pátek 7. prosince 2012

Tip na vánoční sety Inglot


Včera jsem byla pozvaná do Inglot obchodu, abych omrkla jejich vánoční balíčky a vybrala si něco hezkého od jejich Ježíška :) Všechny sety jsem vám nafotila a máte i podrobný popis a ceny jednotlivých balíčků. Složení každého setu je pevně dané, vy si akorát vyberete požadované odstíny a sladíte si ho podle svého uvážení a vkusu. Pro někoho by to tak mohl být moc pěkný dárek a vám to ušetří složité vybírání, co koupit :) Pokud to máte do Prahy daleko, můžete využít objednání na dobírku po celé ČR.







Set NAIL obsahuje:

Lak na nehty - 2 ks
Pilník na nehty
Odlakovač
Top Coat


Obvyklá cena 770Kč
Speciální cena 590Kč


Ušetříte: 180 Kč






Set LIPS obsahuje:


Rtěnka
Rtěnka Lip Duo
FM Tužka na rty 


Obvyklá cena 890Kč
Speciální cena 690Kč



Ušetříte: 200 Kč







Set EYES obsahuje:

Řasenka pro objem a délku řas
FM Oční linka
Volný Systém Oční stíny - 2 ks
Volný Systém Paleta


Obvyklá cena 990Kč
Speciální cena 790Kč



Ušetříte: 200 Kč







Set MIX obsahuje:


Lesk na rty
Řasenka pro objem a délku řas
Volný Systém Oční stíny - 3 ks
Volný Systém Tvářenka

Volný Systém Paleta EB


Obvyklá cena 1260Kč
Speciální cena 990Kč


Ušetříte: 270 Kč







Set FACE obsahuje:



YSM Krémový podklad
AMC Rozjasňující krém na obličej a tělo
Krémový korektor
AMC Krycí rozjasňující tyčinka
Volný Systém Pudr
Volný Systém Paleta Pudr

Obvyklá cena 1810Kč
Speciální cena 1390Kč



Ušetříte: 420 Kč







Set MAXI obsahuje:


FM Oční linka
FM Tužka na rty
Rtěnka Lip Duo
Lak na nehty
Řasenka pro objem a délku řas
Volný Systém Oční stíny - 2 ks
Volný Systém Tvářenka
Volný Systém Pudr
Volný Systém Paleta EBP

Obvyklá cena 2360Kč
Speciální cena 1690Kč


Ušetříte: 670 Kč



Mé pozornosti neušel ani stylově nazdobený stromeček :)




A nakonec ani já neodcházela s prázdnou :) Až všechno nafotím, tak se s vámi určitě podělím o to, co je k černých krabičkách :)




Líbí se vám některý z balíčků? Máte skvělou možnost případné přání Ježíškovi podstrčit až pod nos a nenápadně mu naznačit, že přesně tohle se vám líbí :) Mě osobně by vyhovoval nejvíc asi set FACE :)

Kdyby vás zajímaly nějaké další informace, tak všechno najdete na Inglot facebooku. Brzy se v nabídce objeví např. i tyto krásné oční linky (můj favorit je odstín č.93)  :)





PS: a ještě jednou moc zdravím usměvavou Kristýnu z blogu In your face, kterou jsem moc ráda poznala :)

19 komentářů:

  1. Já bych chtěla set lips nebo face :) vypadají fakt skvěle, a finančně se to asi určitě vyplatí!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty gelové oční linky jsou lákavé, krom 93 bych brala ještě 94. A udělala jsi mi radost s fotkymi duo lip rtěnek. Měla jsem je snad před 6-7 lety, to jsem měla spíš leskové období, no jó byla jsem mladší:) A koukám, že je má inglot stále v nabídce. Úplně bych na ně zapomněla.

    OdpovědětVymazat
  3. ty sety vypadaj fakt pekne, ovsem fyzicky se tam uz do Vanoc asi nedostanu a ten jejich "e-shop" me neskutecne seeejri :-(((

    OdpovědětVymazat
  4. mám od Inglotu navybíraných pár rtěnek do té paletky, i když posílají na dobírku, stejně bych si je chtěla vyzkoušet v reálu, tak možná na jaře udělám výlet. balíčky pěkně

    OdpovědětVymazat
  5. Chcem sa ísť pozrieť do inglotu. škoda, že nieje aj na Slovensku :(

    Pozývam všetky baby na GIVEAWAY!

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. tuttobene: to mě těší, pro mě je to stále nová značka, takže mi přijde trochu vtipné, že se ti tím vybavily vzpomínky tolik let zpátky :)

    Blondýna: máš s ním špatnou zkušenost? zkoušela jsi už něco objednávat? :)

    Violets: na živo je ještě mnohem těžší si vybrat :)

    Stoker: věřím, že jednou i tam bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neobjednavala.... jako jit na fb stranku a pak psat do maili co chci? v dnesni dobe jim pekny eshop udela kazsej student. je to ostuda....

      Vymazat
  7. Tak ten jejich vánoční stromek je luxusní :D Taky bych si ho jednou mohla ozdobit kosmetikou...

    OdpovědětVymazat
  8. ich sety sú proste úžasné! :)) brala by som maxi ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Inglot jde naštěstí zcela mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejde mi přímo odpovědět, tak to napíšu jako koment. Já Inglot znám jen kvůli své kosmetičce a v podstatě hraniční blízkosti Polska. A protože už to je opravdu dost dlouho, co je znám, tak už si všechno co jsem kdy měla nevybavuju. O to raději se koukám co za novinky se objevují v jejich pražském obchodě, protože to co znám ze salónu je ani ne tak desetina produkce :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné balíčky, také mě zaujal ten face :).

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se nejvíc líbí sety maxi a mix :) A pak taky en lip a face :( Ale bohužel toto je opravdu docela drahá kosemtika, a moc ráda bych něco vyzkoušela, ale utrati třeba za tři kousky kosmetiky skoro 1000 ... to mi příjde opravdu moc a hlavně na to nemám :D každopádně super článek! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, díky za pozdrav, potěšilo :). Dokonce vidím na první fotce kus svých nohou :D! Těším se, až odhalíš, co sis odnesla.

    OdpovědětVymazat
  14. Mám otázku k minulému článku-nevíš náhodou jestli Sephora v Palladium má v nabídce i Clarins dekorativku? konkrétně teda paletku stínů Odyssee? Jsem teď mimo Prahu tak ať vím, kde běžet první, aby mi ji někdo nevyfoukl :)

    V Inglotu jsem byla jen jednou, s tak příšerným chováním personálu jsem se ještě v životě nesetkala tudíž nemám potřebu je jště někdy navštívit, Inglot jde od té doby naprosto mimo mě.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj , moc pěknej článek. Chtěla bych tě jenom informovat o tom ,že jsem si založila blog o kosmetice > www.funcosmetics.blogspot.cz tak by mě moc potěšilo kdyby ses koukla ;) Ahoj:)

    OdpovědětVymazat
  16. Blondýna: já myslím, že nejde o to vytvořit si eshop, ale o to, aby to bylo v souladu se zahraničním vedením, je to frančíza a to si člověk nemůže dělat co chce, musí se řídit tím, co v zahraničí řeknou, takže proto si myslím, že to je zatím jen přes facebook :)

    Ems: tak ono jde jít i do drogerky a koupit si 3 kousky kosmetiky za tisícovku :)

    In your face: jojo, taky jsem si toho všimla :) říkala jsem si, jestli neudělat tipovačku o to, čí blogerky nohy to jsou :))

    Martina: vážně? to se divím, já se tam pokaždé setkám s neuvěřitelně milýma lidma a to neříkám proto, že s nimi spolupracuji. to se mi stalo i předtím a musím říct, že naopak tak ochotné prodavače jsem dlouho nezažila :) ale jestli jsi byla nespokojená, napsala bych jim to třeba na facebook, aby se to už nestávalo :) jinak paletku má v Praze zatím snad jen Tesco My na Národní, dekorativku Clarins má jinak snad zatím jen Pankrác a Zličín, ale tam myslím nejsou zatím :)

    Zuza: děkuju, mrknu na něj :)

    OdpovědětVymazat
  17. když na to tak koukám, tak mě žere ještě víc, že jsem pozvaná sice byla, ale vůbec teď nemám čas se tam vypravit. achjooo :D :-/

    OdpovědětVymazat
  18. Rendy: mas pravdu. to je asi logicke. jen ja mevim... jsem asi moc staromodni :)) navic nesnasim dobirku... vis jako cekat na postaka s kesi:(( jinak mi totiz prebiraj zasilky na recepci takze nemusim cely den cekat kdy se postak uraaci... ;)) pardon ale u nas je posta tragedie :((

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!