úterý 25. prosince 2012

Sváteční TAG

Krásné sváteční ráno všem. Štědrý den je za námi a nevím jak vy, ale já si užívám to nic nedělání a pohodu. Dneska vás nebudu "otravovat" kosmetikou a dáme si jen oddechový čas. Věřím, že si raději užíváte vánoční atmosféry a kocháte se z nových dárků, než že sjíždíte blogy :)

Takžeee jeden vánoční tag je tu:



1. Jaký nejkurióznější dárek jsi dostala?

Zřejmě se za něj dá považovat toaletní papír s ostnatým drátem :)

2. Veselá vánoční příhoda?

Počítá se to, jak nám vzplála aroma lampička den před Vánoci a skoro jsme vyhořeli jako vtipná příhoda? :) PS: pamatujte, že do vařícího oleje se NIKDY nelije voda, ani když vás chytne panika, že vyhoříte a všechno je špatně :)))

3. Jak si představuješ ideální Štědrý den?

Doma s rodinou a přítelem. Pěkně v teple, obklopená dobrotami, oblíbenými filmy a zapálenými svíčkami.


4. Nejoblíbenější vánoční cukroví a nápoj?

Nepotřebuju 15 druhů cukroví, ale miluju  vosí úly a perníčky! To je moje vánoční obžerství :) K pití asi čaj, nemám ráda ani svařáky, rumy nebo grogy (spojení tepla a alkoholu mi nedělá dobře).




(web)


5. Nejoblíbenější vánoční barva?

Zelená, červená, zlatá a stříbrná

6. V jaké barvě budete mít letos stromek?

Neladíme do žádných konkrétních barev. Máme na stromečku přírodní ozdoby a tak se nám to líbí nejvíc :) Nikdo z naší rodiny nemá rád ty blýskavé a třpytivé kouličky :)

7.  Jaký bude tvůj letošní vánoční outfit?

Vánoční outfity moc neřeším. Něco pohodlného a svátečního, v čem se dobře sedí na zemi a rozbalují dárky :)

8. Jaká je tvoje oblíbená vánoční vůně?

Jsem asi divná, ale typické vánoční vůně nesnáším :) Umírám, když cítím purpuru (blee) nebo třeba františka (tuplem blee), vlastně ani moc nemusím jablka se skořicí. Možná vanilkové vůně mi během Vánoc nevadí :)

9. Jak dekoruješ na Vánoce?

To se špatně popisuje :) Ale jak jsem říkala, fandím přírodní dekoraci, nic blýskavého u mě nemá šanci. A nesní chybět všude spousta svíček a světýlek :)

10. Jaký je tvůj vysněný vánoční dárek?

Těch je spousta :) Kromě těch, o kterých jsem vám psala ZDE, by se mi moc líbila třeba nějaká dovolená :) Rozbalit si letenku třeba někam do Karibiku...jooo, můžu si nechat leda tak zdát :)

Pokud jste se také účastnily tagu, klidně hoďte do komentářů odkaz.


Mějte krásný sváteční den :)

PS: a zítra si dáme třeba to, co mi přinesl Ježíšek, hm? :)

9 komentářů:

  1. Už se moc těším na slibovaný článek!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi, že také používáte přírodní ozdoby :) už to není tak časté, ale je to nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud by tě zajímal můj TAG tak tady je odkaz http://fashiondiarybytereza.blogspot.cz/2012/12/tag-12-v-roce-2012.html
    My měli každý rok doma také přírodní ozdoby, tenhle rok jsme to změnili, ale příští rok bych to viděla opět na slaměné. :-)
    A moc se těším na článek co ti Ježíšek naježil :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. tenhle tag jsem taky vyplnovala :) a vzpominam si, ze kdyz jsem byla u babicky, zacal horet vosk v cajove svicce a ja do nej nalila vodu. plamen vyslehl az ke stropu a byl propaleny ubrus, prostirani a kousek stolu.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. p.s. hezke svatky a tesim se na dalsi clanky! :)

      Vymazat
  5. tá jednotka :D
    šťastné a veselé! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. a já mám zase blýskavé věci mám strašně ráda :D těším se na to, až nám ukážeš co jsi dostala hezkého :)

    OdpovědětVymazat
  7. haha tak ten darček s tou letemkou by som brala aj ja, pekny tag, ja ešte len chystam vianočny tag tak uvidim ako to postiham :D

    OdpovědětVymazat
  8. Odkaz na můj vyplněný tag. :-)

    http://my-wild-live.blogspot.cz/2012/12/tag-o-vanocich.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)