úterý 15. ledna 2013

Lady Lady Ladybag!

Je to tu! Nový Ladybox dorazil a přináším vám pár čerstvých fotek :) Tak moc čerstvých, že si skoro nestíhám plnit pracovní povinnosti, jen abych vám mohla obsah ukázat, ale co bych pro vás neudělala :) Tentokrát jsem se těšila, co v boxu objevím, protože tvůrci na facebooku slibovali velkou personalizaci a díky podrobnějším dotazníkům, které se posílaly mailem jsem očekávala nějakou pěknou dekorativku. A vypadá to, že jsem se jí dočkala. Ale tak pěkně popořadě - balení je tentokrát zase ve formě pytlíčku. Jiného než byl minule samozřejmě. Co se týče této formy balení, tak mi nijak nevadí. Krabic od minulých boxů mám doma zatím dost a pytlíček své využití určitě najde. Materiálově se mi ale více líbil ten předchozí. Naopak ale uvítací dopis se mi líbí tentokrát více než minule. Je menší a z kvalitnějšího papíru. Malý detail je teda v tom, že obsah je zrcadlově natištěný, takže když ho otevřete, je vzhůru nohama. Možná je to tak jen u toho mého, netuším, ale chápu, že pro většinu z vás je to nepodstatný detail. Obsah je tedy přednější, minimálně pro mě ano :)

PS: omlouvám se, že fotek není více, ale v práci mi Blogger strašně zlobí a víc fotek mi to nechtělo nahrát, takže je doplním odpoledne :)











Balení tedy vidíte, takže co bylo uvnitř sáčku?


1) Lumene řasenka pro zvětšení objemu (7 ml) - plné balení

S Lumenene zatím žádnou zkušenost nemám, řasenky zkouším ráda a i když je kartáček umělý a tudíž mezi mé favority obecně nepatří, tak jí ráda vyzkouším. Určitě se o ní zmíním více až jí vyzkouším, teď jí hodnotit nemůžu, ale každopádně mě potěšila. Co mě zaujalo je, že obsahuje olej z arktických borůvek. Zní to fakt dobře, tak uvidíme :)





2) Cosm´etika pálená tvářenka (9g) - plné balení

Och, tak tohle mě tedy opravdu potěšilo a nadchlo zároveň! Tvářenky já můžu a tahle v odstínu 001 se mi vážně líbí. Nevypadá jako typická tvářenková barva, spíš trochu jako rozjasňovač, ale soudím tak podle prvního prozkoumání :) Má jemnou růžovou až nude barvu a obsahuje pidi třpytečky. Těším se až jí zítra vyzkouším! Značku také neznám, podle dopisu je to italská certifikovaná kosmetika s přírodním složením, tak uvidíme, co vydrží. Každopádně z ní mám obrovskou radost!








3) L´Ambre lak na nehty (8 ml) - plné balení

Značka je pro mě taky vesměs neznámá, i když mám pocit, že jsem o ní nedávno slyšela u Hanny (jestli si jí tedy s nějakou jinou nepletu). Odstín č.7 se mi ale moc nelíbí. Vínová barva se shimmerem je úplně mimo mé oblíbené spektrum barev. Vidím to tak, že lak daruji mamce, protože přesně takové se jí líbí. Je fakt těžké se zavděčit s barvou laku, když už, tak bych dala nějaký průhledný nebo nenápadný.

4) Yves Rocher lesk na rty vanilka (10ml) - plné balení

Této značky se asi jen tak v boxech nezbavíme a stále čekám, kdy se třeba dočkám svého oblíbeného odličovače. Z něj bych juchala asi víc. Lesk je fajn, pěkně vanilkově voní (nečekaně), ale řadím ho spíš do kategorie "neurazí, nenadchne".

5) Saloos Hydrofilní odličovací olej (5 ml) - vzorek

Saloos olejíčky byly tuším i v minulém vydání, co? Já jsem tedy měla masážní, takže to není vlastně to samé, takže odpouštím :) Nemám s tímto typem produktu vlastně žádnou zkušenost, olejů se obecně trochu bojím, mám svoje oblíbené micelárky, ale ze zvědavosti ho určitě vyzkouším. Ve svém boxu jsem našla verzi Lemon Tea Tree, což mě nejdřív dost vyděsilo, protože víte, jak nemám ráda vůni Tee Trea. Naštěstí ale není v olejíčku vůbec cítit a voní jen ten Lemon :)




6) Mary Cohr Nutri Zen (3 ml) - vzorek

O značce jsem pouze zatím slyšela, vím, že patří mezi ty luxusnější, čemuž odpovídá i cena plného balení. Vzoreček je sice malinký, ale zase vypadá alespoň úplně plný a použitelný. Jeho parfemace se mi moc líbí na první očichání a i textura krému vypadá sympaticky. Tak uvidíme, až ho použiju, jak se bude můj obličej tvářit.

7) Mary Cohr New Youth Eye Contour (3 ml) - vzorek

Podobný vzorek krému na oči od Dioru používám už fakt dlouho a zatím se zdá, že jen tak nedojde, takže doufám, že stejně dlouho mi vydrží i tento. Z krému cítím jemňoučkou parfemaci a tubička je také plná až po okraj, takže bacha, až ho budete otevírat! Oba krémy se mi zdají sympatické a těším se, až je vyzkouším. Akorát se obávám, že tohle asi nebude nic pro mladší ročníky odběratelek. Nevím, jestli je to věkově nějak rozdělené, ale co by si s takovým krémem počala třeba 15ti letá slečna netuším.






Celkově tedy musím říct, že si LB udržel svojí vysokou laťku. Mile mě překvapilo, že byl pytlíček plný hlavně dekorativní kosmetiky, protože mazadel máme z předchozích vydání dosti. Jednoznačně nejvíc se mi líbí zapečená tvářenka, ta je fakt nádherná! Řasenka se mi také líbí a těším se, až jí vyzkouším. I oba vzorečky krémů mě potěšily. Lesk na rty a odličovací olej jsou fajn a vyzkouším je. Vyloženě mě nepotěšil asi jen lak na nehty a to jen díky odstínu. Ale třeba bude mít někdo větší štěstí na odstín. Což mi vlastně připomíná, že by teď už měla fungovat výměna nehodících se produktů nebo jen odstínů věcí z boxů. Záložka Exchange na stránce boxu by měla umožňovat umístění jakéhosi inzerátu, kde si slečny mezi sebou budou měnit nevyhovující produkty. Tak jsem to tedy pochopila z jejich facebooku. Kdyby teda někdo chtěl, vyměním lak za cokoliv jiného :) Klidně k němu ještě něco přihodím, jiný odstín tvářenky by se mi líbil :)

Každopádně oceňuji, že máme možnost vyzkoušet nové a neznámé značky, které si jen tak v drogerii nekoupíme. V tom se podle mě LB značně odlišuje od konkurence a pochopil, že o tom boxy jsou. Nabídnout něco jiného a nového. Ale chápu, že s tím někdo třeba nesouhlasí a radši v boxu uvidí provařené značky, které si koupí kdekoliv. Musím říct, že i v tomto vydání jsem spokojená a našla jsem v něm věci, které mi udělaly opravdu radost a které budu používat.

49 komentářů:

  1. Super box, LB zas zaválel! :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, tak teď lituji, že jsem si tento Ladybag neobjednala :/

    OdpovědětVymazat
  3. čekala jsem na první recenze a asi tentokrát vynechám. je to sice pěkná sbírka, ale tak nějak akutně nic nepotřebuji. já jsem asi jedna z mála, která v boxem upřednosťnuje spíše pečující kosmetiku. Té dekorativky je tady na mě nějak moc a asi bych ji nedokázala dostatečně využít. Ten lesk už doma mám, fialových laků asi deset. tvářenka by se také doma našla. jedině ta řasenka by mě lákala. krémy vypadají dobře a olej bych zase nevyužila. já vím že jsem blázen, ale asi raději zkusím konkurenci.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, ty máš tvářenku! Paráda! Jinak já jsem taky spokojená, tedy až na ten lesk, ale přežiju to :))

    OdpovědětVymazat
  5. krásna nádielka. :)) tesim sa na dalsie fotky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tehle box byl teda plodný! Zajímá mě ten lesk :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za rychlost, Rendy, na tenhle příspěvek jsem čekala! Jdu objednávat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak je to konečně tady :) Líbí se mi pytlík (a moc!), tvářenka a olejíček, jsem zvědavá, kolik těch variant v boxu bude :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se jim tohle vydání povedlo :) ale já jsem ráda, že jsem tenhle měsíc žádný box neobjednávala, protože nic z toho nepotřebuju a nijak po tom netoužím ani když to vidím :) jsem zvědavá jak se tenhle měsíc vytáhned Senzabox po minulém vydání s makeupem :D

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem spokojená,,., mám místo tvářenky bronzer :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě to trochu zklamalo, protože jsem čekala spíš pečující než dekorativní kosmetiku. Ale ta tvářenka by se mi líbila, já dostala oční stíny. Jinak lak mám starorůžový třpitivý a taky ho nevyužiju :-/

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem ráda, že jsem si ho neobjednala, při mý smůle bych tam tu tvářenku určitě neměla...protože to je asi to jediný co mě zaujalo...možná ještě řasenku bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pytlík je pěkněj, i obsah, tvářenka vypadá fajn. Já jsem zatím zůstala u SenzaBoxu, nechtěla jsem už objednávat, ale zase mě navnadili, takže čekám, c řpijde.

    OdpovědětVymazat
  14. ja jsem taky moc spokojena! A ten olejicek zkus.. mam doma od nich jinou vuni a je to prekvapive zajimavy a dobry! .-)

    OdpovědětVymazat
  15. No, já ho ještě doma nemám, ale zatím se mi zdá obsah ok :))

    OdpovědětVymazat
  16. I když preferuji spíše pečující kosmetiku, tahle dekorativka mi udělala radost. Typ karátčku u řasenky nemám ráda, ale dám mu šanci. Totéž vanilce v lesku na rty. třeba to půjde. Jinak bronzer mám odstín 002, který mi příjde tmavší než 001. Předtím jsem neměla žádný ani jsem ho nepoužívala, ale LB jsem si pořídila s tím, že chci zkusit něco nového. Lak mám odstín 03, je to jemná fialkovorůžová s leskem a třpytkami, takže pro mě super světlé. Pytlík je krásný, úžasně se hodí k zasněženému lednu. Jenom jsem se těšila na krabičku, protože pytlík už mám z mého prvního prosincového LB.

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle vydani ypada mimoradne hezky! :) mozna by me i potesilo, kdyby udelali jeden mesic jen vylozene dekorativku...

    OdpovědětVymazat
  18. tak teď mě mrzí, že jsem si ho neobjednala.. :( Vypadá moc hezky, nejvíc by se mi líbil asi vanilkový lesk, protože vanilku zbožňuju naprosto ve všem :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se líbí, jak LB vždycky nějak mění ty psaníčka a teď i balíček :D :) jinak nadílka taky pěkná :).. Lepší než tělová mléka na 100 způsobů :D

    OdpovědětVymazat
  20. no já taky dostala pálenou tvářenku a vínovej lak na nehty,docela si to usnadnily měla sem zaškrtnutej jak make up tak pudr a oboje docela potřebuju tvářenku sem zaškrtla páč sme nikdy žádnou neměla tak jakože na zkoušku:D:D:D

    jinak mám odstín 03,ten tvůj má nějakou barvu do růžova?tenhle je jen zlatý spíš to vypadá jak rozjasňovač.

    Kdo by měl zájem na stránkách kosmetiky Cosm ´etika jsou obrázky,vyměním za světlý pudr nebo růžovou tvářenku nebo světlý make up

    OdpovědětVymazat
  21. hm, tak ta tvářenka vypadá opravdu dobře :-))

    OdpovědětVymazat
  22. jinak kdyby někdo chtěl vyměnit lak defacto jakýkoliv za vínový lesklý odstín 7 taky by to šlo:D

    OdpovědětVymazat
  23. Tak lednové vydání se jim opravdu povedlo, já bych byla nadšená ze všeho :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já teda se vzorky od Mary Cohr moc nepochodila. Podle mě je toho v nich stejně, jako bylo u L'Occitane. To mě trošku mrzí, vymáčkla jsem trochu zkušebně na hřbet ruky a myslím, že už nic víc nevymáčknu... Ta tvářenka je fakt nádherná, já mám kompaktní make-up. Jinak jsem i po minulém debaklu objednala SenzaBox, kvůli jejich e-mailu a taky si myslím, že si budou chtít napravit reputaci :)

    OdpovědětVymazat
  25. tento box sa veľmi vydaril ale mali to dať do krabičky bag už nikoho nebaví :D no baví ale je to nepraktické a raz stačilo :))

    OdpovědětVymazat
  26. Potěšilo mě množství dekorativky. Největší radost mi udělal asi bronzer a lak (já mám vínové odstíny naopak ráda :)). Řasenka mi příliš nevyhovuje a lesk mě vyloženě naštval - sice miluji vůni vanilky, ale lesků mám doma nespočetně a vůbec je nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  27. Podle mě další vydařený měsíc, snad všechno se mí líbí (až na ten lesk na rty)

    OdpovědětVymazat
  28. Moc hezké věci. Ta tvářenka se mi taky líbí :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  29. Tvářenku závidím, já dostala korektor pod oči, tak uvidíme co to bude za slávu, škoda, že korektor pod oči byl tuhle i v Senzaboxu. Lesků nemám nikdy dost a vanilku já můžu, takže spokojenost.
    Řasenky už bych mohla prodávat, ale Lumene jsem ještě neměla, čili na testování se docela těším.
    Vzorky ok, ale lak barva pro mě nic moc, pošlu ho dál, asi taky mamince:)

    OdpovědětVymazat
  30. Já jsem s lednovým Ladyboxem fakt spokojená, povedl se :)

    OdpovědětVymazat
  31. Bohužel já s ním spokojená moc nejsem, no každopádne můžete mrknout co na produkty říkám já www.passionforbeauty.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Jsem taky nejvíc spokojená s tvářenkou :) Moje dojmy tady: http://princessofprague.blogspot.cz/2013/01/ladybox-ladybag-leden.html

    OdpovědětVymazat
  33. teda, tak na Lady pytlík se zase strašně těším! na řasenku (ty gumové kartáčky jsem si poslední dobou nějak oblíbila), tak na tvářenku, lak.. no na všechno :D
    snad mi dorazí zítra. dneska mě INTIME nezastihl.. :-/

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy, zvládla jsem to a článek čtu až teď, protože LB mi dorazil dnes. Je to můj první (předtím jsem 3x měla SB) a musím říct, že s LB jsem spokojená více. Řasenka nezklamala (přesně, člověk rád zkouší nové a nové řasenky ve snaze najít tu svou favoritku), lesk na rty super (vanilka k zimě patří), lak mám č. 7, sama bych si ho nekoupila, ale na nehtech vypadá dobře, takže v tom je to pro mě plus (zkusit nový odstín), akorát mě mrzí, že místo tvářenky mám od téže značky korektor, ale to je tím, že svůj best korektor už jsem našla a co jsem si vyplnila do dotazníku, to mám. ;)
    Jsem nadšená, přesto s krabičkami končím, už začínám vidět, že je lepší si koupit to, co potřebuju (sešly se mi doma 3 řasenky, korektor mám od minula ze SB, krémíčky jsem nestihla ještě spotřebovat, protože automaticky večer sáhnu po plném balení toho, co zrovna aktuálně používám, takže vzorky se doma hromadí), zkrátka krabička asi není na každoměsíční objednávání, ale jednou za čas - proč ne?

    OdpovědětVymazat
  35. Hm, tímto Ladyboxem jsi mě poměrně navnadila. Zatím jsem si ho nikdy neobjednala, protože jsem četla poslední dobou hodně zklamání a bála jsem se, že bych zbytečně vyhodila peníze... Ale o únorovém LB popřemýšlím... Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj. Jsem se jenom chtěla zeptat co je podle tebe lepší - Senza Box nebo Lady Box? Koukala jsem žes měla obojí, ale teď už si objednáváš jenom Lady Box ne? Je lepší?

    OdpovědětVymazat
  37. Nastya: to nejde takhle obecně říct :) Mám delší dobu objednaný i lednový |Senzabox, ale pak už si je dál asi kupovat nebudu, protože mi vadí jejich jednání a výběr produktů. Ale nejde říct, že jeden box je lepší, než ten druhý. To je vydání od vydání a každému se taky líbí něco jiného, takže na tohle nedokážu odpovědět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta odpoved mi zcela staci abych se rozhodla vyzkouset Lady box =) dekuji =) ten senzabox me zaujal tim ze tam naj muj oblibenej the body shop a loccitane... =)

      Vymazat
  38. Ahoj! Já jsem se ještě neodhodlala pro ladybox,a le děsně se těším, až si ho objednám. Máš moc hezký blog, že ho pravidelně navštěvuju...kdybys náhodou měla čas a chuť, můžeš mrknout na můj. Sice teprve začínám, ale i tak pro mé povzbuzení. Pěkný večer. S pozdravem GoldPink

    http://goldpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Objednáno, těším se :) Tyjo, jak jsem koukala na více blogách tak nechápu jednu věc- holky si stěžují, že nechtěly dekorativku, že nechtěly řasenku /a že zaškrtly že nechtějí řasenku/, že tohleto jim v balení nevyhovuje a tak dále....tak když chtějí konkrétní produkty, můžou přece jít a koupit si to i bez boxu ne??? Přece je jasné, že když tam dám že řasenku spíše nechci, ale mají jí všichni, tak jí budu mít taky, a musím počítat s tím, že prostě zkouším nové produkty a je tam i moment překvapení. A že jednou je to víc péče a jednou víc líčení - dalo se čekat...Nějak tyhle lidi nechápu! Nebo to můžou dělat jako já a počkat až nám Rendy ukáže co tam je a pak objednat :)

    OdpovědětVymazat
  40. nonysek: no to ale pak nebude zadne prekvapeni! :D ja ted prave cekam na unor abych si mohla objednat prave proto ze uz vim co meli v lednu, tak to uz neni tak zajimave ;)

    Rendy: kdy vetsinou uvadej ten novej box k objednani prosim te?

    OdpovědětVymazat
  41. LadyBox měl u mě úspěch... bohužel platí:

    Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem - řečeno obrazně


    http://uduhovekocky.blogspot.cz/2013/01/lednovy-ladybox-aneb-kauzy-kuryr.html

    OdpovědětVymazat
  42. Já jsem z Ladyboxu nadšená, už minule byl úžasný a nečekala bych, že ten nový bude ještě lepší. :) Místo tvářenky mám naprosto nádherný bronzer (v nejsvětlejším odstínu - bomba), což je skvělé, protože zrovna nějaký nový hledám.

    OdpovědětVymazat
  43. já už jsem dneska zkoušela řasenku a zklamala mě :( obtiskává se a drolí se pod oči, takže vypadám jak panda ... škoda, protože řasy oddělí a zvýrazní krásně :(

    OdpovědětVymazat
  44. Já mám úplně stejné věci jako ty a zrovna té tvářenky se docela bojím :D.

    OdpovědětVymazat
  45. ach jo..takže já se těšila na tvářenku, brala bych i stíny, korektor, bronzer....ale neeee... zrovna já mám oční linky :o( který jsem nikdy nechtěla...fňuk

    obecně ladyBag dobrý, osobně obrovské zklamání

    OdpovědětVymazat
  46. Pěkně jsi to sepsala :)
    Taky už ho mám doma a napsala jsem na něj článek na blog (tuším, že předevčírem:) )
    Každopádně, dekorativka mě taky moc potěšila a odstín laku je zvláštní a zítra se ho hodlám vyzkoušet :)
    Místo tvářenky jsem měla bronzer, ale spokojenost:)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)