středa 30. ledna 2013

L´Occitane Bonne Mére Honey Body wash

Koncem února (přesněji 25.2) uvede L´Occitane novou řadu péče o pokožku pro celou rodinu - Bonne Mére. Jedná se o univerzální řadu ve dvou vůních (med a mléko), která obsahuje krémová mýdla na ruce, sprchové gely, tuhá mýdla nebo univerzální krém o péči o pleť, tělo i ruce. Dneska bych vám ráda představila jemný sprchový krém s vůní medu.


Když jsem balíček rozbalila, byla jsem trochu šokována velikostí gelu. Je ho vážně kus, konkrétně 600 ml. Něco mi říká, že mě tenhle fešák s retro etiketou bude mydlit až do léta :) Voní opravdu jemně, medově. Podobné parfemace se mi líbí a vyhovují mi, takže za to má u mě rozhodně plus. Textura je krémová a hustá, gel skvěle pění a hlavně nevysušuje pokožku. Samozřejmě tělové mléko vám nenahradí, ale když vylezete z vany, tak nebudete mít pocit, že máte o číslo menší kůži :) Opět velebím praktické pumpičkové dávkování i obr velikost. Retro vzhled se mi líbí a vůči gelu vlastně nemám žádné výhrady. Jasně, cena není jako za gel z drogerie, ale to se vzhledem k této značce ani neočekává :) Jelikož se jedná o novinku, která ještě není v obchodech dostupná, tak přesnou cenu zatím nevím.






Řada s vůní mléka se mi svým obalem líbí ještě o něco víc, působí na mě tak čistě a jemně :) Až půjdu kolem L´Occitane obchůdku, tak si jí půjdu určitě očichat, protože mi něco říká, že bude taky nádherně vonět. Navíc i Luc psala, že je vůně fakt pěkná, tak jí to budu věřit :)



(web)

 
Jak se vám chystané novinky líbí? Vybraly byste si něco pro sebe? :) Zkoušel už někdo z vás některé z těchto věcí (týká se spíš těch z vás, co žijí v zahraničí, kde kolekce už je :)




PS: děkuji zastoupení L´Occitane za poskytnutí produktu k recenzi

16 komentářů:

  1. Tuhle značku jsem ještě vůbec nezkoušela...ale kdybych si měla vybrat, tak bych si vzala asi ten mléčný:)
    Mám zkušenosti, že kosmetika co má vůni medu strašně smrdí:DAspoň mě, ale ty píšeš, že vůně je jemná, tak to tento sprcháč asi bude lepší, ne?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle složení celkem obyč. A ještě třešnička na dortu v podobě laurylsíranu sodného (já vím, je ho tam málo, ale je to prostě hnus). Pokud bude mít sprcháč nějakou normální cenu, tak OK.

    OdpovědětVymazat
  3. Terča: neříkám, že si na medové vůni nějak extra ujíždím, ale vůně je vážně jemná, takže s tím není problém. Ale uznávám, že to mléko by mi bylo asi bližší :)

    Chemil Cat: a já stejně prd poznám :) odbivuju všechny, co z těch složitých názvů něco vyčtou :) cena by mě taky zajímala, necháme se překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Terca: Me medova vune taky vetsinou smrdi. Ale tohle je teda lahoda :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já se přiznám do obchodu x krát zavítala, ale vždy odejdu s prázdnou, jak tak koukám, už bych se měla rozhoupat a něco vyzkoušet:o))

    OdpovědětVymazat
  6. supr recenze :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  7. Takze je to drahej sprchac s medovou vuni, kterych je na trhu 12 do tuctu, s prumernym az (podle etikety) podprumernym slozenim, az si jeden rika, proc by si ho mel vlastne vubec kupovat, ze.

    OdpovědětVymazat
  8. já mám mléko a vyhovuje mi! voní fakt krásně, jemně, čistě.. trochu jako mléčný koktejl :D mýt se s ním mě baví.

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, mně se tahle novinka líbí moc! Na zimu mám ráda hutné krémové sprchové a tělové přípravky, a ta vůně by taky mohla být něco pro mě - ne příliš sladká, ale zároveň zimní.

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá skvěle, jen bych uvítala jinou vůni.....;)

    OdpovědětVymazat
  11. Milujem L´occitane :) Vždy keď idem okolo ich obchodu musím ísť dnu a trošku poovoniavať výrobky :) ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem dostala med a voní nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  13. Také se hlásím k fanouškům L´occitane, mýdlo vypadá opravdu krásně, med mám ráda a retro obaly zbožňuji:) Díky za skvělý tip :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No mě naprosto odzbrojily ty obaly! Miluju takovéhle retro obaly...úplně nejvíc :D A pokud se jedná o vůni s medem, sem sní prosím :D LL*

    Vyhraj stíny MAC i TY!

    OdpovědětVymazat
  15. Podle obalu to vypadá suprově :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)