neděle 6. ledna 2013

Nový štětec Real Techniques a "Beauty Blender"


Už dlouhou dobu jsem si chtěla pořídit nový štětec na pudr. A když se mě v listopadu ségra zeptala, co že to budu chtít k těm narozeninám, tak mi bleskla hlavou myšlenka, že zrovna tento štětec by mě moc potěšil. Sedla jsem teda k počítači, objednala si ho (zde) a ségra ho pak už jen vyzvedla a zabalila. Tomu říkám sesterská synchronizace :)

O štětcích Real Techniques jste u mě už určitě slyšely, patří mezi mé oblíbené a podle mě jsou i cenově dostupné a kvalitní zároveň. Přiznávám, že mám ještě v záloze 2 značky, jejíž štětce bych ráda do budoucna pořídila, ale času dost :) Jsem teprve na začátku budování štětcové výbavy....




Pokud by vás zajímaly předchozí články o těchto štětcích, stačí je dole ve štítkách vyhledat podle značky :) Nechci se opakovat, tak jen takové stručné shrnutí:

- štětec je lehoučký, má hliníkovou rukojeť, která je na konci pogumovaná
- absolutně vůbec nepelichá a velice jemňoučký
- štětiny jsou husté a průměr je dost velký (stačí pár tahů a máte přepudrovaný celý obličej)

Jedním slovem je vážně skvělý a momentálně odsunul všechny ostatní štětce na pudr do pozadí (na dno šuplíku) a nepoužívám jiné, od té doby co ho mám :)









Této růžové houbičce se říká Beauty Blender. Tedy tomu originálu, tohle je pouze levná napodobenina :) Nejsem profík a líčením se neživím, takže investovat třeba 500 Kč do originálu je v mém případě zbytečné. Chtěla jsem si spíš jen vyzkoušet, jestli by mě nanášení make-upu vyhovovalo víc touto houbičkou, než štětcem. U nás prodává originál BB pouze škola líčení Surface (zde). Měla jsem možnost si osahat i originální BB a jisté rozdíly tu jsou :) Myslím, že moc pěkně je shrnula Péťa na svém blogu (článek zde). Já doma originál BB nemám, nelíčila jsem se s ním, jen po vizuální stránce můžu říct, že je měkčí a jakoby víc porézní. Levná napodobenina je sice taky měkká a jemná, ale hmota je tužší. U originálu mi přijde praktičtější i jeho vajíčkový tvar, tento je na mě takový moc zakroucený :) Ale viděla jsem prodávat i stejně tvarované napodobeniny. Ve výsledku jsem ráda, že jsem neinvestovala moc peněz, protože mi nanášení make-up houbičkou moc nesedí. Mám pocit, že je s tím větší práce, houbička "sežere" víc make-upu a výsledný efekt není lepší, než když použiju make-up. Štětcem se nemusím tolik snažit a s výsledkem jsem pokaždé spokojená, už mám přesně odhadnuté množství make-upu, které k tomu potřebuju a je to rychlé. 

Jo a taky mě ničí to praní houbičky, to mě teda vůbec, ale vůbec nebaví :) Mám pocit, že nikdy nejde umýt úplně dokonale a to mě děsně irituje. Za mě tedy houbičky ala Beauty Blender nee :)







Co vy a vychytávka jménem beauty blender? Má někdo z vás doma originál nebo vám přijde zbytečně drahý? :)

26 komentářů:

  1. Ja jsem jednou mela nejakou houbicku a musela jsem ji vyhodit. Mela jsem s tim stejny problem jako ty, trvalo to a zralo to makeup. Real techniques jsou super, taky planuju nakup :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, že jsi o BB napsala, chtěla jsem ho zkusit, ale teď vím, že by to asi nemělo smysl. Jinak RT štětce taky plánuji... :)

    OdpovědětVymazat
  3. S houbičkami se setkávám už hodně dlouho (jsem starší:(() v mnoha obměnách a nikdy mi nevyhovovalo si nanášet make up jen jima. Více méně se mi osvědčily na rozmazávání makeupu do vlasové linie, jinak ne. Takže BB se mi zdá zbytečně drahá sranda. Možná má inovativní tvar, možná strukturu, ale nijak zvlášť mě neláká.
    To mnohem víc mě zaujal tvůj nový štětec:)

    OdpovědětVymazat
  4. Houbicky jsem vzdy nemela v oblibe a asi se to nikdy nezmeni:) Zbytecne se plytva make-uem, ktery zere houbicka. Myslim ze se tak 2* vic spotrebuje nez pri nanaseni stetcem ci prsty.:)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ja beauty blender mam napodobeninu a vyhovuje mi viac ako na nasanie prstami.. Aj ked je pravda, ze sa vam make-up bude minat rychlejsie... okrem toho je otrava ho vyzdy po pouziti prat..
    Napriek tomu ma svoje vyhody make-up mam po nom prirodzenejsie a o dost dlhie mi vydrzi na tvari ako ked si len rozotriem prstami.. este taka zaujimavost, ked si vklepavate ja aj o ton tmavsi ako ked si ho rozotierate..
    Takze ak si mam vybrat sposob tak radsej hubkou ako prstami.. poriadny stetec na make-up nemam takze to neviem porovnat..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám ráda houbičky :) Na make-up používám zásadně štětec a než jsem ho objevila, tak prsty. Teď (po osmi letech) od objevení prvního štětce, nechápu, jak jsem si kdy mohla na obličej patlat mu prsty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten štětec vypadá ultra mega jemně! To je asi radost se každý den pudrovat, co? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tu houbičku jsem si taky vyzkoušela a vůbec mi to s ní nešlo. =D To už mi to jde lépe prsty. Nejraději mám štětce... je to s nima nejrychlejší a lépe se čístí a přesně jak říkáš, houbička nikdy nebude dokonale čistá ! =D

    OdpovědětVymazat
  9. beauty blender nejako k životu nepotrebujem, ako si písala je to dlhé a tak...
    a máš super sestru ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Od te doby, co mam BB, uz na stetce ani nesahnu:)..prijde mi, ze nanaseni je mnohem jednodussi nez stetcem, stetinky proste makeup nerozmazou tak dobre jako jednolity povrch hobicky:)..navic tim, ze je houbicka mokra, na pleti zustane takovy zdravy "glowy" nadech.:) stejnetak je to s korektorem, ktery zapracuju do pleti taktez bb a ten krasne splyne s makeupem..opravdu neni houbicka jako houbicka, zkousela jsem napodobeninu z hmka a ta mi na makeup taky nevyhovovala...jediny, co me nebavi,je to myti, na to jsem lina:-P

    OdpovědětVymazat
  11. jeej ten štetec RT, planujem a planujm už strašne dlho..neviem sa rozhodnuť medzi tou sadou na oči alebo na tvar..neviem že ktore viac potrebujem, asi by najlepšie bodli obidvoje :DD inak beauty blender nemam, a pride mi celkom drahy ale asi si kupim napodobeninu z ebay a vyskušam :DD

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle štětec je skvělý , mám ho také. A nejen tento RT :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle štětec mám taky a je tak úžasně jemný a velký. Akorát mám pocit, že s ním spotřebuju víc pudru, protože jak je velký, tak ho tak nějak víc nabere a vyplácá... ale stejně ho miluju a od RT ještě nutně potřebuju Core Collection:).
    Bibi

    OdpovědětVymazat
  14. Štětec vypadá dobře! :)
    Beauty blender mi nepřijde ani tak zbytečně drahý jako spíš zbytečný, prostě nemám ráda houbičky... :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ten štětec vypadá báječně. Jaké jsou ty další dva, které zastínil? :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Real techniques taky chci vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nějak nedostala. Dobře že vím, že je má Plum a ještě za tak pěkný ceny!

    OdpovědětVymazat
  17. Jééé, já se těším! Zrovna včera jsem si objednala dvě sady štětců od Real Techniques u Plum, má tam teď naprosto úžasnou akci... Už je chci konečně vyzkoušet, ne o nich jen číst :D

    OdpovědětVymazat
  18. kamarádka je teď v Anglii a psala mi, že Real Techniques jsou v drogeriích hromady, že mi nějaké přiveze. Tak už se na to moc těším. Nové štětce potřebuji jako sůl.

    OdpovědětVymazat
  19. O té houbičce jsem už přemýšlela, ale kdybych chtěla další a další kosmetické vychytávky, tak mě mamka už asi rozčtvrtí :D
    Jinak samozřejmě časem ji možná vyzkouším ;) Neodolám ;) :)

    OdpovědětVymazat
  20. já si make-up nejraději patlám prsty :D, ale houbičku bych možná zkusila ráda.. co já vím, třeba to bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
  21. S BB naprosto souhlasím, pro mě je to naprosto zbytečná houbička na make-up jako každá jiná. Jediná výhoda je, že se dá navlhčit,ale to štětec ve finále taky.. Moc pěkný článek :)
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Štětec vypadá skvěle a houbičky mě nelákají :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  23. Mně docela láká si pořídit tu napodobeninu, není zas tak drahá, takže by to popřípadě nebyly vyhozené peníze jako u té za 500.

    OdpovědětVymazat
  24. Štětec vypadá luxusně už od pohledu!!! Já už mám ten svůj zdevastovaný takže se potřebuji ohlédnout po novém.... S tou houbičkou žádné zkušenosti nemám, bohužel..

    OdpovědětVymazat
  25. RealTechnicues jsou proste uzasny. Urcite si taky jeste rozsirim sbirku.. JInak BeautyBlenderu se zatim uspesne branim :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)