úterý 29. ledna 2013

Maybelline rtěnka Vivids Shocking Coral

Maybelline poměrně nedávno uvedl novou řadu rtěnek Vivids v neonových a nezvykle výrazných odstínech. Ty z vás, co mě čtou už nějaký čas, tak asi moc dobře ví, že já si na výrazné rtěnky nepotrpím. Necítím se v nich dobře a vyznávám spíš nude a světlejší barvy. Proto jsem se chtěla trošičku odvázat a jednou koupit něco jiného, než zase růžovou nebo nude. Z celé škály výrazných barev této "kolekce" mě nejvíce zaujal odstín Shocking Coral. Řekněme, že pro rtěnkovou konzervu jako jsem já, je to přijatelný odstín. A jaké jsou mé dojmy z této novinky?





Na fotce se opět rtěnka tváří spíš jako rudá, než korálová. Věřím, že si korálovou barvu umíte představit, takže tento detail prosím přejděte :) Obal rtěnky není ničím zajímavý ani extra líbivý. Z těch drogerkových rtěnek spíš takový průměr (dle mého osobního vkusu samozřejmě :) Plastové víčko je tentokrát červené, jinak nic extrémně zajímavého. První zklamání se dostaví při prvním použití. Sakra takhle přece nevypadá korálová! A už vůbec ne shocking coral! To je podle mého prostě trapně růžová, ach jo! Fotky na rtech tentokrát nelžou, barva je opravdu taková. Jaká škoda dámy a pánové. Chtěla jsem tedy jednou něco jiného a neobvyklého a místo toho mám doma další průměrnou rtěnku bez zajímavé barvy. Rtěnka se mi nenanáší pohodlně - pořád jakoby se trochu rozmazávala do všech stran a nemám dobrý pocit, když si jí nanesu (mám tendence jí neustále pozorovat v zrcátku a vypadám spíš jak blázen :). Konzistence je sice krémová, ale u takhle výrazných barev mi to přijde spíš na škodu. Pigmentace rtěnky je dobrá, to se zase musí nechat. Lepší výdrž přisuzuji jen výraznější barvě, která obecně na rtech vydrží víc, než moje oblíbené nude odstíny (menší svačinku přežije, ale zázraky nečekejte). 

Asi mě příliš zhýčkala rtěnka Guerlain, ale když si vezmu, že tato se běžně prodává za 169 Kč, tak docházím jen k tomu, že v drogerii se najde opravdu jen pár dobrých rtěnek. Mě by ke spočítaní stačila asi jedna ruka...Bohužel tato k nim podle mě nepatří.







Vidíte, jak je rtěnka v tubičce pěkně výrazná a opravdu korálová, zatímco na rtech je to jen vyblitě růžová? Nebo jsem vážně úplně slepá?



Rtěnka + bezbarvý lesk 



Tohle prostě není korálová :/

Jsem vážně nejvíce zklamaná barvou rtěnky. V drogerii nebyly žádné testry, takže jsem si jí nemohla předem vyzkoušet (kdyby byly, nikdy bych si jí nekoupila). Takhle špatný odhad na barvu jsem vážně už dlouho neměla. Překousla bych i tu konzistenci a všechno kolem, ten odstín nepřekousnu. Dneska ode mě nečekejte nic pozitivního a nadšeného. Podle mě si tahle rtěnka prostě nadšení nezaslouží (mluvím samozřejmě jen o tomto odstínu, jiné hodnotit nemůžu). Chápu, že každému se líbí něco jiného a je jinak náročný, ale mě by býval ke štěstí stačil jen Shocking Coral odstín, kurňa drát! No nic, budu se držet dál svých milovaných nude odstínů a na ty výrazné se na nějaký čas vykašlu :)

Navíc co mě dopálilo ještě víc, když jsem u Petry viděla odstíny v akci a její Shocking Coral je prostě korálový :) Podívejte se zde a posuďte samy, ale my prostě nemáme jednu a tu samou rtěnku.  Začínám si myslet, že mám na nálepce možná natištěný jiný odstín, než jaký je uvnitř :/ Takže si na to dejte pozor, ať neskončíte stejně.

Zajímal by mě váš názor na tuto řadu rtěnek? Zlákaly už někoho z vás k nákupu? :)

PS: to že má jeden odstín rtěnky od MUA víc barevných variant jsem si zvykla, ale u drogerkových značek se mi to nikdy nestalo



42 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to zvláštní, u Peti vypadá úplně jinak, korálově tak, jak bych si to představovala...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem se šla podívat na tu svoji, co doma mám a vypadá tak, jako ji nafotila Petra. Je to divné.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky me ta barvicka v tubicce zlakala, ale nastesti byly testry, a ta barva vubec nebyla koralova... a tenhle odstin ruzovy nesnasim... takze ne-e.

    OdpovědětVymazat
  5. to je divny petra má uplna jinou barvu,....

    OdpovědětVymazat
  6. V tubiččce je pěkná korálová, taky jsem na ni koukala...ve skutečnosti je úplně jiná, ale taky pěkná:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Zvláštní... U nás v drogerce testery byly, tak jsem si právě tuto zkusila čmárnout na ruku a vypadala tak jako u Petry, takže jsem ji tam vrátila s tím, že na ni nemám odvahu. Tvoje růžovka by pro mě byla nositelnější. Mimochodem máš moc pěkné fotky na rtech co se kvality týče ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejen u Peti, ale i u Ceady vypadá korálově...možná i trochu víc pigmentovaně. To je fakt zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  9. já ji na rtech mám vážně korálovou, divné

    OdpovědětVymazat
  10. florinka: u Péti vypadá právě krásně, takovou jsem přesně chtěla a tohle mi z toho vylezlo :) ach jo

    marcella: já snad dneska obejdu drogerie a udělám si malý průzkum odstínů :)

    Nastya: přesně, já taky. Na mě vypadá hrozně lacině :( Ale tak alespoň, že nejsem výjimka a i někdo další si toho všimnul

    Terča: mě se bohužel moc nelíbí, chtěla jsem fakt pěknou korálovou a nemám jí :) mě spíš štve, jaktože je možný, že má jeden odstín víc barev :/

    viennettka: dosti zvláštní, zatím jsem se s tím nesetkala, tak alespoň varování, ať si dají ostatní pozor. Jestli chceš, klidně ti růžovku daruju, já jí používat nebudu :/ Klidně napiš mail a je tvá. Jinak děkuju, ale vždycky mám pocit, že foťák zvýrazní ty nepěkné detaily kolem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hanča Zajda: asi jim PR oddělení poslalo lepší kusy :) ne, dělám si srandu, ale je to prostě zvláštní. Co bych dala za tu barvu, co mají holky, přesně takovou jsem chtěla a nemám :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně! Jsem taky pěkně naštvaná, protože jsem se těšila na krásnou korálovou barvu a ona z toho vylezla úplně jiná barva. Maybelline má u mě zasloužené velikánské mínus a facku.

    OdpovědětVymazat
  13. tak to je tedy zajímavé......moje je krásné sytě korálová.....jediná věc, která mě napadá a podle mě to tím taky může být, že máš poměrně dost pigmentované své vlastní rty a jsi celkově tmavší než já, zatímco já jsem běloba bílá a rty mám světle růžové, takže každá rtěnka na mně vypadá barevně dost výrazně, ty jsi poměrně o dost tmavší, co jsme tě viděla na živo, tedy ten kontrast potom nic moc a vypadá to jen tak nějak růžově.....

    OdpovědětVymazat
  14. Lenina Kuk: tak vidím, že nejsem sama.

    lovelyhair: no, ale to by třeba na té ruce byla korálová, ale ona je prostě růžovo-vínová :) tmavší možná trochu jsem, ale rty mám bez rtěnek spíš jak mrtvola. Mě vážně přijde, že je to úplně jiný odstín. Koukala jsem k tobě i Ceady a máte obě stejné barvy a takhle je fakt úplně jiná. Nevím, v čem je zakopaný pes, ale mrzí mě to, protože jsem chtěla pěknou korálovou barvu :/

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle je opravdu zvláštní!:/Já mám doma shocking coral i Pink Pop a oboje jsou skvěle pigmentovane a výrazne jako ma Péťa na blogu.Schocking coral je na mě sytý velmi velmi,až červený....zkratka růžovo červena s nádechem do oranžová tak jak si Koralovou predstavuju:-)Tohle je podivné:-o

    OdpovědětVymazat
  16. Tenhle odstin jsem si koupila v nedeli a testery Vivid rose i Shocking coral byly skoro stejne ruzove. Ta moje je fakt hodne ruzova a hodne vyrazna oproti tvym fotkam. Odstin se mi libil (privolavam jaro vyraznyma rtenkama :) ), tak jsem si ji vzala i navzdory tomu, ze koral nevidela ani z vlaku.

    OdpovědětVymazat
  17. Sice není korálová, ale hezká je :D

    OdpovědětVymazat
  18. Asi to bude taky hodně tvými rty, já mám celkem dost světlé, tak většinou každá rtěnka na mě vypadá tak jak v tubě, ale vím, že když má někdo sytější rty, tak ty barvy jsou jiné...ale na rtech vypadá krásně, sluší ti, ale chápu, že jsi trochu zklamaná...mě se právě tato taky líbila a teď váhám, aby na mě nebyla nakonec taky růžová, to nechci..

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je divný, rtěnka krásně barevná a na rtech růžové nic? To se mi ještě nestalo...

    OdpovědětVymazat
  20. To s tím odstínem je vážně divné... Mě tyhle rtěnky zatím ke koupi nepřesvědčily... :)

    OdpovědětVymazat
  21. A na mých rtech je křiklavě růžová.

    OdpovědětVymazat
  22. Mě to připadá jako hodně průhledný korálový lesk na výrazně růžové rtěnce..ale jestli máš takhle hezky růžové rty normálně, tak bych se na nějaké rtěnky vykašlala :)

    OdpovědětVymazat
  23. jaj, tak to není vůbec dobrý ... já třeba růžové rtěnky vůbec nenosím a koupit si tohle, tak jsem fakt naštvaná

    OdpovědětVymazat
  24. Alizzei, I♥make-up: když já ale mám úplně bledé a nevýrazné rty. Nikdy se mi tohle nestalo. A navíc na ruce je vidět, že ten odstín není korálový, ale tmavě růžový :( V porovnání s odstíny, co jsem viděla u holek je to prostě jiná barva :)

    Kristýna Doležalová: já mám právě strašně bledé a nevýrazné rty, tyhle fotky jsou už s tou rtěnkou :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já jí mám také a vůbec nevypadá na rtech růžově:)já jsem naprosto spokojená.Ta tvá vypadá,že je to snad úplně jiný odstín...

    OdpovědětVymazat
  26. veľmi pekná korálová farba! ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Mua má každou rtěnku jinou. Je to jen tím, že tam mají na obalech blbé nálepky s číslem odstínu, ale jinak má každej odstín pouze jednu variantu ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Je to tím, že máš určitě tmavší rty :) Já už sem to s rtěnkama a různýma barevnýma leskama vzdala, lesky jsou u mě všechny průhledné a rtěnky mně také prosvítají. Zkus si na rty nanést korektor (případně dobře krycí make-up) a pokud i tehdy to nebude korálová rtěnka, tak asi spletli obal :D

    OdpovědětVymazat
  29. tak to je velmi zaujimave a nechapem kde sa stala chyba s tymi odtienmi..no mne sa aj táto velmi páči, ale chápem že to zamrzí, ked si chcela tú koralovú..

    OdpovědětVymazat
  30. Zrovna dneska jsem je zkoušela na ruku a přemýšlela o koupi, ale hodně rychle si to rozmyslela. Většina neměla vůbec žádnou barvu a jenom se třpytila.

    OdpovědětVymazat
  31. Odstín vypadá krásně.:) Ale po přečtení tvojí recenze, jsem se rozhodla, že zatím novou rtěnku nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to je škoda, že na rtech vypadá úplně jinak! Ale jinak nevypadá zas tak špatně...

    OdpovědětVymazat
  33. :) Na rtěnky sem koukala, ale bohužel mi podtóny rtěnek nesedly a sem ráda, že sem tedy zbytečně nevyhodila peníze. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Taky na ty výrazné rtěnky moc nejsem, já mám, stejně jako ty, mnohem radši ty nude a růžové. Ale jo, taky někdy dostanu chuť a trošku se odvázat. I když na mě by byla i ta shocking coral moc výrzná, jak se tak dívám na tu Petřinu :D Každopádně je to opravdu divné, podle mě tam prostě je divná nálepka, ale zas na druhou stranu ta rtěnka vypadá opravdu jako korálová když ju jen tak vidíš, ale jakmile si ji dáš na rty ... Já si radši koupím Kate Moss od Rimmelu, tuhle jsem si ani koupit nechtěla, protože mě hnedka odehnal ten vzhled, takový plastový, nic moc ..

    OdpovědětVymazat
  35. mě přijde nejzvláštnější, že u rtěnek nebyly testery. já jsem na rtěnky koukala snad v 5ti drogériích a všude byly... divné! škoda že jsi zklamaná :-(

    OdpovědětVymazat
  36. Fíha, to jsou věci! Mě u Péti hodně zaujala, ale ještě jsem se nedostala k okouknutí. Ovšem teď teda musím, tohle mě fakt zajímá! Napadá mě snad jen výrobní chyba nějaké várky, protože je nesmysl, aby Ceady, Pétě a dalším holkám chytla sytě korálově a některým z vás takhle růžově...

    OdpovědětVymazat
  37. Páni, ten odstín rtěnky je teda vážně mimo. Do korálové to má daleko, ale i tak je barva pěkná, jen teda když bych šla pro korálovou, tak bych byla taky zklamaná :(

    OdpovědětVymazat
  38. Tak já jsem si ji koupila proto, že na mně je to dokonalá dvojnice Nicky Minaj od MAC (tuším kolekce Viva Glam), která se mi hrozně líbila, ale tu cenu se mi nechtělo platit. Na mých rtech vypadá jako mix růžového a oranžového zvýrazňovače, což je přesně moje gusto. Ale je to opravdu asi tím, že mám přirozeně bledé rty, až s olivovým podtónem, zatímco ty je máš přirozeně hodně do růžova. Škoda, ale alespoň se ukazuje, proč je dobré zkoušet a nekoukat jen, jak to vypadá na někom jiném :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Haha, je to vtipný :D Takhle bych jí nenazvala ani Shocking, ani Coral... i když není ošklivá, ale chápu, znám ten pocit, když si něco zamanu a jdu za tím najisto, abych se následně zklamala :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  40. tak u mňa je tiež ružová! skúšala som ju na ruku v drogérke a bola korálová...tak nerozumiem...ostatné 3 farby mám tiež a sú také, aké majú byť...len táto ma sklamala...dám jej šancu v lete, ked budem opálená, možno to bude vyzerať inak. ale to isté mám aj s lancome 340B, tiež vyzerá inak na perách, do ružova, ale nie až tak ako shocking coral.

    OdpovědětVymazat
  41. Skús ju vyreklamovať. Ja mám shocking coral, aj hot plum a aj pink pop a su nadherne pigmentovane, na tebe vyzera ze vobec nefarbi. moja shocking coral je krasna uz v jednej vrstve. tiez mam trochu tmavsie pery ako Petra - tak na mne posobi o dost vyraznejsie a tmavsie ako na jej fotkach, ale je kremova a necuckatie a vobec nepresvita ako na tvojich foto...

    OdpovědětVymazat
  42. No, mě se rtěnka právě líbí - ano, není to korálová barva, je to "hybrid" růžové a korálové, který na léto můžu. A líbí se mi její konzistence - není mastná, a dobře drží, což je v létě potřeba.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)