pondělí 31. prosince 2012

Střípky uplynulého roku

Tak nám ten rok 2012 dnešní půlnocí končí! Chápete to? Já ne! Když si tak procházím všechny fotky za uplynulý rok, tak mám pocit, že bylo všechno jako včera. Asi už stárnu a mám pocit, že rok uplyne jako nic. Na konci roku většina z nás bilancuje, co se nám povedlo nebo nepovedlo. Můžu být vlastně spokojená - úspěšně jsem vkročila do posledního ročníku VŠ (a zdolala Mikro a Makroekonomii pro pokročilé, yes!), podívala jsem se do USA a trochu procestovala s kamarády Kalifornii, byla jsem skoro zdravá (ťuk na dřevo), stále mám svého úžasného přítele i práci a vyzkoušela jsem asi tunu nové kosmetiky. Jsem vlastně spokojený člověk a doufám, že i v tom novém roce se šťastnou 13 tomu nebude jinak :) Našlo by se sice i pár horších okamžiků, ale člověk si má brát ze života jen to dobré a pozitivní, takže na to špatné je lepší nemyslet. 

Ráda bych vám moc poděkovala za vaší přízeň, povzbudivé vzkazy i ochotu tu se mnou debatovat o kosmetice :) Jste ty nejlepší čtenářky, jaké si jen kosmetická blogerína může přát, to mi věřte! Doufám, že sem budete chodit i v následujícím roce a bude vás to tu bavit :) Děkuji vám a moc si vás vážím, bez vás bych si tu mlela sama pro sebe :)

Buďte v novém roce 2013 spokojené, šťastné a hlavně zdravé. Milujte dál kosmetiku a choďte se sem o ní bavit a inspirovat se :) Dnešní večer si užijte a těším se na vás v roce 2013!

Vaše Rendy


PS: Připravila jsem si pro vás takový malý průřez celým rokem 2012. Schválně kdo si na všechny články a produkty vzpomene, přiznejte se? :)















21 komentářů:

  1. Veľa sa toho na tomto blogu premlelo, nech je to tak aj nadalej. Vsetko dobre, Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi asi nejpilnější blogerka, co znám, takový úspěch, jaký máš, si zasloužíš, do nového roku ti přeju další spoustu spokojených čtenářek a hodně inspirace k novým článkům:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju úspěšný rok 2013 a hlavně zdraví:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že to uteklo neskutečně rychle... A k Vánocům jsem dostala Sleek paletku Storm a ty stíny mám normálně hladký a nejsou tam napsaný jejich názvy :/ To mě trochu mrzí, no ale co se dá dělat... I tobě šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  5. At se Ti dari,blog patri mezi me nej a jsi jedna z nejmilejsich blogerek. Pisu z tel. tak se omlouvam za diakritiku.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky to nechápu, léto pryč a už je Silvestr? No to snad... Přeji krásný nový rok a hodně inspirace a kosmetiky a ať to tolik neutíká, je to děs :))

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu jsi jedna z nejpilnější blogerek, málo kdo přidává (skoro) každý den článek. Ty, je máš navíc neodfláknuté, opravdu poctivé a je vidět kolik si s nimi dáš práce! :)
    Jen tak dál, at' se Ti daří. Přeji mnoho spokojených čtenářů a krásný rok 2013. :))

    OdpovědětVymazat
  8. BB Cream a matující make-up Gabriela Salvete jsou moji favorité!! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Přiznávám se, že na všechny články si nevzpomínám za to na některé, když jsem uviděla ten obrázek jsem si vzpomněla hned :D :) At se Ti daří a jsi stále tak skvělá blogerka s poutavými články :) Divokého Silvestra a vše dobré v roce 2013 přeje Radka :))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji :) Budu se těšit na další setkání v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mej se krasne, Rendy :)
    Preji jen to nejlepsi do noveho roku a spoustu milych ctenaru..

    Na vsechny clanky si nepamatuju, jsem pomerne novou ctenarkou, ale diky za inspiraci, poctu si pozdeji.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný nový rok :) A moc povedenou koláž jsi vytvořila :)

    OdpovědětVymazat
  13. skvely članok, velmi rada chodim na tvoj blog, a prajem ti krásny novy rok a teším sa na tvoje članky aj v roku 2013 :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Prajem len to najlepšie do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Joo tak od začátku roku tě nesleduji, možná od čtvrtiny roku, ale vše mám pěkně zmapované :) Jen tak dále do Novéhoo roku, skvělý blog! :)

    OdpovědětVymazat
  16. všetky sme tento rok veľa zažili ;)

    OdpovědětVymazat
  17. je dobře, že se ti daří, snad i ten další rok budeš mít úspěšný :)

    já nevím proč, ale já se strašně nerada otáčím za tím, co bylo .. ale u ostatních si tyhle články čtu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty zelené laky vypadají úžasně. Jsem naprosto ulítlá na zelenou barvu. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Přeji všechno nejlepší do nového roku a ať vyzkoušíš ještě víc kosmetiky než doteď! :)
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  20. To muselo dát práci, jsi šikulka :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!