úterý 4. prosince 2012

To není BOX, to je BAG!

Je to tu! Další z beauty boxů dorazil. A mám pro vás nejčerstvější dojmy. Tentokrát se tedy o boxu nedá hovořit, protože se díky zaměření boxu uchýlili tvůrci k malé inovaci balení (celá edice je zaměřená na produkty šetrné k životnímu prostředí). Z boxu máme bag (nebo pytlíček, chcete-li). Fakt jsem do krabice po otevření chvíli nechápavě zírala a říkala si, jestli jsem neobdržela něco jiného. Jestli si někdo předtím stěžoval, že krabice nevyužije, tak v případě pytlíčku mě napadá spousta možností využití. Takže balení má u mě plný počet bodů a fakt se mi líbí :) Po rozvázání uvidíte, že je spodek sáčku vystlaný dřevitou vlnou, která díkybohu nepráší a nedělá bordel všude kolem. Všechny produkty jsou posazené na vystýlce a čekají, až je ozkoušíte :) Inovací prošel i uvítací dopis. Podle mě má teď hezčí design, ale na můj vkus je zase zbytečně velký. I když má důvod být velký, protože je i tentokrát plný kosmetiky.















A co obsahoval můj Lady sáček?





1) Oční stíny Inglot - plné balení 3,2g

Tvůrci mě nemohli potěšit víc! Pro mě zatím nejlepší kus dekorativky za tu krátkou éru obou boxů! Dorazil mi odstín číslo 30, což je zlato-béžová barva se třpytečkama (foto je fakt nepovedené, ale berte ho jen jako ilustrační). Pro mě ideální odstín a hned ho umístím do paletky Freedom Systému, kde mám 2 prázdná místa :) Jsem fakt nadšená maximálně a i kdyby zbytek boxu byl úplně tragický, tak ze stínu mám fakt radost. Jediné co nechápu, proč je na krabičce hmotnost 3,2g a v dopise jen 2,7g - zřejmě překlep





2) NevO Dead Spa tělové máslo Milk and Honey - plné balení 250ml

Tuto značku mám bohužel zafixovanou jako tu, která má ty otravné prodejce, co odchytávají lidi a nutí je zkoušet jejich produkty. Na druhou stranu je vyhlášená svojí kvalitou a už několik lidí se mě ptalo, jaktože já sama nemám žádné produkty této značky a nepíšu o nich, když jsou tak boží. Tak teď už můžu psát! Jako sice bylo tělové máslo zatím v každém LB, ale odpouštím jim to, neb na první dojem se toto máslo zdá jako vážně boží. Voní nááádherně, hned jsem se s ním celá namazala a jestli pak bude v eshopu na LB stránkách za nějakou pěknou cenu, tak mám chuť investovat. Toto balení stojí normálně neuvěřitelných 700 Kč, takže i kdyby bylo v tomto vydání jen máslo a stíny, tak jste na tom skoro trojnásob vydělaly :)

3) Dermalogica Daily Microfoliant - 15ml

Čistící pudr jsem zkoušela zatím jen od Veld´s a bylo to něco jiného, než co běžně používám. Je to pro mě takové malé zpestření a těším se, až ho vyzkouším. Balení je celkem velké a určitě to není záležitost na pár použití. Jsem zvědavá, jak se osvědčí v praxi, ale opět další produkt, který se mi líbí a najdu pro něj využití.







4) Saloos Tělový a masážní olej Relax a Granátové jablko - vzorky 2x 5ml

Někdo ve svém sáčku najde Bio regenerační obličejový olej nebo Bio Karité balzám a tentokrát je mi asi i jedno, že jsem vychytala tu poslední verzi. Obličejový olej mám teď od Clarins, takže spíš asi využiju ty masážní oleje. To bude mít přítel radost, až mu ho strčím do ruky a budu požadovat masáž. Granátové jablko mi moc nevoní, takže ho asi podaruju, ale Relax voní mile citrusově, tak si ho nechám na lednové zkouškové :)




5) Lavera Basic Sensitiv krém na ruce - 20ml

Produkty této značky byly tentokrát v obou boxech, ale výběr LB se mi líbí více. Respektive pro něj najdu využití spíš, než pro korektor, který nekryje. Krém skončí v kabelce a zatím se zdá být na zimu ideální. Je celkem hutný, ale není na rukách mastný, takže zatím první dojem dobrý. Jen ta vůně není tak wow jako u tělového másla, které ho trochu zastínilo :)




6) Fleur de Santé Luminous skin day and night cream - 15ml

V tomto případě někdo vybalí buď tento krém nebo Masku a odličovač 2v1. Jsem malinko zmatená, protože ta tubička údajně krému vypadá jako v dopise avizovaná maska s odličovačem. Tak nevím, jestli je oboje v těchto stejných tubičkách, nebo co. Budu ráda, když mi to někdo vysvětlí :) Musím říct, že krém fakt úžasně voní. Úplně čučím, jak mi všechno voní, i když jsem se bála, když je toto vydání plné šetrné kosmetiky (která mi evokuje nepěknou vůni). Ale přiznám se, že bych masku s odličovačem našla v tomto vydání raději. No, holt nic není dokonalé.





7) NevO  ořezávač nehtové kůžičky - bonus navíc

Sice něco navíc, ale podobné nástroje nepoužívám, takže je mi celkem k ničemu a popotuje dál.

8) Lavera 24h hydratatční krém - 3x 1 ml vzorek - bonus navíc

Opět něco malého navíc. Je to milé, ale do obsahu boxu to sama příliš nepočítám. Ráda krém vyzkouším, ale ze třech sáčků si na zadek asi nesednu. I když jak si občas pročítám diskuze na facebooku, tak spousta slečen žadoní, ať se do boxů dávají i tyto pidi vzorečky, že rády zkouší něco nového. Tak asi přesně pro ně tam jsou i tentokrát :)





Přiložené letáčky byly tentokrát v krabici, ve které box přišel, což jsem fakt ráda, protože narvané v boxu se mi nelíbí. Tradičně dorazil katalog Fleur de Santé (už je ani nepočítám), Lavera, Saloos i Inglot, kde jsou i ceny paletek a náplní, což je super. 

Trochu navíc mi přijdou letáčky na časopis Health and Beauty (velký nápis Ideální velikost PENI*U mě fakt pobavil) a Nobilis Tilia (i když je u něj vzoreček peelingu). Jako úplně mimo mi pak osobně přijde přiložený letáček s reklamou na chlapskazasilka.cz. To tam podle mě prostě nepatří, i když může být sebevíc bohulibý.


Jako vážení...musím říct, že jsem fakt maximálně spokojená a chrochtám si blahem. Tentokrát nemám pocit, že box nemá svou hodnotu a je plný věcí, které využiju, které se mi zatím na první pohled líbí a voní mi. Takhle si já prostě představuju krabičku krásy. Jsou v ní značky, co si nekoupím v každé drogerii, jsou v ní dražší značky a má to i svůj nápad a zpestření v podobě jiného balení. Nemůžu si pomoct, ale Senzabox byl prostě v mých očích definitivně  převálcován tento měsíc. Laťka je zas o kus výš. Za mě tento měsíc palec nahoru!


Co vaše dojmy z nejnovějšího vydání? Co říkáte jinému balení? Navíc se teď nabízí i porovnání obou boxů :)


PS: omlouvám se za dnešní menší časové zdržení článku, ale čekala jsem na box od rána a chtěla ho mít jednou vyfocený včas a ne až po dvou dnech :) Takže i fotky jsou takové hrc frc, protože jsem si v práci odbíhala od stolu a snažila se všechno vyfotit :) Jinak jsem dneska asi trhla rekord v napsání jedno článku, ale když má člověk plnou hlavu myšlenek, tak to jde samo...

53 komentářů:

  1. Rendy, teda jsem nadsena a budu se modlit, at mi prijdou stiny barevne takove, aby mi sedly a od Saloosu to samy. Hrozne se tesim :)))). Diky za zprostredkovani infa, uz se moc tesim :).

    OdpovědětVymazat
  2. Zas jsem to nevydržela a koukla se dřív! Ale spadla mi huba, tohle je bomba! Nemůžu se dočkat svého boxu!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucifrid: tak to dej pak vědět, jaký stín ti dorazil, zajímá mě, jaké všechny jsou v oběhu :)

    S: mě taky docela spadla. Kdybys viděla mojí kolegyni, která začala nahlas křičet, že se nemůže dočkat, až jí box taky přijde :) takový nadšení jsem dlouho neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  4. krém za 700,- v plném balení? wow! nemůžu se dočkat :)...a krucipísek! že já to nikdy nevydržím a podívám se dřív, než mi to dojde!

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec nevadí, že je to hrc frc:) Zato je článek žhavě aktuální. Líbí se mi stíny a saloos mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, a mam po prekvapeni :D Kdyz to fakt neslo rozkliknout ten clanek,,,,:D Predpokladam ze tohle byl vlastne teda vanocni? Takze urcite se vytahli, jsem zvedava jake obmeny budu mit ve svem boxiku a doufam, ze me nepotka modry stin nebo neco podobneho :D

    OdpovědětVymazat
  7. taky sem nevydržela a musel a jsem se kouknout a......sakra jak já se těším, škoda, že ho budu mít až zítra, protože dneska jedu pryč :/ za barvu stínů se jdu taky modlit, ale s mým štěstím stíny dostanu v barvě co by byla vhodná jedině tak na indiánský válečný líčení :) začínám mít jasno kdo u mě vyhraje v souboji senza x lady :)i když uvidíme s čím se tento měsíc vytáhne senzabox :P

    OdpovědětVymazat
  8. ještě mi nedošel. no teda, ale teď chápu ty rozčilené holky vždy co ječí, že proč zveřejňujeme obsah, když oni svůj balík ještě nemají:D je mi líto, ale tenhle tvůj příspěvek jsem nečetla, normálně jsem zavřela oči a rolovala dolů:DD a až mi dojde, tak mrknu k tobě jestli máme to samé, jen stíny inglot jsem viděla

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy: To věřím, já jsem měla taky co dělat, abych se udržela! :D Každou chvilku by měl balík přijít, já té pošťačce snad půjdu naproti! :D

    OdpovědětVymazat
  10. nevyzera zle, ale opat su v nom veci, ktore by mi doma stali na poličke...takže som rada, že ho nemam :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Moje dojmy jsou totožné s tvými:-) Paráda!

    OdpovědětVymazat
  12. Já to tentokrát chtěla vydržet a nepodívat se, ale nešlo to!:-D Jako docela se vytáhly..pokud mi tedy přijde kombinace co si přeju, ale jak to tak bývá, tak určitě ne:-DDD

    OdpovědětVymazat
  13. why god, prečo som si ho tento mesiac neobjednala?!
    asi takéto sú moje dojmy...:D

    OdpovědětVymazat
  14. tak tohle je bomba! Skvely moc se mi to libi! Myslim, ze mam jasneho viteze... odted jen LB :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak mě taky dorazil, stíny v nádherné přirozené hnědé barvičce, bio arganový olej, bože já jsem až juchala!!! Jsem totálně nadšená, když si vzpomenu na svou reakci ze SB(totální porážka) je to směšné;-) Třikrát palec nahoru a hip hip hurá :-D

    OdpovědětVymazat
  16. cocovica: taky mi to vyrazilo dech :)

    Plum: já se v tom přestávám vyznávat :) pořádně ani nevím, který je který. jsem zvědavá, který stín chytneš, těším se, snad uděláš rozbalovací video :)

    Violets: vůbec nevadí, snad budeš ze svého balíčku taky tak nadšená :)

    Dejnicka: a jakou kombinaci si přeješ? :)

    B: však ono to snad ještě objdnat jde, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  17. No jsem zvědavá jaký stín mi vymyslí, ten co máš ty je krásný, ale nic pro mě. A pak bych nechtěla žádný olej..s ostatním se nějak popasuju nebo rozdám...

    OdpovědětVymazat
  18. Je opravdu skvělý, ale z nějakého důvodu bych nebyla až tak nadšená, asi mě boxy přestávají bavit, stíny jsou skvělé, ale když nemám ten Inglot boxík na to, tak by se asi celkem blbě používaly, tělových přípravků se mi nahromadilo až hrůza a ty vzorečky jsou fajn, ale nějak mě nemrzí, že jsem si lb nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá moc hezky, Inglotem si určitě LB hodně šplhl a Dermalogica by mě taky potěšila, ale jinak nevím no. Ani nijak nelituju, že jsem si box neobjednala, pořád to jsou jen samé krémy a oleje.. :)

    OdpovědětVymazat
  20. tak ja si teda myslim, ze SB vs. LB vianocne vydania s nedaju ani len porovnat..tento LB sa im fakt podaril a je uzasne plny :) mozno aj trosku lutujem ze ho nemam, do Inglotu sa nedostanem tak vyskusat tie tiene takto by nebolo zle :)

    OdpovědětVymazat
  21. hezka nadilka :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tentokrát to vypadá super! To už za to stojí, že bych si nakonec přece jen taky objednala? Ten Inglot mě hodně potěšil.. Veronika

    OdpovědětVymazat
  23. Přesně tak jsem úplně nadšená!!!LB vede jednoznačně nad SB....Stíny mi dorazily v hnědé barvičcce a jsem maximálně spokojená!!!!SUPER!

    OdpovědětVymazat
  24. Tak po tomto clanocku neostava ine, ako si nabuduce, ked nejake bude, namiesto senzaboxu objednat ladybox. Fakt plno veciciek, ktore by ma postesili.
    Vdaka ze rychly report :)
    Tina

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem z něj fakt nadšená! a stín mi přišel takový černo-stříbrný odstín to je 451 :)

    OdpovědětVymazat
  26. On LB prosincovy este ide z webu objednat.
    Tak dufam, ze v nom budu totozne veci, inak budem prskat...

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem na tom stejne, Ladybox tento msic predcil ma ocekavani, myslim ze vyuziju temer vse..Inglotem opravdu hodne prekvapili, jen me trochu mrzi, kdyz tu ctu, ze ostatni slecny dostaly same takove prirozene odstiny jako hnedo-stribrna, svetle hneda, zlato-bezova..protoze mne dorazila takova svitive jedovata fialova:D..chapu ze ne kazdemu se trefi do vkusu, jenom si myslim, ze by nic nezkazili tim, kdyby dali neutralni barvy do vsech ladyboxu, protoze fialovou nosi podle me mala cast populace:-P...a senzabox me pro tento mesic dost zklamal sam o sobe, aniz bych vedela, co bude v LB..

    OdpovědětVymazat
  28. wow, LB válí!!! ;-) úmyslně jsem tento měsíc čekala, až se objeví obsahy obou balíčků a opět se mi potvrdilo, že LB je prostě lepší, takže si ho běžím doobjednat :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Odsin prisel tmave fialovy. Jen bez te jejich paletky netusim do ceho ho umistit a navic ho asi budu muset darovat :( Nemate nejake rady? Jinak spokojenost az na tu vec na kuzicku (on to nekdo pouziva?)a prach z vystylky mi zalezl i pod vicko kremu :/ Jen nevim jak to zvladnu vsechno vypotrebovat :D

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to vypadá fakt dobřa a mrzí mě, že jsem si Ladybox neobjednala:-( Budu mít předvánoční Senzabox, tak snad nezklame! Eva

    OdpovědětVymazat
  31. Páni dneska mi má přijít a ted už sice nemám překvápko ale o to víc se těším :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, já mám ve svém balíčku masku a odličovač (Fleur de Santé) a kdybys chtěla vyměním si to s tebou (jsem z Prahy), ale klidně i poštou.

    OdpovědětVymazat
  33. Ten tiene by ma potešili tak isto najviac :) Odtieň je taktiež krásny a praktický.

    OdpovědětVymazat
  34. tak toto ma dostalo :D
    asi keby mne takto prišiel by som sa na tom riadne zasmiala ;´D j teraz sa smejem- super nápad! :))

    OdpovědětVymazat
  35. nejvíc super úžasný miluju ho.)díky bohu za to že sem si ho koupila.)sice dorazí s velkým zpožděním oproti všem ostatním ale nevadí.)

    OdpovědětVymazat
  36. tak teď se nemůžu dočkat ještě víc :D Doufám, že v něm najdu stejný odstín stínů, od Saloosu první nebo druhou variantu a pak tu čistící masku. když jo, tak budu maximálně spokojená!

    OdpovědětVymazat
  37. Ten stín vypadá krásně, ale je fakt, že když nemám paletku, kam stín umístit, nebo mi přijde blbá barva... Máš holt štěstí! :))

    OdpovědětVymazat
  38. Rendy budeš publikovat nápady co s pytlíčkem? Mě absolutně nic nenapadá. Potřebuju inspiraci :D A moc se mi líbí tvůj stín. Klidně bych ho vyměnila za ten svůj černý se třpytkami :))

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem ráda, že jsem ho objednala, věci vypadají opravdu moc sympaticky. :) I stín, který mám v odstínu 402, což je (aspoň v tomhle hrozném večerním světle) pěkná studená hnědá se shimmerem. :) Jenom je docela nepraktické, že ho nemám kam dát, to mi přijde trochu škoda, protože takhle sám se určitě brzo rozbije.

    OdpovědětVymazat
  40. Taky jsem nadšená, se senzaboxem už končím nemám na ně nervy :D
    http://nemesisjournal.blogspot.cz/2012/12/lady-box-nebo-bag-prosinec-2012.html

    OdpovědětVymazat
  41. No už se nemůžu dočkat, až si pro něj zítra ráno skočím na poštu :)

    OdpovědětVymazat
  42. Mě se ten pytlíček také moc líbí ... jako od Mikuláše mi přijde :D Jinak mě celkem zklamal stín, který jsem tam objevila černý, který opravdu asi nevyužiji :((
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Mě se to až na ten stín moc nelíbí...pytlíček je pěknej ale ty prokudty bych asi moc nevyužila...mazáního mam až až :D

    OdpovědětVymazat
  44. No myslím že si ho objednám :D Dík za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  45. Super! Díky za rychlou recenzi, číhala jsem....dlouho jsem rozmýšlela, jestli objednat pro sebe jako vánoční překvápko, ale zvítězila touha po jistotě, hlavně poté co jsem viděla některá zklamání minulých měsíců. Tak nakonec objednáno, doufám, že obsah bude skutečně takový :)

    OdpovědětVymazat
  46. A já jsem to opravdu vydržela do dneška, než mi přišel můj "bag". :-) Stín mám tmavě fialový a jsem spokojená. Inglot bych v zásilkách podobného typu vůbec nečekala, o to větší mám radost!

    OdpovědětVymazat
  47. Konečně vidím taky jinou barvu stínu než tmavě šedou :). Jinak já jsem tak moc potěšená, tohle se jim zkrátka povedlo!

    OdpovědětVymazat
  48. pěkné :) i přesto ale tento měsíc vynechám :)

    OdpovědětVymazat
  49. K těm make-upům.. neznám žádnou holku, která by měla tak tmavou pleť. Ani v létě.. Možná tak nějaké závislačky na solárku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!