pondělí 21. ledna 2013

Lancome Ombre Hypnose eye shadow

Lancome nedávno uvedl novou řadu očních stínů Ombre Hypnose. Už na první vyzkoušení se mi zdají mnohem lepší než ty původní. Hlavně pigmentace je mnohem lepší a o výběru odstínů ani nemluvím :) Stíny jsou rozdělené do třech řad, podle druhů. Neptejte se mě na detaily, moc z toho nejsem moudrá :)

Stíny se dělí na řady:

Fresh and Luminous - sem patří odstín S103
Glamorous and Intense - sem patří odstín I202
Sophisticated and Chic 

Na oficiálních stránkách je u všech řad napsané to samé, takže se raději do žádného popisu nebudu pouštět, abych vás nemystifikovala :)




Balení stínů je jednoduché - černý plast se alespoň nemusí pořád leštit, jako jiné značky, u kterých mě každý otisk irituje. Součástí je i poměrně velké zrcátko a aplikátor, který je prostě jen nouzovka, když není nic horšího po ruce. Balení dobře drží a nemá tendence se samo otevírat, takže za to má u mě taky body k dobru :)







Oba odstíny jsou pro mě možná trochu netypické, nebo mě minimálně to tak připadá.  I 202 je trochu jako khaki se zlatým odleskem. Pro mě je to ideální barva na kouřové líčení a náhrada za klasickou černou. Kdybych si na oči dala temně černou, tak tím totálně zabiju svoje už tak malé a zapadlé oči :) Takže tohle je pro mě ideální varianta. Barva je opravdu krásná a intenzivní. Stíny nemají vyloženě máslovitou konzistenci, ale nejsou ani úplně suché a křídové. S bází stíny drží v pohodě celý den. Líbí se mi, že neztrácí na intenzitě a naopak se mi večer zdají ještě mnohem hezčí, protože se jakoby usadí a nádherně se třpytí.




Odstín S 103 není na první pohled příliš zajímavá barva. Ani na první vyzkoušení se mi nijak extra nelíbila, ale to pravé kouzlo přijde až za chvilku. Tento typ stínů je podle mě naprosto ideální jako jakýsi "top coat" pro jiné stíny. Samy o sobě nevytvoří moc pěknou barvu a nejsou zajímavé, skoro nejsou ani vidět. Ale dejte je přes jiné stíny a uvidíte naprosto krásný a sofistikovaný třpyt. Žádné humpolácké třpytky, co se vám budou povalovat po celém obličeji, ale krásný třpytivý a decentní závoj na vašich očích. Pokusila jsem se ten efekt zachytit, ale vůbec se to nepovedlo. Foťák ten pěkný efekt prostě sežral a na fotce to vypadá jako obyč třpytky. Škoda, ale jestli půjdete někdy kolem parfumerie, schválně se na tenhle odstín podívejte. Ten výsledný efekt mi trochu připomíná stíny Chanel Illusion d´Ombre v odstínu Fantasme. Ty taky samy o sobě nejsou tak pěkné, ale dejte je přes jiné stíny a uvidíte něco dokonalého!

Cena za jeden stín je tuším něco kolem 790 Kč (přesně si to bohužel nepamatuju, možná je to méně)





Velkou záhadou je pro mě foto stínů na oku :) Stíny vyšly hodně světle zeleně a přitom takové nejsou :) Už chápete, proč sem nerada dávám fotky produktů v reálu, které reálné moc nejsou :)







Na stínech jsem nenašla nic špatného a mám oba odstíny ráda. Chápu, že pro někoho např. odstín S103 nebude a přijde mu to ujeté, ale já jsem třpytivá holka a lesk a třpyt mě baví :) Ano, ani cena není zrovna lidová, ale vzhledem ke značně mě ani nijak nepřekvapuje. Uznávám, že stíny nejsou ničím jedinečné, barevně by se k nim daly najít náhrady, ale ten pěkný a decentní třpyt, který obsahují jen tak některé stíny nemají. Rozhodně ne ty za pár kaček z drogerie. Takže nemůžu říct, že by tohle byly nejlepší stíny na světě, ale na druhou stranu je mám ráda, oblíbila jsem si je a vůbec bych se nebránila, kdybych měla z této řady mono stínů doma ještě nějaké (tudíž nemám důvod je hanit) :)

Zní to asi divně, co? Ale každý si to musí přebrat sám a nejlépe i sám vyzkoušet, aby to posoudil a utvořil si svůj názor.

Zkoušel někdo z vás tyto nové mono stíny? :)

10 komentářů:

  1. Ta 202 mi připomíná jedny stíny od Burberry. Jsou moc hezké a oprvadu ti krásně jdou k očím :)

    OdpovědětVymazat
  2. musím říct, že oba stíny jsou nádherné! :) hlavně ten růžový se mi moc líbí na denní líčení a ten druhý na večerní :)
    Hanny.

    OdpovědětVymazat
  3. 202 je naozaj krásna. vydarený tienik

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám vyzkoušené, vypadají hezky.. Říkala jsem si, proč dáváš fotku se zeleným stínem:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí, určitě je pujdu vyzkoušet a když budou vyhovovat, tak si je koupím. I ta barevná kombinace je pěkná! díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten první vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  7. tie ružové sa mi veľmi páčia ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Teď mi dorazila paletka Lancome, budu zkoušet, tak jsem sama zvědavá, jestli je rozdíl ELF - Ruby Rose - Lancome:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj! Tak musím přiznat, že ta paletka Dusk Til Dawn mě zaujala.. :-) Opravdu přemýšlím, že si jí koupím a i ta Heaven and Earth nevypadá zle.. :-)

    www.gastronomic-passion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)