pátek 11. ledna 2013

Korektor Match Perfection od Rimmelu

Jestli se o nějakém produktu z drogerie momentálně hojně píší superlativa, tak právě o tomto korektoru. Když tato řada přišla k nám do drogerií, nechávala mě malinko chladnou a moc mě nezajímala. Pak se začaly objevovat kladné recenze právě na tento rozjasňující korektor a ve mě to začalo trochu hlodat. Když jsem se pak před kamarádkou zmínila, že mě korektor docela zaujal, darovala mi ho k narozeninám.



Korektor Match Perfection mám v odstínu 030 a mám pocit, že jsem v drogeriích viděla celkem jen 2 odstíny tohoto korektoru. Barevně mi maximálně vyhovuje, žádná oranžáda, jak to někdy drogerkové kousky umí. Takže co se mi na korektoru líbí a nelíbí:

(+)

- světlý odstín
- cena (kolem 119Kč)
- jeho jemná rozjasňující schopnost (ale žádné třpytky nečekejte)
- dobrá výdrž
- nezalézá do jemných linek

Korektor bych určitě doporučila hlavně na zakrytí kruhů pod očima a rozjasnění očního okolí. Na krytí pupínků a jiných nedokonalostí mi nepřijde příliš vhodný. Jednak není příliš krycí a jeho rozjasňující povaha by spíš na nedostatky na tváři upozornila. 

Co se týče krytí, tak je lehčí až střední, na mé kruhy pod očima stačí, ale kdybych potřebovala silnější krytí, sáhnu po nějakém jiném.


(-)

- štětečkový aplikátor (nehygienický a trochu nepraktický)
- rychlý úbytek korektoru (7 ml)

Mínusy jsou pro mě vlastně jen dva. Nemám ráda nanášení make-upů ani korektorů přímo z tubičky přes nějaký přiblblý štěteček. Jednak mi to přijde nehygienické a opět se projevuje moje fóbie z toho, že se tam drží nečistoty :) A za druhé musím pak stejně korektor ještě na obličeji prsty rozmazat do ztracena, protože tímto štětečkem bych ho jedině tak rozmatlala všude kolem. Kdyby se korektor prodával samotný v tubičce, bylo by to pro mě ideální. A jako druhou nevýhodu vidím v tom, že docela rychle ubývá. Používám ho pravidelně pod oči a po dvou měsících se zdá býti tubička už značně prázdná. Na druhou stranu vzhledem k jeho ceně mě to tak nepálí. Takže uznávám, že mínusy jsou to možná jen pro mě a nikoho dalšího iritovat štětečky nemusí :)









I přes drobné nedostatky považuji korektor za velice povedený a na poměry drogerkové kosmetiky fakt dobrý. Koupila bych si ho klidně znovu (až tedy trochu ulevím všem zásobám korektorů, co mám). Podle mě jsou kladné recenze oprávněné a korektor si je zaslouží. Za mě palec nahoru a až budete někdy bloumat drogerií a nebudete vědět, co vyzkoušet, tak rozhodně zakotvěte u stojanu s Rimmel kosmetikou :)


Otázka na závěr - máte tento korektor nebo jste už četly o jeho schopnostech něco pěkného/ošklivého? :)

47 komentářů:

  1. Tak ten si dnes koupím:-) musim vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  2. mám a štěteček jsem si ustříhla :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten šteteček mi na něm také vadí. jak píšeš, stejně je nutné korektor rozmazat prsty, tudíž šteteček posrtrádá jakýkoliv smysl

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem a ačkoli jsem ten aplikátor čistila dezinfekčním sprejem na štětce, tak se mi po asi 2 měsících nějak zkazil a začal hrozně smrdět, takže za mě ne-e, raději menší krytí, ale od něčeho co se vymačkává z tuby..

    OdpovědětVymazat
  5. som s nim velmi spokojna, naozaj dobra kupa za par korun, na stetcek som si uz zvykla a pouzivam ho aj ako rozjasnovac...

    OdpovědětVymazat
  6. Chodím kolem něj, ale asi si ho nepořídím. Na kruhy pod očima používám Clinique a mám zálusk na L´Oreal a na pupínky jedině Clinique v kombinaci s vyhlášeným korektorem od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ho mám už od září a i když tubička vypadá značně vymačkaně a prázdně, pořád v ní hodně zbývá. Používám ho každý den :)

    OdpovědětVymazat
  8. tento korektor mám a som s nim spokojna.. u mna ma len jedno minus, ze je v tubicke a zle sa s nim bude pracovat, ked uz bude skoro minutý.. Recenzia aj s inymi korektormi TU

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá dobře, ale 7ml za 120 Kč mi přijde docela drahé

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tento korektor nemám, potrebuji je spíš na pupínky. Pokud na něj bude ale nějaká akce, asi mi to nedá a sáhnu po něm.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ho už podruhé a souhlasím, je velmi povedený a mám ho moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. problem se steteckem jsem vyresila jeho odstrihnutim, ale pro me tedy tento korektor zadny zazrak neni :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ho a jsem spokojená, co mně vadí, je ta aplikace - tuba se špatně mačká, buď neleze nic, nebo toho vyleze moc a co pak s tím, že :) Možná by pomohlo to odstřižení štětečku.

    OdpovědětVymazat
  14. já s ním zkušenosti nemám, ale ségra je s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  15. ešte som ho u nás nevidela, ale rada by som ho vyskúšala :))
    pozývam ťa na giveaway :

    http://veronika-life-in-picture.blogspot.sk/2013/01/giveaway-oriflame.html

    OdpovědětVymazat
  16. Já korektor mám a musím se přiznat, že ho používám jen vyjímečně a leží v kosmetické taštičce do kabelky. Ten štěteček mě rozčiluje, špatně se s ním nanáší a když ho pak čistím zjistím, že tam zůstalo spoustu korektoru. Tubičku se musí mačkat opatrně jinak to najednou vystříkne a korektor je všude po zrcadle :D mám raději tuhé korektory v tyčince...a přesně, na pupínky to není...

    OdpovědětVymazat
  17. Koupila jsem si ho díky kladné recezni u Lili a jsem s ním mega spokojená. Na kruhy pod očima je prostě ideální, nenašla jsem lepší... A souhlasím s těmi mínusy, také se mi zdá, že rychle ubývá a přivítala bych spíš balení v tubě bez štětečku či aplikátoru. Tohle se špatně mačká, přesně jak píše Evina. Pro mě i přesto je to věc, kterou budu kupovat opakovaně. Vlastně mám už druhý (levné produkty, se kterými jsem spokojena, rovnou kupuji 2x, kdyby je náhodou přestaly vyrábět) :-D

    OdpovědětVymazat
  18. já jsme s ním spokojená, ale jak už tu píšou jiní, vadí mi, že buď nevyleze nic a nebo půlka tuby a pak je mi to líto utřít do kapesníčku, každopádně ale na mé kruhy pod očima úplně nestačí (mám je trochu jako panda, nebo jako kdybych schytala pěstí), ale v kombinaci s Dermacolem je to paráda a vyhovuje mi, že opravdu po oranžové barvě ani stopy a neudělám si s ním "korektorové" kruhy

    OdpovědětVymazat
  19. Korektor mám z doby kdy byl s makeupem..a je opravdu dobrý! Taky ho převážně používám pod oči... dobře kryje a vydrží..Jen to vytlačování je trochu na dýl.

    OdpovědětVymazat
  20. Ano, mám ho. U nás se tedy prodává v 6 odstínech. Mám 3, jeden používám jako rozjasňovač, druhý při opálení a jeden na všední nošení. Je naprosto bezvadný, rozhodně jeden z nejlepších, co v drogerkách jsou

    OdpovědětVymazat
  21. četla jsem taky hodně kladných recenzích a jelikož korektor nepotřebuji, ale oční okolí rozjasnit ano, tak si ho nejspíš pořídím, takže děkuji za další recenzi, která mě jen přesvědčila o koupi :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mám z téhle řady make-up. Byl fajn ale jsou i lepší.

    OdpovědětVymazat
  23. plánuju si ho koupit už asi 3 měsíce a ještě jsem se k tomu ňák nedostala :D

    OdpovědětVymazat
  24. Korektor som kupovala len kvoli make-upu s ktorym bol v akcii za 199 a som z neho nadšená. Ak mám ozaj zlú noc a silné kruhy, používam pod neho BB corrector alebo Collection 2000 Lasting Perfection a na to tento od Rimmelu a je to skoro dokonalé. Pomaly mi ale končí a rozmýšľala som či tento alebo ďalšie balenie Maybelline Dream Touch ale vyhrá to na 99% Rimmel :)

    OdpovědětVymazat
  25. Korektor na kruhy pod očima by se mi náramně hodil. O tomhle už jsem hodně četla, tak už fakt zvažuju, že si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tvé mínusy jsou docela razantní. Bojím se, že bych ho použila jen párkrát :/
    Ale jinak zajímavá kolekce :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Už jsem o něm hodně četla, ale potom narazím na nějaký jiný korektor a ten u mě nějak záhadně vyhraje :D
    Ale rozhodně ho zkusit chci, protože jsou na něj asi jen dobré recenze ;) :)

    OdpovědětVymazat
  28. nviem či by som si ho kúpila...

    OdpovědětVymazat
  29. Uffff, už jsem se bála, že i tenhle fenomén rozmetáš na kousky :). Já ho mám a mám ho hodně ráda, i na moje obrkruhy je celkem slušný, a z drogérky je to skoro to nejlepší, co se dá pořídit.

    OdpovědětVymazat
  30. Já mám tneto korektor též ve světlejším ostínu a nedám na něj dopustit. Už mám třetí v pořadí a jeden mi vydrží tak na tři měsíce, což mi vlastně přijde super, vzhledem k tomu, že mám poměrně velkou spotřebu korektoru a stojí okolo 120Kč.. Doopravdy, zatím neplánuju jiný, protože cena v poměru ke kvalitě je dokonalá. Za mě pro tento korektor palec nahoru!!!

    OdpovědětVymazat
  31. Mám ho dvakrát a vlastně ani nevím proč, protože kruhy nemám a tenhle typ korektoru nepoužívám... nebo jako vím proč ho mám, kupovala jsem ho v duu s makeupem, asi mi to v tu chvíli přišlo výhodné... prozření přišlo bohužel až později :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Korektor mám a jsem s ním naprosto spokojená. Používám ho takřka denně, ale že by mi nějak ubýval se říct nedá (na to, že ho mám půl roku, tak ho mám v tubičce ještě dobrou půlku).

    OdpovědětVymazat
  33. rimmel je fajn, bohužel na mé kruhy tenhle korektor nestačí, ale já mám mega kruhy, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem si ho koupila spolu s makeupem dohromady za 200Kč :). Někdy na konci srpna. No a používám ho tak 5x do týdne a mám ho dodneška, nechápu že Ti ubývá tak rychle :O. Je fakt, že ta tubička se "prohla" hodně brzo, ale korektoru je tam dost :)

    OdpovědětVymazat
  35. Mně právě líp zakryje pupínky než kruhy pod očima :D. Ale tím pupínky myslím spíš jen zarudlá místečka.

    OdpovědětVymazat
  36. už jsem o něm dost slyšela, asi budu nucena ho vyzkoušet, nedá se nic dělat :D

    OdpovědětVymazat
  37. Ja som si ho kupila spolu s match perfection makeupom u nas v drogerke za cca 4e :) Makeup sa mi tak osvedcil, ze som si dokupila este 4 balenia :D Tak sa mi korektory nazbierali a vobec ich nepouzivam, ma slabu vydrz na pleti a mne do liniek zalieza teda dost, pouzivala som ho hlavne na kruhy pod ocami, na fliacky velmi dobry nebol, ale chapem, ze niekomu vyhovovat moze :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy, jsem ráda, že nejsem jediná na světě, kdo má fóbii z integrovaných štětečků. Kdysi jsem si koupila make-up od Bourjois, naprosto perfektní věc (proto už se nevyrábí) a tam právě byla tahle štětinatá ohyzdnost, kterou jsem nůžtičkama na nehty odstranila a byl pokoj =o) doporučuju, funguje to

    OdpovědětVymazat
  39. Nemám ho, ale slyším na něj chválu takže až mi dojde od Alverde, možná zkusím právě tento :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  40. Nemas/nemate aj tip na nieco naozaj NAOZAJ krycie- na kruhy idealne, no nezaliezajuce do jemnych liniek? Vdaka!

    OdpovědětVymazat
  41. Jen matně si vzpomínám kdy jsem ho měla takhle plný..je bezvaddný a určitě si hodlám koupit další :)

    OdpovědětVymazat
  42. ja ho používam ešte aj na zakrytie škvŕn, ktoré mi zostali po akné a funguje dosť dobre :) plánujem si po dokončení kúpiť ďalší.

    OdpovědětVymazat
  43. už som čítala jednu pozitívnu recenziu a toto je druhá...môj korektor od astoru sa už minul a mala by som si zaobstarať ďalší....myslím, že Match Perfection je jasná voľba, dúfam, že budem tiež spokojná...:)Aneta Malis photoblog

    OdpovědětVymazat
  44. Já ho používám přes 2 měsíce a pomalu se blížím ke konci balení... A rozhodně si půjdu pro další! Moc se mi líbí ten efekt, který dělá- nejsou vidět nánosy, ale malinko zakryje a to rozzáření se mi taky moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  45. Mám tu tubičku snad třičtvrte roku a každý den ho používám, pravda po dvou měsích sice vypadal prázdně, ale prázdný rozhodně nebyl :) Je super, ale chtělo by to víc odstínů....

    OdpovědětVymazat
  46. Mně ten aplikátor naopak přijde skvělý, jsem z něj vyloženě nadšená :-) Používám ho taky na oblast kolem očí a rozmazávám ho normálně tím štětečkem, jde to moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  47. S korektorem jsem moc spokojená! Štěteček mi vyhovuje pouze pod obočí, ale jak říkáš, stejně se musí zapracovat buď prsty a nebo jiným štětcem. Jinak já s rychlým úbytkem nemohu souhlasit, mám korektor od ledna a stále tam něco je . Samozřejmě, že záleží na dávkování :) Určitě si pro něj půjdu znova!
    Hezký den, Rendy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)