávám. Nemám ráda, když pudr vytvoří na obličeji nepřirozený nános, tvoří mapy, nebo zdůrazňuje suchá místa na obličeji. Přesně tohle všechno mi dělal všemi milovaný Rimmel Stay Matte, který jsem proklela až do pekla :) Na dlouhou dobu jsem neměla chuť experimentovat s drogerkovými pudry, protože co si budeme povídat, najdou se mezi nimi i pořádné "šunty". A nikdy by mě nenapadlo, že zrovna pudr značky NYC mě ohromí. Nikdy jsem moc nechápala, co na této značce všichni mají. Prodává nekreslící stíny a fixy na rty, co hned vyschnou, takže mě to ke stojanu NYC zrovna moc netáhlo. Byla to ale chyba v případě tohoto pudru. Protože za 89 Kč je bezkonkurenční.



Pudr je téměř transparentní, jestli od pudru očekáváte určité krytí, tak tento kousek nebude to pravé. Obličej pěkně zmatní a ten vydrží neskutečně dlouho matný. Opravdu mám někdy pocit, že se lesknu velice brzy od prvního přepudrování, ale s tímto pudrem ráno přepudruju celý obličej a celou pracovní dobu (8h) neřeším lesknoucí se nos nebo tváře. Zároveň je pudr na pleti úplně přirozený a nedělá ošklivé mapy a nijak extra nepráší. Pro mě tudíž naprosto ideální. Nedávno jsem u někoho četla, že mu rychle ubývá, ale to zatím nijak výrazně nepozoruju. A i kdyby, za těch pár korun si ho půjdu ráda koupit klidně každé dva měsíce :) Asi chcete slyšet, jestli se tedy vážně podobá Blot Powder od M.A.C. Abych byla upřímná, nevidím v nich rozdíl. Na obličeji vypadají ve výsledku prostě stejně. A pochybuju, že by někdo na ulici poznal, jestli mám pudr za stovku nebo za pět :) U Blotu si samozřejmě zaplatím značku i pěkné balení, ale asi uznáte, že o tom to není. Takže s klidným svědomím můžu říct, že jsem našla produkt, který se vyrovná těm dražším a tudíž značně ušetřím a můžu si pak koupit jiné kosmetické zbytečnosti :)

 

Balení není moc pěkné. V drogerii se najdou určitě mnohem hezčí pudry. Mám pokaždé strach, že se mi pudr zlomí uprostřed, protože jak vidíte, to, co spojuje obě poloviny balení k sobě je opravdu jen trocha plastu, hodně fórového. Pudr mám doma, takže to opotřebení není nijak výrazné, ale jako pudr do kabelky bych ho asi nedoporučila :) Houbičku, která je součástí balení jsem hned vyhodila, protože byla opravdu ošklivá a hrozně hrubá :) Co naopak oceňuji je velké zrcátko uvnitř. Je to asi divné říkat, když pudr používám doma, ale cením si toho, ne každý drogerkový pudr to má.




Suma sumárum - i když obal pudru není nic moc a očekávám, že se jednoho pěkného dne urve, tak se počítá hlavně obsah a ten se za ty peníze prostě vyplatí. Samozřejmě nic není univerzálně úžasné a ne všichni se posadí na pozadí, ale tak jako si někdo stojí za tím, že Stay Matte je boží, tak já si budu tvrdit, že stojí za prd a že tohle je levnější a lepší :) Ámen...

Prostě zkuste samy a uvidíte. I kdyby vám neseděl, tak je to celkem nízká částka na to si trochu zaexperimentovat a zjistit, jestli je tak boží i pro vás :)

Otázka je jasná - už jste slyšely nebo četly o zázračných vlastnostech tohoto černého drobečka? Nebo patříte do klubu Stay Matte a nehodláte to měnit? :)




72 komentářů:

  1. To rozhodně stojí za zkoušku :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma jen ten bronzující a je fajn:)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně zkusím! Stay Matte je naprostá tragédie, nános, všechny barvy moc světlé, celkově vypadá dost nepřirozeně :-( A o výdrži taky nemůže být řeč.

    OdpovědětVymazat
  4. Jediná věc, kterou dělá nyc dobrou je většina jejich pudrů.. mám mozaikový a také je fajn..

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím nepatřím ani do jednoho klubu. S pudry mám ten kámen úrazu, že mi většina trašně zvýrazňí suchá místa. Vcelku slušný je transparentní pudr od Catrice, alespoň s mojí pletí si rozumí. Ale rozhodně na tenhle Nyx mrknu a pokud nebude sedět, cena bolet nebude. Dík za tip:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro me je to jednoznacne nejlepsi pudr, ktery jsem kdy mela. Mnohem mnohem lepsi nez Stay matte, NYC matuje dele, celou pracovni dobu (13h) sice nevydrzi, ale lesknout se zacinam opravdu az k veceru (s Rimmelem uz o poledni pauze). Taky mi nezvyraznuje chloupky na obliceji, jako to jine pudry delaji, coz sice vubec nechapu, ale je to super. Mam od NYC i bronzer, ktery je matny bez trpytek a ten je taky super!

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, díky za zajímavý typ a opravdu zbytečně nepřesušuje? Teď v zimě mám hrozný problém, že mě všechno zbytečně přesuší :((

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zas tolik nevyhovuje, patřim do klubu stay matte :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě se po něm podívám, nový pudr potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já od nich měla nějaký sypký produkt a byl docela fajn, jen s tou sypkostí já nějak neumím zacházet, takže jsem ho měla všude, tak zkusím tenhle:) i když jsem spokojená i se Stay Matte.

    OdpovědětVymazat
  11. A jaký máš odstín? Já už na něj četla chválu dříve, ale pořád jsem se neodhodlala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem o tomto pudru četla několikrát a popohání mě to k tomu, abych ho opravdu vyzkoušela:) až doplácám ten svůj stávající, tak se po něm určitě podívám:)

    OdpovědětVymazat
  13. Super, díky moc za fajn recenzi. Určitě v brzké době vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  14. nonysek: hurá, konečně si někdo o SM myslí to samé :)

    tuttobene: to právě nesnáším na to SM, ale tenhle mi to naštěstí nedělá a proto jsem si ho tak oblíbila :)

    Katushkaa: mě nepřesušuje :) na tváři jsem si nevšimla ani jedné suché šupinky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Skvele napisana recenzia,ja mam naopak velmi rada od Rimmelu Stay Matt ale to asi preto, že som vyskušala len ten a ešte fixačny od Dermacol, takže možno po kupe tohto sa moje dojmy zmenia, myslim že za tu cenu nemam čo stratiť :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ja už dlhšiu dobu striedam tento od NYC a Stay Matte. Rozdiel vidím v tom, že Stay Matte je viac kryci, možno preto robí dojem takej "zamúčenej" tvare, ale šupinky mi nezvýrazňuje a to mám suchu pleť. NYC stačí troška a matuje fakt dlho a aj kvôli cene ho mám radšej :-) Mala som už tri balenia a zatiaľ sa mi nestalo, že by sa mi zlomil, tak snáď tú dobu spotreby púdra vydrží balenie aj tebe ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Stay matte mi vůbec nevyhovuje, nematuje a podle mě je nanic. Tenhle mám a je super, v kabelce ho nosím a nepřelomil se:) Houbičku tam mám jinou.

    OdpovědětVymazat
  18. Můžu se zeptat jakej používáš štětec? já mam pudr od Mac a příjde mi, že když se znovu odpoledne přepudruji nevypadá to hezky. Na tváři se vytvoří jakoby nános..nevíš co s tím?

    OdpovědětVymazat
  19. ja som doteraz ani púdre nepoužívala. teraz mám svoj prvý :D je od balea a zatiaľ spokojnosť. až sa mi minie, určite si kúpim tento nyc

    OdpovědětVymazat
  20. Já pudry nikdy nepoužívala a ani zatím nějak nehodlám :)

    OdpovědětVymazat
  21. Měla jsem ho asi před dvěma lety, v té době jsem nějak nepudrovala, byl to takový ten "kabelkový", použila jsem ho asi 3x, zjistila jsem, že jen zabírá místo a nepoužívala jsem ho, tak jsem ho vyhodila.. já trubka :D teď pudruju a hodil by se.. Jinak a ten obal jsem si nalepila nějakou berušku aby nebyl takový obyčejný :D

    OdpovědětVymazat
  22. Pudr Stay Matte mě taky moc neoslnil. i Když si myslím, že jsem ho nenanášela moc, tak dělal viditelné stopy, zvýrazňoval suché místa. Možná to bylo i kvůli makeup co jsem používala. Na léto ho určitě vyzkouším. Teď používám minerální makeup a pudr nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  23. Mě tedy Stay Matte také absolutně nevyhovuje, leží mi doma a myslím, že ho už nikdy nevyužiji. Tento od NYC jsem ještě nezkoušela, mým nejoblíbenějším pudrem je krajkový od Dermacol. Stojí také 89,- a je perfektní, jiný už nechci. Ale hodně mě láká vyzkoušet i tento, třeba zjistím, že je ještě lepší! :) Díky za typ!

    OdpovědětVymazat
  24. Mě tento pudr od NYC naprosto vyhovuje a souhlasím, že se vyrovná Blotu od MAC. Mám doma oba, protože nejsem z Prahy tak jsem si Blot nakoupila do zásoby :D Jinak dozvěděla jsem se o něm od blogerek Sofastars.

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá zajímavě, asi si ho koupím hned dneska :))

    OdpovědětVymazat
  26. Zrovna nějaký nový hledám, sice jsem chtěla investovat do dražšího ale... :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nezkoušela jsem ho (a ani Stay matte od Rimmelu), ale určitě ho vyzkouším, protože mi pomalu dochází krajkový Dermacol. Podle recenzí jinde mám od NYC bronzer a s ním tedy spokojená jsem úpně maximálně, takže zkusím i pudr. Díky za recenzi, na tvé doporučení hodně dám a vyloženě mě nic z tebou vychvalovaných produktů nezklamalo (ba naopak), takže připisuji na seznam.

    OdpovědětVymazat
  28. Odstín pudru je Naturally Beige, omlouvám se, na fotce to asi není tolik vidět :)

    Harmony: to mě moc těší :) doufám, že ani tenhle pudr tě nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ten vypadá zajímavě a navíc za tu cenu je fajn, já jsem si ale teď nově pořídila Dermacol invisiblefixing powder, na který jsem zvědavá. Obecně u mě z pudrů vítězí Bourjois Mineral radiance a oriflame Matte control pressed powder, viz zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/07/pudry-ja.html

    OdpovědětVymazat
  30. Já tedy nedám dopustit na Stay Matte od Rimmelu, ještě tak před pěti lety jsem používala i tento, ale přišel mi moc hutný a moc na mé pleti nevydržel

    OdpovědětVymazat
  31. Pudr už mám asi 5 měsíců a už jsem na dně. Je hodně dobrý a skvělá cena. Mám teď Stay Matte, byl ve slevě, tak proč ne :), ale příště už zase k NYC.
    A ty oční stíny jsou super. Pigmentace je hodně dobrá, vyhovuje mi jako jedna z mála :)
    Dina

    OdpovědětVymazat
  32. Ja osobne púdre vôbec nepoužívam pretože mám extrémne suchú pleť a vystačím si len s podkladovou bázou, make-upom a korektorom.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak to jsem mile překvapená. Nikdy by mě nenapadlo si ho jen tak koupit. Až zas vyrazím po nemoci do drogérky, bude můj:)

    OdpovědětVymazat
  34. Stay Matte je fajn, ale pro ně to taky není nic úžasného. Po tomhle se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  35. ja tiež stay matte milujem ; na toto sa mrknem :))

    OdpovědětVymazat
  36. Měla jsem sty matte, jenže bohužel v době, kdy jsem vůbec neřešila nějaký vlastnosti pudru, až po vypotřebování jsem našla blogosféru :D. Takže nemůžu zatím posoudit, ale měla jsem ještě Dermacol ten krajkový a... já nevím, ten mi moc nevyhovuje, zvýrazňuje mi šupinky, chloupky, a nevydrží matný moc dlouho, zato tenhle NYC je vážně skvělej :). Koupila jsem si ho původně do tašky jen na přepudrování ale když jsem ho zkusila a zjistila jak je dobrej, používám ho už ráno :D.

    OdpovědětVymazat
  37. S tímhletím, a celkově značkou NYC moc zkušenosti nemám, ale docela jsi mě na něj nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  38. Tak já celkově nějaké extra rozdíly mezi pudry nepociťuju, sedly mi snad všechny. Tenhle NYC mám už nějakou dobu a co mě teda na něm rozčiluje je ten obal, ta cena se na něm odrazila značně.

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám Bourjois Bio détox organic a jsem spokojená, zatím nemám potřebu zkoušet něco jiného. Stay Matte vlastním, ale je pro mě z kategorie neurazí-nenadchne. Ale recenze určitě přínos, kdo by to byl tušil, že zrovna NYC bude kandidátem na krále drogérkových pudrů, že :D

    OdpovědětVymazat
  40. Tak až mi dojde Stay Matte, určitě šáhnu po tomhle - pro mě je veliký plus to zrcátko!

    OdpovědětVymazat
  41. Stay matte používám, ale tenhle taky nevypadá špatně. :) Poslední dobou čtu samou chválu na tento pudr takže jej nejspíš vyzkouším. :) A kdyby mi za tu cenu neseděl tak by se nic nedělo. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ja som maniak na púdre a kedže mám snedšiu pleť, vybrať medzi drogérkovými odtieňmi je pre mňa šialenstvo, preto ma pred časom potešili odtiene Tranluscent, Sheer a pod.
    Ak zrovnám Blot od Macu, NYC, Rimmel a Elf HD, tak víťazmi sú pre mňa NYC a Elf, Blot bola zbytočne vyhodená kopa peňazí, po ktorej som sa leskla asi do hodiny (mám mastnejšiu ale extra citlivú pleť) a Rimmel bol taký nijaký, ospevné chvýly na neho takisto moc neberiem.
    NYC je síce po nanesení troška biely, ale oproti HD od Elf určite vyhráva v balení. Mám ho rada v kabelke na prepudrovanie.
    Btw. fxy od NYC mám vážne rada, mám už 3 a vydrží mi zhruba 3-4 mesiace určite :)

    OdpovědětVymazat
  43. Já má sice ráda Stay matte, ale až mi dojde tak zkusím tenhle ;) zkusit se má přeci všechno, jsem ten typ co si nerad kupuje jednu věc pořád dokola...ráda experimentuju :D

    OdpovědětVymazat
  44. Já za tím vyzkoušela jen Dermacol. Nemám sice žádné srovnání, ale jsem s ním celkem spokojená. A hlavně mi vydržel strašně dlouho! Teď už pomalu dochází, takže zkusím tento :)

    OdpovědětVymazat
  45. ja som si kúpila práve Bare Minerals, celkom mi vyhovuje ale možno na leto alebo ako experiment to skúsim...

    OdpovědětVymazat
  46. Moc pěkná recenze:)určitě ho vyzkouším.
    A teď mám prosím jeden dotaz,který není k tomuto tématu.V některém článku si ukazovala umělé řasy z Inglotu a vůbec se mi ho nedaří najít:( napsala bys mi prosím číslo těch řas nebo odkaz na článek?
    Děkuju moc.

    OdpovědětVymazat
  47. Dneska som cestovala na nakupi, ked som si v autobuse pozerala blogera,a precitala tento clanok, no nedalo mi to ja som si ho musela kupit :) a zatial vyzera dost dobre :)

    OdpovědětVymazat
  48. NYC jako značka je mi nesympatická a její stojan vždy přehlížím (jen ze začátku jsem si koupila pár laků, ale už ani ty laky teď ne). O tomhle pudru jsem neslyšela, ale po tvé recenzi myslím, že se na něj určitě mrknu a možná si ho i koupím (asi určitě) :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Akurat dnes som sa chystala do 101 Drogerie, jedinej sieti na Slovensku, kde su bezne dostupne znacky ako Gabriela Salvette alebo NYC a chcela som si kupit momentalne vsade propagovany hydratacny make-up. Na moje sklamanie ho vsak nemali, tak som si spravila radost aspon tymto pudrom, akurat ze ten moj nema naozaj ziadne krytie, je v odtieni Translucent :) Som na naho naozaj zvedava, tak hadam ma tiez nesklame.
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  50. NYC taky nemám moc v oblibě, stojan přehlížím. Před 2 týdny jsem narazila na stíny za 10 kč od NYC, tak si říkám, za zkoušku to stojí. Bylo to duo žluté a oranžové, růžové a fialové. Přišla jsem domů a hned je zkusila.. No koukala jsem, že pigmentace je opravdu dobrá :). Takže se poohlídnu asi i po tomto pudru, Stay Matte mi taky nevyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  51. Od NYC mám ze stejné větve pudr sypký a je úplně nejvíc geniální.

    OdpovědětVymazat
  52. Asi ho vyzkouším, Stay Matte byl pro mě průměr :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  53. Asi ho vyzkouším, Stay Matte jsem ještě nezkoušela, ačkoliv mi ho hodně lidí doporučovalo, v drogerii jsem pak raději sáhla po krajkovém dermacolu, který mi zatím vyhovuje velmi. Tak po něm bych mohla zkusit tento :).

    OdpovědětVymazat
  54. Rimmel mi nikdy moc nevyhovoval a NYC jsem zatím nezkoušela. Nedám ale dopustit na krajkový Dermacol

    http://marriedandinsane.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  55. já vyzkoušela drogerkových pudrů taky hodně a stay matte mi celkem vyhovoval. jen mě štvalo, že trochu víc prášil, ale jinak jsem byla spokojená :)
    na doma používám transparentní, sháním teď nějaký do kabelky a zrovna tenhle se tam nehodí, tak nevím :D ale vyzkoušela bych ho ráda..

    OdpovědětVymazat
  56. no neke :D vyrovná se Blotu? tak to musím jako jeho mnohaletej uživatel odpovědně vyzkoušet

    jinak stay matte jsem si kdysi kupovala docela pravidelně - byl to jedinej, kterej byl dost světlej a zároveň na obličeji neoxidoval
    na druhou stranu dělal větší vrstvu, než by se mi líbilo, takže to, že z něj někdo učůrává, celkem nechápu
    ale já to nechápu ani u fixačního od Dermacolu, u toho mám podobnej problém a navíc mi přijde, že ani nějak zvlášť nematuje, spíš dělá sametovou pleť, pokud něco

    OdpovědětVymazat
  57. Dneska jsem si ho musela koupit. :D Projde zatěžkávací zkouškou ve zkouškovým.

    OdpovědětVymazat
  58. nuž, myslím, že nabudúce sa v drogérii pri stojane NYC pristavím aj ja...:) Aneta Malis photoblog

    OdpovědětVymazat
  59. Moora: já fakt rozdíl nevidím :) teda kromě ceny a obalu :) schválně vyzkoušej a dej vědět, co ty na to :) Jinak mám pocit, že od toho fixačního pudru Dermacol hodně slečen čeká něco jiného, ale on má JEN fixovat líčení, aby dýl vydrželo. Ale nemá matovat ani dělat jiný věci, v tom je podle mě ten problém :)

    - jinak štětec na pudr používám od Real Techniques a zbožňuju ho :) Některé pudry dělají nánosy a když chce člověk jen znovu přepudrovat třeba nos, tak to nevypadá dobře. Snažím se mít co nejlepší základ, abych pak pudr během dne musela použít jen minimálně nebo vůbec :) Takže báze, make-up a fixační pudr

    - odkaz na článek o Inglot řasách -> http://ordinarylife-my.blogspot.cz/2012/10/jak-na-umele-rasy-krok-za-krokem.html

    OdpovědětVymazat
  60. Můj favorit byl vždy stay matte od rimelu , ale poslední dobou si začínám všímat map co mi způsobuje....asi vyzkouším tenle :))

    OdpovědětVymazat
  61. díky za tip, určitě se bude hodit :) pudrů mám doma spoustu a nějak je ani neřeším, důležitější jsou pro mě vlastnosti make-upu. avšak je fakt, že ani jeden z pudrů co doma mám, není nikterak skvělý, jeden matuje tak moc až mi z toho zamrzá mimika, druhý jsem zvolila v maličko tmavším odstínu - spíš na léto, Rimmel o kterém jsi psala je zas moc světlý a přijde mi taky na nic. tenhle třeba jednou zkusím :) co se mi u pudrů líbí je, když hezky voní. jak je to u tohoto?

    OdpovědětVymazat
  62. Já jsem se Stay matte spokojená :). Možná časem vyzkouším i tenhle Nyc, ale pro mě je Stay matte naprosto vyhovující.
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  63. Kde se dá koupit? Nepamatuji si, že bych tuto značku někde viděla...Díky :-)

    Mamou-stylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  64. tak ten teda urcite vyzkousim!:) jinak mam rada nejvic stay matte a taky ten s reliefem od dermacolu:)

    OdpovědětVymazat
  65. calm cat: nijak nevoní, necítím z něj takovou tu typickou pudrovou vůni :)

    Alizia: NYC mívají v drogeriích Rossmann

    OdpovědětVymazat
  66. Tenhle pudr jsem si jednou koupila na dovolené jako "záchranný" když jsem si zapomněla celou kosmetickou taštičku :D A hodně mě překvapil. Dlouho jsem požívala Stay Matte od Rimmelu, ale časem mi nějak vyhovovat přestal... Teď používám od Maybelline pudr Fit me a moc se mi líbí. Nevím kolik stojí u nás ale v Německu jsem ho koupila asi za 3 Eura :D jenom možná nevydrží tak dlouho matný, ale to ani nemá v popisu, má spíš vytvořit přirozený vzhled... Na zmatnění bych moc chtěla vyzkoušet tenhle- http://www.maybelline.com/Products/Face-Makeup/Powder/Shine-Free-Oil-Control-Translucent-Pressed-Powder.aspx#shadedetails ale u nás jsem ho nikde neviděla

    OdpovědětVymazat
  67. Mám ho aj ja a som s ním spokojná :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  68. Musím říci, že jsem z něj také moc nadšená. Nic jsem od něj nečekala, ale velmi příjemně překvapil. Rozhodně to je nejlepší drogerkový pudr, jaký jsem si kdy koupila. Nosím ho normálně v kabelce na přepudrování během dne, protože je pořád skladnější, než sypký pudr Chanel,který používám ráno na zafixování make-upu. Chanelu se samozřejmě nevyrovná ani náhodou, ale tak to se samozřejmě nedá srovnávat :)Mám mastnější pleť, takže mi efekt jakéhokoliv pudru nevydrží déle, než 4 hodiny. A se stay matte mám podobné zkušenosti, jako ty.

    OdpovědětVymazat
  69. Z drogerky asi to nejlepší, ale s mojí dosti mastnou pletí to poznám, že není tak jemně mletý, jako ty dražší značkové transparentní pudry, i při přejetí prstem přes povrch pudru je to drsnější. Větší částečky holt "nezapadnou" tak hluboko do nerovností kůže a dřív je mastnota odplaví.
    Stay matte = fuuuj křída :D

    OdpovědětVymazat
  70. Díky za parádní recenzi, našla jsem ji nedávno. Tento týden jsem zabloudila do drogerie a tam na mě čekal poslední transparentní za bezkonkurenčních 60 Kč :) A je fakt parádní, vydrží na pleti a nezvýrazňuje mi chloupky v obličeji. Stay Matte od Rimmelu dám svému nepříteli ;)

    OdpovědětVymazat
  71. Teď sice pudr mám, ale využila jsme aktuální slevy na NYC v Rossmanu a koupila do zásoby na vyzkoušení. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)