neděle 13. ledna 2013

Novinky od Welly a návštěva studia

V týdnu jsem se spolu s dalšími blogerkami setkala ve Wella studiu, abychom se podívaly na inovovanou řadu přípravků na vlasy Wellaflex a na několik dalších novinek. Součástí prezentaci byl i workshop s kadeřníky, který se nesl ve velice příjemném duchu.





Kadeřník Tibor Němec nám názorně ukazoval styling a povídal nám o nových produktech. 





Dozvěděly jsme se mimo jiné i jak si správně upravovat vlasy lakem :) Člověk by ani neřekl, že je to docela věda a když se to dělá blbě, tak je pak výsledek špatný (slepený a tvrdý). Klíčem je lak nanášet z dostatečné vzdálenosti, aby se molekuly laku stihly rovnoměrně ve vlasech rozprostřít a vlasy se neslepily. Inovovaná řada laků na vlasy má nové složení - částice jsou o 30% menší a tím by se měly lépe "rozprášit" a vlasy tím neslepit.





Praktické ukázky na modelkách




Mohly jsme omrknout i inovované obaly produktů Wellaflex nebo třeba nové odstíny barev na vlasy Wellaton. Tuto řadu můžete koupit běžně v drogeriích a je určená pro domácí použití. 

Řada Wellaflex obsahuje stylingové přípravky na vlasy (např.laky na vlasy nebo tužidla) a vybírat můžete z 10ti vatiant. Nebudu vám vypisovat všechny řady, můžete se na ně podívat v drogericích samy, když vás to bude zajímat (nerada bych vás uspala). Mě osobně se nejvíc líbí asi řada Heat Creation, kterou používáte na fixování účesu, který vytváříte např.žehličkou nebo kulmou.

Nově je v nabídce i řada Frizz Control, která předchází krepatění vlasů. Obsahuje šampon, kondicionér a bezoplachový krém.





Dobrovolnice z davu aneb blogerka Lucka na scéně :) Všichni jsme mohly sledovat, jak jednoduše vytvářet vlny na každodenní nošení. Já sama bych si tohle na hlavě nevytvořila ani tak po třech hodinách, takže mám smůlu a musím zatím víc trénovat :)





Pak jsme se přesunuly do studia, kde jsme si mohly samy na sobě vyzkoušet, jak vytvářet vlny např.pomocí žehličky na vlasy. Kéž bych se to jednou taky naučila. Moc ráda bych si vytvářela vlny, jen kdybych nebyla tak nešikovná a neměla tolik vlasů, které nechtějí držet :)





A na závěr něco dobrého na zub. Dezerty jsem už vyfotit nestihla, měly značný úspěch a mizely rychlostí blesku :)






Jsem moc ráda, že jsem se mohla se všema holkama potkat a některé vidět úplně poprvé. Akce byla moc příjemná a velice dobře zorganizovaná, takže to byl pohodový večer ve společnosti krásných a upravených vlasů a milých blogerek :)

O nových produktech a jejich kvalitách zas někdy jindy :) U vlasové péče trvá trochu déle, než člověk pozná účinky a všimne si nějaké změny :) Ale můžete mi dát vědět, jestli vás víc zajímají šampony + kondicionéry nebo stylingové přípravky?

Máte zkušenost s vlasovou kosmetikou Wella? Máte od ní nějaký oblíbený produkt? U vlasové péče se mám ještě hodně co učit a objevovat, takže uvítám vaše dobré tipy :)


PS: děkuji PR zastoupení Welly za pozvání a příjemný večer. Článek je napsaný z vlastní iniciativy a nikdo mě nenutil ho psát :)

20 komentářů:

  1. Oo ty dobroty.. :) Mně Wella moc neseděla, kdysi.. Kdo ví jak na tom je teď..
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem byla moc ráda, že jsem tě mohla poznat osobně. byl to skvělý večer. a fotky máš krásné, ty tomu tvému foťáku zbytečně křivdíš:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Worshop o úpravě vlasů bych potřebovala jako sůl - celý život bojuju se svými vlasy, které si dělají, co chcou... :(

    OdpovědětVymazat
  4. Moje pozvánka zapadla do SPAMU a já si jí nevšimla:( A teď mě to fakt mrzí, když vidím, že jsem se s Tebou mohla potkat a ještě s tolika jinýma bloggerkama:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, krásné, že za každodenní dřinu jsi po zásluze odměněma takovými příjemnými akcemi :) Pěkná reportáž, možná zkusím ty laky.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně tak mrzí že jsme musela pozvání kvůli zkouškovému odmítnout :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj všichni !:)
    Omlouvám se za reklamu :)
    Jmenuju se Elly a s kámoškou jsme založily skupinu, zatím začínáme a nikdo o nás neví, bylo by super kdybyste se nám koukli na blog, okomentovaly a třeba dali i odběr na youtube kanále... předem moc děkuju!:*

    http://lost-and-found1.blogspot.com :))

    OdpovědětVymazat
  8. já používala šampon pro series color na barvené vlasy a na jemné mastící vlasy byl bezva (stejně jako červená schauma a dove intensive repair, který mám teď)

    OdpovědětVymazat
  9. Používám šampóny a jsou fajn. Vypadá to, že jste si to s holkama parádně užily :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, moc ráda jsem tě konečně poznala osobně:) Akce mě také bavila a ráda jsem se naučila nové tipy a triky v oblasti vlasového stylingu:)

    OdpovědětVymazat
  11. ja strasne rada citam clanky o tychto akciach, super:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj milá Rendy :)

    Wellu jsem dřív používala, řadu SP Profesional a nebylo to nic špatného, ani nic extra skvělého, ale věřím, že má určitě množství skvělých produktů.

    Pokud tě zajímají tipy na vlasovou péči, zrovna jsem dopsala článek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Od Welly jsem používala akorát tužidlo, ale moc spokojená jsem s ním teda nebyla. Že by nějak extra fungovalo se říct nedá a navíc se mi ani nelíbila ta "vůně". Takže jsem zase zpátky u svého osvědčeného Taftu. ;-)

    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  14. Od Welly nic nepoužívám, takže nemůžu posoudit :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  15. ty pěnovky Wellaton používám a občas i jejich šampony, ten na krepatění možná vyzkouším :)

    jinak já si lakovat vlasy z dostatečné dálky, tak bych musela mít ruce jako orangutan :D

    OdpovědětVymazat
  16. Od Welly mám lak na vlasy, který jsem srovnala se Schwarzkopf a vyhrál Schwarzkopf, ale určitě jsem na značku Wella nezanevřela a ráda něco ještě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  17. Barvy na vlasy Wellaton jsou skvely, tahle mi zrovna hodne sedla.

    OdpovědětVymazat
  18. Já měla šampon a kondicionér ProSeries Volume. Po třech dnech používání těchto dvou produktů jsem měla vlasy zničené a nerozčesatelné jako už dlouho ne. Těžko se to popisuje, ale při smývání šamponu jsem cítila, že je moc agresivní, že tam nenechal ani nanovrstvičku mazu. Kondicionér naopak neměl naprosto žádný účinek, vlasy po něm nešly rozčesat, vypadaly nezdravě, prostě hrůza... Měla jsem pocit, jako bych si vlasy myla kyselinou, ne šamponem. Možná to někomu vyhovuje, ale na moje jemné, přírodně blonďaté vlasy už nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, moc ráda jsem tě i ostatní holky poznala, akce se jim skutečně moc povedla :)
    Jinak já od Welly sem tam něco používám. Momentálně mám na poličce v koupelně masku na vlasy z řady repair a zdá se mi poměrně dobrá. Ale už se těším, až vyzkouším všechny ty novinky, co jsme dostaly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)