pátek 18. ledna 2013

Co je nového v kosmetickém světě?

Dneska jsem si pro vás nachystala takový malý přehled připravovaných kosmetických novinek. Některé produkty už tedy můžete sehnat v obchodech a na některé se ještě můžete těšit :) Je to taková směska, od drogerie po parfumerie. Doufám, že se vám bude přehled líbit a třeba vás inspiruje k prozkoumání obchodů :)


Lancome ohlásil spolupráci se slavným návrhářem Alberem Elbazem (Lanvin) a chystá na nás kosmetické lahůdky. Konkrétní produkty zatím nejsou známé, ale mělo by se jednat hlavně o všechno, co zkrášluje oči :) Na promo video se můžete podívat zde.





Novou limitovanou edici Bambucké máslo a med od L´Occitane teď můžete sehnat v obchodech a když nakoupíte přes e-shop nad 1290 Kč, získáte můj milovaný peeling na ruce :)






Maybelline má pro nás dvě novinky, které už můžete sehnat v drogeriích. Já je zatím potkala v DMku, nevím, jestli je už má také Rossmann. Řasenka Rocket Volum mě sice moc nenalákala, ale rtěnky Vivids v neonových barvách už ano! Takže možná neodolám a nějakou si pořídím.






(web)

Astor uvedl na trh tradičně také svůj bb krém a nový make-up Lift me up. Značka Astor mě nechává obecně docela chladnou a nikdy jsem od nich neměla žádný oblíbený produkt, proto ani teď mě k jejich stojanu nic neláká. Zvlášť ne další rádobybbkrém a make-up, který má skoro stejný obal jako můj oblíbený make-up od Rimmelu.
(web)




(web)

BB mánii si nenechávají ujít ani luxusnější značky, takže i Clarins nám připravil své bbčko. Bude se prodávat celkem ve 3 odstínech a měl by se začít prodávat zhruba kolem poloviny února. Najdete ho v sekci "péče", takže by měl být dostupný ve více prodejnách, než je tomu u dekorativní kosmetiky :)


Brzy se můžeme těšit i na novou limitovanou jarní kolekci Rouge Eclat. Vybrala jsem dva produkty, které se mi nejvíce líbí.
 Všechny fotky jsou z oficiálních materiálů a tiskových zpráv Clarins

I značka Catrice bude obměňovat svoje portfolio produktů a naservíruje nám spoustu novinek. Vybrala jsem pár těch, které mě zaujaly. Na všechny se určitě podívám zblízka, až budou v obchodech a jsem na ně docela zvědavá.







Benefit má v záloze taky pár novinek. Multifunkční líčidlo na tváře Fine One One si už můžete koupit i v našich Sephorách. Zatímco hydratatční korektor Fake Up se teprve chystá. Fine One One není nic pro mě a obávám se, že jeho výdrž by na mé pleti taky pokulhávala. Ale hydratační korektor mě zaujal už o dost víc :)




(web)



(web)

Dermacol si pro nás nachystal vícero novinek. Uvedl na trh např. novou řasenku Nutri Lash Mascara, novou bázi pod oční stíny (ta mě moc zajímá), nový liftingový make-up a taky další bb krém (což nechápu, protože jeden už na trh nedávno uvedl). V drogeriích už také můžete sehnat řadu černých tužek, linek a řasenku. O této kolekci vám řeknu někdy jindy víc, protože jsem si jednu tužku na zkoušku koupila :)







(web)


Je to už skoro tradice, protože Essence bude brzy zase obměňovat svůj sortiment a najdeme v něm spoustu novinek. Několik jsem vám jich vybrala a jsem na ně pak v reálu vážně zvědavá :) Essence uvede i svůj BB krém, což už mi fakt přijde ujeté, protože to vážně nechci vidět! To nebude mít ani ťuk z tónujícího krému, natož z nějakého bb :) Nějak mám pocit, že to ty firmy s tou bb mánií přehánějí a škodí spíš sobě.















(web)




(web)

I Max Factor nám představí novinky ve formě Pen sticků. Tipuju, že to bude něco na způsob slavných Chubby sticků, takže jsem na to vážně zvědavá :)

(web)


Jestli se k nám tato jarní kolekce NARS dostane, tak na tuhle paletu se půjdu určitě podívat!


(web)


I chystaná limitka Year od the Snake od M.A.C mě zaujala. Nejvíc asi rtěnky, které mají krásný design a barevně bych si také asi dokázala vybrat. Uvidíme, jestli i u nás se kolekce objeví.







(web)


Co se z chystaných novinek nejvíce líbí vám? Už jste si něco pořídily nebo to máte v plánu? :) Musím se přiznat, že na jaře bude asi těžká situace a budu mít chuť nakupovat. Moje složka s inspirací a wishlistem se plní už po okraj :)

50 komentářů:

  1. Moc peknej clanek, musela sem si napsat na papir par produktu, abych to neprosvihla:D x

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mne umělé řasy od Essence, na ty určitě kouknu. Protože jsem umělořasový začátečník, takovéhle levné pro mě budou to pravé.

    OdpovědětVymazat
  3. Super shrnuti, kazdopadne se na produkty, az se dostanou do drogerie mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaa, bože, nevím, co chci dřív! Určitě se půjdu na všechno podívat a podle finanční situace i něco pořídím ;) Ale říkám, brala bych téměř vše :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě jasně že Benefit :D. Pak i ten Loccitane, krem v doze a mozna i to 100% maslo :). Samozrejme slintam nad Clarins, óch. Ten make-up od Dermacolu vypadá zajímavě... Od Essence má lákají ty tinty a od Max Factoru ty pen sticky.

    OdpovědětVymazat
  6. tak tento článok sa ti vydaril :))) zalusk mám na viacero veci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý článek :) Jak na to tak koukám, tak budu muset začít šetřit. Jinak ten Dermacol a jeho druhý BB nechápu, ani trošku. JInak ale ta báze mě také zaujala, pak některé věci od Catrice a od Essence. Ach, má peněženka zase bude brečet :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, ten korektor od Benefitu vážně nevypadá špatně... a ta "náhražka" Chubbyn, hmmmmm :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten BB od Clarins je překvápko, ale šla bych do něj:) A ještě mě láká ten fine-one-one:)

    OdpovědětVymazat
  10. zaujaly mě pen sticky od Max Factor, i báze pod oční stíny od Dermacol, jelikož ta moje od ELF pomalu ale jistě finishuje ...

    OdpovědětVymazat
  11. Ty "BB krémy" mě fakt dostávají :). No to je jedno...
    Jinak se půjdu kouknout na Essence a jak na to tak koukám tak i na MAC :).

    OdpovědětVymazat
  12. Mě zaujal Fake up korektor od Benefitu, už jen kvůli tomu názvu, takže snad se k nám brzo dostane. Fine One One už jsem okukovala v Sephoře a taky nic pro mě, nějak na tom nevidím nic tak super extra. Pak se mi ještě líbí ta báze pod oční stíny od Dermacolu a chladnou mě naopak nechávají všechny ty BB krémy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Bezva ochutnávka. Z přehledu jsem zkoušela bázi pod oční stíny od Dermacolu a bohužel je teda silikonová jako ostatní báze od Dermacolu, to je jediná její nevýhoda, protože jinak pracuje víc než dobře. Už jsem ji věnovala článek na blogu.
    Jinak mě samozřejmě bere minimálně polovina věcí:D moc se mi líbí Clarins tvářenka nebo pudr, či co to je. A jsem zvědavá, pokud na ni narazím na nude paletku od Catrice.

    OdpovědětVymazat
  14. Tereza: taky jsem si to musela všechno sepsat, protože za týden si nebudu pamatovat nic :))

    Lucifrid: to bude drahé :))

    Spiced Chocolate: taky jsem na něj zvědavá, zatím si to neumím dost dobře představit :)

    tuttobene: včera jsem si ho četla :) to, že je silikonová bych i přežila, spíš by mě zajímala její výdrž. Mě moc nedrží ani slavný primer od Urban Decay, takže potřebuju nějaký fest držák :)

    OdpovědětVymazat
  15. V mém případě trochu lepší než Artdeco kelímek. Kolem 10 hodin bez problémů, možná i víc, lae nemám moc mastná víčka. Když mi napíšeš adresu, tak Ti ho pošlu u mě mu pšenka nepokvete:D

    OdpovědětVymazat
  16. až na bíbíčko vyzerajú novinky od essence veľmi zaujímavo.. a vlastne aj všetko ostatné :D

    OdpovědětVymazat
  17. na netu jsme někde četla, že i Catrice bude mit "BB":D Ale jinak zbytek novinek Catrice mě zaujal, mám tu značku celkem ráda plus "chubby sticky" od Max Factoru:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je perfektní článek :) Jsem zvědavá to se zase peněženka otřese :D

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem moc zvědavá na tu bázi pod stíny od Dermacolu,na paletku NARS a limitku M.A.C :)

    OdpovědětVymazat
  20. uuu rozhodne ten max faktor ak nájdem zaujímavý odtieň:) plus ten korektor benefit ma vážne zaujíma::)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak na mojom wishliste opäť pribudlo pár produktov :)

    OdpovědětVymazat
  22. essence ma prekvapil! fajnové veci budú mať! ;)

    OdpovědětVymazat
  23. já rozhodně musím vyzkoušet ten korektor od Benefitu (jak jinak...:) a taky se mi líbí limitka MAC - sama jsem v čínském zvěrokruhu had, tak by se ke mně hodila :).

    OdpovědětVymazat
  24. Řasenku jsem dostala na vyzkoušení a myslím si, že je super a je srovnatelná například s They're real od Benefitu :))

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ty MAC rtenky jsou naaadherny! Jinak me pak zaulajo essence corector duo a catrice nude paletka:-)

    OdpovědětVymazat
  26. ach jaj, penazenka uz teraz trpi :D a najma som zvedava na akoze-beauty-blender od Essence.. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek, pár věcí mě určitě nalákalo :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty rtěnky od MACu jsou úžasné! *___*

    OdpovědětVymazat
  29. Já už se na novinky hrozně těším samozřejmě nejvíc na ty drogerkové :D.

    OdpovědětVymazat
  30. Ta Catrice tyčinka je v sortimentu už dýl, kupovala jsem ji asi nějak v říjnu a už je vypotřebovaná :) Brzy na ni ještě budu psát recenzi, myslí, že za pár slov stojí :)

    OdpovědětVymazat
  31. super novinky ! Vela veci ma zaujalo :) Mna celkom zaujala aj ta špirala od maybelline a tie nove ruže už mam jeden odtien, tak asi to nenecham pri jednom, lebo všetky su velmi krásne :)

    OdpovědětVymazat
  32. Omyl, vazeni... Max factor mal tieto Giant Pen Sticky uz v kolekcii v roku 2010 !!!! Uvadza sa to na chicprofile.com, teraz som to nasla... Momentalne to opat zaradzuju , samozrejme, s inymi odtienmi. Popravde, Chubby Stickom nerozumiem - ked som ich prvykrat uvidela, prislo mi to ako odkukane od Max Factoru, pretoze oni maju nieco podobne - vola sa to vsak Lip Balm (vysuvacia pomada, leskla, hydratujuca a slabo farbiaca). Maju dizajn vysuvacich ruzov. Mam jednu doma a ked som ako uvidela Chubby Sticky, presne mi to toto pripomenulo. Na Giant Pen Sticky sa vsak nepamatam, ale nie je to prvy krat, co to maju v ponuke, takze na trhu s tym boli zjavne prvi. Ibaze ludia o tom nevedia.

    OdpovědětVymazat
  33. krása ten mac, bohužel jak je někde had tak smůla, takže toto půjde mimo mě. s tím bych se fakt namalovat nemohla

    OdpovědětVymazat
  34. určitě pořídím ty houbičky od Essence, protože moje oblíbená youtuberka si je dost vychvaluje.. a taky ten krémový korektor :)) super věci si na nás Es. chystáá :)

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělý článek!:) Já se určitě chytám na ty kolekce od Maybelline, hlavně na tu řasenku a ty novinky od Dermacolu chci vyzkoušet všechny:)

    OdpovědětVymazat
  36. mě teď zaujalo, že Drew Barrymore představila svou novou značku dekorativní kosmetiky, všechny ty věci vypadají fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  37. hodně mě teda zaujali novinky od Essence, hlavně aplikátor na makeup a lip tint :-) tak uvidíme, ráda bych si je pořídila, ale uvidíme, uvidíme :-))

    OdpovědětVymazat
  38. ta houbička od essence mi udělala radost, doufám, že brzy bude i u nás, protože bych to chtěla vyzkoušet a nechce se mi do toho vrážet nějaké větší peníze :) i ty lip tinty vypadají zajímavě! ty Pen sticky od MaxFactor už jsem zahlídla a jsem na ně opravdu zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  39. Ta paletka od NARS je boží! Spíše bych si ale vybrala něco z nové kolekce MACu. Doufám, že k nám doarzí!

    OdpovědětVymazat
  40. Ej a mňa zas zaujalo úplne niečo iné :D Doteraz som Astor tiež prehliadala, ale minulý týždeň som si kúpila make-up, lebo som už bola zúfala zo všetkých oranžád a zmatňujúcich, ktoré mne nevyhovujú a tak som nakukla, že čo Astor a natrafila som na bledý odtieň bez ružového podtónu na zrelú pleť a úplne mi vyhovuje. Ten od Rimmelu je fajn, ale ja mám ozaj žltobiely krk a proste nevyzerá to dobre. A tento nový vyzerá, že by mohol byť odtieň pre mňa (aj keď ilustračná fotka môže skreslovať), ale tiež je na zrelšiu pleť, čiže nebude silne matujúci, tak že sa po ňom určite kuknem. A tie BB... no chápem, že je to teraz také "populárne" takže to každý vyrába, ja len nechápem načo má Dermacol ďalší. Mimochodom Garnier má už tretí, vraj aj na zrelú pleť. Netuším aký je, ale na zrelú mi prišiel ten prvý, ale ten druhý na zmiešanú pleť sa mne celkom páči. Nelesknem sa ako discoguľa, zmatňuje tak akurát, aj krytie mi stačí. A na čo som strašne zvedavá, tak na tie bázy od Catrice a Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  41. Já se moc těším na Catrice, Nars a Essence :)

    OdpovědětVymazat
  42. Tu paletku od NARS musím mít!

    OdpovědětVymazat
  43. Díky za takové shrnutí. Pokochala jsem se, a hned se mám na co těšit (a šetřit) :-). Super článek!

    OdpovědětVymazat
  44. Já se těším na ty houbičky od essence a na ten gel tint a od catrice se určitě musím kouknout na tu paletku. taky by mě zajímala ta báze pod stíny od dermacolu a co se týče toho makeupu od dermakolu tak v dm-ku jsou vzorečky tak jsem si jich pár vzala a otestuju

    OdpovědětVymazat
  45. Páni, co koupit dřív? Určitě bych zkusila řasenku od Maybelline, bázi pod oční stíny od Dermacolu a fixační pudr od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  46. super přehled! :)

    nejvíc mě zaujala Catrice, korektor od Benefitu, bílé pudry od Essence a koneckonců i ten make-up od Dermacolu

    OdpovědětVymazat
  47. Ahojky, nevíš kdy vychází nová Catrice a Essence? A kde prosím kupuješ limitky Catrice?

    OdpovědětVymazat
  48. Lenka: to je různé, teď jsou v drogeriích nové limitky jak Catrice (Rossmann), tak i Essence (DMko). Catrice nakupuji nejčastěji právě v Rossmannu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)