sobota 15. prosince 2012

Něco nového, co tu ještě nebylo

Dnešní článek bude doufám malé osvěžení v záplavě krémů a rtěnek. Věřím, že i když sem většina z vás chodí kvůli kosmetice, tak se zároveň stejně rády oblékáte a zajímá vás, co už brzy potkáte v obchodech :) Když se uprostřed sychravého počasí ocitnete v místnosti plné tulipánů, makronek a krásných oblečků a doplňků, tak vám to zákonitě vykouzlí na tváři úsměv. Jedno takové milé odpoledne jsem zažila v Lindex showroomu. A protože zimu nemám ráda, baví mě těšit se na jarní kolekce oblečení a samozřejmě i kosmetiky. Dneska se proto spolu podíváme na pár kousků jarní kolekce Lindexu, která by se v obchodech měla objevit už někdy v lednu :)

A musím ještě poděkovat mé skvělé kamarádce Lucii, že vyrazila se  mnou a díky ní (a mému malému přičinění též) se můžete podívat na hezčí a kvalitnější fotky, než jaké bych pořídila s tím svým šmudlou :) Díky patří i Ile za zapůjčení aparátu a důvěru, že jí ho v pořádku vrátíme :)







Jaro bude patřit zářivým a jasným barvám :)












A nakonec to nejchutnější - papání a dobroty :)





Během okukování jsem si vybrala pár favoritů, pro které se pak v obchodě asi zastavím :) Mám slabost pro výrazné náhrdelníky a děrované kabelky :) Tak doufám, že se vám malý náhled na chystanou kolekci líbí a budu ráda, za váš názor, co se vám líbí nebo nelíbí. Snad to pro vás bylo takové malé osvěžení a důkaz toho, že nemám v hlavě jen malovátka, ale ráda nakupuju a okukuju i oblečení :)

24 komentářů:

  1. To je nádhera :) Zaujali mě ty prstýnky, jsou úžasně kouzelné. Ale nejsem zrovna moc barevný typ, takže to jaro nevidím moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. asi budu trochu šťoura, mně se oblečení z lindexu nelíbí. tady z fotek snad jen ta bílá kabelka a jídlo, ale to se nepočítá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, moc mě zaujali děrované kabelky a ty maskáčové balerínky s bodlinkami. Taky se mi líbí svetry a bodlinkový náhrdelník :) A jinak to jídlo .. mňám :D Makronky jsem ještě nikdy neměla, ale vypadají skvěle! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky a to jídlo bych si hned dala :)
    Btw nenosí se každé jaro jasné barvy? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Po Tvých fotkách jsem na jaro natěšená ještě o to víc :) Krásné barvičky i doplňky.. Jinak fotky se ti moc povedly, jsou hezké :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, moc pěkný a hlavně nádherně barevný článek:) Nová kolekce se mi líbí a to jídlo - to je teda luxus:)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou perfektní, úžasná záplava barev :)
    Konec je sice nejlepší, ale nic to nemění na tom, že kolekce je moc povedená. Líbí se mi ty děrované mokasíny a v podstatě téměř všechny doplňky.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné doplňky a barvičky :-)) ale oblečení z Lindexu mě jaksi neoslovuje... nicméně moc povedené fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty punčocháče vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta světlá kabelka mě dostala, úžasný tvar! Doufám, že pak nebudu zklamaná, až ji uvidím v obchodě :D

    OdpovědětVymazat
  11. Violets: to klidně buď :) já za sebe můžu říct, že se mi třeba nelíbí oblečení z Manga :) každý máme jiný vkus :)

    Ems: já si je taky moc často nedávám, ale když už, tak si to užívám, protože jsou fakt úžasné :)

    Belle: mě tohle přijde hodně zářivé :) mám jaro podvědomě asi spojené spíš s pastelovými barvami :)

    tuttobene: jsem taky ulítlá na doplňky, tak se těším, až se objeví v obchodech :)

    Lulu: jsem ráda, že se fotky líbí, kéž by všechny moje vypadaly takhle pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  12. nejlíp vypadá to občerstvení:D

    z kolekce se mi zamlouvá ostnatej náhrdelník - takovejch ostatnejch se teď sice všude plno, ale tenhle je zajímavej těma šutříkama
    zbytek je na mě moc barevnej, no, to by nikdo nečekal .. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc mě lákají makrónky :D Někdy bych je chtěla upéct sama. A také se mi líbily legíny/punčochy ;) Barvičky jsou super a syté!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak najviac ma asi zaujalo to jedlo! :D mňam :)
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Mi se líbí ta svetlounce růžová taška. A jinak krásné tulipány, makronky.. Muselo to být příjemné. Oblečení a doplňky bych chtěla vidět naživo a nejlépe na sobě, protože se často pro něco nadchnu na fotkách a pak vidím zpracování a nechávám na stojanu... nebo si to vyzkouším a je to zoufalství (někdy se takhle velmi pobavím v Zaře, hlavně loni, kdy měli asymetrické oblečky, to jsem se nachechtala!):) Veronika

    OdpovědětVymazat
  16. Achjo, hrozně se mi sbíhají sliny :D.

    OdpovědětVymazat
  17. tak to bych si taky nechala líbit! věci vypadají krásně, takže se v Lindexu určitě taky stavím. "děravou" kabelku v tomto stylu dostanu od přítele k Vánocům, ale nějaká výrazná by taky nebyla k zahození.. ;) :D

    OdpovědětVymazat
  18. ja mode moc nerozumim... ale fotku jsoi to nadherne.... a navic jsem Ti chtela rict ze vsechny Tvoje fotky jsou uzasne a rozhodne si nemyslim ze by byly nekvalifni nebo tak neco takzs se fakt nepodcenuj kocko!

    OdpovědětVymazat
  19. Ta bílá taška je vážně super!! :-) A ostatní barvičky potěší oko!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak oblečení a doplňky mě zaujaly z tohoto článku nejméně, každopádně mám teď velkou chuť na makronku:)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty doplňky vypadají prostě skvěle :). Muselo to být moc příjemné odpoledne, sekt a makronky, mňam

    OdpovědětVymazat
  22. krasna kolekce:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný fotky :) Hnedka to ve mně vyvolalo jarní náladu, už aby tu bylo jaro... Jinak mně se nejvíc líbily ty silonky, pro barevné mám slabost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)