úterý 8. ledna 2013

Lancome - lesk na rty, tužka na oči a podkladová báze

Dneska si dáme takový malý Lancome post. Doufám, že milovnice této značky budou mít radost :) Narozeninové dárky jsem už důkladně vyzkoušela a něco málo bych vám k nim chtěla říct.

První tu máme voděodolnou tužku na oči Le Crayon Khol waterproof. Mám jí v matném hnědém odstínu a pokud se nepletu, tak se prodává ještě v klasické černé a tyrkysové barvě. Musím uznat, že je tužka vážně skvělá! Co se mi moc líbí, je její měkká konzistence, která ale zase není příliš měkká (jako třeba tužky Barry M) a tak tužka rychle neubývá. Nicméně si nemusíte vydřít do očního víčka rýhu, abyste se namalovaly :) Na druhém konci má i houbičku, kterou přesnou linku můžete nedbale rozmazat. Já si na tyhle houbičky nepotrpím a vehementně je ignoruju na všech tužkách, co mám a co jí mají :) Co je na tužce asi nejskvělejší je její opravdová voděodolnost. Drží teda jak vytetovaná! Z ruky jsem jí nedostala skoro dva dny například :) Na očích se taky zuby nehty drží, nemaže se ani neotiskává a i večer je jako nová. Jelikož používám dvoufázový odličovač na oči, tak nemám problém s odlíčením, ale s obyč odličovačem si moc neškrtnete :)








Lesky Juicy Tubes jsou vyhlášené a podle mě je to zase věc, kterou buď milujete nebo nesnášíte. Já moc nedávám tu jejich super lepivost. Lesk mi sice na rtech dlouho vydrží, ale mám pocit, jako bych na nich měla vrstvu klovatiny :) O lescích jsem už psala, tak se nebudu opakovat. Spíš jsem vám jen chtěla ukázat moc pěkný odstín 95 Marshmallow Electro :) Ze všech odstínů, které se vyrábějí je to můj favorit číslo 1.




Podkladové báze nabízí Lancome ve dvou provedeních. Tuto La Base a ještě verzi Effet Miracle v kelímku. Moc mě zajímalo, jestli se moje oblíbená báze od Dermacolu vyrovná této dražší a jestli si v tomto případě platíme jenom značku. Pro někoho jsou báze pod make-up jen směsí silikonů v lahvičce a často si čtu názory, že slečnám mastní pleť nebo ucpává póry. Ač moje pleť nepatří zrovna mezi bezchybné a bezproblémové, báze používám už několik let a nedám na ně dopustit. Má to hned několik důvodů:

- díky bázi má make-up celodenní výdrž
- make-up při nanášení lépe "klouže" po pleti a mě osobně se lépe nanáší
- díky bázi spotřebuji méně make-upu
- make-up nemá takovou tendenci zalézat do pórů

Myslím, že po cca 8 letech používání bází to můžu objektivně zhodnotit a báze má pro mě opravdu význam :) Naučila jsem na ní ve svém okolí několik kamarádek včetně mé maminky, která si na takové vychytávky nepotrpí, ale o bázi mluví jen v superlativech. Báze mi pleť ani nemastí ani neucpává póry.

Vraťme se ale k bázi Lancome. Balení je opravdu krásné, elegantní a bytelné. To se musí nechat, tu cenu platíme i za tenhle detail :) Pumpičkové balení je bezproblémové, dávkuje tak akorát i víčko dobře drží a je z kvalitního plastu (bohužel víčka bází od Dermacolu mají tendence praskat). Báze jako taková mi přijde méně "mastná" něž ta od Dermacolu. Nechci říct vyloženě mastná, protože mě mastná nepřijde, ale prostě takové méně silikonovo-umělá :) Chápete, ne? Což by se mohlo líbit těm, co báze používat chtějí, ale ty od Dermacolu jsou pro mě údajně "mastné". Ovšem výsledný efekt je naprosto stejný jako u Dermacol báze. Make-up mi nevydrží delší dobu ani se neroztírá lépe. Takže u srdce mě hřeje, že si bázi nanáším z krásné lahvičky, ale až jí dopotřebuju, zůstanu dál z té od Dermacolu, co stojí třetinu. Kdybych měla neomezený rozpočet, budu si kupovat Lancome, protože má o něco lepší texturu i obal, ale jsem chudý student a Dermacol mi musí stačit :)






Za mě z dnešního výběru můžu doporučit jednoznačně voděodolnou tužku na oči, která drží a drží :) Lesk je asi značně osobní záležitost a práh lepivosti máme každá někde jinde :) A důvody pro a proti u báze jsem vám vyjmenovala výš.

Zajímal by mě váš názor, jestli s některými produkty máte zkušenost, nebo jste o nich třeba uvažovaly? :)

14 komentářů:

  1. Super tipy diky:-)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lesk jsem chtěla zkusit, tak snad někdy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si říkala, jestli ta báze od Dermacolu není zbytečně moc silikonová, když mám po ní tak podezřele hladkou pleť (na dotek). Používám ji ale teprve krátce, tak uvidím, jak s tím ucpáváním pórů.
    Jinak ta tužka vypadá opravdu dobře. Myslíš, že by na horním víčku vytvořila (aspoň trochu) efekt gelových linek? Na ruce tak trochu vypadá :) Používám gelové linky, ale právě jejich velkou navýhodou je, že se mi vždycky obtisknou nad víčko :( Tahle tužka by to mohla vyřešit... Mohla by podle tvého názoru gelovou linku nahradit, je až tak moc pigmentovaná? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tužky mají ještě i v dalších odstínech, já mám třeba fialovou a bílou a taky je mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že jsi tu zkomentovala tu bázi :) přemýšlela jsem, jestli si koupit novou/lepší (chystala jsem se na tuhle), nebo jestli se mi vyplatí zůstat u staré... Myslím si totiž, že když si báze vyzkouším jen tak v obchodě na ruku, tak i když si to donesu domů, nic z toho nepoznám a nezbývá než spoléhat na to, že s vyšší cenou vzrůstá úměrně kvalita, ale jak vidím, ne vždy to tak je.. Takže moc díky! :) R.

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín toho lesku je fakt "mňamózní" :)) Tužka na oči by se mi hodila, ale asi bych spíš sáhla po klasické černé, já bych využila i tu houbičku na rozmazávání! :D
    A všechny tyhle báze budou asi na stejném základu, takže je to zřejmě jen na individuálním uvážení, jestli to mít "v lepším" balení či ne :)
    No ale Lancome mi začíná být hodně sympatický, mají pěkné výrobky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Andrea: zkusím vyfotit a nějak to porovnat :) snad chytbu během týdne nějaké slušné světlo

    viennettka: díky za doplnění, věděla jsem jen o těhle odstínech :)

    Radka: já sama jsem rozdíl nepocítila :) ale nech si dát v parfumerii vzoreček a uvidíš sama :)

    Markvitka: viď? :) taky se mi moc líbí! škoda jen toho lepení :)

    OdpovědětVymazat
  8. baze me zaujala :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  9. lesk a báze vypadají dobře :))

    OdpovědětVymazat
  10. lesk sa mi veľmi páči taký jemný,milý ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lesk vypadá roztomile :) :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten lesk vypadá skvlěle!
    Stejně tak i ta tužka! Používám na oči jen hnědé, takže tahle vypadá dost dobře... ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Já na lesky moc nejsem, preferuju rtěnky. Zamilovala jsem si Rimmel Lasting finish

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)