středa 2. ledna 2013

Best of December


Dobré ráno dámy :) Vítám vás u dalšího best of přehledu mých oblíbených a nejpoužívanějších produktů za uplynulý měsíc. Je to tedy spíš poslední přehled loňského roku a i v tomto roce bych ráda tuto "rubriku" zachovala :) Doufám, že se vám bude líbit i nadále a jak říkám pokaždé - ráda se podívám i na vaše přehledy kosmetických oblíbenců, takže klidně posílejte odkazy, ráda se mrknu a třeba inspiruju :)

Pokud vás zajímavé jednotlivé články, které se týkají konkrétních produktů a už se na blogu objevily, najdete odkaz v závorce za názvem produktu :)


1) MUA Pro-Brow kit (zde)
2) Too Faced Natural Eye paletka očních stínů (zde)
3) Lancome La Base - podkladová báze pod make-up (zde)
4) Clarins Rouge Prodige rtěnka (124)  (zde)
5) NYC Smooth Skin pudr (zde)
6) Inglot Eyeliner gel (zde)
7) Helena Rubinstein Magic Concealer (zde)
8) MUFE rtěnka (Senzabox) (zde)
9) Topshop lak na nehty Adrenalin 

Celý prosinec byl barevně zase trochu umírněnější. Hlavní bylo spíš sehnat všechny dárky pro rodinu a líčení mě začalo bavit nejvíc okolo Vánoc a samozřejmě před oslavou příchodu nového roku :) Našla jsem perfektní party lak od Topshopu, gelovou rtěnku, která rtům dodá nádherný přirozený lesk a jemnou barvu. Začala jsem o něco více zkrášlovat obočí, nakoupila další skvělé oční linky a nově zkouším dražší bázi pod make-up a korektor (a brzy se dozvíte, jestli za tu cenu stojí). A nesmím zapomenout na objev roku z drogerií - pudr NYC.


1) O2 BB Cleanser Skin 79 (zde)
2) NevO tělové máslo mléko a med (zde)
3) Missha Super Aqua detox peeling (zde)
4) FdS Clarity Luminous Skin Day and Night Cream (zde)
5) E.L.F Lip Exfoliator (zde)
6) Dermalogica Daily Microfoliant (zde)

Podle fotky to asi vypadá, že jsem celý měsíc jen čistila a leštila obličej :) Ale shodou náhod jsem měla celý měsíc pestré čištění pleti - od bublinek po pudr. Zamilovala jsem si peeling na rty a propadla jsem vůni tělového másla i krému z Ladyboxu. O většině produktů se toho asi víc dočtete postupně, ta péče vždycky holt zabere více času :)

Jaké produkty jste si poslední měsíc v roce nejvíc užívaly vy? :)

25 komentářů:

  1. Ten čistič BB, mám ve vzorku. To musím vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten púder od NYC musím skúsiť

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc těším na nové recenze! :) Paletka očních stínů má nádherný obal. Až spotřebuji nějaký ze svých pudrů, podívám se po tom NYC.
    Mám nový blog a moc ráda bych tebe i tvé čtenářky k sobě pozvala.
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Úúú tu paletku Too Faced bych hrozně chtěla.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnku z prosincového Senzaboxu MUFE už mám v plném balení! Přijde mi prostě úžasná! Barvou, konzistencí....

    OdpovědětVymazat
  6. zaujala ma ta Helena Rubinstein:) a odlicovac:)

    OdpovědětVymazat
  7. jelikož se už delší dobu chystám na objednávku u E.l.f-u, tak asi neodolám tomu peelingu na rty, zdá se mi to jako fajn věc, která by mi s mými rty mohla pomoct :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám zálusk a ten pudr NYC. Nikdy by mě nenapadlo si koupit pudr právě od této značky, ale když ho chválíš, tak ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten exfoliator musím zkusit :) A čistění jsem tenhle měsíc taky dotáhla k dokonalosti :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se na recenzi na pudr NYC :) V minulých článcích ses o něm zmínila, že je dobrý, tak jsem zvědavá... :))

    OdpovědětVymazat
  11. Pudr NYC používám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten pudr od NYC bych měla nejspíš vyzkoušet.. Nedám dopustit na Stay matte, ale když jej chválíš, tak na něm nejspíš něco bude ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy prosim prosim o recenzi na tu podkladovou bazi a ten korektor:))a i na ten pudr:)) Mooc dekuju predem LL*

    OdpovědětVymazat
  14. Tak natu recenziu na puder NYC si počkam :o) Som zvedava :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Dominika: mě by to taky nenapadlo, ale pudr je fakt skvělý :)

    vratinka: Stay Matte já nemám bytostně ráda, protože mi dělá mapy a zdůrazňuje suchá místa na obličeji, ale tenhle pudr je fakt dokonalý :) pleť krásně zmatní, nic nezdůrazňuje a stojí pár korun :)

    LuxyLady: určitě budou :) na bázi už teď během ledna a korektor výhledově taky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten lak vypadá zajímavě a na ten exfoliator od elfu mám zálusk :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  17. Mohla bys prosím srovnat bázi Lancome a tu Dermacolovskou? :) Díky

    OdpovědětVymazat
  18. Těším se moc na recenze :) stále více uvažuji o pořízení inglotáckých linek :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. s NevO máslem a tím pudrovým peelingem souhlasím :) peeling na rty mě taky láká no a ten lak.. miluju třpytivý věci na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  20. ten peeling na rty od Elfu už mám v oku :DD

    OdpovědětVymazat
  21. Too Faced jsou fajn a krásný desing a NevO je super,uplně mě dostalo.

    OdpovědětVymazat
  22. Tezz: mám to v úmyslu :) během ledna se článek určitě objeví :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tu dermalogicu musím už konečně vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)