sobota 8. prosince 2012

Narozeninové dárečky

Tak jsem nakonec byla asi hodná a dostala pár dárečků k narozeninám. Něco bylo sice v mé režii a vybrala jsem si to buď přímo sama v obchodě, nebo jsem poskytla jen dobrý tip nákupčímu, ale některé věci mě úplně překvapily :)






Moje první věci od NYC, tak uvidíme, jaké budou :)



Lancome pudr je sice loňská limitka, ale jsem ráda, že se mi jí podařilo sehnat. Juicy tubes se zdá býti už asi narozeninovou klasikou, ale má fakt pěknou barvu :) Nová je pro mě i podkladová báze. Uvidíme, jestli bude lepší, než ta moje milovaná od Dermacolu.


Na této fotce vidíte hned dvě splněná přání - paletka Too Faced a oční stíny Strada od Nars. Oční stíny YR mi přijdou svou barvou spíš jako tvářenka.



Mini krém na ruce od YR, známý korektor od Rimmelu a tužka na oči, na kterou tuším před nějakým časem pěla ódy Černá Moora :)





Taštička se mi moc líbí. Je omyvatelná, takže jí v klidu můžu hodit do kabelky. Bohužel jsem ale nevypátrala její původ :)



Můj momentálně nejoblíbenější deodorant (existuje vlastně něco jako oblíbený deodorant? :) A navíc je v balíčku notes a sprchový gel.



Co mi udělala ohromnou radost, je dřevěný box z Ikei. Mám v něm uložené make-upy, BB krémy,  rozjasňovače i nová náhradní líčidla. Kéž bych jich mohla mít na sobě tak 5 :) Ale to by se stolek asi pěkně prohnul a rupnul :)




Dostala jsem i kabelku z háemka, po které jsem dlouho pokukovala, konečně jsem si mohla rozbalit doplňky z kolekce Anny dello Russo a už poctivě pálím i duhovou svíčku, co mění barvy :)










Ještě jednou moc děkuji všem za vaše krásná přání :) Narozeninový den byl nakonec sice trochu smutný, kvůli nečekaným událostem, ale následná narozeninová oslava s rodinou mi všechno vynahradila. A co je pro mě hlavní, všechno zlé se k dobrému obrátilo, smutek se "vyléčil" a už je zase mezi námi doma. Navíc má teď důvod slavit narozeniny ve stejný den jako já, protože se podruhé narodil :)

34 komentářů:

  1. Ty jo, tak to si musela byt mega hodna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné dárečky!:) tu paletku Too Faced bych brala levou zadní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný dárky! Máš nějaké zkušenosti s Too Faced? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky! Líbí se mi paletka Too Faced, stíny NARS, taštička...a ten pudr NYC je prý skvělý, sama ho plánuju koupit.

    OdpovědětVymazat
  5. dodatecne vsechno nejlepsi:)
    krasne darecky!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. Vše nejlepší k narozeninám, A't se Ti splní vše, co si přeješ. A pro nás čtenáře si přeju, a't Ti blogování dělá radost jako doposud?) Dárky jsou krásné a pro mě zároveň malá ochutnávka toho, o čem si brzy u Tebe přečtu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší k narozeninám, Rendy a všechnu kosmetiku světa, kterou si přeješ, ať máme o čem číst;) (A jsem moc ráda, že nakonec ten den dopadl šťastně.)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárečky, asi ti budu jen tiše závidět, já teď ten balíček s deodorantem a notesem viděla ... a moc hezky !

    OdpovědětVymazat
  9. to jsem ráda, že vše nakonec dopadlo dobře:) dárky jsi dostala moc pěkné, takové bych si taky nechala líbit:) moje okolí si už taky pomalu začíná zvykat na to, že mě nejvíce potěší právě kosmetika:)

    OdpovědětVymazat
  10. úžasní dárky, to jsi musela být děsně hodná :D tak kdo ví co přinese ježíšek

    OdpovědětVymazat
  11. Taštička je z avonu, jak už tu někdo psal, ale viděla jsem jí tam jen jednou :(. Jinak si dostala nádherné dárky :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, chtěla bych ti jenom říct ,že mám nový blog www.funcosmetics.blogspot.cz , komentář případě odběr by potěšil;) Jinak užasné musím do drážďan !! :DD Ještě umět neměcky a je vše okey ! :DD Áhoj;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé to je náhoda, mě zrovna před týdnem dorazily paletky Too faced z BeautyBay - právě Natural eye a Romantic eye a jsou úúžasné! V natural eye je dost dupe stínů k naked paletce, což mě trochu mrzí..i konzistence je docela podobná. Už se těším na recenze!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta Rexona se mi moc libi :). Ten notes :). A ta tasticka taky, skoda, ze nevis puvod :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak všechno nejkrásnější!! :))
    Skvělé dárečky jsi dostala, ta růže je překrásná!

    OdpovědětVymazat
  16. to sjou super dárky! Ta kabelka je úžasná, moc se mi líbí i ta hnědá verze. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné dárečky, moc se mi líbí ty věci od YR aji ta paletka! <3

    OdpovědětVymazat
  18. takové dárečky by se mi taky moc líbily ;)

    OdpovědětVymazat
  19. veľmi pekné darčeky! a veľa ;))

    OdpovědětVymazat
  20. Vše nej...krásné dárečky..Ta krásná taštička je z Oriflamu,taky se mi moc líbí je veselá a hezky barevně sladěná.

    OdpovědětVymazat
  21. tady musel být někdo hodný.. krásný dárky, jak ty doplňky, kabelka, tak i ta kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
  22. Teda Rendy, to jsou opravdu překrásné dárky:) Já mám narozky na Nový rok a i k narozkám, i k vánocům jsem si ježíškovi napsala o samou kosmetiku:)))

    OdpovědětVymazat
  23. dostala si teda fakt nádherne veci, tu paletku Too Faced ti zavidim :)

    OdpovědětVymazat
  24. Aáá,tak z Avonu je ta pěkná taštička.Já věděla,že jsem ji viděla někde v katalogu,tak to jsem pěknej popleta..

    OdpovědětVymazat
  25. Teda to je věcí! Moc gratuluji a doufám, že je na tobě někdy uvidíme:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  26. Hlavně, že vše dobře dopadlo!
    Od Too Faced mám paeltku stínů a jsou pravdu parádní, vydrží. Tvářenka a bronzer, také velká spokojenost:)
    Uvítala bych recenzi NYC pudru, prý je to super náhradu pudru od Macu, tak jsem docela zvědavá na Tvůj názor.

    OdpovědětVymazat
  27. krasny darečky :) mužu se zeptat kolik stala ta kbelka z hm? je uzasna :) ilusla

    OdpovědětVymazat
  28. děkuju moc holky :) a původ taštičky se díky vám vypátral :) to bych na Avon vůbec netipovala :)

    OdpovědětVymazat
  29. Iluskaaa: vůbec netuším, v katalogu na jejich stránkách jsem jí už nenašla, ale tipuju, že tak mezi 700-999 Kč max. :)

    OdpovědětVymazat
  30. wow. tak tos musela mit radost :) jinak natural eye mam a jsoi uzasneeee strasne tu paletku miluju.... tak jsem zvedava na tvou recenzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)