úterý 11. prosince 2012

Párové testování aneb jak je na tom FA?

Dneska si dáme společné testování - balíček produktů FA jsem zkoušela s přítelem. Jeho první testování ho hrozně bavilo a pořád se ptal, kdy bude další :) Vám se snad minule článek s jeho dojmy a názory také líbil, tak si dneska dáme nášup.

Přiznám se, že jsem produkty Fa neměla nějaký ten pátek v ruce. Naposledy vlastně v době, kdy měly sprchové gely takový ten zkosený obal a otevíraly se na "boku" (foto). Tenkrát jsem měla takový světle zelený sprcháč, který nádherně svěže voněl. Od té doby se produkty trochu pozměnily a mají jiný vzhled.



Zkoušela jsem 3 produkty z řady NutriSkin. Tato řada mě osobně voní jako nějaké kytičky (i když má vonět po plodech Acai). Produkty obsahují 7 vyživujících složek (D-panthenol, vitamin B3 a aminokyseliny, které jsou součástí pokožky) a mají neutrální pH.


Fa NutriSkin Anti-Perspirant - 50ml (oficiální info zde)

Klasický tuhý deodorant s příjemnou květinovou vůní. Balení je celkem lehoučké a drobné, takže ho můžete v klidu nosit s sebou např. v kabelce. K účinkům deodorantu nemám žádnou výtku. Nemám žádné problémy s pocením a deodorant udrží mé podpaží v suchu během celého dne úplně v pohodě. Sice slibuje 48h ochranu proti pocení, ale komu by se to chtělo zkoušet, že? :)  Co se mi nelíbí, je konzistence - je dost tuhá a deodorantem musím v podpaží docela dlouho "rejdit", než na kůži nějaký ulpí. A proto bych si ho sama už příště nekoupila, protože tohle na tuhých deodorantech nemám ráda. Neobsahuje alkohol.




Fa NutriSkin Maximum Protect Anti-Perspirant - (150ml) (info zde)

Vůně mi v případě tohoto spreje přijde nejintenzivnější a líbí se mi až po chvíli, kdy trochu vyčichne. Účinek mi přijde srovnatelný s tuhým anti-perspirantem a kdybych si měla vybrat, tak příště sáhnu raději po spreji (odpadne tak zdlouhavé nanášení). A opět bych ráda apelovala na všechny uživatele, aby nedali na nápisy na lahvičce a raději se pravidelně myli, než spoléhali na 48h ochranu proti zápachu :) Děkuji




Fa NutriSkin Shower Cream - (250ml) (info zde)

Musím potvrdit, že je to opravdu shower cream a nikoliv gel. Je to skoro takové sprchové mléko s krémovou texturou. Na kůži je moc příjemné, nevysušuje jí a po koupeli je kůže příjemná na dotek. Nechci tvrdit, že se ničím dalším už mazat nemusíte, ale v porovnání s některými jinými gely z drogerie je tento krém fajnový. Parfemace mi nejvíc vyhovuje právě v této podobě a přijde mi ze všech produktů nejpříjemnější (zvláštní, co?). Ze všech produktů z této řady se mi líbí nejvíc právě shower cream, ale osobně se mi ještě víc líbí vůně modré řady produktů níže.







Fa Sport Double Power Anti-Perspirant -(150ml)

Nečekala jsem, že mi tento sprej bude vonět víc, jak NutriSkin verze. Vůně je opravdu příjemně svěží (až taková unisex) a líbí se mi mnohem víc, než předchozí produkty. Účinky mi přijdou stejné jako u verze NutriSkin, ale tento deodorant navíc slibuje až 72h ochranu. Co se mi nelíbí je balení. Evokuje mi prostě pánskou řadu a kdybych procházela drogerií kolem regálů, asi bych tuto modrou řadu ignorovala a říkala si, že je pánská a pro mě není určená. I příteli jsem jí nejdřív nacpala, ale když jí vyzkoušet, tak se divil té parfemaci :)




Fa Sport Double Power Body and hair showergel - (250ml)

Tento sprchový gel je pro mě asi top z celého balíčku. Voní naprosto báječně a líbí se i příteli, takže ho používáme vlastně oba :) Je to klasický gel, pěkně pění a kůži také nevysušuje. Líbí se mi, že ho z kůže cítím ještě po dlouhé době. Jediné co jsem nezkoušela je použití na vlasy. To si opravdu netroufnu, protože se obávám, že by to špatně dopadlo. Já i přítel máme docela náročné vlasy, takže to odmítl vyzkoušet i přítel, který se jinak nebrání skoro ničemu :) Ideální bude asi pro sportovce/kyně, které si ho hodí do tašky a vyrazí do fitka. Ušetří si tak místo a můžou mít 2 v 1.






A teď přichází na řadu přítel a jeho dojmy z testování :) Nemůžu samozřejmě úplně mlčet, takže k tomu řeknu i svůj názor...


Fa Men Deodorising shower gel - (400ml)

Přítel: Značku Fa běžně vůbec nepoužívám a nejdříve jsem byl trochu odměřený vůči ní, protože mé předešlé zkušenosti byly spíš negativní. Vůně gelu sice není úplně podle mého gusta, ale není to nejhorší. Osobně se mi více líbí vůně předchozího sprchového gelu. Líbí se mi velké balení a vytvarovaný obal, který neklouže v mokrých rukách. Gel je vlastně obyčejný a ničím výjimečný. I když ho někdo může používat i na mytí vlasů, ale to není můj případ :) Deo effect, který slibuje jsem na sobě nijak závratně nepocítil.

Já: při přičichnutí k modré verzi gelu jsou ty ostatní pro můj nos už nezajímavé. Já sama bych takovou parfemaci gelu příteli nekoupila, hodí se mi spíš k mému taťkovi, protože mi jeho vůně přijde taková trochu těžší. Ale souhlasím s tím, že to tvarované balení má něco do sebe.





Tak kdybych naše testování shrnula, tak jsme si oba zamilovali modrou řadu Sport. Líbí se nám oběma nejvíc a vlastně jí používáme tak trochu oba :) Řada NutriSkin bude spíš pro romantičtější povahy milující květinové vůně, já fandím svěžím vůním. Pro modrou řadu bych se do obchodu vrátila klidně znovu a teď už vím, že je dámská a ne pánská.

Holt není nad souhru se svou drahou polovičkou :)

Znáte některé z produktů? Používáte něco od značky Fa? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

13 komentářů:

  1. Používala jsem od Fa deodoranty a antipersprinaty a naprostá spokojenost, hlavně s vůní :)

    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. u nás doma je fa na tom dobre ;) aj v mužskej zložke ;)))

    OdpovědětVymazat
  3. nejdřív jsem si taky myslela, že ten modrej sprej je pánskej :D když to člověk moc nezkoumá, tak to tak opravdu vypadá.
    Jinak já už si ani nepamatuju, kdy jsem měla naposled něco od Fa, ale mamka si to kupuje celkem pravidelně a je spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Áhoj , chtěla bych tě informovat ,že až na blogu > www.funcosmetics.blogspot.cz bude 500 odběrů tak bude giveaway o věci Benefitů! :) Takže bych žádala o pomoc prosím ! :) Děkuju !:) Áhoj;)

    OdpovědětVymazat
  5. Fa jsem pouzivala celkem dlouho, ale od te doby co jsem presla k Nivee uz bych asi nemenila :) Miluju niveackou vuni:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Fa deodoranty rada nemam. Tie s rozprasovacom neskutocne prasia a niektore maju akysi synteticky matovy oder, ktory mi nadvihuje zaludok. Ostatnu telovu kozmetiku od nich nepouzivam, nepaci sa mi zlozenie.

    OdpovědětVymazat
  7. já měla ten tuhý deodorant a nepřišel mi nijak extra úžasný, abych si ho koupila znova :-/ aspoň ale nedělel takový divný povlak jako zelený Garnier..

    OdpovědětVymazat
  8. Já s FA neměla doteď moc velké zkušenosti, ale k nákupu dvou barev na vlasy jsem dostala zdarma sprcháč FA (Takový fialový). Je to nějaká novinka, pěkně voní, ale musím přiznat, že jeho použití zatím odkládám...

    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. fa používám občas jako deodorant, ale když je příležitost, raději sáhnu po jiném :)
    www.kosmetickykufrik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tu růžovou řadu jsem také měla a spokojenost :).

    OdpovědětVymazat
  12. Značku fa nijak zvlášť nevyhledávám a asi ani do budoucna nebudu. Jediné co se mi líbilo. Koupila jsem ve výprodeji tělové mléko, které nádherně voní. Já trubka si nepřečetla, že jde o mléko a v domění, že je to sprcháč, jsem se s ním naptlala ve sprše :D

    OdpovědětVymazat
  13. Mne Fa sprcháče vyhovujú a konkrétne tento s vôňou Acai Berry považujem za svoj najobľúbenejší, tá vôňa je fakt úžasná, ešte som nenašla lepšie voňajúci sprchový gél/krém. A tá konzistencia je naozaj taká krémová, osobne mi to viac vyhovuje ako gély.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!