sobota 12. ledna 2013

Na čí videa se ráda dívám?

Na článek o mých oblíbených blogerkách, které točí i videa jsem plánovala delší dobu. Sama mám ráda podobné články na jiných blozích, protože díky nim většinou narazím na nové a zajímavé stránky či videa. Dnešní přehled jsem rozdělila na české a zahraniční a doufám, že se vám bude líbit a že díky nim třeba objevíte někoho zajímavého (a nebo taky zjistíte, že všechny sledujeme vlastně ty samé :)

Z české scény sice sleduji spoustu blogů, ale videa pravidelně sleduji jen u těchto 4 slečen. Baví mě nejvíc, jsou mi nejsympatičtější, mají to v hlavě srovnané a na videích působí neuvěřitelně uvolněně. Mám pocit, že je videa baví a neberou to jako nutné zlo a netváří se u toho jako při prezentaci seminárky před plným přednáškovým sálem :) Odkazy na blogy nebo youtube kanály máte vždy v závorce u jména blogerky.

Z české blogo+video scény mě baví tyto slečny:



Plum Foolery alias Kája (blog / youtube)

Kdo by neznal Káju, že? Díky ní máme možnost objednávat kosmetiku, kterou u nás jen tak neseženeme a často se nechat inspirovat i značkami, které u nás nejsou tak známé. Kájin záběr témat na blogu je široký, ale myslím, že kosmetika asi převažuje. Její videa mám moc ráda, protože je mi Kája moc sympatická. Vyhovuje mi její styl, ztotožňuju se s jejími názory a prostě vidím, že to má v hlavě srovnané. Nalákala mě už na spoustu kosmetiky a pokud hledáte značky kosmetiky, které u nás nejdou sehnat a které vídáte u zahraničních youtuberek, mrkněte k ní do e-shopu :)






Lovely Hair alias Petra  (blog / youtube)

Péťu asi není potřeba představovat. Podle mě je to jedna z nejúspěšnějších českých kosmetických blogerek, co točí i videa. Zaměřuje je hlavně na kosmetiku, líčení i různé účesy, ale občas u ní najdete i různá kecací videa nebo outfit posty. Péťa používá často i cenově dostupnou kosmetiku, což hodně z vás určitě ocení a rádo se u ní inspiruje. Mám ráda její milou povahu i styl mluvení, který mi vyhovuje a je i příjemný. Dokonce i přítel prohlásil, že je jedna z mála, kterou taky rád poslouchá, protože je vidět, že je to rozumná ženská :) Líbí se mi, že je Péťa pokaždé jinak namalovaná a člověk se podle jejich tutorialů může často inspirovat a zkoušet různé líčení.






Get the Louk alias Lucka (blog / youtube)

Když jsem před nějakým časem objevila Lucky blog a viděla první video, tak jsem si říkala, že to asi nemyslí vážně. Něco takového jsem na české blogoscéně totiž předtím ještě neviděla. Lucka je prostě svá a do svých videí dává kus sebe. Chvíli jsem si na její projev zvykala, ale postupem času jsem si zvykla a hrozně mě baví. Líbí se mi, že dokáže říct cokoliv, že nechodí kolem horké kaše a řekne to tak, jak to cítí. Já sama nemám ráda všechny pozitivní a sluníčkové blogerky, co všechno jen chválí a ze všeho jsou vypleskané. Když se Lou něco nelíbí, tak řekne, že je to fakt na ho*no a tečka :) Líbí se mi jak přistupuje k názorům některých "čtenářů" - známe to všichni, někdo prostě nechápe význam tématicky zaměřených blogů a tak se lidé často ptají - a proč máš tolik kosmetiky? a proč sis koupila tohle? bla bla...a Lucka vám to prostě řekne narovinu - když se vám to nelíbí, tak se na mě nedívejte, hotovo :) Něco takového blogosféra potřebovala. Navíc podle mě Lucka dělá spolu s Petrou nejlepší make-up tutorialy ze všech českých blogerek a člověk se u nich často něčím inspiruje. Máme i často stejný názor na určitě věci a někdy si říkám - jo, přesně takhle bych to řekla i já! :) Ráda sleduji kromě tutorialů s líčením i videa s názvem Objevy a přešlapy. Lou je prostě pokaždé úplně jiná a vlastně stejná a jestli jste jí ještě neobjevily, tak to určitě udělejte :)






Hanny Brokolice (blog / youtube)

Je spousta kanálů, které sleduji kvůli milé a sympatické povaze dotyčné. Hanny mě baví, protože má hrozně příjemný hlas a takovou krásnou češtinu :) Ve videích je přirozená, milá a nestrojená. Od ní by se spousta slečen, co vytváří videa měla učit. Podle mě má část českých blogerek, co točí videa problém s tím, že vypadají moc strojeně a nepřirozeně a taková videa mě prostě nebaví (ale já sama mám co kritizovat, když jsem nikdy žádné nevytvořila :). Na Hanny se dívá moc příjemně a skoro bych si od ní nechala i číst pohádky a připomíná mi éterickou vílu. Videa jsou různě zaměřená, já osobně vyhledávám hlavně ty s kosmetickou tématikou :)







Zahraničních blogerek sleduji nepoměrně více, ale kdo z vás ne, že? :) Přiznám se, že některé slečny (zejména ty z USA) mě někdy trochu děsí svou afektovaností a lehkou ukvičeností. Ale ony takové prostě jsou a pro nás je to trochu zvláštní. Přiznám se, že neznám detailní životopisy všech a příliš se o to ani nezajímám, takže informace, co píšu níže jsou taková směska toho, co jsem kdy z videí zaslechla :) Navíc asi většinu z nich i znáte, protože podle mě je musí sledovat snad většina kosmetických maniaček.

Ze zahraničních videí a blogů mě baví tyto slečny:



Essie Button (blog / youtube)

22 letá Estée je původem z Kanady, ale žije s přítelem v Anglii. Baví mě se na ní dívat, protože je moc příjemná, není afektovaná jako většina jejích US kolegyň a taky je to moc pěkná slečna. Pro někoho možná ne typická krasavice, ale líbí se mi víc, než polovina zmalovaných blondýn, které do kamery kvičí za každou větou, že vás milují :) Líbí se mi i její angličtina, které je dobře rozumět a líbí se mi produkty, které používá, protože se s ní často shodnu. Prostě poslední dobou mě baví skoro nejvíc ze všech zahraničních blogerek, co sleduji a jen tak mě asi neomrzí :)






Miss Glamorazzi (blog / youtube)

Ingrid je super milá a neuvěřitelně pozitivní bytost. Přiznám se, že o její osobě příliš mnoho nevím a vlastně mě to ani nezajímá, ale na její videa se ráda dívám. Někdy si říkám, jak může být někdo tak strašně pozitivní a usměvavý, ale to holt tyhle americký holky jsou :) Není příliš afektovaná, je jí dobře rozumět a občas má fajn DIY videa. Jinak většinou točí videa o kosmetice, různé tagy, oblíbence měsíce nebo haul videa.






Pixiwoo (blog / youtube)

Sestry Sam a Nic jsou jedny z nejznámějších youtuberek ever. Obě sestry jsou make-up artistky z Anglie a mají asi tak milion videí, kde sebe samy proměňují v neuvěřitelné krasavice. Většina videí je zaměřená na nějakou konkrétní věc (rudé rty, líčení s glitry, líčení podle zpěvaček atd.) Jejich blog mi postupem času přijde o ničem a nic moc z něj většinou nevyčtu, ale jejich videa mě baví stále. Často také můžete narazit na videa, kde ukazují dvojníky drahé kosmetiky, která já si prohlížím moc ráda. Pro mě je jediná nevýhoda v tom, že když poslouchám videa anglických youtuberek, musím se na ně víc soustředit, protože ten akcent je někdy fakt moc :) Když se dívám na americká videa, v klidu si jdu něco dělat  a jsem u toho schopná vnímat obsah, ale u Pixiwoo si sedám a musím se sousředit, co říkají :)






Dulce Candy (blog / youtube)


Malá a roztomilá "vojanda" se na svém blogu věnuje jak kosmetice, tak oblečení. Je mi moc sympatická a co mě strašně překvapilo je, že už má i malého syna :) Když jsem se na ní poprvé podívala, přišla mi jako neuvěřitelně krásná studentka střední školy. Už se ale přestávám divit, protože snad každá youtuberka, co sleduji, má svého manžela nebo i děti i když na to vůbec nevypadají. Doporučuji toto video, protože kdo z nás může říct, že má místo garáže šatník, že? :)






TiffanyD (blog / youtube)

Tiffany tipuju na trochu starší ročník blogerky a i z jejích videí je to cítit. Přijde mi jako elegantní dáma, co má šmrnc a slabost pro značku Sigma. Občas se objeví i videa z jejích "autogramiád" a uvedení nových produktů této značky, ale nevím, jestli je to její hlavní zaměstnání, nebo se na tom podílí jen v rámci blogu :) Nečekaně mě u Tiffany baví také nejvíc videa s kosmetickou tématikou a třeba i představování současných limitovaných kolekcí.







Michelle Phan (blog / youtube)

Kdo by neznal Michelle? Kosmetická blogerka, která to dotáhla až ke spolupráci se značkou Lancome, pro kterou i navrhuje produkty. Její videa jsou na vysoké úrovni a je vidět, že jim věnuje spoustu času. Na jejím youtube kanálu najdete tunu videí, kde se přeměňuje v různé herečky, zpěvačky nebo jiné postavičky. Někdy jsou proměny opravdu neuvěřitelné! Na blogu se objevují i různá DIY videa nebo videa z jejího života. Mě osobně u ní baví nejvíce právě její proměny ve známé osoby. Vyhovuje mi její angličtina, které je velice dobře rozumět a také to, že všechno názorně předvádí.






Dope 2111 (facebook / youtube)

Nejsem si tím 100% jistá, ale mám pocit, že je Promise nějakým způsobem spřízněná s Michelle Phan. Je to také takový lidský chameleon, který se ve svých videích mění v jiné lidi. Narozdíl od Michelle mi ale přijde Promise taková sterilní a ne tak sympatická. Její hlas ve videích vždycky zní trochu jako z jiného světa :) Každopádně ale její videa stojí za to a strašně mě baví. Pokud hledáte inspiraci ne netradiční líčení nebo třeba halloweenskou party, tady najdete spoustu inspirace.





Lisa Eldridge (blog / youtube)

Make-up artistka, která líčí i celebrity pro věhlasné magazíny mě učarovala už před nějakou dobou. Lisa mi přijde ve většině videí skoro stejná, narozdíl od jiných blogerek nemění svůj vzhled zásadním způsobem a ve svých videích často místo sebe líčí i modelky. Ze všech zahraničních blogerek, které sleduji je asi nejstarší, ale to vůbec nevadí. Je to opravdu sofistikovaná bytost s nádherným anglickým přízvukem :) Strašně mě baví se na ní dívat, protože při líčení má člověk pocit, že se skoro ani nedotýká tváře, ale že jí jen hladí. Do videí vkládá i přesné názvy produktů, se kterými zrovna líčí, včetně štětců, což oceňuji maximálně. Co si budeme povídat, když s tím svým pěkným přízvukem mluví o nějaké neznámé značce, ne vždy pochytím její přesný název :) Zároveň je ze všech blogerek co sleduji podle mě největší profík, má spoustu skvělých tipů a skvěle udělaná videa. Lisa podle mě patří do odběru každé kosmetické milovnice!


                                           


Laurenbeautyy (blog / youtube)

Lauren pracuje pro Bobbi Brown a je tuším že z Austrálie. Podle mě je neskutečně krásná, milá a sympatická. Líbí se mi široký záběr kosmetických značek, které ve svých videích ukazuje a tajně jí závidím, že může chodit na výprodeje M.A.C kosmetiky :) A také její přízvuk je roztomilý a až na nějaké výjimky jí je většinou dobře rozumět. Sleduji pouze její videa, protože na blogu byste její články spočítaly na prstech jedné ruky :)


                                          


Tak tohle jsou moje favoritky. Nechci samozřejmě tvrdit, že zbytek blogů, co sleduji nemám ráda, to vůbec ne, ale chtěla jsem vybrat pár oblíbených a hlavně těch slečen, co tvoří i videa. Protože kdo by se chtěl jen učit a chodit do práce, že? Občas to chce zabít pár hodin nad youtube :) Budu moc ráda, když mi prozradíte svoje oblíbené blogerky, co točí videa. V odběrech mám ještě spoustu místa na nové a nepoznané :)

PS: taky máte pocit, že jsou všechny ložnice zahraničních vlogerek jak přes kopírák? :) Nikdy mě to asi nepřestane udivovat...

32 komentářů:

  1. Péťu a Káju znám a na ostatní se ráda podívám :) Děkuju za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  2. cudzokrajné blogerky nesledujem akurát michelle phan ;)
    a česko-slovensko sledujem presne tie čo ty. Lucku úplne milujem ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak Lucku ještě neznám! Hned jsem si ji dala do odběrů.

    OdpovědětVymazat
  4. z těch českých sleduju přesně ty samé! :-) a z těch zahraničních sleduji taky hodně, ale nejvíc mě baví Macbarbie07 a Jlovesmac1 :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek, je fakt, že z těch zahraničních Youtuberek mám nejradši Lisu Eldridge. Je neskutečně krásná, milá a profesionální. Jinak děkuji za zmínku =)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh všechny tyhle zahraniční miluju :) až na Promise, nevím je mi nesympatická...

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ty toho sleduješ! Lucku jsme si hned přidala, mohla by být moje krevní skupina :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lucku znám a sleduji ji snad nejvíce. Její videa jsou dokonalá a neskutečně mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lou je nejlepší! Upřímně mě už tak ani nebaví ty americká videa jak ty její. Je prostě dokonalá a já ji naprosto zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  10. Moje obľúbené češky si úplne presne trafila! (:

    OdpovědětVymazat
  11. já sleduju videa spíš výjimečně, protože většinou čtu články někde v terénu, kde se to fakt nehodí :D a Petru taky sleduju, ale přiznám se, že z jejího pražského přízvuku dost šílím :D (jsem z Ostravy :P)

    OdpovědětVymazat
  12. Na ty české vlogerky se bohužel, nedá dívat..slyším slovo zvýrazňovač a vypínám..

    OdpovědětVymazat
  13. Lucka je moja obľúbená blogerka hlavne svojím správaním si ma získala . Z tých zahraničných poznám len pár ... ostatné si určite prezriem aspoň spoznám niečo nové :)
    Expression of beauty

    OdpovědětVymazat
  14. přiznám se, že ty české skoro vůbec nesleduji, ale díky za tipy, kouknu na ně:) A ty zahraniční všechny kromě posledních dvou znám a sleduji pravidelně..nejraději mám Ingrid a taky tanya burr:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem za dva nové české blog, ktoré môžem poozerať a sú zaujímavé :)

    OdpovědětVymazat
  16. Z českých blogerek sleduju stejné jako ty :) Všechny holky jsou mi moc sympatické a ráda se na jejich videa dívám...

    OdpovědětVymazat
  17. Tak vidím, že máme hodně podobný vkus :D Konkrétně české znám všechny a sleduji :) Zahraniční taky Tiffany D, Michelle Phan, Promise Phan (dope2111) - mimochodem je to její švagrová :D manželka bratra Michelle, a Australanku Lauren taky sleduji od nedávna je hrozně milá:) skus se podívat na Nicole Guerriero ta je moje nejoblíbenější :D

    OdpovědětVymazat
  18. Laurenbeauty je hrozně roztomilá, díky za tip, už sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  19. Odoberam ich asi všetky okrem dvoch ako som si to popozerala, inak mne je zas Promise Phan sympatickejšia ako Michelle Phan a zda sa mi, že su to švagriny :D

    OdpovědětVymazat
  20. Přesně si mi sedla do noty, Tiffany,Ingrid a Lauren miluju...jeste doporucuju beautybaby44, je trochu mladsi, ale ma uz pomerne utridenou hlavu narozdil od takove divociny jako je macbarbie...:)

    OdpovědětVymazat
  21. Lou a Dulce jsou nejlepší! Dulce sleduju snad už třetím rokem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já strašně zbožňuji Michelle Phan a nebo také Macbarbie07 :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já nemám moc ráda videa Češek, asi radši čtu, nemám moc ráda videa od Petry, i když její blog miluju a líbí se mi její fotky a pokaždé mě potěší, když uveřejní psaný článek, ta Lou pro mě teda vůbec, na tohle bych si nejspíš nezvykla, video jsem musela po chvilce vypnout, za to ale zbožňuju zahraniční vlogerky, ráda koukám do jejich domácností, pokojů, sbírek kosmetiky a tak, vždycky mě dokážou něčím překvapit:)

    OdpovědětVymazat
  24. Na Lauren jsem narazila teprve nedávno při sledování makeup collections a její videa se mi zalíbily a teď číhám na každé její nové video a také jí tajně závidím ty výprodeje MACu :D

    OdpovědětVymazat
  25. Lauren byla jedna z vůbec prvních blogerek, které jsem začala odebírat :) miluju ji.. nedávno docela vypustila natáčení, ale poslední dobou se víc snaží a videa jsou aktuálnější... mám pro tebe tip: Shaaanxo z Nového Zélandu natáčí každý den a je úžasná !!

    OdpovědětVymazat
  26. já musím říct, že videa o líčení mě vůbec nebaví, přijde mi to jako strašná ztráta času, raději si přečtu informace v článku

    ale pár výjimek mám - z českých si občas pustím Petru, vyloženě proto, že má strašně příjemný hlas (ale jen její kecací články, líčící mě nebaví ani tady) a z cizích pak jen čas od času Lisu a Pixiwoo, protože to beru už jako profesionální info o kosmetice
    jinak z tvého přehledu jsem párkrát zahlédla ještě GTL, ale to prostě nedávám - i když ve skutečnosti bude slečna určitě moc sympatická osoba, ve videu takový způsob recenze prostě nevydýchám

    btw. co se týče toho křečovitého stylu, co popisuješ v úvodu, tak takhle na mě působí taková ta česká zrzka, dost mladá, na videích působí děsně vykuleně a prkenně
    a koho vyloženě nesnáším, tak Phan - to je takový typ, že bych mu měla chuť leda šlápnout do úsměvu, s prominutím :D

    OdpovědětVymazat
  27. Z českých vlogerek se dívám na ty stejné jako ty. Ze zahraničních máme taky několik společných, ale já ještě sleduji třeba Allthatglitters21 a nebo Diamondsandheels14 :).

    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  28. laurenbeatyy sledujem aj ja a je to asi á najkrajšia ženská, akú som kedy videla
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Essie je taky moje nejoblíbenější, ještě mě (ale spíš dříve) bavila Zoella a Fleur, ale díky tobě jsem našla i pár nováčků - Lauren je asi první blondýna, co mi přijde krásná a přirozená a skvěle mluví.

    OdpovědětVymazat
  30. Asi jsem divná, ale mě je Petra hrozně nesympatická.

    Jinak ze zahraničních zkus kouknout na
    Beauty Broadcast http://www.youtube.com/user/emilynoel83
    MissChievous http://www.youtube.com/user/MissChievous
    nebo Wayna Gosse http://www.youtube.com/user/gossmakeupartist

    OdpovědětVymazat
  31. Z českých vlogerky vůbec nesleduji, raději čtu jejich články...
    Ze zahraničních mám ráda Lisu, ač jsem si na její projev musela chvilku zvykat, holky Pixiwoo a nejraději mám Tanyu Burr, to její "hello everyone" mě úplně nabíjí dobrou náladou. Tanya je mi prostě nejvíc sympatická, už od prvního videa, co jsem viděla.

    OdpovědětVymazat
  32. Na Karolínina a Petřina videa taky hrozně ráda koukám. Hanny a Lou mě naopak nebaví, zdá se mi, že mluví příliš zdlouhavě a tak jako že o ničem. Ze zahraničních youtuberek sleduji zatím jen Dulce Candy, ale znám skoro všechny, které jsi uvedla :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)