středa 12. prosince 2012

Too Faced Natural Eye paletka očních stínů

Tak jako jsem hrozně dlouho toužila po Naked paletce od Urban Decay, chtěla jsem dlouho vyzkoušet i nějakou paletku od Too Faced. Na českých blozích se spíš setkávám s jejich slavnou bází pod oční stíny a o paletkách a jiných líčidlech se tolik nepíše. Jsem moc ráda, že jsem si k narozeninám mohla udělat radost a pořídit si právě jednu z těchto paletek. Používám jí už nějaký čas, protože jsem to samozřejmě nevydržela a musela jí vyzkoušet :)




Obal paletky je z pevného papíru a zavírání je na magnet. Drží dobře a nemá tendenci se otevírat. Paletka obsahuje 9 očních stínů, rozdělených podle tří kategorií (Day, Classic a Fashion). Stíny jsou krásně měkké, až máslové konzistence a opravdu moc pěkně pigmentované. Vůbec se nebojím tvrdit, že se svou kvalitou vyrovnají třeba stínům od Urban Decay :) Nejvíc pigmentované jsou řady Classic a Fashion, Day obsahuje jen matné stíny a ty nejsou tak výrazné.






Celá horní řada obsahuje matné stíny. Taková klasika, co podle mě sedne každému a neurazí. Jediné, co trochu nechápu, jsou názvy odstínů. Co má společného sexpresso s cocoa puff? Půlka názvů lehce erotických a druhá jako by k nim nepatřila. Asi mi tu uniká skrytý význam :)




Erotica má v sobě pidi zlaté třpytečky, které mají trochu tendenci opadávat pod oči. Při aplikaci si dejte určitě papírový kapesník pod oko, jinak se budete lesknout všude :)





Jak vidíte, např.odstín Nude Beach je z každého úhlu trochu jiný. Na fotce se tváří zbytečně moc stříbrně (bíle), stačí trochu pootočit a barva je mnohem hezčí a plastičtější (a spíš tělová/béžová barva). Veliký pozor na nanášení tohoto odstínu, protože obsahuje poměrně velké třpytky a chvíli nepozornosti rovná se třpytkám až za ušima :)




Stíny na sluníčku




Balení má v sobě šikovně ukryté i tyto kartičky s návodem na líčení. Je to brané podle jednotlivých řad odstínů (Day, Classic a Fashion). Přiznám se, že jsem podle nich líčení ještě nezkoušela a spíš si to jedu po svém :) Cena paletek se mírně liší, záleží jaký typ si vyberete. Tato stála tuším něco kolem 800 Kč (a jako už klasicky koupená v nějaké sephorácké akci 2+1).





S celou paletkou jsem moc spokojená. Kvalita stínů je velice dobrá, jsou krásně měkoučké a hlavně na očích drží v pohodě celý den. Barvy jsou opravdu intenzivní (matné stíny tedy méně, ale to je pochopitelné) a stačí jen jedna vrstva, aby člověk dosáhl krásné barvy. Za sebe říkám paletce určitě ano a koupila bych si s klidem další. V našich Sephorách jsou k dostání 4 verze určitě, možná i více.

Jaký je váš názor na paletky Too Faced? Máte doma nějakou? :)

37 komentářů:

  1. Mě se dost líbí, ale mám doma Naked2 paletku a tak si vymlouvám koupě dalších stínů :D

    OdpovědětVymazat
  2. Toto som nemala citat.. hehe, pisem si na pomyselny zoznam CHCEM!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. DOkonalost! Já už mám objednaný od Too FAced tvářenkový setík♥

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj prekrásna paletka. Prijala by som ju aj ja :)

    http://momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. na mna sú príliš trblietavé, chcela by som tu bázu, ale u nás som ju nikde nenašla...

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je krásná! Musím ji jít prozkoumat a asi ji taky začnu potřebovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám Naked eye :) Rohodovala jsem se právě mezi tou tvojí a Naked eye. Ale asi to nebude moje poslední Too Faced paletka, vážně stojí za hřích.

    OdpovědětVymazat
  8. Áhoj , ta paletka je boží !!! A chtěla bych tě informovat ,že až na blogu > www.funcosmetics.blogspot.cz bude 500 odběrů tak bude giveaway o věci Benefitů! :) Takže bych žádala o pomoc prosím ! :) Děkuju !:) Áhoj;)

    OdpovědětVymazat
  9. OZNÁMENÍ: COMFORT SHOPPING / 12.12.12

    Dnešní kouzelné datum Vám přináší veškeré výrobky v našem eshopu SE SLEVOU. Vyberte si z naší pestré nabídky a získejte navíc VÝHODY k dalším nákupům. :)

    Dejte o tom vědět i ostatním. Děkujeme.

    Odkaz:
    https://www.facebook.com/Eshop.Comfort.Shopping
    http://www.comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ty stíny jsou perfektní, ale pro mě by byly použitelné asi jen ty matné, jakmile to má třpytky, měla bych je všude :D
    http://kosmetickykufrik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám doma tu The return of sexy. A je úúúúúžasná. Skoro ničím jiným se ted nemaluju (+stín od Catrice Pure Chrome). Kvalita je uplně skvělá a ze mě se stal Too Faced maniak! K vánocům dostanu jeden set a ja se nemuzu dockat. Mam ho zatim u sebe a porad se divam na obal. Ale jeste porad odolavam abych krabici nerozbalila a nepodivala se na ten poklad uvnitr :) Kazdopadne po vanocich bude recenze. :))A po tvé paletce také toužím :D

    OdpovědětVymazat
  12. Push-up a Honey pot...nádhera!! Krásná paletka!

    OdpovědětVymazat
  13. Jednou si prostě nějakou paletku od Too Faced musím pořídit, jsou taaaak nádherný! Jen zatím váhám mezi několika. Už ale vím, že tuhle nechci, je tam ně mě těch třpytek až moc :(

    OdpovědětVymazat
  14. Asi před dvěma měsíci jsem si koupila paletku Naked eye a už nepoužívám jiné stíny :D
    Vážně super, nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, jak už jsem psala tak tuhle paletku mám a fakt jde hodně porovnat k naked. Jak jsem se tak dívala jsou tam minimálně 4 hooodně podobné. Jako další ti moc doporučuju Romantic eye. Podle mě ti půjdou krásně k očím!

    OdpovědětVymazat
  16. O bože tu jsem vždycky chtěla.. kdyby nebyla tak drahá :(

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá krásně a pomalu, ale jistě po ní taky začínám toužit...

    OdpovědětVymazat
  18. Mám od Too Faced mini paletku dvou stínů s tvářenkou a ty stíny jsou nádherné a vůbec nepráší, určitě si ještě někdy pořídím další.

    OdpovědětVymazat
  19. mne pripomína malú naked! je úplne úžasná hlavne ten zlatý tieň ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si tuto paletku koupila ve verzi na smokey eyes, ale dám si ji až pod stromeček. Na jahodě jsem si koupila nějaké too faced stíny z kolekce chocolate, nebo tak nějak a jsou hrozně fajn, tak už se moc těším až otestuju i paletku. Jinak Rendo, nevšimla sis v Sephoře u Too Faced takového dua řasenek, které ti vykouzlí efekt umělých řas? Vypadá to docela zajímavě a prý to vážně funguje, ale já jsem nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  21. annadotorg: tak čistě teoreticky, když má člověk Naked, tak vlastně další paletku s neutrálníma barvama nepotřebuje, ale vysvětluj to mýmu mozku :)

    justinaforfun: v české Sephoře je mají :)

    Sirii: přesně mezi tou jsem se taky rozhodovala :)

    Eli B.: a to já zas raději ty třpytivé :) ale je fajn, že si člověk může vybrat :)

    xPlanetkax: nad tou jsem taky uvažovala, ale pak jsem si řekla, že je moc velká a že ta menší postačí :) ale je taky moc krásná :)

    Hanulka: určitě si počkej na nějaké slevy, nebo možná jestli ze zahraničí by nevyšla o něco lépe :)

    VeronikaD: nevšimla :) dlouho jsem teď kolem žádného stojanu Too Faced nešla :) Já se obávám, že mě nejlepší efekt vytvoří právě jen umělé řasy a ani ty nejlepší řasenky tohle nikdy nepřekonají :(



    OdpovědětVymazat
  22. Sice je dražší, ale zase je tam 9 stínů, takže jeden nevyjde ani na stovku... Podle mě se vyplatí nekoupit si x stínů od Essence a chvíli si počkat a našetřit na Too faced :)

    OdpovědětVymazat
  23. VEľmi by som chcela takúto paletku :) Ale uvidím, či sa podarí.

    OdpovědětVymazat
  24. Já furt na ni koukam (cca 4 měsíce) :D asi si zítra udělam radost k svátku... pač vždycky, jak ju vidim, tak ji chci

    OdpovědětVymazat
  25. Jednou ve vzdálené budoucnosti bych si nějakou paletku taky ráda pořídila. Aktuálně je, ale bohužel mimo mé finanční možnosti :(
    Názvy stínů, ale nemají chybu! :D Sexpresso nemá chybu :D

    OdpovědětVymazat
  26. Nude beach je nádherná barva to musím uznat, přesně takovou bych potřebovala :D Jinak celá paletka vypadá moc dobře, hlavně ty názvy :D
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. ta paletka je fakt krasna!!:)

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  28. Paletka je skutočne krásna a určite aj praktická.. Nedávno som ju akurát obdivovala na nejakom zahraničnom blogu. Ak sa dostanem v najbližšej dobe do sephory, tak sa na ňu určite pozriem :)

    Inak nominovala som ťa v tagu No Makeup. O čo ide môžeš pozrieť TU . Budem rada, ak sa zapojíš! Samozrejme ak nemáš záujem tak chápem :)

    OdpovědětVymazat
  29. ja mam od TF Naked a stve ma, ze ten papier medzi tienmi sa dost spini. Podla papierikov nejdem ani ja, ked na ne pozriem radsej zvolim svoj styl:)

    OdpovědětVymazat
  30. Taky se chystám konečně vyzkoušet nějakou paletku od Too Faced, takže děkuju za tuhle recenzi. Názvy těch stínů jsou parádní! :))

    not-a-perfect-girl

    OdpovědětVymazat
  31. Mam dve... tuhle a Return of Sexy a miluju obe. vic asi tuhle... ta semnou cestuje vzdycky kamkoliv jedu. doslova je to muj every day.... jeste uvazuji o romantic eye ktera ma vice barevnenodstiny.... jinak ty nazvy taky nepobiram.... mozna nejaky vtipek ktery mi ovsem naprosto unika :))) moc jsem se na tuuhle recenzi tesila :**

    OdpovědětVymazat
  32. krásna krásna krásna! :) och tak dlho po nej túžim!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!