neděle 27. ledna 2013

Novinky od Sephory


Nevím jak vy, ale já miluju novinky. Zejmény ty z kosmetické oblasti, takže dneska to bude celé o nich :) Konkrétně tedy o novinkách ze Sephory. Celkem mě některé z nich zaujaly, tak bych se s vámi ráda o ně podělila. Těm z vás, kterým chodí domů jejich katalog to asi nebude nic nového, ale předpokládám, že ne všem z vás chodí, tak snad pro vás bude těch pár fotek užitečných :)


Valentýnská limitka vypadá tentokrát jako cukrátka. Nevím jak vy, ale my s přítelem Valentýna nijak neslavíme, takže podobné věci jdou mimo nás :)



Od 1-14.2 (nebo do vyčerpání zásob) můžete nakoupit nejprodávanější produkty se slevou až 50%. Koupit můžete např.

Podkladovou bázi Sephora za 230 Kč
MUFE HD Foundation make-up (odstín 135) za 690 Kč
Tužku na oči Sephora (Midnight Black) za 90 Kč
Řasenku Helena Rubinstein Lash Queen Sexy blacks za 670 Kč
Lancome Bi-facil odličovač na oči za 490 Kč
Lady Gaga Fame EDP (50ml) za 590 Kč

Upřímně tedy trochu nechápu, proč si bestsellery můžu koupit jen v určitém odstínu, ale nevadí :)




Do dekorativní sekce přibylo také několik novinek. Já půjdu každopádně omrknout ten rozjasňovač :)




I v sekci péče najdeme několik novinek. Navíc od 28.1 - 17.2 můžete využít akce - kupte 3 produkty péče o tělo a pleť značky Sephora a ten nejlevnější máte za 1 Kč.






Jsem zvědavá, co od Ciaté si pro nás Sephora připravila. O novince od Benefitu jsem vám už psala a slavný HD pudr od MUFE má teď nový a údajně vylepšené balení :)




Zaujal mě i vizuál k nové vůni od YSL. Určitě jí půjdu vyzkoušet :)



Na Valentýna si pro nás připravil pěkný dárek i Swarovski. Taštička je opravdu krásná




Mezi novinky patří i toto údajně revoluční Double Serum od Clarins



A ještě několik akcí, na které se můžete těšit.





Mě osobně zaujalo několik novinek a půjdu je omrknout. Co se z kosmetických novinek líbí vám? Zaujalo vás něco? :)

21 komentářů:

  1. Mě by se líbil ten plnitelný rozprašovač:) Včera jsem totiž dostala svůj vysněný parfém:)))

    OdpovědětVymazat
  2. :) Tak Rendy určitě dej vědět co ten rozjasňovač. :) Chystám se do Prahy tak bych se tam pak v Sephoře zastavila. :) Líbí se mi pár novinek a hlavně ta od Benefitu snad se co nejdřív dostanu do Prahy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nalákala jsi mě na ten rozjasňovač. Tak ho určitě půjdu omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta třešňová Escada je kouzelná,jsem moc zvědavá na tu vůni.Jestli bude opravdu vonět po třešních,tak neodolám.Mám ráda tyhle články o novinkách.Člověk nemůže sám vykoukat úplně vše,že?Takže mám ráda,když je tu pár zajímavých kousků takhle pěkně pohromadě!

    OdpovědětVymazat
  5. Takovýhle články určitě uvítám, super!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně tedy značka Sephora nikdy nějak neoslovila, ale sháním nějaký rozjasňovač tak se po tomhle mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. ach všetky úspory by osm tm minula :D

    P.S:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra, když tak přemýšlím, jakto že mě žádný letáček nepřišel?! :-/ Dříve mi chodily a tohle doma teda nemám. Zas mi to určitě ztopila pošťačka! :D Takže díky za tenhle článek, jinak bych se ani nic nedozvěděla :) Mě teda zaujal ten parfém Lady Gaga za ty peníze, to se budu muset jít podívat :)

    OdpovědětVymazat
  9. U mě nic moc, ale půjdu okouknout novou Escadu a Manifesto od YSL :)

    OdpovědětVymazat
  10. No jo skoda ze sem studenta vecne bez penez.:D

    http://evzuu.blogspot.cz/2013/01/giweaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle mi taky došlo :) Myslíš že ta 20% sleva platí na všechno?? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Když mně to v Sephoře přijde hrozně předražený... Atomizér na parfém jsem koupila na eBayi za cca 70 korun a slouží výborně. A tak dál :-)

    U mě GIVEAWAY: allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mě osobně tam zaujala spousta věcí, ale většinu teď nepotřebuju. Jen asi využiju tu 20% slevu a konečně si koupím Porefesional od Benefitu.

    OdpovědětVymazat
  14. Upřímně, nazaujalo mě nic :-D Minulý týden jsem se byla zrovna v Sephoře po dlouhé době podívat a úplně mě znechutily ty ceny. Nejsem chudej student, co by používal jen Essence, ale co je moc, to je příliš.

    OdpovědětVymazat
  15. Mňa zaujala vôňa od Escada. Jednu vôňu od tejto značky už mám a páčia sa mi skoro všetky, tak som zvedavá aj na túto :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě také láká vůně Escada:)

    OdpovědětVymazat
  17. Láká mě ta vůně, ale obužel je opravdu moc drahá, stejně tak Fine One One tvářenka atd. od Benefitu, to bych taky moc ráda vyzkoušela, ale bohužel .. Ale zalíbila se mi ta valentýnská edice co vypadá jak cukrátka, né kvůli tomu že je valentýnská, valentýn neslavím, ale líbí se mi ty obaly tak to asi půjdu očichat :D Taky se mi líbí ta akce když si koupím dvě věci, dostanu tu nejlevnější za 1 Kč, ráda bych vyzkoušela ten odličovací gel, ale to je asi tak jedné, takže bych jí stejně něvyužila ..

    OdpovědětVymazat
  18. Bí: určitě ho omrknu, těším se na něj nejvíc :)

    Betty Boop: to jsem ráda, že je to pro někoho alespoň užitečné :)

    Katerina: mám pocit, že by měla být :) nestudovala jsem ten letáček, rovnou jsem si ho dala do peněženky, ale předpokládám, že je to na všechno :)

    OdpovědětVymazat
  19. Valentýna taky nějak neslavíme, i když letos asi upeču dort (v posledním díle časopisu FOOD mě jeden nadchnul...). Věci vypadají dobře, hlavně ty manicure sety. YSL Manifesto mě zklamalo, od téhle značky jsem čekala víc. Stále sbírám síly na recenzi... Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je fakt už šílený ale, to aby člověk neustále jen nakupoval, takové super věci!!:-D

    OdpovědětVymazat
  21. ten růžový rozprašovač by se hodil, je krásný !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)