středa 19. prosince 2012

Senza Vánoce s dávkou trapnosti

Mám pocit, že neuplynula tak dlouhá doba od chvíle, kdy jsem rozbalovala poslední krabici Senzaboxu a už je tu další. Na úvod teda musím podotknout, že se cítím dotčeně, že někomu dorazil balíček o dva dříve a já se zase akorát nas*ala tím, že mi Česká pošta nezazvoní u dveří a rovnou háže do schránky lístek s tím, že jsem nebyla zastižená. Fakt ještě jednou, a jdu udělat na poštu trochu bordel, protože tohle dělají stále a všem, mám ten pocit! No nic, nenech se vytočit Rendy! Překousnu to, že blbý dopravce doručí balíček později a já už stejně předem vím, co v něm bude :) Musím teda říct, že když jsem si četla diskuze na SB facebooku, tak opět nejsem sama, kdo je trochu zklamán z přístupu tvůrců a hlavně komunikace, která je otřesná a těžce neprofesionální! Vážně by to místo mailů, která mě mají nalákat na konkrétní značky, chtělo najmout odborníka na komunikaci se zákazníky. I když, možná mám téma na seminárku do školy, o tom, jak by se marketing dělat neměl :)






Poposkočíme k boxu. Většině z vás asi přišel mail, kde SB lákal na skvělé vánoční vydání, které obsahuje značku MUFE a Dr.Hauschka. Jako není účelem těchto boxů tajit do poslední chvíle značky i celý obsah? Nedovedu si to vysvětlit jinak, než že po totálním fiasku posledního balení chtěli tvůrci zachránit co se dalo a nechtěli ztratit část odběratelek. Příště bych doporučila nedělat tyto zoufalá gesta, protože to zákazníky spíš odradí...







Box je tenkrát laděný do Vánočního stylu a je v červené barvě. Balení se mi osobně moc líbí, ale kdybych si měla vybrat, příště bych raději zase to klasické bílé, protože se v něm dají alespoň pak uchovávat různé věci a díky bílé barvě to nekazí dojem v interiéru :) I hedvábný papír je červený a převázaný stříbrnou stužkou, takže si myslím, že se design balení povedl a nemám k němu výhrady. Vystýlka je o mnoho hezčí, než sláma v minulém vydání. Když jsem viděla první fotky boxu u Levandule (zde), tak jsem si říkala, jéé, tak už jsou součástí vystýlky i takové ty papírové "harmoničky", které bývají i v zahraničních boxech. Pak jsem otevřela ten svůj a nikde nic. Jen šedá vystýlka. Takže se cítím opět dotčeně, proč má někdo něco jiného? Platí si snad za box víc? Jako já vím, je to blbost, ale jde o ten princip! Mě se tohle nelíbí a jako zákazník si toho prostě všímám.


Co box obsahoval:





1) Make Up For Ever rtěnka v odstínu N15 - mini balení (1,5g)

Na MUFE se nás těšilo asi víc. Upřímně jsem tipovala, že nám tvůrci dají to nejlevnější, co se od této značky dá sehnat. Říkala jsem si, že to bude buď tužka na oči, rtěnka nebo třeba stíny. Rtěnka potěšila, neb tužek na oči mám spoustu :) Odstín máme asi všechny stejný, líbí se mi a myslím, že je to celkem nositelná barva. Bála jsem se, že mi do boxu narvou nějakou rudou zrůdu, kterou bych nenosila. No, radši nebudu psát, že je rtěnka fakt hodně mini, nebo budu za rozmazlenou pipku, co si neváží luxusních značek :) Takže rtěnka za mě určitě plus, ale zas takový povyk bych kvůli tomu nedělala, protože takovéhle mini vzorky dávají v zahraničí běžně k nákupu zadarmo.


Jen pro vaší představu - rtěnka je opravdu pidi mini. Položila jsem jí na trhací kancelářský papírek, který mívá max. 5x5 cm. Při použití se trochu bojím, že rtěnku zlomím, protože nejde celá zasunout dovnitř a musí se s ní tak opravdu opatrně :)


2) Dr.Hauschka růžový pleťový krém - 5 ml

Nevím proč, ale čekala jsem plné balení produktu této značky - když nás tvůrci tak moc lákali. Opět bych byla ale za nevděčnou krávu, co si ničeho neváží, takže k velikosti se nebudu vyjadřovat :)  Ale ta pidi tubička mě trochu uráží a vůně krému se mi moc nelíbí (voní mi jako namíchané mastičky z lékárny).
No, každopádně ho vyzkouším a uvidím, co to s mou pletí udělá. Snad budu taky tak nadšená, jako je třeba Mila :)

3) Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle - 5 ml

Jestli jsem vyčítala Ladyboxu to, že dává často mazání na tělo, v tomto případě vyčítám, že je druhý měsíc po sobě mazání na vlasy.  Pro mě je tento olejíček něco nového a ráda ho vyzkouším. Mám sice teď slušné zásoby patlátek na vlasy, ale co když tohle bude hotový poklad? Množství vzhledem k tomu, že stačí nanášet vždy jen malé množství olejíčku je adekvátní a bohatě stačí. Takže za mě plus a tak na rok mám čím natírat své nebohé konečky :)

Jinak co jsem si tak všimla, tak jsou v boxech 2 verze olejíčků (tato světlejší je verze for fine to normal hair types)

4) Dermacol 24h Control Make-up + Satin make-up base - plné balení -2x 15ml (odstín 03)

Produkt, který vzbudil snad nejvíce emocí. Než začnu s kritikou, tak jsem ráda, že make-up jako takový v boxu je, protože jsem ho chtěla dlouho vyzkoušet. Má to ale své ALE... a to je odstín . Prostě další tmavý a nehodící se odstín, který je ale podle tvůrců nejprodávanější ze všech. To jako vážně? Nejvíce mě pobavilo vyjádření SB na fb, cituji včetně chyb: 

"Naše vizážistka doporučuje používat o odstín tmavší makeup, než je Vaše pleť. Je to paní, která líčí např. moderátorky v televizi. Většina dam dle ní dělá tu chybu, že se make-upují příliš světlým odstínem, právě k dosažení "porcelánového" vzhledu pleti, což je ale škoda, zdravější vypadá o kapku tmavší makeup. Proto při volbě mezi odstínem 2 nejsvětlejší a odstínem 3 středně světlý, jsme zvolili druhou varinatu. Pokud Vám nesedí či se Vám nelíbí je nám to moc líto, a opravdu přestaneme makeupy do krabiček dávat, abychom se nedostávali do těchto situací. Vybereme to čemu věříme - zákaznice to neocení, naopak produkt je kritizován - dobře, budeme dávat jiné typy produktů. Co jiného můžeme dělat."

To jako fakt? Paní líčí pro jakou televizi prosím? Měla by asi vrátit svůj certifikát, jestli radí takové kraviny. 3/4 z nás jsou většinu roku bledé, ale podle paní vizážistky je odstín 03 skvělý a univerzální. No comment raději. Jako můžu si vyzkoušet max. tak konzistenci make-upu, ale jen zavřená doma, protože bych si nerada kazila pověst mezi sousedy a vyrážela mezi lidi s oranžovým obličejem :) Fakt škoda a opět to na mě dělá dojem, že se jedna firma výhodně zbaví odstínů, které nejdou zrovna na dračku, protože v naší zeměpisné šířce jsou prostě nepoužitelné. Naprostá ztráta času vyplňovat nějaké dotazníky s tím, jaké odstíny vlastně chceme, když stejně zkušená paní "vizážistka" řekne, že 03 je skvělý odstín, co sedne všem. Za mě rozhodně mínus a viditelně se nikdo nepoučil z přechozího failu s YR make-upem, který byl skoro prošlý a tmavý.

EDIT: ať předejdeme spekulacím, že jsem zaujatá vůči odstínu make-upu, názorně jsem vám vyfotila odstíny, které běžně používám a které mi SEDÍ! Vidíte i odstín, který používám v létě, takže logicky, je na mě 03 Dermacol opravdu TMAVÝ!




5) Yves Rocher parfémová voda So Elixir Purple - 15 ml

Podle mě je docela odvaha dát do boxu parfém, protože snad ani nejlepší personalizované formuláře nedokážou zajistit, že se tvůrci zavděčí. U mě se tak bohužel nestalo. Vůně je přesným prototypem toho, co mi strašně smrdí a evokuje ruské carevny :) Vůně je na mě příliš sladká a těžká a netuším, komu jí v rodině udám, protože ani babičce by se tohle nelíbilo :( Škoda, příště bych raději do boxu dala několik vzorečků vůní, než jeden velký, kterým se těžko zavděčí většině uživatelek. Takže chce si někdo z vás pořídit další do sbírky?

6) Zubní pasty Sensodyne + kartáček na zuby

Jednou pasta nestačila, tak jí máme hned dvakrát i s kartáčkem. Kartáčky používám jen Curaprox a jiné značky zkouším spíš výjimečně. Ale tak jako dobrá, pořád je to věc, kterou používáme všichni a doma se neztratí. Mini pasty mám doma asi 10kilo, protože mi je dávají zubaři u nás v práci, takže mám teď 10 kilo a pár gramů pasty navíc. Ok, mlčím a šoupu nohama. Otázka, jestli pasty a kartáčky patří do beauty boxů (i když jsou jakože navíc) je tedy na místě. Já vám nevím. Asi se na to dívám pohledem člověka, který má prostě každý měsíc tunu těhle tubiček a sám by je mohl prodávat. Btw. a v mém balíčku chyběla čokoládová figurka, takže další fail. Nejde vůbec o nějaký blbý kus čokolády, ale opět další detail, co člověka ve výsledku akorát nakrne. Tak buď mají všichni všechno, nebo nikdo nic navíc...

7) Dermacol kosmetická taštička

Mě osobně se moc líbí a jak už jsem říkala, jsem na taštičky zatížená a doma jich mám tunu. Určitě jí zužitkuji a má u mě plus.


Na závěr se s vámi musím podělit o něco vážně smutného. Důkaz toho, jak může být komunikace se zákazníky neprofesionální a velice na hraně. Slečna či paní Zuzana to evidentně nezvládá a komunikovat neumí. Tak nějak mám pocit, že se cítí strašně uraženě a dotčeně, že nikdo nejuchá z tmavého make-upu. Ach jo!

Mnohem pikantnější článek plný "skvělých" výroků a printscreenů  pro vás napsala Moora zde.




Tak já vám nevím, ale to počáteční nadšení mě totálně přešlo a otrávilo mě všechno kolem. Většina věcí v boxu je miniaturní a spíš jak pro panenky. Je prostě viditelné, že jde úroveň dolů. Lituju, že jsem si předplatila lednové vydání a bude moje opravdu poslední. Senza box to měl na začátku možná slibně rozjeté, ale podělal to jak mohl. Dám asi raději šanci novému boxu a uvidíme. Jako zákazník nemám potřebu číst fňukání tvůrců a řeči o tom, jak jsme jako národ hrozní. Vlastně jsme hrozně nevděčné, že utrácíme své tři stovky a nelíbí se nám oranžové a prošlé make-upy nebo pasty na zuby, které se dávají zadarmo u zubaře. Chtělo by to asi více pokory, brát si ze zpětné vazby od zákazníků něco do dalšího plánování boxů a hlavně nutně najmout nějakého odborníka na komunikaci. Protože takový amatérizmus se jen tak nevidí. Ámen!

Tak jak se líbí box vám? Četl někdo tu pěknou diskuzi na facebooku? Myslíte, že jsme jen rozmazlené a máme si nechat od tvůrců nechat líbit, že jsme národ nevděčníků a že v zahraničí jsou boxy vlastně úplně o ničem a nikdo nemá tolik plných balení jako Senzabox? :)


77 komentářů:

  1. Já tě žeru !!! :-D Ale máš naprostou pravdu a skvěle si to shrnula, já ze senza boxu byla nadšená ale teď už vím ž enikdy víc....i když ladybox mě ještě láka zkusit...a nebo si rovnou počkáme na ty nové boxíky co se připravují?

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu říkám komunikace na profesionální úrovni. Určitě bych si někoho takovýho něco koupila.

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem si objednala tenhle měsíc oba boxy poprvé a Senzabox tedy i naposledy:)) Jako když slibují nějakou personalizaci, tak očekávám, že personalizovaný bude ten produkt, který je v plné velikosti, protože ten chci přece vypotřebovat celý:) A u tmavého makeupu to můžu udělat asi těžko, pokud teda nechci vypadat jako solárková krasavice :)))) Takže to se mi vážně nelíbí! A argumentace Senzaboxu a to, že se vymlouvají na všechny světové strany a nejsou schopné si přiznat, že tomu asi zas tak nerozumí, když nám cpou, že se máme líčit tmavším odstínem, no tak to už vůbec nekomentuju!!!

    OdpovědětVymazat
  4. ja som sa po poslednom ladyboxe rozhodla, ze na krabice a boxy uz kaslem a radsej tie eura miniem na produkty, ktore otestovat chcem. ale som zvedava na tie nove boxy, nejak sa s nimi roztrhlo vrece teraz..

    OdpovědětVymazat
  5. Jaké papírové harmoničky? Já to mám stejně jako ty...

    OdpovědětVymazat
  6. Luci: podívej na ten odkaz k Levanduli, má v tom boxu ve vystýlce takové červené naskládané papírky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlas! Stejně jako u Moory pěkně a trefně napsáno. Třeba pro mě osobně bylo toto vydání SB tím nejlepším, sedlo mi, samozřejmě kromě make-upu, všechno, líbilo se mi balení apod....bohužel se jim všechno toto moje nadšení podařilo částečně zhatit naprosto nemístnou a neprofesionální komunikací se zákazníky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja furt nechapu co je za problem s tim makeupem. Az se mi nahraje video tak mam na blogu i fotku v porovnani s Diorskin nude 20 a MUFE 127 a opravdu vedle nich neni jako pomeranc. Me osobne ten makeup sedi a skutecne bych verila tomu, ze je to odstin nejprodavanejsi. Bohuzel mam pocit, ze vsichni maji potrebu kupovat makeup podle toho co je na nem napsano, nez podle toho, jak skutecne vypada. A tak vsichni nutne ykupujou Ivory, Light beige a odstíny 1 a 0, aniž by tusily, že taková 2 nebo nude nebo buff jim budou sedět lépe. Makeup mám dnes na sobě, sedí mi, viz fotka na FB.

    Mrzi me, že se tu z toho dela, jak davaji do krabicky makeup pro cernosky, vzdyt to neni pravda. Ten makeup (ja mam teda 3, za 4 hovorit nemuzu) rozhodne neni neco, co by podle me lezelo Dermacolu ve skladu jako neprodejna barva. Na me by byl treba v lete svetly.

    Jinak jejch komunikace skutecne pokulhava, a je neprofesionalni. O tom zadna. Nicmene chapu, ze se citi dotcene v momente, kdy jsou osocovani z nabizeni produktu zenam z rovnikove afriky, kdyz podle me velke casti uzivatelek tento makeup sedne, kdyz ho nanesou normalne a ne v kilovem mnozstvi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukni ke mne na fotku a vedle fleku make-upu mi ta ruka primo sviti :D jako dat si tohle na oblicej.. Na to fakt nemam odvahu :D dala jsem ho mamce,ktera je tmavsi a i ona rikala, ze je pro ni na hrane :D mam sto chuti se v tom vyfotit a vyvesit jim to na facebooku, kdyz je to tak sprave.. Vsadim se, ze by se vsichni lekli :D

      ja zase nechapu, proc neveris ze je v CR vetsina lidi proste svetlych a ten make-up jim nesedi. Myslim si, ze vetsina lidi snad dokaze poznat, co mu sedi a co ne :)

      Vymazat
    2. Konečně někdo se stejným názorem :)

      Vymazat
  9. Je to mazec!Nemám slov...!:))) a musím se smát! Chtěla bych vidět, jak by byli oni spokojeni s obsahem, kdyby ho odebírali! Když potřebují poradit, jak box zlepšit, proč s tím vůbec začínají když nevědí jak?!?! Kdyby se radši inspirovali u kvalitních zahraničních boxů...

    OdpovědětVymazat
  10. Plum: nechci tvrdit, že nikomu, kdo ho v boxu našel nemůže sedět, ale já mám veškerý make-upy pd Dermacolu v čísle 2 a tohle je na mě prostě moc oranžové. Zkoušela jsem si to roztírat jak to šlo, ale vypadalo to, že mám na obličeji šmouhy po nekvalitním samoopalováku :/ takže z toho nadšená nejsem a mrzí mě to, protože zrovna tenhle make-up jsem chtěla vyzkoušet už dlouhou

    OdpovědětVymazat
  11. Na různé boxy jsem se zlákat nenechala. Nedělám si o nich v současné době nijaké iluze. Obecně si u takových věcí většinou řeknu, že nechci slevu zadarmo (tedy zde ne slevu, ale chápej jako výhodný "kauf").
    Možná je to tím, že dělala pro jednu síť parfumerií brenďáka a bohužel trošku vím, jak to funguje. Fuj, fuj a fuj. Never more.
    O to víc jsem ráda, že na blogu někdo napíše, že císař je nahý.
    Moc mne pobavil ten make-up. Vždycky mě pobaví, když je kdekoli vzoreček a samozřejmě v odstínu na starého Siouxe. Nebo klidně i celé balení, to je fuk, ale chtěla bych zažít, aby dali něco světlého. Jak tak koukám okolo sebe, většina českých žen jsou fááákt exotické typy. Jo. A o tón tmavý make-up vypadá zdravě - též pozoruju okolo sebe, jak se zdravě Češkám mení barva kůže mezi krkem a obličejem.
    No co více napsat... že jim pošlu platíčko neurolu za trochu světlé barvy?

    OdpovědětVymazat
  12. ale zase platite za to necele tri stovky, tak to v tom boxu chcete celou sephoru ? i oni na tom chteji neco vydelat, to by prece pak ani nerozjizdeli, kdyby z toho meli nejake ubohe minimum. nehlede na to, ze v boxu je vzdy plne baleni, ktere cenou prevysuje cenu celeho boxu. A to, ze se vam to nelibi/nesedi vam to nebo ze s tim nejste nejak spokojeni. jó to je hold to s cim by ste meli pocitat, zvlast kdyz se jedna o boxy s prekvapenim.

    OdpovědětVymazat
  13. souhlasim s kazdym Tvym slovem.. vcetne e-mailu o kterem jsem ostatne psala http://www.blondatejsvet.cz/2012/11/senzabox-jejich-mail-aneb-tonouci-se.html?showComment=1354373880664

    Ja nevim jak ty, ale ja uz do SB nejdu. I kdybych jim (znovu) omluvila chyby s odstiny makeupu, jejich chovani ja neprekousnnu. A pro Tvoji informai - jak pises s tou vystylkou, tak ja zase nemela cokoladu v pastach - nekde jsem cetla, ze mel nekdo v tom pytlicku s pastama cokoladku.. takze tak...

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Margaret: Nákupní ceny těch výrobků v plném balení jsou poloviční. Ta minibalení, jak někde píše Rendy se v zahraničí dávají běžně zadarmo, teoreticky by měly být i u nás, ale v praxi to shrabou prodavačky, které mají základní platy tak minimální, že to berou jako jakousi samozřejmost (vlastně se jim možná ani nedivím). Samozřejmě, že na tom chtějí vydělat. Jenže ona už je to spíš trošku nenažranost a trošku dělání pitomce ze zákazníka.
    Celou Sephoru ne, ale ne jeden, dejme tomu prodávaný výrobek v diskutabilním odstínu, plus pár vzorečků, co se objednávají za účelem zadarmo, jen u nás zřejmě fungují i jako kšeft???

    OdpovědětVymazat
  16. úplná pravda....zuzka by letela, to ti poviem :)

    OdpovědětVymazat
  17. komunikace je hrozná to, ano. to samé vzkaz u černé moory, to by jednoho znechutilo... na jednu stranu je to tak trochu vyjádření toho, že ten blog tak moc chce číst, že se radši nadopuje :-D
    s tou poštou trochu generalizuješ, i s tím, že listopadový box byl propadák....
    ten makuup pořád nechápu, v čem je problém... kolik lidí si ten makeup dalo na obličej? ten zoufalý pokus s radou, že má být make-up tmavší než pleť, to je strašné, ale kolik lidí mu opravdu dalo šanci na obličeji? taky se řadím mezi světlé typy (chtěla sjem nějaké snadno sehnatelné BB, ale světlé verze z drogerky jsou na mě všechny tmavé) a tento make-up mi sedí. Rozhodně není po rozetření na obličeji oranžový.... Takže i řada uživatelek by si mohla ušetřit hysterické výlevy o oranžádě a mrkvi....
    každopádně jsem asi zhýčkaný zákazník a byť jsem doteď byla s absolutní většinou výrobků spokojená, dokonce vzhledem k ceně boxu sjem byla nadšená, tak kvůli tomu přístupu k zákazníku nejspíš řadu příštích boxů vynechám....

    OdpovědětVymazat
  18. Já neměla vystýlku ani čokošku, jestli tě to uklidní.

    OdpovědětVymazat
  19. boxy ignorujem je to hovadina....ale inak ta posta je taka ista aj na slovensku uff iba tam ta postarka hodi listok ze nezastihnuta, pritom som doma a ona iba ide okolo, ani nezazvoni a hodi to tam, hnusoba!

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  20. Zbytečná hysterie, kdyby do boxu dali místo tmavýho Dermacolu, tmavej Chanel sem si jistá, že by taková KAUZA nevznikla.

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych si ty boxy vůbec nekoupila. Nejsem žádný kosmetický nadšenec... Ale je fakt, že slečna nekomunikuje vůbec na profesionální úrovni, o tom žádná!

    OdpovědětVymazat
  22. Nejradsi bych napsala jen no comment, ale to bych nebyla ja :D
    souhlasim se vsim, co jsi napsala. Nejvic me vytaci, ze mi jeste nekdo rekne at to tak neresim. Jsem studentka a 300 fakt nevyhazuju oknem :D a i kdyby, tak jde o ten princip a o to jednani. O to, ze si dovoli ti napsat nejaky urazejici email a ja nevim co. Nejsem clovek, co si tohle necha libit.

    Taky jsem od MUFE a Dr. Hauschky cekala plna baleni, kdyz na ne tak lakali. Ale co bysme chteli.. :D

    A mne ten parfem voni moc :D

    OdpovědětVymazat
  23. Uznávám, že jejich přístup nebyl profesionální, ale to samé si myslím i o Vašem přístupu. Od začátku negativní a rýpnete si do každé maličkosti (viz. krabice - zjevně Vám uniklo, že toto byla Vánoční edice). Chápu paní Zuzanu, že je asi frustrující něco zařizovat, aby jí to pak ve finále bloggerky daly pořádně sežrat.
    Každý rozumný člověk musí vědět, že tyto boxý se Vám nikdy finančně nevyplatí - skoro nikdy tam nebudou produkty, které byste si opravdu koupila - skvěle to vysvětlila Lucka z Get the Louk ve svém videu. Pokud Vám to tedy tolik vadí, nevidím důvod, proč si ho kupujete (odebíráte zdarma - typické v ČR, co je zdarma, to beru).

    OdpovědětVymazat
  24. Plum: Tak ty jsi taky o něco tmavší než průměrná česká žena :) Já teda nejsem úplně naprostá běloba, ale make-up opravdu nesedí. Pokud tě zajímá foto, viz http://svetpodles.blogspot.cz/2012/12/jojo-taky-uz-mam-svuj-prosincovej-sb.html

    OdpovědětVymazat
  25. Včera jsem zkusila makeup a je na mě tak příšerně oranžový, bohužel:(
    Jinak já bych měla zájem o parfémek, mě to zase voní děsně moc!!!!

    OdpovědětVymazat
  26. k tej výstielke, úplne ťa chápem, prečo má niekto iné, keď platíte rovnako, mňa naštvalo keď som k tvarenke hervane dostala iný štetec ako je na oficiálnych obrázkoch :D

    OdpovědětVymazat
  27. tamta hamta: ale to se nikdy nestane :)

    Constantine: jsou tvoje jestli je vážně chceš :)

    Brooko: nic zadarmo nedostává, je to bohužel z mých peněz a důvod byl, že jsem měla box předplacený dlouho dopředu, takže si nechte ty řeči o něčem typicky českém, prosím. Pokud dobře čtu, tak o krabici hovořím kladně, líbí se mi, vím, že je to vánoční edice, jen podotýkám, že ty další vydání bych preferovala ty, co jsou celou dobu. Nevidím na tom nic špatného :) Paní Z. nedává nikdo nic sežrat, jen poukazuje na její neprofesionalitu. Kdyby raději mlčela, nikdo nic neřeší a dneska se tu radujeme z pasty na zuby :)

    S: jsem zřejmě asi zaujatá nebo slepá, ale i na tobě vidím oranžový make-up, tak nevím :)

    Noogeta: děkuji, sytý hladového nechápe, takže proto i tmavší slečny asi nechápou, že pro někoho je ten make-up oranžový a tmavý :)

    justinaforfun: a stejně stále nevím, proč má někdo čoko figurku a jinou vystýlku než někdo jiný :) pro někoho zbytečné detaily, ale o těch detailech to právě je :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak, tohle je přesně můj názor na SB. Tentokrát to opravdu po... Ty víš co. Ten přístup! OCH! Okamžitě jsem jim psala i na mail, kam mi poslali tutéž "omluvu". Nechutnej přístup! Tímhle si chcou udržet zákazníky? To jako vážně? Já už si boxy přestávám kupovat. Pokud se neobjeví nějaké BOOOM, tak s tímhle končím, Ladybox samá tělová másla, SenzaBox samá fiaska. Ne a ne!

    OdpovědětVymazat
  29. ty bys měla jít do marketingu senzaboxu =D naprosto skvělej článek! tíms píš už si nikdy SB neobjednám

    OdpovědětVymazat
  30. Souhlasím s Plum. Jasně, Zuzana ze SB zrovna neovládá zásady jednání s klienty, ale ten makeup se mi až tak tmavý nezdá. Jsem bledá a obvykle používám odstín zvaný ivory. Přesto mi tenhle makeup sedí. Před rozetřením to vypadalo děsivě, ale poté se barva kupodivu usadila. Přijde mi, že se to nafukuje zbytečně moc, Zuzana přece připustila, že budou v SB vzorky vícero barev.

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem asi nějaká vadná, ale musím souhlasit s Plum zkoušela jsem ten make-up na celý obličej a opravdu mi celkem dobře splynul s pletí. Jako není to 100% na co jsem zvyklá, ale jako "pomeranč" fakt v něm nevypadám .... ale je pravda, když jsem si ho mázla na ruku, že jsem se celkem zhrozila, ale na pleti to fakt tak špatné není :) Záhada největší prostě :D Jinak se mi trochu zdá, že spousta slečen ho nevyzkoušela ještě ani pořádně na pleti a odsoudila ho jen po máznutí na ruku :X
    A celkově zas nějak zklamaná nejsem, ale každopádně po novém roce jsem se zařekla, že KONČÍM se všema beautyboxy a neobjednám si ani jeden!!!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Slečna ředitelka Senzaboxu Zuzana se asi už poučila, ptž. si jde všimnout jisté profesionality v odpovědích na jejich FB stránce. Asi to opravdu přenechala způsobilejším :) Jinak, mně make-up vyhovuje leda tak na ruce, z obličeje mi udělal totální oranžádu. Bázi také využít nemůžu, jelikož se mi po ní mastí obličej. Tohle duo bych nedala ani svému nejhoršímu nepříteli. Vůni daruji k vánocům pod stromeček, taštičku taky. Jediné, co na mě zbylo je olejíček na vlasy,který jsem ještě nezkoušela, a krém Dr.Hauschka, který jsem sice zkoušela, ale je na mě příliš mastný, tak si ho mažu všude jinde vyjma obličeje :D A nesmím zapomenout na kartáček a zubní pasty, jinak bych byla nevděčnice nevděčná :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  33. Tak já vůbec nevím. Podle fotek mi SB přišel super a úžasný....ale! Když jsem si přečetla to o tom make-upu a o jejich komunikaci, tak jsem mírně šokovaná a naštvaná. Myslím si, že tým Senza Boxu prostě jen nekoukal na dotazníky a poslal to, co se jim hodilo, toť vše.
    Ale například balení se mi líbí moc, ta červená je úžasně vánoční :)

    Na závěr něco veselejšího - chtěla bych Tě Rendy a holky pozvat k sobě na oficiálně první giveaway, která je plná kosmetiky a snad by ti udělala radost:) Odkaz níže LL*

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy: Takže jsi slepá ty, já, moje čtenářky, holky, které tuhle fotku komentovaly na FB Senzaboxu a tak stovka dalších. Jsme slepej národ! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Mne neprijde, zeby se Z. neumela vyjadrovat :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. úplný des, za takú cenu by aspoň niečo mohlo byť v plnej veľkosti... nerátam makeup, ten je príšerný, tvária sa, akoby každému dali do balíčka odtieň, ktorý sa najviac hodí podľa dotazníka, ale to je len tak naoko a každému šupli 03. ja nie som ani extra bledá, ako niektoré blondínky a aj tak musím používať 01, tak o čom to je? myslím, že si skvelo popísala jednotlivé produkty, vychytala rozdiely, ktoré si ja ako čitateľ ani nevšimnem a som pevne rozhodnutá, že si boxy nikdy neobjednám!

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem se SB skončila, místo utrácení tří stovek za tohle si radši ušetřím na něco pořádného, třeba od Benefitu. S tvým článkem souhlasím a velice mě baví lidé, kteří píšou, že je nadávání na to, co je v balíčku, typicky české. Holt jednou jsme platící zákazníci a když čekají v SB zpětnou vazbu...

    OdpovědětVymazat
  39. Pevně doufám, že paní Zuzana už má padáka, po tomhle trapasu si bohužel nezaslouží nic jiného a Senzabox se snad zase zvedne a poučí. I když už žádný neobjednám, 300,- měsíčně (potažmo 600,- i s Ladyboxem) si odted budu poctivě házet do kasičky a za pár měsíců si koupím něco, po čem dlouho toužím. Mini vzorečky taky doma přehazuji vidlema, past, rtěnek, mini krémíků a pytlíčků s čímsi má doma snad každá, trochu kosmeticky nadšená osoba, stovky. Nemám potřebu dát další peníze za (pro mě) nudnou a obyčejnou značku Dermacol + nějaké to smetí. A detail s Mikulášem a jinou výstelkou mě takynakrkl, ne kvůli čokoládě, kterou nejím, ale kvůli principu.

    OdpovědětVymazat
  40. Tak tohle je fakt sranda, kde paní Zuzanu jako vyhrabali :D

    OdpovědětVymazat
  41. Rendy: opravdu mám zájem :) napiš mi kdyžtak mail - sherbatsky@seznam.cz díky :)

    OdpovědětVymazat
  42. Už po minulém boxíku jsem si říkala, že si ho neobjednám, a počkám co bude ve vánočním. Nu, tak bych byla dost zklamaná. Díky za post :)

    OdpovědětVymazat
  43. Tak jsem do článku přidala i foto make-upů, které běžně používám a které mi opravdu sedí. Nejsem zaujatá vůči odstínu, nebojte, nezkoušela jsem ho jen na ruce, ale na celý obličej a je to na mě prostě TMAVÉ. Od Dermacolu mi sedí odstíny 02 a prostě ty vyšší čísla už jsou tmavá. Bohužel to někdo bude muset překousnout a respektovat. Všem, co jim odstíny sedí můžu tedy upřímně závidět a bohužel jsem to štěstí neměla :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  44. Zrovna na prosincové balení jsem se tolik těšila, čekala jsem na něj od pondělí a včera jsem napsala do Senzaboxu, že mi balíček ještě nedošel a kde se teda vyskytla chyba a oni mi napsali omluvný e-mail ve kterém se omlouvali že se balíček po cestě někde ztratil takže holky, buďte rády že vám vůbec došel! :D

    OdpovědětVymazat
  45. Ty čokoládové figurky měly předplatitelky a prý jim nějaké zbyly, tak je dali náhodně do několika dalších boxů - psali to na FB. No big deal :-)

    Jinak ta reakce mi přijde úsměvná, nemůžu si pomoct. Tolik povyku :-) A tahle maličkost je špatně, a vystýlka tohle a figurka tamto...

    Já to samozřejmě chápu, člověk chce za svoje peníze 100% službu a pokud už se jednou řešilo, že tmavé makeupy ne, tak proč je tam teď znova dávají. Ovšem né každý je světlý a někomu makeup sednout může. Chybu v tomhle případě vidím spíš v tom, že dali plný produkt něčeho, co prostě nikdy nesedne všem. Byla jsem se schválně podívat na ten makeup v DM a odstín č. 3 byl skutečně jedinej vyprodanej. Sama bych tomu nevěřila, ale opravdu :D Takže věřím, že se prodává dobře.

    Reakce paní Zuzany je ale nepřípustná, o tom žádná. Takhle profesionální jednání nevypadá...

    Každopádně je třeba se poučit a příště už chyby neopakovat. Hned bych je nezatracovala, však my všechny jsme se občas sekly. Uvidíme, co si z toho tvůrci vezmou :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Komunikace hrozná, to nepopírám, ale mě už se zdá, že se to dost přehání.

    OdpovědětVymazat
  47. teď mě ještě tak napadlo, jak si tu čtu o tom, že by paní Zuzana měla dostat padáka... není to náhodou ředitelka Senzaboxu? jak je na té fotce na jejich facebookovém profilu?
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=133814126773669&set=a.105018159653266.9267.104842323004183&type=1&relevant_count=1

    OdpovědětVymazat
  48. Diorellax: my všechny jsme se určitě někdy v něčem sekly, ale ve světě podnikání to chodí malinko jinak, než u soukromých osob, které nenabízejí služby a zboží - takže srovnáváš nesrovnatelné. ;-)

    OdpovědětVymazat
  49. Už jsem něco psala k Lili i k Mooře, ale ještě mě napadá:
    - souhlas, neměla jsem čoko figurku u zubních past. Jde mi o princip, buď všem stejně nebo nikomu nic.
    - make-up: odstín můžu namíchat s něčím světlejším, takže mě to tolik nenaštvalo, ale k čemu potom ty dotazníky? Tak ať je tam nedávají, muselo jim být jasné, že 03 nikomu vyhovovat nebude. Copak je takový problém jít do nejbližší drogerky, máznout si na ruku 03 Dermacol a máznout si na ruku porcelain odstín jiné značky a zjistit, že mezi obojím je přímo propastný rozdíl a že tedy 03 rozhodně nesplní univerzální funkci pro co největší spektrum uživatelek?
    - ano, já chápu, dělat boxy není sranda (dojednat partnery, kteří poskytnou vzorky nebo plná balení), vyrovnat se s kritikou uživatelek a umět na ni profesionálně zareagovat.
    - chápu, že to je i stres dojednat včas smlouvy s partnery, zajistit vzorky v požadovaném množství a že pokud jim jeden výrobek chybí, tak holt musí použít to, co je (tzn. i nevyhovující odstín make-upu)
    Holt Dermacol poskytl výrobek 03, který se neprodává. Pracuju mimo kosmetický průmysl, ale pokud jsme poskytovali hmotný dar (ve velkým), šlo v 80% o "ležák", něco, co se neprodávalo a akorát zaplňovalo sklady. Samozřejmě bychom to oficiálně nepřiznali, proto SB holt musí použít to vysvětlení, že se radili s vizážistkou atd. atd., protože je váže smluvní mlčenlivost vůči partnerovi. Oni prostě nemůžou naplno říct pravdu, ale jejich vysvětlení jim bohužel také velmi ublížilo...
    Osobně mě to počáteční nadšení boxy přešlo. Ano, vyzkoušela jsem a nelituju. Jen už si raději koupím to, co potřebuju a co mi dochází a co si sama vyberu než hromadit doma kosmetiku, kterou nevyužiju nebo mi zcela nevyhovuje. Nehledě na fakt, že i když rtěnka MUFE má báječný odstín (jsem nadšená), tak 600 Kč za plné balení holt je mimo mé finanční možnosti (a díky vzorečku můžu snadno hledat podobný odstín u Lip Seduction nebo Rimmel).
    Určitě však chválím červený obal boxu, mám červenou jako dekorativní barvu ráda.

    OdpovědětVymazat
  50. ja som ho celý darovala mame, akurát rúž od MUFE som si nechala, na Slovensku totiž nemám možnosť si kupovať túto kozmetiku, preto som ho chcela skúsiť.
    Ten odtieň sa mi ale zdá že trochu vyťahuje žltý podtón zubov. Na budúci mesiac už budem len čítať recenzie na nete na boxy, skôr si odložím na nejakú jarnú kvalitnú limitku peniaze:)

    OdpovědětVymazat
  51. A teď si Rendy představ, že ty makupy, které ty používáš běžně, by na mě byly ještě moc tmavé, takže odstín 03 je pro mě opravdu výsměch. A odedneška pojďmě všichni používat o odstín tmavší makeupy, nosit něco co mi sedí se jaksi už nezdá být v módě! Musím se tedy přiznat, že mě jako pravidelnou odběratelku ztratili!!! Co se vystýlky týče tak jsem měla tu samou co ty a čokoládku jsem taky nedostala! Asi jsem na svém beauty profilu zaškrtla, že jsem letos zlobila a žádnou si nezasloužím :oD Zvolejme tedy třikrát hurá Senzaboxu a poděkujme za příjemné jednání se svými zákazníky!

    OdpovědětVymazat
  52. At už je to z barvou jak je to, každýmu přece sedne něco jinýho to je snad samozřejmost. Tady jde hlavě o chování paní Z., to opravdu hraničilo s extrémní neprofesionalitou.
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  53. To co předvedli na FB je vážně hrozné a nemám v plánu si Senzabox znovu koupit.

    OdpovědětVymazat
  54. Ten vánoční obal je hezkej :D , a ta rtěnka , takhle malou jsem snad nikde neviděla :DD

    OdpovědětVymazat
  55. Balení je nádherné, obsahově se mi box líbí také :).

    OdpovědětVymazat
  56. Upřímně si myslím, že tém fňukáním u Moory si to slečna Zuzanka ještě víc po... kdyby prostě profesionálně zvedli hlavu a řekli fajn, udělali jsem chybu, tak neřeknu ani bů, ale oni to podávají tak že ne, my jsme nedali špatný make up, to vy holky máte špatný xicht. Fakt nechápu. Mimochodem musela bych si tím namazat i krk a ruce, aby to vypadalo aspoň trochu normálně. A mimichodem, půlku toho, co bylo součástí jednoho z předešlích senzaboxů mi připadli k objednávce dvou krému za 30 Kč jako vzorky zdarma v jednom nejmenovaném eshopu s dětsým zbožím. Takže nevim, kam SB ty prachy dává, ale pravděpodobně by je měl využít na vzdělání slečny Zuzanky.

    OdpovědětVymazat
  57. s dávkou trápnosti! úplna trápnosť tento senza box tým make-upom to riadne dos**li

    OdpovědětVymazat
  58. Upřímě,nevím za co by paní Z měla dostat padáka,mě to nepříjde ..
    je tady spoustu dívčí zloby,a humbuk kolem krabičky... doporučuju slabším povahám neobjednat, co více na to říct, a právě prosincový senzabox se mi zdá o 100% lepší než Ladybox

    OdpovědětVymazat
  59. Mně přijde, že tam dávají pořád ty samé značky. Ani u jednoho tvého článku, který se týká Senza Boxu, nebo Lady Boxu, jsem nelitovala, že jsem si ho nekoupila. Vážně jsou to jenom vyhozené peníze, mi přijde. Do toho to handrkování s nimi o odstínech a tak.

    OdpovědětVymazat
  60. Super recenze, vcelku s tebou souhlasím. Nad tím vyjádřením p. Zuzany na FB jsem se docela zasmála. Prý vizážistka doporučuje nosit make-up tmavší, než je naše pleť. Hahaha. Jinak já mám s Dermacolem ten problém, že na mě je tmavý i odstín č. 1 jejich make-upů a tónovacích krémů. Takže s trojkou fakt netuším, co budu dělat. Děvčata a dámy v mém okolí jsou na tom podobně, takže ho ani nemám kam dát. Ještě než mi přišel jsem doufala, že to tak hrozný nebude a že když ho naředím bází nebo krémem, tak to bude O.K. Jenže tenhle make-up je nejen příšerně tmavej, ale hlavně oranžovej, takže se s tím nedá dělat vůbec nic.

    Voňavka mi taky smrdí, zubní sada mě naopak potěšila, mám zn. Sensodyne moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  61. A ještě bych se ráda vyjádřila k názoru Plum :-) Nikdo netvrdí, že ten make-up je pro černošky :-D Pochybuju, že černošky by používaly oranžovej make-up. Já ho nezatracovala předem, když jsem četla názory na FB, tak jsem si naopak říkala, že to nemůže bejt tak hrozný a že ho přinejhorším naředím bází nebo ho smíchám s krémem a udělám si tónovák. Jenže ani to bohužel nejde. Jsem opravdu zklamaná a nikdo mě nepřesvědčí o tom, že tenhle odstín je nejprodávanější v ČR.

    OdpovědětVymazat
  62. Nevím no, nepřijde mi, že by paní Zuzana napsala něco hrozného, naopak, přijde mi to ještě docela profesionální a slušné.. Nechápu proč z toho všichni dělají kauzu, proboha. Každý nemůže být spokojený se vším, když se Vám nelíbí, že dostanete něco, co jste si nepředstavovaly, tak si krabičku neobjednávejte :)

    OdpovědětVymazat
  63. Kdyby si najednou přestali box objednávat všichni, kterým se něco nelíbí, tak by Senzabox přišel o tolik zákazníků, že by to asi mohli zabalit, takže tohle podle mě taky neni ideální rada :-)

    OdpovědětVymazat
  64. AngelAngie: já ti nevím, pracuju už nějaký ten rok na obchodním oddělení a takhle se s platícími zákazníky nejedná (veřejné fňukání, osočování z "bělob" a "zelených stěn", navážení do zákazníků). Buď se vzpamatují, nebo zkrachují. Je to byznys jako každý jiný.

    OdpovědětVymazat
  65. AngelAngie: bez urážky, ale marketingu asi moc nerozumíš :) kdybych si tohle dovolila říct našim klientům, tak letím na hodinu! myslet si můžu klidně něco o pr*eli, ale říct to nahlas nesmím. Zvlášť ne vlivné bloggerce, kterou pro mě Moora je :) To značí amatérismus, na který jednou zákonitě třeba celý projekt dojede....

    OdpovědětVymazat
  66. já už jsem taky nějak tady těm krabičkám nepřišla na chuť.. dost mě zklamali svým obsahem a to jak ladybox tak i senzabox...

    OdpovědětVymazat
  67. Já teda české boxy taky ignoruji....jeden jsem odebirala za meho pobytu v australii a byla jsem nadsena...tak jsem se samozrejme tesila az to dojde i do Čech. Bohužel české boxy mi prijdou drahe a jako češka posedlá kosmetikou spíše tíhnu k zahraničním značkám které mi český trh nemuže nabídnout a tak jsem čekala že mi tyto značky nabidnou právě beautyboxy. Testovat věci od dermacolu nebo yves rocher mi prijde zbytecne kdyz si pro ne muzu zajit do drogerie:/ Podle me to v čr vzali za uplně špatný konec...

    OdpovědětVymazat
  68. Rendy: vlivná blogerka :D

    ale jinak těch čokolád jsem si ani nevšimla .. a co výstelky týká, tak to jsem si vlastně taky říkala, že Levandule to měla nějaký hezčí

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj Rendy, teda můžu říct, že se mi box líbí o 100 % víc než předešlý, nicméně už ho neobjednám. Myslím, že se nikdy nejde trefit do vkusu všech, to je jasné a souhlasím s tvým článkem všema deseti. Jinak všiml si někdo, že na příbalovém letáku Rose creamu je psáno, že je nad 40 let? :D....pochybuju, že valná většina odběratelek tohoto věku dosahuje a že se jedná o cílovou skupinu :D..možná by to chtělo při vytváření boxu trošku myslet pro příště :)

    OdpovědětVymazat
  70. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  71. AngelAngie: profesionální a slušné? no nevím, jak by se ti líbilo, kdybys třeba přišla na pohovor do nějaké firmy a takhle s tebou jednali :D

    OdpovědětVymazat
  72. hahaha tak teď se musím smát :D, úplně ten samej makeup, ve stejným odstínu, mi asi před půl rokem nabízela kamoška (a já si ho koupila za 100), která pracuje v jednom nejmenovaném skladě. Prý se jim to tam hromadilo, neprodávalo se to, tak se těch (nejen) makeupů zbavovali.Byla jsem sice nasraná, že je tak tmavej,ale aspon jsem vyuzila bázi. A nedávno mi dala zadarmiko 2 makeupy taky od dermacolu,které se taky neprodávalay, protože jsou v tak strašně světlým odstínu, že vypadáte jak kdybyste se namazali vápnem(ale jako korektor/rozjasnovač pod oči dobrý). Takže bych se nedivila, kdyby je do boxu šoupli, ptz jste si stěžovaly na tmavý makeupy, tak tady máte světlý. A dneska jsem si prosmejdila drogerky v nasem meste a hádejte kterého odstínu makeupu ze SB bylo v regálech nejméně??----no přece 2. (a 3,4 všude v plném počtu). A mů názor na SB? V životě bych si to nekoupila, podlě mě jsou to vyhozený peníze. A lidi, kteří dávají 300,- za nějaký vzorky, který všude dostane zadarmo, jsou na hlavu padlí. Poroučím se :*

    OdpovědětVymazat
  73. od kdy ,,nejprodávanější,, je nějaký argument ??? každý normální člověk už si musel všimnout milionů kreatur absolutně neschopných vybrat si správný makeup ! (nebo aspoň dost blízce podobný)Takže si po světě potom chodí spokojené pomeranče,myslící si, že ušetřily za solárko...fail. A komunikace ? pf, škoda mluvit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!