pondělí 14. ledna 2013

Novinky, slevy a new in

Poslední dobou se mi doma nakupilo pár nových věcí, tak jsem se rozhodla, že vám je ukážu a podělím se s pár tipy, kde jsem co koupila. Většina z toho pochází ze slev, které stále ještě probíhají. Téměř většinu z toho jsem koupila na jednom místě a měla jsem neuvěřitelnou radost, že jsem sehnala několik věcí, po kterých jsem už delší dobu pokukovala, ale nechtělo se mi za ně utrácet :)

Tááák, začneme klasicky kosmetikou...


Oblíbený odlakovač Ebelin z DMka má teď celkem hezčí obal a stále ho miluju díky jeho praktickému pumpičkovému dávkovači. V drogerii jsem pořídila i dvě věci z nejnovější limitky Essence Snow Jam. Potřebovala jsem levný krém na ruce na stůl do práce a pilníčky mám jako dárek pro kamarádku. Jinak mě z kolekce osobně nic moc nezaujalo. Další z limitek - Home sweet home se má také už objevit, tentokrát v DM, ale i tu si asi nechám v klidu utéct a nic nepořídím. Skinfinish z kolekce Apres Chic od M.A.C už jste mohly vidět minulý týden (brzy se objeví v jednom přehledu, který chystám). Neodolala jsem ani slevám v parfumeriích a pořídila si hned dvě luxusnější rtěnky s 50-70% slevou :) No nekup to! V Marionnaud mají 50% slevy na vybranou dekorativku (ale třeba i parfémy nebo péči). Věci ve slevě se liší podle prodejen, třeba v Palladiu mají úplné prd a samé hnusné odstíny. Na Smíchově už to byla lepší hitparáda a vybrala jsem si jednu krasavici od Chanelu (po slevě vyšla tuším něco kolem 4 stovek). Naopak rtěnku Guerlain jsem za skvělých 350 Kč ukořistila v Sephoře na Floře. Brzy vám obě ukážu trochu víc z blízka. Poslední kosmetická věc, kterou jsem si pořídila je bezoplachová péče Schauma. Můj motiv byl jediný - stála celých 17 Kč v Rossmannu. Trochu jsem té ceně nevěřila a řekla jsem si, že i kdybych to měla vyzkoušet jen jednou, tak to tam prostě nenechám :) Uvidíme, jaké to bude.




A teď už ostatní nekosmetické věci. Miluju všechny možné doplňky, cetky a tretky :) Takže slevy jsou něco pro mě! Všechny tyto věci jsem ulovila na Smíchově v obchoďáku a vřele doporučuji se tam podívat. Bála jsem se, že v polovině ledna bude už všechno přebrané a nikde nic nebude, ale mile mě to překvapilo.

Náhrdelník z kolekce Missoni for Lindex v úžasné slevě za 349 Kč. Hrozně jsem ho chtěla a hned jak se kolekce objevila, tak jsem naběhla do obchodu. Paradoxně ale tuhle barvu neměli, takže jsem si koupila ten druhý. A teď jsem šla tak kolem a vidím, že kupa věcí z kolekce je ještě k mání a navíc ve slevě. Takže jestli jste také něco chtěly a nesehnaly jste to, nebo se vám věci zdály drahé, tak teď máte skvělou šanci :)




Tretky z Promodu nikdy nekupuji za jejich původní cenu, protože se mi zdá opravdu přemrštěná, za trochu kovu a plastu. Vždycky si počkám na slevy a věci si pak koupím. Stejně jako v případě těchto dvou náhrdelníků. Různé šperky seženete už od stovky :)





Na Smíchově mám moc ráda i obchod I am, kde mají šperky a různé jiné doplňky. Tentokrát jsem si ve slevě vybrala dvoje naušnice. Ty peříčkové se mi strašně líbily svojí barvou a tím, že mám teď tmavší vlasy, tak i pěkně vyniknou :)




Poslední zastávka byla v HMku. Skoro jsem nevěřila, že jsem tam vlezla a viděla námořnické kecky, po kterých jsem pokukovala už takovou dobu. Za 150 Kč jsou moje. Zázrakem bylo, že měli i mojí velikost. Za boty z velkých řetězců s oblečením nechci nikdy utrácet moc peněz, protože jejich kvalita není většinou valná, takže cena po slevě mi přijde už adekvátní :)



Ve slevě byla i tato metalická šála. K dispozici jsou celkem 4 barvy, ale růžová s černou jsou za 300 Kč. Přemýšlím, že bych si šla ještě pro tu černou, uvidíme. Každopádně nějakých 600 nebo 700 korun, kolik stála původně, bych za ní nikdy nedala :)




Na fotkách chybí ještě jarní kabátek z New Yorkeru za 250 Kč, nechtěl se moc fotit, tak má smůlu a visí už ve skříni. Fakt nevím, jak to ty fashion blogerky fotí, ale oblečení je fakt strašně nefotogenické :) Holky, všechna čest, že to umíte a tak dobře to vypadá!

Co jste si pěkného ve slevách koupily vy? Máte nějaké tipy, kam pro zajímavé kousky ze slev? :)

39 komentářů:

  1. Jé, super věcičky :) Já doufám, že limitka od essence bude brzy i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  2. super vecicky. tolko bizu,tak to by som si prisla na svoje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já jsem si ve slevách koupila bundy a botky :) těším se na recenzi rtěnek (jestli teda bude :D), vypadají totiž obě dvě nádherně :).

    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Tu bezoplachovou péči od Schaumy jsem ukořistila také :-) Podobné produkty používám na rozčesávání, protože bez nich nebo nějakého výkonného kondicionéru vlasy prostě nerozčešu, ačkoli mám Tangle Teezer. No a tato Shauma zatím vypadá dobře - rozčesává se s ní krásně, voní docela příjemně, jen na jedno stříknutí toho "vyletí" docela dost.
    Na limitku Home, sweet home už jsem v Brně narazila. No a samozřejmě mám tvářenku. Je krásná a i vydrží. ALe ještě uvažuju nad lakama, jsou opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jdu nakupovat ještě dneska :) Jdu vybírat do Reserved a Promodu, tam jsou celkem bájo slevy. A ty šperky co jsi ulovila jsou nádherné! Ty by se mi taky líbily, jsem na šperky dost ujetá :)

    OdpovědětVymazat
  6. minulý týden jsem běhala po několika DM, že si koupím ten hojně vychvalovaný odlakovač a byla jsem rozladěná, že ho nemají. tak teď už vím, že má akorát jiný obal. :-D díky

    OdpovědětVymazat
  7. Wauuu,tie modré náušnice,náhrdelník s kamienkami,.....uuuzas!!! výborný nákup :) aj ja zboznujem ten isty odlakovac pre tu super pumpicku :))). ps: ako blogerka som tu nová ale budem řada ak si pozries moj blog: http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy, poslala jsem ti email na ordinarylife@seznam.cz tak doufám, že došel :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to sis krasne nakoupila! Mamce budu muset rict o tech rtenkach :) jestli narazim v DM na tu Home sweet home, tak minimalne musim omrknout ty tvarenky!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta limitka Snow jam je jen v Rossmannu nebo i v DM, nevíš? Chci ten fialový lak a Rossmann mám z ruky, díky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Rtěnku od Chanel závidím, ta barvička je božská!

    OdpovědětVymazat
  12. ta šála je šílená :D můžu se zeptat, kolik stála ta chanelka po slevě prosím?

    OdpovědětVymazat
  13. Z té limitky od Essence mám taky krém na ruce, pilníčky a ještě fialovej lak. Proti Home Sweet Home je Snow Jam parádní. :)
    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  14. nádherná farba chanelu! a aj tej mac tvárenky..ach :(

    OdpovědětVymazat
  15. Zavidím ti ty rtěnky :) Já nemám nervy na chození po parfumerkách...ale slevám jsem tento rok už neodolala. Nakoupila jsem si toho hodně v F&F v Letňanech (počítám tak 6 kousků), spousta pěkných věcí je tam do 250, spíš kolem 100...a taky jsem si udělala radost kabátem z Asosu. Jak tak ael koukám na tu bižu, tak se možná ještě kouknu do Promodu, náušnice se mi tak nějak poztrácely nebo prostě zrezly (no jo, bižu :D)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké věci :) Tu šálu jsem taky okukovala :)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Modré náušnice z peříček vypadají krásně a rtěnky ti taky moc závidím :) Moc se těším až nafotíš a podrobněji popíšeš jestli stojí za to :) Škoda, že u nás v Ostravě máme jen jednu Sephoru, která je trošku slabší, ale aspon něco :) Pak se tam taky podívám na slevy, měj hezky den :)

    wannabediverse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné věcičky, ten náhrdelník je zajímavý :).

    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  19. agostyna: určitě bude na obě :)

    Luci.K: já na tu bezoplachovou péči moc nejsem, ale tohle jsem tam nemohla nechat :) zatím jsem jí zkoušela jednou a je příjemná, tak uvidíme, jaká bude po detailnějším zkoušení :)

    Sherylis: potkala jsem jí v Rossmannu, DMko má teď tu Home sweet home, takže Snow Jam bude asi jen v Rossmannu

    Eli B.: je, ale mě se strašně líbí a krásně hřeje :)

    carlinetmoi: já se zařekla, že taky nikam chodit nebudu, ale tohle byla spíš náhoda :)

    Riki: zatím jsem nadšená hlavně z jedné, ta druhá mě zatím tolik neokouzlila :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné věci jsi ukořistila! Na ty pilníčky jsem koukala a nakonec je nevzala, ale myslím, že na cestování by byly fajn. Rtěnky jsou takové fajnové odstíny, jen ta Guerlain mi přijde hodně třpytková. A ten náhrdelník jsi měla ve čtvrtek na té Wella akci, ne? Super! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Už je Snow Jam? Tak to musim vyrazit,chci z ní snad všechno. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí ty peříčkové náušnice, mají naprosto úchvatnou barvu :)

    A náhrdelníky z Promodu? Taky jedna báseň :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mě letos nějak nezaujaly slevy v HM, jindy chodím s plnýma kabelama věcí za 70 či 150, tentokrát jsem si nekoupila nic kromě pár věcí na cvičení, ale ty nebyly ve slevě.

    Kupodivu mě příjemně překvapila brněnská Zara, na kterou jindy nadávám, jak můžu. Tentokrát byly slevy opravdu slevy, ne typu sleva z 900 na 700 a pár hnusných hader...opravdu jsem si tam vybrala, stejně jako pár věcí za pár kaček z Ann christine :)

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy, nezatracuj kolekci HSH od Essence, rtěnky jsou bezvadné a tvářenka taky vypadá nadějně...Ještě si to nech projít hlavou:-P

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám taky ten krém na ruce a na to kolik stál se mi zdá dobrýý :))Hodně lidem vadí ta parfemace ale mě to krásně voníí...

    OdpovědětVymazat
  26. S tretkama z Promodu (a vlastně odkudkoliv jinud) to máme obdobně, za trošku plastu a kovu je mi líto a hloupé dávat kdovíkolik korun.

    Co mě ale trochu vyděsilo je ta metalická šála, vypadá jako zdreadatělá srst divoké ovce - něco takovýho bych si měla mentální blok byť jen zkusit, natož koupit;)

    OdpovědětVymazat
  27. Rúže majú krásne farby, hlavne CHANEL! A bižutéria ma ohúrila, ja sa chystám do Bratislavy, tak snáď tiež niečo pekné nájdem :)

    OdpovědětVymazat
  28. ja som ešte zlavy nebola popozerat a myslim že ušetrim takto..:DDD inak dufam ze snow jam bude aj u nas :)

    OdpovědětVymazat
  29. ten Lindexový náhrdelník je úžasnýýý! takový bych brala všemi deseti, přesně něco pro mě.

    jéé a ta Chanel rtěnka.. :D k tobě chodit, to je za trest! :D :D

    OdpovědětVymazat
  30. Páni! Chanel za 400 a Guerlain za 350?! Sakra Rendy já měla štěstí jen na samé škaredé odstíny, kam ty na to chodíš.. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ten odlakovač jsem si pořídila o víkendu taky a miluji tu lahvičku s aplikátorem. Rtěnku Chanel ti hrozně závidím :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to sú úžasné veci... normálne slintám :D ♥

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Ty rtěnky jsou nádherný! Nemůžu si pomoct, ale ty máš na ty dobrý kupy prostě čuch, já neseženu nikdy nic:-D

    OdpovědětVymazat
  34. Ty kecky jsou boží!! Já mám něco objednáno, ale ještě asi vyrazím pro masivní náhrdelníky do Lindexu :)

    OdpovědětVymazat
  35. ty ve slevách rozhodně nakupovat umíš :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ten odlakovač mám taky ráda a ohromil mě ten náhrdelník, jednoduchý a přitom hafo zajímavý, moc pěkný..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)