sobota 5. ledna 2013

M.A.C Apres Chic limitovaná kolekce a můj nákup

M.A.C se poslední dobou nějak činí a jeho limitované kolekce se mi líbí víc a víc. Výjimkou není ani nejnovější kolekce Apres Chic, která konečně doplula i do našich prodejen. A mě osobně se kolekce líbí moc! SMS mi hned po novém roce oznámila, že je kolekce už k dispozici, tak jsem neváhala a vydala se jí omrknout. Tajně jsem doufala, že nebudou vyprodané tvářenky nebo Skinfinishe.




Vyrazila jsem do prodejny M.A.C na Floře. Zjišťuju, že je to asi moje nejoblíbenější prodejna této značky, protože tam nikdy není narváno, není to malý pidi prostor jako třeba na Chodově a že se mi tu prodavačky většinou i věnují :) Stojanu s kolekcí jsem si všimla hned u vchodu, ale byl nezvykle vybrakovaný. Tak koukám, tvářenky zatím mají a i Skinfinishe se tváří nevyprodaně. Po chvíli zjišťuji, že kolekce nedorazila kompletní, takže proto ten poloprázdný stojánek. Nedorazily vůbec oční stíny, jeden lak, tvářenka i rtěnka a snad i jeden odstín tužky na oči. Je to tedy trochu úsměvné, že do prodejny pošlou jen část kolekce a zbytek snad dorazí později. Ale nevadí, chtěla jsem stejně jen omrknout to, co ve stojánku bylo :) Komplet kolekci si můžete prohlédnout na fotkách níže:


Jak popisuje kolekci výrobce:


"Natural glamour appears effortless, and in its element with M•A•C's face and colour collection set to heat up winter looks. Features our coveted Mineralize Skinfinish, Blush and Eye Shadow, and Tinted Lip Balm. Also introducing Pro Longwear Eye Liner. "



Co kolekce obsahuje:

Popisky barev jsem nechala v originále, myslím, že jsou mnohem více vystihující, než můj případný popis :)

Rtěnky


Warm Companion – Beige with gold pearl (frost)
Cozy Up – Deep caramel (matte)
Haute Altitude – Mid-tone blue pink (amplified)
Apres Chic – Pinky brick red (cremesheen)
Hot Chocolate – Dirty plum (satin)




Mineralize Tinted Lip Balm 


Stay Warm! – Creamy light pink
Slightly Nude – Nude coral and subtle pink pearl
Pure & Tender – Plummy creamy nude
Nice & Simple – Bronzy gold with multi dimensional pearl
Rosy Romance – Bluish plum with subtle pink pearl






Laky na nehty
 

Hangin’ Loose – Dirty pink nude
Dangerously Fun – Berry-tone blue red




Pro Longwear Eye Liner


Black Ice – Rich black
Rich Experience – True brown
Mountain Air – Vibrant teal
Night Trail Deep – navy blue
Snow Shadow – Purple violet




Řasenka 

Zoom Waterfast Lash – Black




Štětce

Duo Fibre Eye Shadow

Duo Fibre Face





Mineralize Eye Shadow


Ice Light – peach base with white veining
Winter Pursuit – Copper base with grey veining
Silver Birch – Grey base with peach veining
Frost at Midnight – Deep blue/grey with grey veining
Fireside – Deep plum with purple veining








Mineralize Blush

Amber Glow – Warm peach
Alpine Bronze – Mid-tone caramel
Gentle – Raspberry with gold pearl 






Mineralize Skin Finish 


Porcelain Pink – Soft pinky coral with gold veining 
Stereo Rose – Coral with golden bronze shimmering nuances




Všechny fotky kromě mých vlastní jsou z tohoto webu



Jak jsem už říkala, kolekce se mi moc líbí, zejména mě zaujalo duo Skinfinishů, takže můžete hádat, co jsem si pořídila :) Před pár dny jsem s několika z vás diskutovala na facebooku o tom, jaký Skinfinish si pořídit. Vím, že jedna z vás zmiňovala právě krásu a jedinečnost odstínu Stereo Rose. Jestli jsem to dobře pochopila, tak se tento odstín už kdysi prodával a objevil se znovu v této kolekci. Ale možná se mýlím, tak mě klidně opravte :) Každopádně světlejší růžový odstín mi přišel nevýrazný a hlavně takový podobný mám a Stereo Rose se mi zalíbil na první pohled. Je to taková těžko popsatelná barva - trochu růžové-lososové-korálové a zlaté. Vyberte si :) Neberte tuto ukázku jako plnohodnotné hodnocení, to po dvou dnech těžko. Chtěla jsem vám jen pudr ukázat, dokud se kolekce prodává, protože za měsíc by to asi nemělo smysl :) Takže více fotek i hodnocení později. Každopádně barva je krásná a ve sbírce mi takový odstín chyběl.








Jak se vám kolekce líbí? Kdybych si mohla vybrat, tak si pořídím ještě jednu tvářenku a lesk, ale musím teď šetřit :) Znáte to...

Plánujete si z kolekce něco pořídit? Nebo vás vůbec neoslovila? :)

34 komentářů:

  1. JJ, když byl SR tenkrát v nějaké limitce., vím, že byl o něj dost zájem...jeden z nejpovedenějších odstínů MSF vůbec podle mě....moc dobře si vybrala...

    A porcelain pink už taky dřív prodávali (mám dojem, že byl i v normální stálé kolekci?)...na jednu stranu dobře, že dají příležitost koupit skvělej výrobek těm, co to nestihli, znova, ale na druhou stranu ten PP si mohli odpustit a dát tam nějakej lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása, mě zaujaly teda stíny, jenže já, NE pražačka mám smůlu:O/ Budu si muset udělat výlet:o)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se moc líbí ty minerální oční stíny:))

    OdpovědětVymazat
  4. Porcelain pink tuším nebyl soucasti stálé kolekce, ale už se parkrat objevil, bylo to tuším něco apres chic colection, fall collection vloni a ještě další.
    Ja ho mám moc rada, ale jeden mi stačí, takze bych spis taky ocenila jiný odstín:(...
    A ted, co jsi vybrala ty, se mi sice líbí, ale je na me moc tmavý:(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Skinfinishe mě moc neberou, zato bych nepohrdla téměř kteroukoliv z rtěnek, laky na nehty se mi taky líběj a ještě bych brala dvě tužky - ta fialová a hnědá vypadají přesně jako ty barvy, co sháním!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa najviac páčia tie rúže tak by osm kúpila asi tie ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám jak Stereo Rose tak Porcelain Pink už z dřívějška, takže ty mě nechávají chladnou, ale líbí se mi jeden stín. Netušíš kdy asi by jim mohl ten zbytek dorazit? Musím si pro něj poslat Mínu, tak aby tam kvůli mně nejezdila 10x...

    OdpovědětVymazat
  8. Dashulka: tak jsem to pochopila správně :) ještě kdyby tak chtěl M.A.C znovu prodívat tu trojbarevnou tvářenku, jak přecházela barva od oranžové až po růžovou :) nevím přesně ten odstín, ale je dost známá


    Color Beam: on takhle na fotce vypadá tmavší než je :) třeba ten PP nebyl skoro vidět, jak byl světloučký :)

    Verunka: tak víš kam pro ně :) dokud ještě jsou :)

    viennettka: to mi paní prodavačka nebyla schopná říct. zkoušela bych si volat na prodejnu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, rozhodně bych si z této kolekce vybrala :) je v ní hodně produktů, co se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se moc líbí stíny:)ale nejsem z Prahy,tak mám asi smůlu:(

    OdpovědětVymazat
  11. Od M.A.C. jsem si pořídila tužku na obočí, byla jsem tam loni v řijnu poprvé v životě, takže jsem chtěla něco co užiju...do M.A.C. se dostanu ... pfffr asi tak za pár let :-D s téhle kolekce se mi moc zalíbily stíny :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé, já věděla, že se ti bude líbit :))) U mě pořád vyhrává ta rtěnka Hot Chocolate, doufám, že bude ještě k sehnání až budu moct vylézt z baráku (a nebudu pak zklamaná naživo :D ). Tebe jsem přesně na nějaký skinfinish nebo tvářenku tipovala :)) A co jsem koukala na swatche, tak se mi ještě zdá hodně zajímavej stín Frost at Midnight :)

    OdpovědětVymazat
  13. No me teda limitka docela zklamala- koukala jsem na ni na Vaclavaku a nic moc no. Jedine co se mi libi jw jedna rtenka a presne ten skinfinish ktery sis poridila :D uvazovala jswm nad jeho koupi, ale potom jsem videla u bourjois tvarenku cislo 34 a je to uplne to same:)) a za mensi penize:) Takze dam asi prednost Bourjois a od MAC si odnesu neco jinyho:) LL*

    OdpovědětVymazat
  14. Teda, ty rtěnky! Líbí se mi dokonce tři odstíny, to je co říct! Jinak mě nic moc nezaujalo...

    OdpovědětVymazat
  15. líbí se mi ta tmavá plum rtěnka :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Tak me se maximalne libi ty lesky! Jeste ze se ted do prahy v blizke dobe nechystam...uz aby otevreli MAC v Brne:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Musela jsem se smát - neb jsem měla deja-vu :-) až na to, že ne na Floře, ale na Chodově. Včera jsem tam díky smsce naběhla, měla jsem zájem zejména o ty stíny a stojan skoro prázdný a též mi bylo sděleno, že zatím dorazila jen část kolekce. No a odešla jsem...se Stereo rose :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se nejvíc líbí ty stíny a lesky :) jedna barva krásnější než druhá :) škoda že se do prahy nedostanu dřív jak za měsíc..
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Dobře sis vybrala :)
    Z téhle kolekce mě zaujaly lesky a stíny, ale už mě trochu odrazuje to jejich půl kolekce sem, půl kolekce tam. Člověk pak ztratí chuť pro něco jezdit :-/

    OdpovědětVymazat
  20. Tiež si šetrím, práve na kozmetiku od značky mac..zbožňujem ju<33
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Všechny ty odstíny jsou strašně krásné, ale asi bych se nedoplatila :D Jinak výběr tvářenky chválím :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  22. Asi budu za totálního neznalce, ale hodláš to používat asi jako tvářenku, že.? Myslela jsem si, že skinfinishe se dají používat na celý obličej, ale tedy jen některé..? Jinak jako tvářenka se mi moc líbí, krásný neokoukaný odstín! :) A možná budu za ještě většího ignoranta, ale asi jsem v článku přehlédla cenu? Hodně uvažuju, že si pro něj skočím, jestli ještě budou mít...

    OdpovědětVymazat
  23. Kyvarzzify: vůbec nejsi za neznalce :) Na celou tvář jako pudr se používají Skinfinishe Natural, ty mají barvy jako klasické pudry, ale jen Skinfinishe jsou spíš rozjasňovače a tvářenky. Tenhle používám jako tvářenku s rozjasňovačem dohromady :) Já věděla, že jsem tam něco nenapsala - cena je 790Kč :) Včera měli od každého 5 kusů, takže snad je mít ještě budou :)

    OdpovědětVymazat
  24. Obávám se, že moje peněženka zapláče, protože ta kolekce je úžasná. Vybrala jsem si 2 odstíny rtěnky, 3 odstíny lesků, snad všechny tužky na oči a ten tvůj Skinfinishe je naprosto dokonalý! Teď by se mi opravdu hodilo mít doma milionáře :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  25. Ten skinfinish vypadá krásně. Zaujaly mě ještě ty tvářenky a lesky na rty :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  26. jak tak na to koukám, nebyl by pro mě problém si vybrat :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Také jsem začala rozjíždět takový malý menší projekt, tak pokud máš zájem určitě mě navštiv... :)
    Pokud se ti u mě zalíbí, samozřejmě budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji příjemný sobotní večer, Jíťa :)

    OdpovědětVymazat
  28. mac ma začína čoraz viac a viac baviť, vybrala si si krásny odtieň presne podľa môjho gusta. a tie tiene nebudeme ani komentovať, pri pohľade na ne som okamžite roztopila...

    OdpovědětVymazat
  29. Jistojistě bych si vybrala ze rtěnek a možná tvářenek:)

    OdpovědětVymazat
  30. Mě domů příjde z této kolekce rtěnka. Do Prahy se nedostanu takže jsem se už domluvila s velmi milou paní přes eshop. Chtlěa jsem ještě stíny,ale bohužel. Ještě přemýšlím že koupím tento skinfinish...

    OdpovědětVymazat
  31. Ten skinfinish, který sis vybrala je nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  32. Já naprosto miluju rtěnky od MAC! A snad možná i celý MAC, protože ti styloví "pánové" co mi vždy dokonale poradí jsou ták sladcí a vědí, jak někomu jako jsem já zalichotit a přinutit jej aby si vždy odnesl minimálně dva kousky. :D
    Minulý týden jsem se šla opět pouze podívat právě na to, zda-li již bude nová kolekce a odnesla jsem si úžasný rudý odstín Lady Bug. Sice tedy s novou kolekcí nemá nic společného, ale je úžasný. Vlastně se dost podobá odstínu Apres Chic.
    A mimochodem chtěla jsem se tě zeptat, zda-li nevíš něco od Mac clubu nebo nějakých stránkách, kde bych prý měla přehled o všech svých zakoupených odstínech a podobně? Slyšela jsem o tom, ale nemohu nic najít.
    Díky
    pj-web.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  33. PJ: vím, že jsem nějakou registraci při nákupu kdysi vyplňovala, ale myslím, že to mají jen ve svém systému a na internetu to nikde není :/

    OdpovědětVymazat
  34. obecne me z te kolekce nic nezaujalo, ale tys vybrala dobre!!! to je ale barvicka.. och och

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)