středa 5. prosince 2012

Ryor Krém s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami


Dneska si dáme jeden guest post. Respektive spíš family post, protože dnešní produkt jsem nezkoušela já, ale moje maminka. Nejdřív jsem ho tedy chtěla já sama zkoušet, ale jaksi bych nemohla posoudit účinky, neb mě zatím známky stárnutí tolik netrápí. Tentokrát jsem se snažila nafotit i výsledky používání krému a malé srovnání před a po použití.





Krém s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami (50ml) 138Kč - oficiální informace zde

Krém byl na trh uvedený poměrně nedávno a patří do oblíbené řady mořské řasy. Stihla jsem si ho trochu osahat, takže za sebe můžu říct, že jeho parfemace je stejná jako u zbytku této řady a že krém má jemnou a lehkou texturu. Víc informací bude od mamči a od výrobce :)

Oficiální popis výrobce:

Lehký, jemně parfemovaný krém s obsahem kmenových buněk z mořských řas a vysokou koncentrací kyseliny hyaluronové. Významně stimuluje tvorbu kolagenu a elastinu a hydratuje pleť.

- přípravek pro věkovou kategorii 40+
- podle typu pleti na den i noc
- zesvětluje pigmentové skvrny
- viditelně vyhlazuje drobné vrásky
- má liftingový efekt
- dermatologicky testován

Co na to mamča:

- velmi příjemná vůně a jemná konzistence
- krém se dobře a snadno roztírá
- nezanechává mastný film na obličeji
- pleť je po použití jemná a vláčná
- balení s pumpičkou je pohodlné a hygienické
- viditelné výsledky
- velice příznivá cena
- po 2 měsících se stav kůže zlepšil, pigmentové skvrny ubyly a pleť se lehce vypnula

Takže máma je z krému vážně nadšená a koupí si další balení, až tohle vypotřebuje. Berte to jako obrovskou lichotku, protože máma nepochválí jen tak něco! Když jsem jí minulé Vánoce darovala krém mnohem dražší, tak prohlásila, že je úplně k ničemu a nic se na její tváří nezměnilo. To myslím hovoří za vše :)



Před použitím jsem mamče vyfotila tváře, kde je dobře vidět, že jí nějaké ty pigmentové skvrny trápí. S vráskami to myslím není tak hrozné :) Mamče je 45, takže přesně splňuje věkovou kategorii, pro kterou je krém určený. Myslím, že fotky docela dobře zachytily ubýtek pigmentových skvrn a celkově mi pleť přijde taková vyhlazenější a jemnější. A i mamča mi moje dojmy potvrdila. Po více jak 2 měsících používání 2x denně se skvrny téměř vytratily. Srovnávací fotky jsou pořízené před použitím a pak po měsíci používání. 



Jak se říká - důkaz místo slibu. Pro mě samotnou je mámino nadšení vážně překvapující, protože většinou je velice skeptická ke všem podobným přípravkům. Navíc sama nefandí drahé kosmetice a dle jejích slov je Ryor její oblíbená značka. Doufám, že jsem dneska potěšila své starší čtenářky, nebo dala inspiraci třeba na dárek pro maminky mladších čtenářek :)

Budu moc ráda, když se dneska ozvou i starší ročníky a třeba se s námi podělí o své oblíbené přípravky podobného rázu :) Vyzkoušel někdo z vás tento krém? :)


PS: děkuji firmě Ryor za poskytnutí krému k recenzi

18 komentářů:

  1. myslim ze mam prave vianocny darcek pre mamku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mrzí mě, že už mám dárek pro mamku... Tohledu vypadá super. Tak třeba na narozeniny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkouším! Za tuto cenu slušný krém pro tuhle věkovou kategorii, to je za hubičku!

    OdpovědětVymazat
  4. moja mamina ma tiez tento krem a musim povedat, ze aj jej vyhovuje.. na jemne vrasky urcite pomoze :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, mamca je ted prekremovana :). Ale az dokremuje, tenhle ji soupnu :). Diky moc za tip :).

    OdpovědětVymazat
  6. Super tip, to jsem přesně potřebovala, díky.
    Akorát škoda, že tu není vyfocené složení...na to jsem se těšila :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kamila: je vážně za hubičku a když navíc u mamči vidím ten rozdíl, tak je to fakt super :)

    Lucifrid: není vůbec zač :)

    Chemical cat: chtěla jsem vyfotit složení, ale než jsem to stihla, vyhodila jsem krabičku :) ale někde na netu určitě bude :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo! Diky za tip, to bude skvely darek i pro mou mamu!!! Ted si mi fakt udelal velkou sluzbu, dlouho jsem premyslela co ji koupit za krem!!!

    OdpovědětVymazat
  9. To je strasne zlate, ze aj mamca sa zapojila do tvorby blogu! :) Vdaka jej za tip.
    Uz davnejsie som pocula, ze je to dobra znacka.
    Tina
    PS: pozyvam ta na GA u mna..mozno sa ti zapaci :) http://www.tinatatarkova.com/

    OdpovědětVymazat
  10. ten krem mi pripomina moji mamcu :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  11. Blondýna: jéé, tak to mě moc těší :)

    Tina T: já jsem ráda, že souhlasila :) nepatří zrovna mezi kosmetické maniaky jako já :)

    she.is.the.one: mě Ryor taky vždycky evokuje mámu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty fotky před a po jsou úžasné!:) A to je dobře, že je s ním maminka spokojená!:) Možná ho koupím svojí mamince k vánocům:)

    OdpovědětVymazat
  13. všetky tieto riasové produkty od ryoru sú super! :))

    je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  14. Ten rozdíl je tam opravdu znát.

    OdpovědětVymazat
  15. Značka Ryor se mi začíná líbit čím dál tím víc :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak a mám dárek pro mamku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak aspoň vím, co někdy pro mamku :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!