pátek 25. ledna 2013

Moje sbírka rozjasňovačů

Rozjasňovač je podle mého názoru naprosto geniální věc. Není součástí asi každé kosmetické sbírky a je stále spousta slečen, které se jejich používání brání nebo se rozjasňovačů bojí. Pokud si ale vybere odstín a konzistenci, která vám vyhovuje, máte vyhráno. Pomocí rozjasňovačů upozorňujeme na obličeji na určité partie, které díky lesku vystoupí a obličej se stane více plastičtější. 




Rozjasňovač můžete nanášet na několik míst na obličeji. Já osobně bych si vybrala jen určité partie, nedávala bych ho všude, abyste potom nevypadaly jak discokoule :) Pokud máte třeba vysoké čelo, vyhněte se nanášení právě na něj, na tento nedostatek byste akorát upozornily. Pokud naopak třeba trpíte na rozšířené póry na tvářích, tak bych ani tam rozjasňovač nenanášela, protože je akorát zvýrazníte a upozorníte na ně. Já osobně dávám rozjasňovač nad lícní kosti a pod obočí. To mi k radosti stačí :) 

A kam, že se tedy rozjasňovač přesně nanáší?

- na střed čela
- pod obočí (někdo ho dává i do vnitřních koutků očí)
- na střed nosu
- nad lícní kosti
- nad horní ret (nad srdíčko rtů) - tím je opticky zvětšíte
- těsně pod linii spodního rtu (nikoliv už ale na spodek brady)



A teď moji milovaní drobečkové :) Někdo si asi řekne, že je to zásoba rozjasňovačů do konce života, ale já si nemůžu pomoct. Jako má někdo doma 250 laků na nehty, tak já si ujíždím na rozjasňovačích. Klidně mě za to suďte, ale budu je nakupovat i nadále :)




1) Sephora - tenhle rozjasňovač je už trošku svatý grál mezi blogerkama a já sama ho doporučuji kudy chodím. Myslím, že je cenově dostupný (stojí kolem 300 Kč, ale když využijete slevu, tak se to vyplatí ještě víc), kvalitní a moc pěkný. Prodává se v růžové a zlaté verzi (tu jsem doma během focení neměla bohužel), ale někde jsem teď nedávno četla, že se údajně přestal vyrábět. Nevím co je na tom pravdy, ale jestli je to tak, tak mě teda Sephora naštve, protože podle mě je tohle jedna z nej věcí z jejich dekorativky. Doporučila bych ho i začátečnicím, protože je aplikace snadná a nedá se to s ním přehnat :)


2) Chanel - vánoční limitka 2012, která se k nám ani nedostala, takže jsem si jí pořídila v duty free. Upřímně nejsem z rozjasňovače tak nadšená, jako v první chvíli, kdy jsem si ho vyzkoušela. Ty viditelné třpytečky mi nějak vadí a asi to není úplně ideální parťák zrovna pro mě. Přemýšlím, že mu najdu nový domov :)

3) M.A.C - tento Skinfinish je něco mezi lesklou tvářenkou a rozjasňovačem. Můžete ho používat na tváře samotný nebo ho jen lehce nanést i přes tvářenku. Jinam než na tváře se ale podle mě nehodí a nedovedu si představit, jak si s ním někdo zvýrazňuje třeba čelo nebo nos :) Jsem z něj stále nadšená a líbí se mi jeho barva, která mi ve sbírce chyběla a tajně doufám, že mi vydrží spoustu let. 





4) M.A.C - další limitka, kterou teď už bohužel asi neseženete. Miluju jeho zlatou lesklou barvu a je asi jediný ze zlatých rozjasňovačů, který používám i teď během zimy. Jestli se někdy v nějaké kolekci zase objeví, tak neváhejte a kupujte :)

5) Chanel - tohle byla asi taky nějaká limitka jestli se nepletu.  Kupovala jsem ho v blogsale od Sofastars a nic bližsího o něm vlastně nevím. Využívám ho hlavně v létě, teď v zimě spinká uklizený v šuplíku. Myslím, že mi bude sloužit asi navěky, protože zatím nepozoruju, že by jakkoliv ubyl a tváří se stejně netknutě.

6) Kiko - i tohle byla tuším nějaká letní limitka. Každopádně v různých podobách se u této značky objevují rozjasňovače pravidelně. Jeho nevýhodou je, že práší a celkem fest. Je proto potřeba ho nanášet jen lehce, jinak na obličeji vytvoří nepěkný nános a trochu mapy. Ale jeho barva není vůbec špatná.






7) Fred Farrugia - tento rozjasňovač jsem ulovila za super cenu. Stál mě celých 50 Kč! Sephora tuto značku minulý rok vyprodávala, a touto dobou zřejmě už nebude k sehnání, ale byl to tedy kup roku, to vám povím. Rozjasňovač má studenou růžovo-fialovou lesklou barvu a vypadá opravdu moc pěkně. Samostatně jsem o něm nikdy nepsala, vzhledem k tomu, že se u nás již neprodává. Škoda jen toho škaredého balení.

8) Catrice - tento rozjasňovač příliš často nepoužívám. Nemůžu si pomoct, ale rozjasňovače z drogerií prostě nikdy nebudou tak pěkné a kvalitní jako dražší kolegové. Má zlato-růžovou barvu, která sama o sobě není tak špatná, ale jeho mizerná výdrž ho řadí na spodní příčky mého žebříčku oblíbenosti.

9) Lancome - jeden z nejnovějších přírůstků do sbírky, opět limitka staršího data. Pořád přemýšlím, jestli se mi líbí nebo ne :) Trochu jsem očekávala malinko jiný odstín a méně drobných třpyteček.





10) Inglot - asi jako jediný ze všech má takovou stříbrnou barvu, což se mi na něm líbí. Jedinou nevýhodou je jeho větší prášivost, jinak ale patří mezi mé velké oblíbence.

11) Guerlain - všemi milované a proslulé rozjasňující perly Météorites nechybí ani v mé sbírce. Vážně špatně se fotí jejich efekt na tváři a někdy mám pocit, že spíš jen já poznám, kdy je mám na sobě. Možná nepatří tak úplně do sekce rozjasňovačů a je spousta žen, co je používají na celý obličej a milují je pro jejich efekt, který na tváři vykouzlí. Já osobně je na celý obličej nepoužívám, moc se mi to nelíbí, ale na oblasti kam běžně rozjasňovače dávám se mi líbí.

12) Nars - z paletky tvářenek používám jako rozjasňovač odstín Hungry Heart Duo. Na první pohled se tváří trochu jako proslulý Albatross, ale je o dost víc zlatý. Nepatří mezi mé favority a kdybych si měla vybrat, raději bych měla ve sbírce právě Albatross. Barva se mi zdá trochu humpolácká jako rozjasňovač, spíš se mi líbí třeba pod obočí nebo do koutků očí.






13) Benefit - jediný zástupce kategorie krémových rozjasňovačů. Asi chápete, že nepatří mezi mé oblíbené a preferuji spíš pudrové. Watt´s up! jsem si ale oblíbila, protože se velice snadno aplikuje, nedělá mapy a nejvíc se mi líbí pod obočím. Díky houbičce ho ale snadno aplikutejete třeba i na tváře.

14) Benefit - jestli je nějaký tekutý rozjasňovač světově provařený, tak podle mě právě High Beam. Vydrží vám zřejmě celý život, protože za tu dobu, co ho používám neubyla snad ani kapka :) Stačí ho jen trošička a někdo ho míchání třeba i do make-upu.

15) Victoria´s Secret - další z tekutých rozjasňovačů. Tento ale míchám s tónujícím krémem, protože samotný na obličeji se mi tolik nelíbí. Každopádně ale tekuté rozjasňovače nikdy nebyly a asi ani nebudou mojí doménou, takže pro tento hledám nový domov :)




A na závěr takový malý wishlist rozjasňovačů, které bych si ráda pořídila. U všech to štěstí mít asi nebudu, ale líbí se mi všechny :) Jmenovitě to jsou:

1) Chanel - limitovaná edice jaro 2013

2) Nars Multiple v odstínu Orgasm (říkejte si co chcete, ale ten odstín se mi prostě strašně líbí a myslím, že mi i sedí. A co víc, je už na cestě ke mě :)

3) Estée Lauder - limitovaná edice jaro 2013 (na tu už si brousím zuby a protože již dorazila, tak jí půjdu omrknout)

4) M.A.C Skinfinish v odstínu Soft and Gentle

5) Nars Albatross





Jestli jste dočetly až sem, tak vám gratuluji. Omlouvám se za dlouhý článek, ale věřte, že zas dlouho nebude čas na nějaký podobný :) Snad se vám trochu líbil a uspokojil touhu těch, co se ptají, kdy udělám nějaký článek o své kosmetické sbírce. Tak alespoň jedna tématická část z ní a někdy se už konečně snad dokopu k tomu udělat článek jen o ní :) Jestli vás to tedy bude stále zajímat. Kdyby vás zajímaly články o jednotlivých rozjasňovačích, stačí na konci stránky kliknout na štítky "rozjasňovač" a najdete je :)

Otázka na konec je jasná - co vy a rozjasňovače a hlavně, jaké jsou vaše nejmilovanější a o jakých si myslíte, že ve sbírce žádné kosmetické milovnice nesmí chybět :)

58 komentářů:

  1. panečku, to je sbírka :) Já takto maniakálně sbírala kytky - ibišky - měla jsem přes 30 různých barev...ale to se hůř skladovalo :D

    já mám právě dnes na sobě ten růžový od Sephory, koupila jsem jej na tvoje doporučení a je fakt krásný. přiznám se, že jiný nemám, tento mi stačí, používám veeeelmi nepravidelně.

    jinak mi do oka padl ten chanel z wishlistu, ten bych taky neodmítla, kdyby mi ho někdo vnucoval :)

    ještě taková technická poznámka - nevím jak to popsat a čím to je, ale ani jeden z PC, které používám nemohou "rozdýchat" tvůj blog (a to odjakživa), musím vždy několik minut čekat a někdy i 3x zavřít prohlížeč, než se mi blog rozjede...u nikoho jiného se mi to netává....máte s tím někdo zkušenosti?
    jinak fakt super článek!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna vřera jsem prijížděla všemožná videa o rozjasńovačích a říkala si, že si musím nějaký pořádný koupit. Takže článek na zavolanou :)

    OdpovědětVymazat
  3. chybí mi tu popis toho s kostičkama Clarins, který máš na společné fotografii :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla nejvíc zvědavá na ten kostičkovitý a ten tu ukázaný nemáš :-D Nebo jsem slepá? Vyloučit to nemůžu. Každopádně já teda rozjasňovač nepoužívám, ne že bych něco proti němu měla, spíš budu ve skupině, která se bojí, nebo ještě spíš která furt nestíhá a rozjasňovač už je prostě něco navíc, na co čas nezbývá :-/

    OdpovědětVymazat
  5. priznám sa nemám ani jeden nejako sa mi nepáči byť trošku diskoguľa :D mám rada matnosť ;)
    ty ich más dobludu! paráda

    OdpovědětVymazat
  6. Bojím se jich jako čert kříže, ale letošní kosmetická mise je jasná - pořídit rozjasňovač! :-) Obecně mám radši krémová a tekutá líčidla, takže to vidím na High Beam nebo něco podobného, uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Rendy, to je NÁDHERA!

    OdpovědětVymazat
  8. Meduňka-B: tak to mě těší, že jsi s tím rozjasňovačem spokojená :) tajně doufám, že není pravda, že už nebudou :). Jinak ten tvůj problém mi popisovala už jedna slečna, ale netuším, co by to mohlo způsobovat. Mě to v pohodě funguje vždycky všude, nejlépe tedy přes Chrome, to je pravda, Explorel je děsně pomalý a načítá všechno milion let. Ale v tomhle jsem naprostý amatér a netuším, co to způsobuje. Možná jen tvůj počítač nemá rád můj blog :))

    UltraViole(n)tRock: vidíš a zrovna ráno byl nastavený ještě jiný a na poslední chvíli jsem to změnila :)

    Petra: to byl záměr :) Trochu moje chyba, že jsem ho dala na společnou fotku, ale je ještě nový, nepoužila jsem ho a přemýšlím, jestli si ho nechat nebo ho prodat, víš :) proto popis chybí

    MissBB: jak píšu výše, je ještě nepoužila a pořád váhám, jestli si ho nechám nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná sbírka, nejlíp vypadají ty od Macu. Co se týče, jak kdosi navrchu psal, taky s tím mám problém s rozjetím blogu, jde to až na poněkolikáte, netuším proč, dělám to jen tenhle :-)

    OdpovědětVymazat
  10. nojo, ale že by ho něměl rád ani soukromej ani pracovní...to se snad ty stroje spolčily :) hlavně, že ho mám ráda já!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná podívaná :)
    Rozjasňovač sama nepoužívám, ale možná někdy jeden kousek univerzální barvy pořídím, uvidíme :)
    Jinak já osobně problém s načítání blogu nemám.
    Taky jsem malinko tápala u těch dvou benefitů, který je který na obrázku (máš to asi zrcadlově obráceně) ale snad jsem se dovtípila správně :) Asi bych pořídila něco stříbně-růžového, což splňuje asi jen ten high beam, no uvidíme :D Ten Chanel z wishlistu vypadá taky krásně, přijde mi takovej nenásilnej :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně článek pro mě. Taky si teď někdy plánuji pořídit rozjasňovač...vždycky se mi líbilo všechno, co se pořádně třpytí... asi nějaký syndrom "straky" :). Přemýšlím o High Beamu, nebo Albatrossu a strašně mě mrzí, že jsem propásla ten zlatý od MACu.

    Jinak taky se mi poslední dobou stává, že se na tvůj blog nemůžu dostat - nechce se to načíst, nebo mi rovnou spadne celý prohlížeč...

    OdpovědětVymazat
  13. já patřím mezi ty, které se rozjasňovačů bojí... ale zkusit se má všechno:) jen tedy nevím, kdy na to dojde :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, já jsem na tohle taky úchylná:) Chichi.
    Můj nej je od Smashboxu.

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý a vyčerpávající článek, Rendy, smekám. Perfektně zpracovaný. Došlo mi, proč rozjasňovače nepoužívám (i když mám ten od Sephory). Mám totiž vysoké čelo, na tvářích rozšířené póry, a bohužel také kruhy pod očima (nosím brýle), takže si nemůžu dát rozjasňovač ani nad lícní kosti, protože se mi zdá, že přitáhne pozornost právě k těm kruhům pod očima (i když jsou zamaskovaný korektorem). Takže opravdu nevím, co na svém obličeji mám zvýrazňovat a možná proto mám rozjasňovač jen jeden a chudák leží v koutě, protože pod obočí si automaticky dám bílý lehce třpytivý stín.
    Každopádně, líbí se mi, že jsi uejtá na rozjasňovače, já totiž začínám být ujetá na rtěnky, takže jsem ráda, že v tom nejsem sama (i když ve finále točím jen 2 dokola).

    OdpovědětVymazat
  16. Téda, to toho máš teda požehnaně! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy ja proste tve clanky miluju!:) Vzdy je doctu az do konce:) jinak jediny rozjasnovac co mame stejny je ten sw Sephory :) ale z tveho wishlistu mam ten rozjasnovac a chystam na nej clanek (nahoda :D) ...jinak mam stejne prani ohledne Narsu, ale ja ho chci v odstinu copacabana :)) LL*

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé to je můj článek na přání :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherná sbírka...Přeju Ti ať se nadále hezky rozrůstá...já mám vždycky hrozně velikánskou radost,ikdyž si koupím sebemenší blbůstku z kosmetiky..A ten Chanel..mňam

    OdpovědětVymazat
  20. Adelaidex: fakt netuším, čím by to mohlo být. Používám asi 10 různých počítačů a vždycky mi to bez problémů funguje, tak vážně nevím. Napadá mě jedině ten prohlížeč, že v tom by mohl být problém.

    Meduňka-B: přesně tak :) to mě těší zejména :)

    Sickie: Watt´s up je zlatý a High beam je růžovo-stříbrný :) někdy jsem to fotila asi obráceně :)

    Noogeta:vítej v klubu :)

    Harmony: moc děkuju, jsem ráda, že se ti líbí :) Já si musím dávat bacha na ty rozšířené póry, nevypadá to na nich moc pěkně. Jinak s třpytivým stínem pod obočí je to vlastně to samé, co s rozjasňovačem, plní to stejnou funkci :)

    LuxyLady: moc děkuju :) na článek se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  21. Rozjasňovač mám ze Sephory taky, ale mnohem víc jsem spokojená právě s Albatrossem. Je skvělej a dělá úžasnej efekt :) Určitě i high beam to skvěle provede, hrozně se mi líbí! A CHANEL z kolekce jaro/léto chci šíleně moc, vypadá skvěle až na jeho cenu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ja som tiez na rozjasnovace uchyl... Milujem ten pocit, ked sa na mne nieco trbliece, ale zvacsa pouzivam len na licne kosti... Ten chanel 2013 zvazujem, ale ta cena sa uz fakt zda prehnana :/

    OdpovědětVymazat
  23. Vůbec neumím rozjasňovače používat. Musím si pořádně proštudovat tento článek a přiučit se něčemu novému :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná sbírka. :) Jen ten od Sephory už se neprodává, což je škoda... :)

    OdpovědětVymazat
  25. ahoj Rendy :) konečně někdo, kdo má stejnou závislost jako já :-)
    Rozjašnovač je nutnost,bez něj ani ránu!!!
    Musím se přiznat, že multiple od Narsu v odstínu orgasm mě docela dost zklamal, poslala jsem ho dál. Klasická pudrová tvářenka je úplně o něčem jiném.
    Co bych Ti ale chtěla doporučit je DIOR Nude Shimmer, je báječný,nepráší moc, drží, je jako máslíčko... v ČR za 1300,- a ani nemají v parfumérkách tester, ale koupila jsem ho tady za necelých 1000,- mrkni: http://www.feelunique.com/p/DIORSKIN-NUDE-SHIMMER-Instant-Illuminating-Powder-10g

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to je pořádná sbírka :). Já jsem přesný opak, mám naopak raději krémové a tekuté rozjasňovače - proto miluju ten od Beccy. Ale Meteority a ten od Inglotu si chci pořídit.

    OdpovědětVymazat
  27. Tomu se říká posedlost:) ale nekritizuju, mám svých úchylek až až... Nicméně rozjasňovačům jsem stále na chuť nepřišla. Prostě se nechci lesknout. Pod obočí používám světlý stín a jinak matuju o sto šest. Jedinou výjimkou jsou Meteoritky, které nanáším přes pudr na tváře i kolem vně jších koutků očí, ale jak říkáš, to není moc rozjasňovač... Spíše vyhlazují opticky a hlavně voní... Veronika

    OdpovědětVymazat
  28. Waw to je sbírka! Já ještě nemám žádný, ale plánuju pořídit, takže díky za tipy:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Úžasný článek. Mně rozjasňovače zajímají, ale bojím se jich, aby mi nezvýraznily vrásky. Jen mi tam chybí ceny. Šárka

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. M: to mě těší, že je nás podobně "ujetých" víc :) já často čtu na zahraničních blozích o jednom Dior rozjasňovači, takový tříbarevný myslím a docela mi hlavou vrtal, ale testry jsem v našich parfumeriích nepotkala :) Každopádně děkuju za tip :)

    In your face! já všechny co měla, poslala dál. Nevím, asi je to tou mojí mastnější pletí, ale prostě krémové a tekuté se mi na mě nelíbí. Možná je to jen moje nešikovnost, ale moc jsem k nim nepřičichla no :)

    U dvou Verunek: zdá se to horší, než to ve skutečnosti je :) brzy asi udělám nějakou čistku a bude toho méně :)

    Šárka Papoušková: děkuju, jsem ráda, že se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  32. Rendy sakraaaaa, tohle mi nedelej :D

    OdpovědětVymazat
  33. Moc hezký článek. Už nějakou dobu uvažuji že si nějaký rozjasňovač pořídím. Teď zase nevím jestli pudrový nebo tekutý :))

    OdpovědětVymazat
  34. Úžasnej článek. To zas bylo po ránu ochání a achání. Můj miláček a favorit je Diorskin shimmer powder v odstínu Diamant Rose ale chci i Amber Diamond (myslím, že je to ten cos psala v komentáři vícebarevné pásky). Velice doporučuji pro mě je to HG! Ale nejvíc mě štve, že jsem propásla ten z limitky Mac, dodnes toho lituju, furt se mi o něm zdá, no prostě ho jen tak z hlavy nedostatu...:-(

    OdpovědětVymazat
  35. Moc si přeju vyzkoušet High Beam nebo Copacabana od Narsu. Tak třeba se mi někdy poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já mám ten od Sephory a jsem nadmíru spokojená. Je to prostě pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Becca shimmering skin perfector v odtieni pearl u mna poslal do kosa vsetky ostane rozjasnovace. Zhanala som ho asi pol roka, ale stoji za kazdy cent :)

    OdpovědětVymazat
  38. Parádní sbírka :) Já doma nemám ani jeden! :D

    OdpovědětVymazat
  39. Ty vogoooo, to je nadhera! Ja nemam ani jeden, miluju trpytky na ocich, ale oblicej se mi leskne sam od sebe, takze matuju a matuju.. pravda je, ze teda za rozjasnovace fakt usetrim.. jsem rozjasnena od prirody :o)))

    OdpovědětVymazat
  40. já mám zatím jen od Benefitu watt´s up, ale plánuji něco od MACu, uvidíme čím mě v obchodě potěší

    OdpovědětVymazat
  41. Teda ty jich máš! :D Ale proč ne, kadžý je na něco vysazený co jsi kupuje i když to naprosto neptořebuju, ať už je to celkově kosmetika nebo jen nějaký druh a nebo něco úplně jiného jako třeba boty enbo oblečení. Já osobně rozjasňovače prostě nepoužívám, ani nevím proč, ale nechce se mi za ně utrácet tolik peněz když je prostě nemám odzkoušený a ty z drogerie mi prostě kvalitní moc nepříjdou .. nebo jsem teda zatím na žádný nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  42. Wow, to je sbírka, troškař zrovna nejsi! Já jsem rozjasnavačům na chuť ještě nějak nepřišla...mám všeho všudy dva! :D Ale slibuju, začnu s tím něco dělat :)

    OdpovědětVymazat
  43. Slušná sbírka :o) Docela jsi mě navnadila se mrknout po tom od Sephory, jestli je ještě k sehnání. Sama mám doma rozjasňovače jen dva, ale poctivě používám a dalším bych určitě nepohrdla. Určitě po tomhle článku omrknu další :o)

    OdpovědětVymazat
  44. Páni, ta jich máš.
    Já nemám ani jeden, ale určitě si nějaký pořídím! :)

    OdpovědětVymazat
  45. pekna zbierka, zavist..ja mam jeden :DDD

    OdpovědětVymazat
  46. wooow to je pořádná sbírka :)))
    Já mám High Beam, ale už několikrát sem tady u tebe četla o tom ze Sephory a děsně mě láká, ale zatím jsem se nějak nedostala k tomu si ho pořídit no :(
    http://angellovely-things.blogspot.cz;

    OdpovědětVymazat
  47. to je ale ZBIERKA :D :D :D ja mam doma asi 3kusy :D
    skveeeely clanok !

    OdpovědětVymazat
  48. No, to je sbírka :D Já mám Benefit high beam a nějak odvařená z něj nejsem ale barva krásná:)

    OdpovědětVymazat
  49. Já už mám pár let od NYXu Mosaic powder HIGHLIGHTER a líbí se mi na něm, že v něm nejsou žádné třpytky, jen takový lesklý efekt..mám i Shimmer Bricky od Bobbi Brown, Mineralize skinfinishe (i ten Soft and Gentle)od MACu a stejně mi leží spíše ladem a sahám nejčastěji po tom NYXu, protože jeho efekt se mi líbí nejvíce. Už mi dochází - brala bych něco podobného jako ten NYX, ale od nějaké lepší značky :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já mám jenom tři a už i tak nevím co s nimi :D. Ale těším se na léto, pořídím si velký štětec a budu si jimi poprašovat nohy, dekolt a ramena :D.

    OdpovědětVymazat
  51. velmi povedená kolekce :D

    co se týče novinek, tak na ten Chanel si taky brousím tesáky, swatche se tváří slibně a navíc skvěle vypadá

    OdpovědětVymazat
  52. Hele, každý musíme na něčem ujíždět. :D
    Já mám rozjasňovač jenom jeden, od Germaine de Capuccini a myslím, že mi do konce života stačí. :P

    Z celé tvé sbírky se mi stejně líbí nejvíc ten Sephorácký. :DD

    OdpovědětVymazat
  53. Ach Rendy ty si mě zas navnadila! :D Mě se moc líbí ten od Sephory a ta limitka od MACU, který si chválí i Lou škoda,že se už nedá sehnat! :) Určitě se po nějakém rozjasňovači podívám. :) Skvělý článek,ale má peněženka mě za tohle bude nenávidět! :D

    OdpovědětVymazat
  54. Páni, tomu říkám sbírka :)
    Já mám rozjasňovače jen 3, jeden v tužce, pak pudrový a takový ten ve štětečku... Pudrový mám nejradši a nejvíc mi vyhovuje, takže se asi taky mrknu po nějakém tom luxusnějším kousku :)

    OdpovědětVymazat
  55. Ja patrím do tej kategórie ktorá sa trochu bráni rozjasňovačom a ešte som žiadny nevyskúšala :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  56. Já používám dva pudry s rozjasňovačem, oba jsou dokonalé na denní líčení, žádné třpytky. Nádherný sypký pudr Dior Capture Totale, a pak Clarins z předloňské limitované kolekce 3D Radiance kompaktní pudr. Musí se s tím umět pracovat a vědět kam a kolik nanášet. Už to mám zmáknutý! : ) Výsledkem jsou obdivné komentáře kolegyň v práci, které se mě ptají, jak to dělám, že tak skvěle vypadám ( když mi už dávno není dvacet)! S radostí svoje tajemství pudru z rozjasňovačem prozrazuji!

    OdpovědětVymazat
  57. Skvělá sbírka - vůbec neodsuzuju, každá na něčem ulítáváme. Naopak oceňuju takto podrobný post o rozjasňovačích. Potřebovala jsem tipy od odbornice na slovo vzaté a to Ty teda jsi. Dík!

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj Rendy, pls help me... umis poradit co se tyce rozjasnovace sephora...? ktery od jine znacky je mu nejvice podobny? co se tyce barvy? sephoracky uz neni nejaky ten rok v prodeji a zatim se mi nepodarilo najit co by tomu ze sephory odpovidalo.. tomeckova.anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)