čtvrtek 24. ledna 2013

Můj první Great box

Dneska tu máme další kosmetický box, který vtrhl na náš trh poměrně nedávno - Great Box. Svým prvním vydáním asi příliš neohromil a osobně jsem o něm četla snad všeho všudy na jednom blogu. Takže bych se s vámi ráda podělila o své dojmy z nejnovějšího vydání :) A ráda bych dodala, že je to mé první vydání, takže nemůžu srovnávat s předchozím.

Oficiální stránky jsou zde a facebook zde.



Začneme balením - není to krabička s víčkem, ale pouze se vysunuje. Říkala jsem to už minule, krabička pro mě není alfou a omegou, hlavní je pro mě vždycky obsah, takže jestli je to krabička nebo pytlíček je mi jedno. Ale uznávám, že na tomto balení by se ještě dalo zapracovat a trochu ho zvelebit. Jednoduchý design se mi líbí a růžová barva mi také nevadí. Když box otevřete, uvidíte, že obsah je zabalený v hedvábném papíře a přelepený samolepkou. Toto provedení se mi také líbí, působí to čistě a upraveně a navíc to trochu prodlouží moment překvapení. Je mi tedy vždycky líto trhat tu samolepku, protože se tím papír poničí, ale co nadělám :) Vnitřek boxu je vystlaný bílými "harmoničkami" z papíru. Nevím ten odborný název, ale asi chápete, co tím myslím. Celkem tedy nic nového, podobně vypadá i většina zahraničních krabiček krásy. Co mi trochu chybí, je nějaká kartička se seznamem produktů. Celkem mi nejde o nějaké řeči jako úvod, to stejně většinou přeskakuju, ale líbila by se mi kartička, kde se dočtu nějaké základní info o produktech a zjistím třeba jejich ceny atd. To bych já osobně do dalších edic už vytvořila (haha, to se mi to ale kecá, co?).

Když shrnu svůj dojem z balení, tak by bylo fakt ještě hezčí, kdyby krabička měla třeba svoje víčko. Vzhledem k tomu, že i ostatní boxy modifikují svoje balení, předpokládám, že i tady se dočkáme nějaké obměny a změny. Plus bych přidala nějakou tu kartičku se seznamem produktů dovnitř, aby to působilo tak jako uceleně :)




A co všechno box obsahoval?


1) Sans Soucis Cream Aqua Benefits (30ml)

Značka je pro mě úplně nová a neznámá, nicméně jsem vypátrala, že je to odnož značky Biodroga, která už mi něco říká. Vzorek krému je celkem velký, určitě stačí na to, abych vyzkoušela, jestli mi vyhovuje nebo ne. Zatím můžu říct, že pěkně a příjemně voní a má lehkou texturu (takže hurá, nemám další mastný flák do sbírky). Uvidíme až ho vyzkouším, jaký bude. Za mě plus.


2) Clinique 7 day scrub cream (30ml)

Upřímně jsem si myslela, že se high-endu v českých boxech nikdy nedočkáme. Takže Clinique byl pro mě příjemným překvapením. Vážně dávám velký palec nahoru a kéž by to takhle pokračovalo i nadále. Tento peeling důvěrně znám, vyhovuje mi a určitě se zařadí do mé obvyklé péče o pleť. Myslím, že vzorek je celkem velký, vzhledem k tomu, že peeling není věc, kterou by člověk používal denně (i když jeho název říká něco jiného). V tomhle případě dávám tedy velké plus a jsem mile překvapená.




3) Fleur de Santé Anti Cellulite Gel - plné balení

FdS se asi nezbavíme a v boxech nás bude těšit stále. Někdy mě fascinuje, kolik má tato značka produktů, protože potkávám stále nové a nové nejen v boxech, ale i na obálkách časopisů. Otázkou je, jak moc to škodí image této firmy. Každopádně co se tohoto gelu týče, tak ho ráda vyzkouším, o tom žádná, kdo by nechtěl jednoho svatého dne narazit na přípravek, který by jeho pozadí vyžehlil do hladka, že? Nemůžu hodnotit jeho užitečnost, až vyzkouším, tak podám hlášení. Zatím mohu konstatovat, že mi příliš nevoní a cítím z něj něco mezi mentolem a ironem :) Uvidíme, každopádně si myslím, že je to věc, co se neztratí.




 4) Super Tan opalovací krém do solárií (15ml)

Tento malý kalíšek je pro mě upřímně trochu oříšek. Na obale se píše, že je to speciální ochrana pokožky, zpomaluje stárnutí atd.  - je určený do solárií, ale na konci se dočtu, že vlastně neobsahuje ochranný UV faktor. Tak v čem je ta jeho ochrana? Přiznám se, že v solariu jsem byla naposled na střední škole, takže se v téhle oblasti vážně nevyznám a nemám přehled, jaké přípravky se používají, ale upřímně jeho popisku moc nerozumím. Solaria nevyužívám, takže krém poputuje ke kamarádce, která si na něm naopak zase ujíždí. Pro mě je využití bohužel nulové, takže za to má u mě krém mínus.

5) NYX sypké oční stíny (5ml) - plné balení

NYX je pro mě upřímně také značka, kterou bych v krabičkách krásy uvítala. Je mi jasné, že ne pro všechny je tahle značka dost dobrá a někdo by z ní třeba nebyl odvázaný, ale já jí vítám. Není to nic, co si můžu koupit v každé drogerii, takže to splňuje vizi těchto boxů obecně. Stíny dorazily v neutrálním odstínu Nude Pearl, takže si nemůžu stěžovat. Určitě je upotřebím a jsem ráda, že na mě nevybafly nějaké modré hrůzy. Mám těchto stínů doma několik a ráda je používám. Za mě mají určitě plus a kdyby se tato značka objevila i někdy více, vůbec se zlobit nebudu.



6) Swisso Logical Hand Lotion - 3x vzoreček á 5ml

Značka je pro mě nová a neznámá. Krém na ruce se hodí, možná škoda, že není v nějaké tubičce, protože tak by se lépe skladoval. Sáček vydrží na několik použití určitě (možná i pár dní). Přemýšlím, že si sáčky vymačkám do nějakého kelímku od vzorků z parfumerie, aby se mi líp používal. Krém jemně voní a co se mi líbí, na rukách zanechává jemné třpytečky (což se ale všem nemusí líbit). Není ani trošku mastný, hned se vsákne a kůže je jemňoučká. Ale víc posoudit nemůžu. 


7) CHI Silk infusion (15ml)

V boxech mají být údajně buď verze olejíčků CHI nebo klasický Biosilk. Jak už jsem psala u SB, mě CHI prostě strašně páchne a nepřijde mi tak dobrý jako Biosilk. Tuto mojí domněnku mi potvrdila spousta z vás, což mě upřímně potěšilo :) Jak jsem říkala, kdyby to byl Biosilk, tak jsem nadšená a používat ho budu, ale CHI není můj šálek kávy, takže to bude asi pěkný dárek pro někoho jiného. Za mě bohužel mínus.




V boxu byly i tři letáčky, což je fajn, protože beztak většinu vždycky vyhazuji. FdS tedy patří také do této kategorie, protože o slevu nemám prostě zájem. Co mě ale potěšilo o dost víc je sleva 5% na nákup na e-shopu kosmetika-usa.cz, kde mají od Urban Decay po NYX, Lancome nebo třeba YSL kosmetiku. Uvidíme, každopádně mi to ale přijde jako asi první slevová kartička, nad kterou vůbec uvažuji, že bych jí využila. Poslední sleva je 20% do solaria, ale jak jsem říkala, solaria jdou úplně mimo mě, takže opět nevyužiju.




Tak když to shrnu - Clinique peeling, hydratační pleťový krém Sans Soucis a NYX stíny mě vyloženě potěšily. Spíš neutrální postoj mám ke gelu na celulitidu a vzorečkům krému na ruce a nepotěšil mě CHI olejíček a Super Tan krém. Celkem ale slušné skóre. Je fakt, že zatím asi nebylo vydání jakéhokoliv boxu tak našlapané, že bych byla nadšená komplet z celého obsahu, takže si myslím, že tohle vydání se v pohodě vyrovnalo i konkurenčním boxům. Jsem zvědavá na další vydání a hlavně třeba i krabičku nebo jiné detaily, na kterých bych zapracovala.

Mě by ale hlavně zajímal váš názor na tento Great Box - líbí/nelíbí se vám obsah? Oprati prvnímu vydání je to opravdu velký rozdíl a pokrok, takže doufám, že kvalita stále poroste. Má třeba někdo z vás toto vydání? :)


PS: děkuji za poskytnutí boxu k recenzi jeho tvůrcům

43 komentářů:

  1. celkom dobré veci tam dali hlavne ten nix a clinique ale príde mi že tých boxov je už dosť a tento nie je až tak originálny...

    P.S.: je u mňa GA alias pouzvánka

    OdpovědětVymazat
  2. tento box jsem poprvdě lehce ignorovala a zdá se, že neprávem.
    Líbily by se mi ty stíny a CHI - vůbec mi nevadí jeho pánská vůně, docela jsem si ji oblíbila (ale mně voní i gestil wonder, takže to bude chyba na mojí straně). Ten peeling bych rozhodně taky uvítala, neb jsem jej ještě nezkoušela a ráda bych :)
    Myslím, že se jim toto vydání povedlo. Jen to FdS asi ani nezkoušela, tato značka je mi nadmíru nesympatická :(

    OdpovědětVymazat
  3. můžu říct, že doteď mě krabičky krásy spíše otravovaly, ale tenhle mi přijde moc hezký:))

    OdpovědětVymazat
  4. Milé a nečekané překvapení! Odvázaná bych z toho nebyla, ale nevadil by mi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, tak tohle vypadá rozhodně líp než první GB, kde byl čaj :D. Určitě by mě potěšil NYX a Clinique, ale vyzkoušela bych ráda i všechno ostatní (snad kromě toho do solárií, to jsem moc nepochopila k čemu je a do solárka nechodím). Ale asi zůstanu věrná LB :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na prvni vydani jsem koukala jako puk. Ale druhe uz je mnohem lepsi. Clinique chvalim jako takovy, ale scrub by me nepotesil. Bo je pomalu v kazde sade, kterou Clinique dava k nakupum. Ale verim, ze ostatni budou mit radost. Tezko davat kremy, scrub je neutralni, tam se nemusi rozlisovat, kdo ma jako plet. Takze to chapu. Krem Sans Soucis je zajimavej, taky neznam. Asi bych vyzkousela. Krem do solarka by sel nejspis do kose, bo v mem okoli snad neni nikdo, kdo by tam chodil. Chi uz mam a radsi bych Biosilk. NYX stiny by potesily a stejne jako ty bych asi uvazovala o te slovove karticce :). FDS bych asi taky vypotrebovala. Neni to nic super, ale presne, co kdyby to fungovalo :). Krem na uce fajn, ale presne. Pytlicky? Celkove to vidim jako velke zlepseni a souhlasim, ze by to chteli jeste karticku s produkty a zapracovat trochu na krabicce. Skvele si to sepsala :).

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá dobře! O prvním boxu jsem někde četla, ale vůbec mě to nezaujalo, ale tenhle vypadá fakt pěkně. Já jsem dala ještě jednou šanci Senza Boxu..má každým dnem dorazit, tak jsem zvědavá. Ale myslím, že teď chvíli boxy vynechám a radši si ty 3 stovky každej měsíc ušetřim a koupim si něco pořádnýho:)
    Kejt's world

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá nadějně! Lepší se:) Stíny mají nádhernou barvu a až na tu FDS bych i všecko zkoušela (nevím proč, ale nikdy ve mě ta značka nevzbuzovala důvěru...). Boxy budou muset zabrat! Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. teda, přijde mi, že v tomto vydání se dost vyšvihli.. po tom minulém to je úplně něco jiného:) ještě chvíli počkám, jestli to nebyl jen ojedinělý jev a pak třeba taky objednám:) ale zrovna tenhle obsah krabičky by se mi moc líbil!

    OdpovědětVymazat
  10. Další box? To snad neni možný,ale jinak výrobky celkem ok. :)

    OdpovědětVymazat
  11. O tomto vydání už jsem přemýšlela a teď teda docela lituji.. Vypadá to dobře! Oproti tomu prvnímu je to bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Snaží se, jen co je pravda. :) Vypadá to docela dobře, ale počkám si... :)

    OdpovědětVymazat
  13. tento box výnimočne nie je taký zlý :) uvidím ako na tom budú jeho ďalšie vydania

    OdpovědětVymazat
  14. mne pride dizajn krabice taky technicky ako pre chlapa. chcelo by to trosku jemnejsie kontury a pismo. ale obsah sa mi paci. zaujimavve produkty.

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, mě to docela nadchlo. Na to, že se rozjíždějí se jim podařilo ulovit Clinique a další. Takže jsem taky mile překvapena:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Greatbox mě bohužel, nebo možná naštěstí, nezaujal. Měla jsem teď 2x pytlíkový Ladybox a uvažuji o únorovém, protože bych ráda dostala krabičku. Tady mě zaujal jedině scrub od Clinique a to možná jen proto, že tato značka je pro mě běžně nedostupná. Jinak tato edice vypadá mnohem lépe než předchozí.

    OdpovědětVymazat
  17. já nevím, mě greatbox nijak extra nenadchnul natolik abych si řekla, že si ho objednám. Navíc mi přijde dost mimo mísu dávat do krabičky něco, co už bylo třeba v senzaboxu. Ale chápu, že někomu se zas víc líbí GB, to nikomu neberu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Zatím jsem se neodvážila k objednání ani jednoho boxu, protože mě všude straší Fleur de Santé, které nemám moc v oblibě.
    Líbí se mi ten e-shop usa kosmetiky.
    Holky, nemáte tip na výrobky od Clinique vhodné pro smíšenou pleť s rozšířenými póry? Jak tak na to koukám, ráda bych zkusila.. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Se mi líbí Rendy, že vždycky na blogu přijdeš s něčím novým :) A ten box nevypadá vůbec špatně...

    OdpovědětVymazat
  20. Já osobně bych byla z tohoto boxu nadšená. Asi o hodně více než z minulého ladyboxu.

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem se jen zbavila jednoho CHI a mám tu druhé prostě si ke mě vždycky najde cestu :oD myslela jsem že mě klepne když jsem to viděla. Jinak proč zase mám černý stín?! Já tu černou barvu asi nějak přitahuju jinak fakt už nevím proč nikdy nenajdu jiný stíny než černý který já prostě nikdy nepoužiju :oD jinak jsem docela spokojená

    OdpovědětVymazat
  22. Meduňka-B: já jsem přesně na tom opačném konci a tohle mi přesně právě nevoní :/ Co bych dala za Biosilk!

    Lucifrid: děkuju :) zlepšení je vážně viditelné

    Sue: mě se naopak líbí, spíš nemám ráda takové ty typicky (někdy i kýčovité) věci, co se líbí většině ženských, ale tohle je prostě otázka vkusu každého :)

    Wonderfull Today: to se ti nedivím, já bych FdS taky vyškrtla ze všech boxů, ale zjevně jsou velice štědří a jejich věcí se jen tak nezbavíme :)

    Sisy: CHI je u mě taky prokleté, ale myslím, že je to spíš chyba té firmy, že nabídne spolupráci víceroboxům. Co já vím, tak se to nasmlouvá dlouho dopředu a nikdo pak neví, že to má i jiný box a pak se stane taková situace, ale myslím, že se to ještě několikrát stane. jéé, černý stín? a já si říkala, že to budou spíš neutrální barvy :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to jsem tedy překvapená, myslím, že jen tímhle vydáním Greatbox předčil i Senzabox, fakt se vytáhli, přitom první vydání vypadalo tragicky. Díky moc za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  24. Sans Souci jsem pouzivala snad pred deseti lety, byla to takova znacka, co byla k dostani jen v salonech, docela fajn, ale ne levna. Swissological je Zepter kosmetika a maji par fajn veci. Ten Clinique me prekvapil.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento Beautybox vypadá daleko líp než Senzabox nebo Ladybox, protože jsou tam furt ty stejné komerční značky :) thumbs up, teď lituju, že sem si ho neobjednala :D

    OdpovědětVymazat
  26. oproti prvnímu vydání se vytáhli, to je pravda. i když pro mě osobně by to nebylo, peelingy nepoužívám, krémům proti celulitidě nevěřím a do solárka mě nikdo dobrovolně nedostane. :-D ale třeba CHI mám ráda a vyhovuje mi o něco více než Biosilk. Takže je fajn, že se zlepšují, ale stejně mě tento box asi nechá chladnou. aspoň prozatím.

    OdpovědětVymazat
  27. Ani jsem nevěděla že je další box, postřehla jsem Senzabox a Lady box odebírám. Jestli bude další vydání stejně dobré budu o něm uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  28. Obsah nevypadá špatně..nyx produkty kupuji ve dvou eshopech jeden z nich je právě kosmetika-usa a myslím, že jejich věci nejsou vůůůbec špatné, nejraději mám lesky..opalovací krém je teda záhada:o))

    OdpovědětVymazat
  29. Tak tohle vypadá docela dost dobře nebo aspoň líp, než senzaboxy a ladyboxy :) jestli takhle budou pokračovat, tak si to možná i objednám :)


    HOW TO BE DIVINE

    OdpovědětVymazat
  30. Toto vyzerá výborne! Som prekvapená, po tom, čo som videla rvú verziu do Ďalších sa mi ani nehccelo ísť :(

    OdpovědětVymazat
  31. Osobně mě hodně překvapil Clinique, také je to to jediné, co mě zaujalo :-)

    giveaway

    OdpovědětVymazat
  32. Tak Clinique bych tam fakt nečekala, milé :) jako obsah není špatný, ale jak jsem psala už i u mě na blogu ... jsem rozhodnutá žádný box už neobjednávat, protože ve finále z toho pak stejně využiji naprosté minimum. Za ty peníze si koupím radši jednou pořádnou věc :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Clinique? WOW! To bych u nás vážně nečekala :) A NYX! Taky naprosto super! :) Myslím že kdyby to více propracovali, zabodovali by! :)

    OdpovědětVymazat
  34. některé produkty by se mi taky zamlouvaly, ale nijak nadšená z něj nejsem :) využila bych asi jen ten peeling a olejíček.
    nicméně jsem zvědavá, jak se bude krabička vyvíjet dál..

    OdpovědětVymazat
  35. Od Greatboxu jsem dala ruce pryč, a to z jediného důvodu, jejich zastoupení mi sdělilo, že je balíček určen ženám nad 30 let, do čehož mám ještě daleko :) Teď když vidím obsah, myslím, že tohle prohlášení bylo trochu mimo, škoda.

    OdpovědětVymazat
  36. mně se líbí téměř všechno z toho boxu, ale mám teď hrozné zásoby kosmtiky, tak jsem se udržela a přesvědčila se, že nic z toho nepotřebuju...

    OdpovědětVymazat
  37. Obsah se mi líbí moc, jen jsem nevěděla, že už greatbox vychází :).

    OdpovědětVymazat
  38. Aká náhoda, o značke Sans Soucis som čítala pred pár dňami akurát na internete a čudovala som sa, že je to značka už s vyše 70 ročnou tradíciou a ja som ju nepoznala.. rada by som niečo vyskúšala :) Inak sa mi obsah balíčka páči.

    OdpovědětVymazat
  39. No tohle je super box, s jejich prvním vydáním se to nedá absolutně srovnat ;) NYX bych ráda vyzkoušela!

    OdpovědětVymazat
  40. Wow, tak tomu říkám překvápko... oproti minulému boxu velikánské zlepšení... Ten Clinique bych tam fakt nečekala a NYX by mě taky potěšil :)

    OdpovědětVymazat
  41. Díky tvému článku jsem se rozhodla, že si tento box objednám :) a jsem zvědavá, co v něm objevím ;) .. Senzabox mám moc ráda, tak snad mi bude vyhovovat i tenhle :)
    Každopádně moc povedený článek, takové já ráda ♥
    Hanny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)