pondělí 3. prosince 2012

Revlon Colorstay make-up

Věřte nebo ne, ale na svůj článek tenhle krasavec čekal skoro rok. Za všechno mohl špatně vybraný odstín, který si žádal trochu ožehnutější kůži a ne tu totální bělobu, která ho zdobí většinu roku. Ale řeknu vám jedno, jestli si něco hodím do košíku při další (doufám že příští rok uskutečněné) zaoceánské cestě, bude to právě tenhle make-up! V odpovídajícím odstínu samozřejmě. Tentokrát mě lahvička neoblbne a vyberu si správně :)




Revlon Colorstay make-up for combination/oily skin (oficiální info zde)

Pokud alespoň trochu sledujete kosmetické blogy, dneska jistě tušíte, o jakém skvostu je řeč. Tenhle make-up milují napříč celým světem davy slečen a podle mě je ten obdiv naprosto zasloužený. Málo který make-up za takovou cenu vám vykouzlí pleť jako z Photoshopu. Vůbec se to nebojím říct, protože kdykoliv mám tenhle make-up na sobě, spousta lidí se mě ptá, jaktože mám tak pěknou pleť a co že to na ní používám? :) Tak si pojďme shrnout plusy i mínusy:

Co se mi na make-upu líbí:  (+)

- jeho skvělá krycí schopnost (výrobce uvádí střední, ale já tvrdím, že je to víc jak střední)
- make-up není potřeba příliš vrstvit, aby dostatečně kryl (stačí i opravdu malé množství)
- má SPF 6 
- speciální formule pro mastnou pleť
- na pleti vydrží opravdu celý den (tentokrát těm 24h výdrže i věřím - sama mám ozkoušenou výdrž 18h)
- nezalézá do pórů ani jemných vrásek
- skvěle se nanáší štětcem a výsledný efekt je i navzdory vysokému krytí přirozený
- pleť vydrží matná dlouhou dobu
- na výběr je z mnoha odstínů
- cena je kolem 12 dolarů


Co se mi na make-upu nelíbí: (-)

- jeho parfemace
- nepraktické balení (bez pumpičky)
- fakt, že se dá sehnat jen přes internetu







Kdybych odmazala fakt, že jsem si vybrala vážně špatný odstín (je někde uprostřed barevné škály), tak tenhle make-up bezbezmezně miluju :) Respektive ho zařadím mezi své favority na chladnější období roku, protože na léto by byl zbytečně moc krycí. Dle mého skromného názoru se Colorstay vyrovná i mnohem dražším značkám make-upů a některé dokonce zastíní :) Kdyby měl navíc make-up i pumpičku a odpadlo by tak jeho debilní dávkování, je téměř dokonalý. Občas člověk neodhadne to správné množství a zbytečně s make-upem plýtvá. Nicméně co jsem se tak dívala, Revlon nedávno uvedl i nějakou pěnovou verzi Colorstay, tak jsem zvědavá, jestli se mi ho podaří někdy osobně omrknout. Každopádně až příště potkám stojan Revlonu, vyplením ho s větší důkladností :)

Pro pražské čtenářky malé info - na Ládví v malé drogerii lze sehnat pár výrobků Revlon. Výběr není žádná sláva, ale zrovna Colorstay v několika odstínech tam mají.

 




Za mě jednoznačné ano a jestli něco stojí za vyzkoušení, tak je to právě tento make-up. Samozřejmě v případě, že vám vyhovují více krycí make-upy, které mají tendence vám vykouzlit až neuvěřitelně vyretušovanou pleť :) Navíc jeho výdrž je také obdivuhodná a není to jen reklamní kec.

Předpokládám, že mezi vámi je spousta z těch, co mají tenhle make-up vyzkoušený, tak budu ráda za vaše názory na něj :) Přijde vám taky tak skvělý? :)

36 komentářů:

  1. Jednoznačně souhlasím! Je to podle mě jeden z nejlepších levnějších make-upů, zamilovala jsem si ho. Na tu vůni jsem si časem zvykla, vadí mi ale absence pumpičky, to trošku nedomysleli. Jinak je opravdu báječný.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám revlon colorstay ve 2 odstínech a každý je jiný - sice jsou oba pro mastnou pleť, ale jeden má SPF 6 a druhý 15, jeden je with softflex a druhý ne...nevím, jestli je to nějaká starší a verze a pak inovace.... ale drží oba a mám je moc ráda! Zrovna dnes ho mám na sobě, protože mě čeká dloooouhy den.

    OdpovědětVymazat
  3. to baleni i strasne vadi.. uz ted vim, ze by me to stvalo.. ale stejne si ho asi privezu - rptoze fakt chci vedet, co na nem vsichni maji :-))

    Mozna si ho pretransportuju do jineho flakonku... nevim.

    OdpovědětVymazat
  4. Uz si ho musim konecne objednat, protoze splnuje presne to, co od make-upu nejvic potrebuju - aby dobre kryl a vydrzel cely den(opravdu vydrzi?:D). Nesnasim totiz, kdyz se rano namaluju a odpoledne uz tam nic nemam.
    Jinak baleni by mi asi taky trosku vadilo, ale pokud splnuje vyse uvedene pozadavky, tak je uzasny!!:)
    Problem mozna nastava, ze je na mastnou plet - nedelaji ho i na suchou?:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Verzia PhotoReady ma pumpicku.
    Ale tiez ma v sebe trblietky :/
    A navyse ma tento "klasicky" vacsiu vydrz (testovala som, ktory mi lepsie sadne).

    Mam ale verziu normalna/sucha plet, a odkedy som si ho "omylom" pred 5 rokmi priviezla z UK, nedam nan dopustit. V Boots byva navyse casto akcia 3 za cenu 2 :)

    OdpovědětVymazat
  6. ano, dělají ho i ve verzi pro suchou pleť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mohla bych se zeptat, kde presne na Ladvi je ta drogerie? Asi jsem si ji tam jeste nevsimla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Četla jsem na něj taky spoustu chvalozpěvných recenzí. Ale zatím ho nemám. Měla jsem PhotoReady ale vadili mi třpytečky. A nezvýrazňoval ti Colorstay šupinky na obličeji? Protože to byl hlavní důvod proč jsem si ho nepořídila. Jinak ho jde koupit i na aukru kolem 250Kč i s poštovným.

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju tento makeup, používám odstín Buff a je můj nej:)Používám verzi pro sušší plěť, zdá se mi vhodnější i když mám ksichtík spíš smíšený až mastný-místy. Taky se odlišuje barevnost Buff pro suchou je jiný odstín než Buff pro mastnou.

    OdpovědětVymazat
  10. In your face: vždycky mám takovou radost, když se najdou další slečny, co mají ten samý dojem a názor :)

    Meduňka: mám pocit, že ho nějak inovovali a já mám tuším to starší balení :)

    Blondýna: balení je na prd, ale make-up si pokaždé kápnu na destičku na míchání barev od Inglotu a pak ho nanáším štětcem. Ale pumpičkové balení bych uvítala více.

    Luxy Lady: opravdu vydrží, věřím tomu, že i těch 24hodin bude držet jako vytetovaný :) večer je fuška ho důkladně odlíčit :) jinak je i verze na suchou pleť

    Susan: je to v kulturáku, v 1.patře, takový mini obchůdek, mají tam nějaké parfémy a právě i něco od Revlonu

    Adelaide: nene, nezvýrazňuje ani nikam nezalézá :)

    OdpovědětVymazat
  11. holky co tento make-up používáte, všimly jste si, že by vám to způsobovalo akné. Už jsem to několikrát četla a nechce se mi tomu věřit...

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle makeup používám už mnoho let a jsem nadšená. Žádné zamatlané límečky a šály. Je pravda, že mou už tak suchou pleť při dlouhodobém používání kapku vysušuje, ale neodradí mě to. A na plesy a jiné záležitosti, kdy se člověk víc potí, je prostě famózní...

    OdpovědětVymazat
  13. Michell - akne mi nesposobuje.
    Kazdy vecer odlicim, ocistim tvar. Akne a jeho prejavov sa mi nepodarilo zbavit nicim ani v mojom veku (vyrastiem z toho, haa-haa), takze ho ticho trpim a zakryvam. A na to je Revlon super.

    OdpovědětVymazat
  14. nebaví ma čítať tie reklamy že 2 hodín vydrží a že riasenka má 3 milión krát nám urobí väčší objem :D mohli by si to odpustiť tý distribútori :D

    OdpovědětVymazat
  15. Michell: za sebe můžu říct, že jsem žádné akné po použití nezaznamenala.

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna včera jsem na něj taky napsala recenzi :D Akné mi také nezhoršoval, ale spíš jsem po něm byla taková zarudlá.. o.O

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy ta penova verze je colorstay whipped cream a a mám ji v eshopu ve dvou nejsvetlejsich odstínech:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Renco, kdyby jsi chtela tak ti muzu nejaky lepe padnouci odstin zaslat. Ziju v Kanade, takby to nebyl problem...

    OdpovědětVymazat
  19. Hanulka: mrknu na ní :)

    Plum: já bych si ten pěnový předtím raději osahala, ale jestli zařadíš i Colorstay, stanu se pravidelným odběratelem :)

    simon: jéé, moc děkuju za takovou milou nabídku :) kdybych si tak někde mohla vyzkoušet ty světlejší odstíny, abych zase nevybrala takhle tmavý, tak by to bylo super a klidně bych toho někdy do budoucna využila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidne muzes moje sluzby vyuzit na cokoliv. A pokud by jsi ho moc chtela, tak jestli ti sedi nejaky odstin drogerkoveho makeupu, tak se muzu podivat a nafotit ti nejaky podobny odstin a muzes si vybrat

      Vymazat
  20. Vypadá super, já bych zrovna takovýhle nějaký odstín potřebovala, nebudeš ho prodávat? :-)

    OdpovědětVymazat
  21. už som nanho v anglicku pozerala ale som si ho nakoniec nekupila a teraz to lutujem ..:(

    OdpovědětVymazat
  22. Po přečtení článku jsem vážně začala uvažovat o koupi :) Jen nevím, který odstín, jsem z těch světlejších typů a vůbec netuším, který odstín mám vybrat :( není ten nejsvětlejší už moc vělká běloba? Mám od Dermacolu makeup cover v odstínu 208 a eště by se mi hodil odstín malinko tmavší a mě se zdají ty světlé odstíny toho Colorstay hrozně podobné.

    OdpovědětVymazat
  23. Inmynécessaire: no, kdybych za něj měla světlejšího náhradníka, klidně ti ho přenechám, ale zatím náhrada není :(


    xoxopatty: až ho příště uvidíš, tak neváhej a kup :)

    Aylin Leto: já sama jsem z těch odstínů trochu na větvi. Podle lahvičky se to nepozná, z netu taky příliš ne a testery tam neměli. Asi bych mrkla na jejich stránky, vybrala si třeba 3 nejsvětlejší a zkusila swatche na googlu :)

    OdpovědětVymazat
  24. máš u mě nominaci na TAG ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Já bohužel k té spoustě která ho má taky vyzkošený nepatřím, ale četla jsem na něho spóstu chval. No uvidím, ale před internet se mi moc objednávat nechce, i když to zní tak skvěle! :D Nevíš jestli se náhodou ještě někde nedá koupit? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tý jo, tak až budu někdy v Praze budu ten obchod muset najít, protože mi už dochází a na aukru se mi už kupovat nechce. Nevíš na kolik tam výjde? :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já použím photo ready od revlonu a taky skvělej. Tenhle bych si nekoupila, protože nemá pumpičku

    OdpovědětVymazat
  28. Haha, to jsme se dneska dobře shodly...mimo jiné píšu taky o CS :) A koukám, že se shodnem i v názoru...

    OdpovědětVymazat
  29. Dashulka: zrovna jsem koukala :) taková pěkná shoda. musím říct, že CS je fakt pecka, za ty peníze až neuvěřitelný. škoda, že nejdou sehnat i normálně v obchodech :)

    Maka: no, v tom obchodě na Ládví jsem nezjištovala cenu, ale podle mě vyjde levněji, než na Aukru

    Ems: píšu to v článku :)

    OdpovědětVymazat
  30. Já jsem si taky objednala špatný odstín, na rozdíl od tebe zase moc světlý, ale funguje na něj použít tmavší pudr.

    Docela mě překvapilo, že píšeš, že se dobře nanáší štětcem, asi jsem kopyto, ale já jsem použila stipple brush a musela jsem to odlíčit, výsledek vypadal dost nepřirozeně, tohoto makeupu si dávám dost málo. Jinak zaleze do pórů, ale když ho fakt pořádně rozmažu, výsledek je super.

    Co se týká toho balení, nevěřila jsem, že bez pumpičky je to standart, myslela jsem si, že jsem koupila nějaký tester, každopádně to je dost velké mínus, dávkování je hrozné, pokaždé ho naberu víc než chci a pak ho tam vracím a to se mi dost nelíbí:(

    Ta výdrž je ale neuvěřitelná a výsledná známka je stejně 1 i přes zápory. Používám ho pořád:)

    OdpovědětVymazat
  31. Tenhle make up jsme objednavala přes eshop na zakladě pozitivních recenzí.Vybrala jsem si sice moc světlý odstín ale je to ten nejlepší make up co jsem kdy měla,ta lahvička ani parfemarce mi nevyhovuje ale za ty peníze je to poklad a ja při nejbližší přiležitosti si nakoupím nejmene 3 lahvičky.Fakt pecka a to mi jen tak něco z makeupu nevyhovuje,bud oxiduje,slévá se nebo dělá mapy.

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Rendy, dnes jsem zcela nečekaně objevila novou verzi tohoto makeupu - dokonce s pumpičkou! jen nevím, jestli je to zase inovace, která nahradila ten původní nebo se budou prodávat souběžně...
    http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=18931/ColorStay-Stay-Natural-Makeup-]-/Revlon/Liquid

    OdpovědětVymazat
  33. Meduňka: no, je úplně v klidu možné, že už vyrábějí novou verzi :) vůbec bych se nedivila, protože na to současné dávkování nadává snad každý :) oficiální stránky zrovna upravují, takže se tam nejde podívat, ale jestli je tohle stejný obsah a jen jiné balení, tak by to bylo skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  34. Prosím o info kde na Ládví a jaká drogerie ? Děkuji!!!! ( laura_begi@msn.com )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!