čtvrtek 17. ledna 2013

Guerlain rtěnka Rouge Automatique

Po této rtěnce jsem pokukovala už celkem dlouhou dobu, nicméně její cena mě stále značně odrazovala. Přece jen nejsem takový rtěnkový milovník, abych dala téměř 900 korun za rtěnku. Někdo tam nahoře v kosmetickém nebi moje prosby asi vyslyšel a zařídil, že se tenhle boží odstín objevil v povánočním výprodeji v Sephoře. Za krásných 350 Kč už jsem jí tam nemohla nechat :)





Tyto rtěnky jsou vyhlášené svými krásnými obaly. Upřímně jsem čekala, že bude obal mnohem těžší, ale mile mě překvapil. Z lesklého zlatého pouzdra si rtěnku vysouváte ven. Přijde mi to trochu vtipné, protože z mohutného zlatého tubusu vyjede ladná a drobná rtěnka :) Skoro bych čekala, že jí tam bude víc, ale co nadělám. Trochu mi vadí, že musíte povytáhnout velkou část rtěnky, abyste si v pohodě namalovaly rty. Trochu se obávám, že rtěnku tímto způsobem zlomím, což bych vážně nerada. Takže ač je balení na první pohled krásné, zas tak praktické mi nepřijde. Sem tam i nějakou barvu při nanášení otřu o roh balení, takže nejsem moc za lady, když se s rtěnkou maluju :)

Co se konzistence týče, tak je tak akorát krémová a krásně po rtech klouže. Není ale příliš krémová, že by na rtech vytvářela nepěkné nánosy a málo tak vydržela. Barva je krásně sytá, na rtech je moc příjemná a nijak je nevysušuje. Tohle je přesně ta konzistence, která mi vyhovuje! Rtěnka má i jemnou parfemaci, takovou tu typicky rtěnkovou, nevím jak lépe to popsat :) Prostě když si k ní přivoníte, víte, že takhle voní rtěnky. Barva rtěnky mi přijde naprosto dokonalá - taková nevinná směska nude a jemně růžové (ty mikro třpytečky co jsou možná trochu vidět pak ale na rtech nezaznamenávám). Barva je opravdu přirozená, skoro bych řekla, že poznám jen já sama, že jí mám na rtech, ale to se mi právě líbí. Neuvěřitelné, že se tak pěkná barva dostala do výprodeje! Co se výdrže týče, není to "držák", co by vás oblažoval na rtech celý den, myslím, že bez jídla drží tak hodinku až dvě. Samozřejmě výraznější odstíny by vydržely možná i déle, u tohoto se to těžko odhaduje, vzhledem k tomu, že splývá s přirozenou barvou mých rtů :) Rtěnka je na rtech trochu lesklá, ale ne příliš, vytváří takový příjemný saténový finiš (ale na ty oficiální popisy moc nejsem a je to jen můj subjektivní dojem :)










Složení:


O kvalitě rtěnky nemůžu říct jediné křivé slovo. Miluju její odstín, miluju její jemnou texturu, která je na rtech příjemná a vlastně nemiluju jen ten obal (ale jen trošičku). Upřímně, 900 bych za ní v prafumerii nedala, to zas jako ne, ale za tu cenu, za kterou jsem jí koupila je to pro mě přijatelné. Kdybych zase někdy narazila na podobnou akci, tak bych neváhala a koupila si i jiný odstín. Jestli na ní ve slevách někde narazíte, určitě vyzkoušejte!


Jak se vám odstín líbí? A co si obecně myslíte o rtěnkách této značky? :)

19 komentářů:

  1. vyzera pekne, a teda tych 900 by som za nu nedala ani ja. dobre ze si pockala na zlavu.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Guerlain miluju, takže ode mě nezaujatou odpověď nedostaneš:D Vybrala sis krásný odstín! Stane se z toho láska, uvidíš:) Já jsem si u Rouge Automatique musela zpočátku dávat pozor ať si ji neotvírám do ruky a nezlomím. ale po pár použitích jsem našla ten správný grif, takže ani neotírám barvu při malování o okraj obalu. A bravurně se jednou rukou nalíčím během červené na světlech:D

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná! Tedy až na ten obal. Za 350 ale skvělý kup!

    OdpovědětVymazat
  4. s takou zľavou by ma nenechala chladnou

    OdpovědětVymazat
  5. Krasna, ale presne to reseni vysouvani a moznost zlomeni by me deptalo :((. Ja mam za uzasnou cenu Rouge se zrcatkem s jsem z ni nadsena :).

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si nedávno tuhle rtěnku pořídila v odstínu Chamada a tvá recenze přesně všechno vystihuje. Opravdu obdivuju kolik toho dokážeš napsat o jedné rtěnce! Nejvíc mě taky štve, že si patlám ty okraje, prostě mi to jinak nejde, ach jo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krásný odstín! Moc by se mi líbil...jen to vysouvání, asi bych se fakt bála toho zlomení...

    OdpovědětVymazat
  8. tuttobene: začínám mu také přicházet na chuť, jen ty jeho ceny, och :/ Snad už jsem si taky našla grig a nejdřív namaluju horní ret a pak spodní, abych si barvu naotírala o obal :)

    dekola: děkuju :) to mě těší, že se shodneme! O tomhle se dá něco napsat, ale mám tu pár dalších adeptů, kde mi slova trochu docházejí :))

    Lucy: bojím se toho pořád :)

    OdpovědětVymazat
  9. 900 bych za ni taky nedala, ale za 350 bych ji brala všema deseti, páč ten odstín je báječnej :) Jinak je to takovej drobeček, taky bych čekala, že produktu bude víc, zvlášť když je v tak velkým obalu. A co se zlomení týče, tak to mě deptá už u MUFE rtěnky ze SenzaBoxu a to je přitom mnohem menší a drobnější...

    OdpovědětVymazat
  10. woooow ta je nádherná! taká pre mňa :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jakožto Guerlainový úchylák Ti nemohu než závidět, že jsi takhle výhodně ulovila:) Jejich balení se mi líbí snad všechna (svou Rouge G mám moc ráda a nově si hýčkám Meteoritky, tento odstín jsem ale nezkoušela. No, snad příště:) Gratuluji k úlovku! Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. Takový super odstín a ve slevě? Tak to čučím teda, super, super, super!!!:o)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásny rúž :) mne sa veľmi páči aj obal :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. krásný odstín a za tu cenu.. myslim, že se budu muset vydat do Sephory a doufat, že tam nějaká na mě čeká taky:D

    OdpovědětVymazat
  15. Je úžasná, Mína mi ji nakonec sehnala, takže se na ni moc těším! A tobě děkuji za upozornění, protože jinak bych ji rozhodně neměla, sledovat akce pražských parfumerek ze svého bydliště bohužel nezvládám :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Pro jiný odstín doporučuju Marionnaud - mají asi na 4 odstíny slevu 60%, i na jiné rtěnky. Dnes jsem pořídila Lancome asi za 270 :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já jakožto guerlain-lover taky od nich můžu leccos, ale zrovna tohle si odpustím. Ta manipulace s rtěnkou mě zarazila už když o ní psala nuf, to teda fakt nevychytali. A co jsem koukala po odstínech ve slevách, tak ani ty mne nenadchly. A možná je to jen fotkami, ale ani tenhle odstín mě nezaujal (v tubičce ano, na rtech vůbec) - připomíná spíš jen lehce obarvený balzámek, to mě moc neba.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  18. je nádherná, gratulujem k skvelej kúpe, najlepšie na guerlain výrobkoch je, že nielen luxusne vyzerajú, ale sú aj kvalitné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)