úterý 22. ledna 2013

Dekorativní kosmetika Skin Food

Korejská kosmetika Skin Food je v mých očích něco velice zajímavého a zatím naprosto nevyzkoušeného. Tato značka je známá tím, že do svých produktů přidává jedlé přísady (když si všimnete názvů produktů, tak vám to dojde :) a má také moc pěkné a zajímavé obaly.

Tyto dva kousky jsou prvními, které jsem měla možnost vyzkoušet. Našlo by se toho určitě víc, co bych od této značky chtěla vyzkoušet, ale dneska se dočtete něco víc o top coatu a korektoru :)




Nail Vita Crystal Pearl Top Coat (13ml) -4,5 eur koupíte např. zde

Když jsem přemýšlela, které výrobky bych od této značky chtěla vyzkoušet, z nějakého důvodu mě zaujaly laky na nehty. Možná díky svému obalu, který se mi moc líbí (zvlášť pro tu etiketu mám slabost). Z barevných variant jsem si nedokázala vybrat, tak jsem sáhla po top coatu. Bohužel jsem tedy špatně odhadla jeho "odstín" nebo spíš výsledný efekt, který na nehtech zanechá.

Lak je sám o sobě průhledný a obsahuje jen jemný fialový shimmer. Připomíná mi můj první lak, který jsem si kdysi dávno koupila ještě na základní škole. Bohužel se mi tenhle efekt příliš nelíbí a nehodí se na každý odstín barevného laku (podle mě). Čekala jsem, že to bude úplně průhledný a leský top coat. Druhá věc, která mi trochu vadí, je silný "zápach" laku. Připomíná mi to laky China Glaze, které mi taky strašně smrdí. Nevím jaká látka to způsobuje, ale zrovna od této značky bych tenhle závan neočekávala. Na druhou stranu je pěkně lesklý a prodlužuje dobu, kdy lak vydrží na nehtech neporušený, takže svůj účel plní dobře. Štěteček je klasický a není problém s ním lak nanést. Schnutí laku je celkem rychlé.







Další top coaty z nabídky:


Efekt top coatu na nehtu




Banana Concealer Stick (1,4g) - 10,55 eur (koupíte např. zde)

Tento korektor mě zaujal hlavně podle svého názvu. Jako banánový korektor ve sbírce prostě ještě nemám, takže mě logicky lákalo ho vyzkoušet :)

- korektor se prodává ve dvou odstínech (toto je nejsvětlejší varianta)
- líbí se mi, že je korektor světlě béžový, ani náznak oranžové nebo růžové
- korektor je pěkně měkký a dobře se nanáší (jestli je něco kosmetické peklo, tak příliš tuhý korektor :)
- krytí je slabší střední
- korektor se dobře roztírá a drží dlouhou dobu 
- textura je příjemně krémová, ale tak akorát :)


Pro mě je to ideální korektor do kabelky na upravování drobných nedokonalostí během dne. Nečekejte od něj krycí zázraky, od toho jsou tu jiní kandidáti. Nicméně na maskování pupínků nebo korekce během dne je ideální. A jeho žlutý obal s banány mě také baví (i když banány z něj necítím :)











Celkově bych řekla, že víc mě zaujal spíš korektor. Od top coatu jsem očekávala asi trochu něco jiného. Nicméně pěkný design výrobků se mi moc líbí a přijde mi vtipný. Já vím, že to není to hlavní, ale když je člověk trochu ujetý na kosmetiku a má toho doma trochu víc, tak už se dívá i na obal a vybírá si případně i na základě takovýchto malicherných faktorů :) O barevných lacích SF dělala video nedávno Hanny Brokolice, takže kdyby vás zajímaly, tak se k ní proklikejte :) Každopádně je Skin Food pro mě značkou stále zajímavou a přiznám se, že je tu pár věcí, které bych ráda někdy vyzkoušela :)

Zajímal by mě váš názor na kosmetiku Skin Food - máte doma nějaké produkty této značky? Doporučily byste mi nějaký konkrétní produkt, který se vám osvědčil? :)


PS: děkuji za poskytnutí produktů e-shopu bbcreamshop.sk

16 komentářů:

  1. Doma nic od Skin Food nemám, ale asi brzo něco budu muset vyzkoušet, vypadá to docela dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tiez nic nemam :) a neviem.mozno nejaký ten lak by mohol pribudnut:D pozyvam ta na moj blog http://yvettamikulova.blogspot.sk/

      Vymazat
  2. Tenhle lak mám taky, nepoužívám ho pořád, ale k některým lakům se docela hodí :). Jinak laky skinfood mám docela ráda, dobře se mi lakujou, bohužel neexistuje moc swatchů na všechny barvy, takže to kupuju naslepo a pak se někdy divím...

    OdpovědětVymazat
  3. Doporučuju jednoznačně lip & cheek barvy. Jsou opravdu skvělé a krásně voní. :-) Recenze na mém blogu tady: http://allthatgems.blogspot.cz/2013/01/recenze-skinfood-fresh-fruit-lip-cheek.html

    OdpovědětVymazat
  4. tento korektor by bol môj miláčik ♥♥

    P.S.: je u mňa GA alis pozvánka

    OdpovědětVymazat
  5. Tu máš recenziu na skinfood BB. A nájdeš tam aj oveľa lacnejšiu stránku :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/2012/12/vojna-bb-ciek.html#more

    OdpovědětVymazat
  6. O Skin Food počujem prvý krát :) no vyzerá veľmi zaujímavo, hlavne ten korektor :)

    follow tu: www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Skin Food mě hrozně láká a určitě si časem něco pořídím ;) pokukuju po maskách a krémech :)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  8. Nic od títo značky nevlastním, každopádně nikdy není pozdě něco nového vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten korektor je roztomilý :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle je zrovna značka, která mě vůbec neláká.

    OdpovědětVymazat
  11. Na Skin Food jsem nedávno četla hodně chvály, takže nejspíš něco vyzkouším :) korektor je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  12. Mně ta jejich dekorativka hodně láká, už jen kvůli těm krásným obalům a taky proto, že je všeobecně moc chválená :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě nejvíc láká jejich tvářenka v plechovce, je fakt nádherná :) http://www.skin-food.cz/makeup/17-1266-skinfood-hedvbn-tvenka-vrznch-odstnech-6g.html
    a nebo i tahle se mi líbí - http://www.skin-food.cz/makeup/14-865-skinfood-zapeen-tvenka-vrznch-odstnech-105g.html

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, přemýšlím, že bych si od skinfoodu taky něco pořídila vím, že se tam, píše že by to měla být přírodní kosmetika, ale upřímně jak můžeme být jisti, když ani na českém originalním e-shopu nejsou napsané ingrediance. Chtěla jsem se tedy zeptat jestli o tom třeba něco nevíš? Předem dík za odpověď

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)