neděle 23. prosince 2012

NARS oční stíny Strada

Tyto oční stíny jsem si přála dlouhou dobu. Značka Nars mě většinou zajímala nejvíc z hlediska tvářenek a rozjasňujících "tyčinek", než třeba očních stínů. Popravdě mě jejich barevná nabídka až tak nebere. Výjimka je ale právě odstín Strada.


Balení je klasické narsovské - pogumovaný černý obal, na kterém je vidět každý otisk prstu i jiná špína :) Když jsem poprvé stíny držela v ruce, přišly my stíny hodně maličkaté, skoro jak pro panenky. Součástí balení je i zrcátko, aplikátory byste hledaly marně :) Musím říct, že mě stíny příliš nenadchly. Hlavně co se konzistence nebo výsledného efektu týče. Pokud jste zvyklé spíš na měkké až máslové stíny, které se nanášejí skoro samy, tak vám NARS asi nebude úplně vyhovovat. Nanášení mi nepřijde nejsnadnější, špatně se rozmazávají a hlavně co se mi nejvíc nelíbí - čím víc vrstev na oko dáte, tím víc se ztratí ten krásný třpyt. Ve vrstvě, která se mi na oku líbí prostě ztratí ten pěkný efekt, který stíny dělal pro mě tak jedinečný. Jen v jemné vrstvě je zlatý třpyt vidět. Navíc bez báze nic moc nevydrží, s bází není problém, ale barva se během dne vytrácí a ztrácí svoje grády. Takže jsem vážně zklamaná a osobně si už žádné NARS stíny asi nepořídím.






Porovnání balení - tvářenka vs. stíny





Když jsem si kdysi dávno zkoušela tyto stíny v Sephoře, slečna vizážistka mě varovala, ať si zejména tuto značku nejdřív vyzkouším na očích a pak se rozhodnu. Že jsou tyto stíny pověstné tím, že na očích vypadají pak ve výsledku úplně jinak. Což vlastně můžu potvrdit, protože jsem si je tenkrát zkoušela jen na ruku a byla jsem z nich ohromená. Na očích se ale prostě pak chovají jinak a ztratí své kouzlo. Když k tomu přičtu náročnější aplikaci, ve výsledku vlastně i "obyčejnou" barvu a cenu, tak si asi další kousky pořizovat nemusím :)

Omlouvám se, že přesnou cenu nevím, stíny byly dárek, ale vzhledem ke značce tipuju cenu tak 600 Kč nejméně.


Trochu rozmazaný detail - takhle pěkně se stíny třpytí na sluníčku




Stíny na oku - jak vidíte, stíny jsou v tenčí vrstvě krásně třpytivé. Silnější vrstva (vnitřní koutek) se mi naopak tolik nelíbí a třpytky nejsou už tolik patrné.





No, příště budu dvakrát měřit (zkoušet), než si budu něco přát. Stíny samozřejmě používám, nejsou nekvalitní, jen jsem zjistila, že mám své favority u jiných značek a že NARS stíny mě asi tolik neberou :)

Zajímal by mě váš názor a zkušenosti se stíny této značky. Jestli jsem sama, kdo není tak úplně spokojený a nadšený nebo jsem si oblíbila jen špatný odstín? :)

12 komentářů:

  1. Ja osobne ich nepoužívam ale kamoška čiež vravela že nebola niminijako veľmi ohromená.. Asi ako komu padnú.. :)

    Inak šťastné a veselé prajem
    Nataly

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásně vystínovaný! A je fakt, že lepší je si všechno pořádně vyzkoušet, než pak litovat... :)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám duo stínů od narsu a abych pravdu řekla tak mám taky smíšené pocity....prostě za ty prachy radši stokrát too faced...nebo delicate hummingbird od RBR...aach!

    OdpovědětVymazat
  4. To je škoda, vypadá fakt krásně... :) Až najdeš nějaký podobně vypadající a pěkně fungující stín, určitě o něm napiš! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ačkoli tenhle stín nemá dobré recenze, já po něm nepřestávám toužit a doufám, že přijdu na to, jak ten třpyt na oko dostat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja osobne je teda nevlastnim, ale uvedomuju si, ze uz jsem na par blozich cetla, ze stiny od teto znacky opravdu nejsou nic moc. Takze si myslim, ze pro me bude tato znacka porad synonymem pro skvelou tvarenku, ale asi nic vic:) LL*

    OdpovědětVymazat
  7. Farba je to skutočne krásne, ale je teda škoda, že na oku toľko nevynikne :/

    OdpovědětVymazat
  8. Na tom sluníčku jsou boží :-O Ale škoda, že to tak nevynikne i na oku. No mě vždycky -nars nechávalo chladnou. Tak nějak všechno :D I když Orgasmu (tomu Narsímu) bych se nebránila :D

    OdpovědětVymazat
  9. mrzí mě, že ztrácí to kouzlo, na první dojem vypadají opravdu dobře
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Další recenze, která pro tyhle stíny nevyzniva dobře...
    Čím to asi bude...
    Děkuju za pekny článek:-).
    Stíny se mi teda líbí porad, ale nějak se mi na wishlistu pomalinku přesouvají do méně urgentních sekci://

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě nádhera!! Včera jsem byla na nákupech v Sephoře, šla jsem pro rtěnku od Nars a náhodou jsem narazila na tento stín a hned bylo jasno:o)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!