neděle 9. prosince 2012

Milý Ježíšku aneb X-mas wishlist


Milý Ježíšku, 

Vánoce se nezadržitelně blíží a tak ti píšu. Letos bych si přála vlastně jen pár věcí - aby se Malvínka narodila zdravá, abysme se všichni v pořádku sešli u svátečního stolu a abych na jaře zazářila u státnic. Vím, že jsi fakt šikovný a umíš toho spoustu zařídit, takže jestli by si tohle dokázal, tak to máš u mě :) A kdybys kromě toho pod stromeček přihodil i něco z toho seznamu níže, zlobit se na tebe nebudu. Klidně mi to můžeš nadělovat postupně během roku, chápu, že těch přání musíš plnit hodně, takže nikam nespěchej. A proč bych tyhle věci chtěla?







Nový parfém k Vánocům prostě patří a Aliena miluju, ale zatím ho nemám. Ve stojánku na rtěnky mám ještě jedno místo volné, takže bych se třeba za jednu Rouge in love vůbec nezlobila. Pěkná paletka by se do sbírky taky hodila a nový štětec na pudr prostě nutně potřebuju. O nejlepším krému na ruce od L´Occitane ti asi říkat nemusím, stejně víš nejlíp, že ho miluju. Navíc má teď i krásný obal, který je limitovaný a nebude ho mít každá druhá. Benefit má taky moc pěkný kufříček plný pečující kosmetiky a na kufříčky jsem úchylná od svých dětských let, kdy jsem v nich schovávala vodovky a tempery (teď bych do něj ukládala tvářenky a rozjasňovače). Na tváře by se hodila nějaká pěkná tvářenka, výběr značky nechám na tobě, ale pamatuj, že bych ráda pěknou broskvovou matnou barvu. Foťák je trochu drahý špás, takže ti odpustím, když ho objevím až třeba v létě, ale pochop, že moje čtenářky by určitě chtěly lepší a kvalitnější fotky, takže ber ohled i na ně. Hodinky a kabelka od známější tváře taky teda počkají, ale pamatovat si to můžeš :)

Už tedy zhruba víš, co by mi udělalo radost, ale pamatuj, že ty první tři přání jsou na prvním místě. Zbytek bude takový příjemný bonus. Slibuju, že budu nadále hodná, s tou diplomkou si trochu pospíším a naučím se vařit svíčkovou.

Moc ti děkuju a potkáme se 24.12 u stromečku!


Tvoje Rendy


PS: nezapomeň, že bys měl splnit přání i mým báječným čtenářkám, takže buď pravidelně sleduj jejich blogy, kam umisťují také své seznamy, nebo si přečti komentáře níže, kam může každá z nich napsat, co by si nejvíc přála pod stromeček :)

Jo, a to mimčo nebude moje, nebojte, nechystám mateřskou, budu jen teta :)

EDIT: pozor, pozor - 3.beauty box je tu :) více informací na http://www.greatbox.cz/

41 komentářů:

  1. Super článek :) Taky jsem teď v týdnu psala Ježíškovi. Přítel se u toho dost smál. Ale prý se s tím dá něco udělat. Zrcadlovku si taky přeju, ale na ni si ještě chvíli počkám ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jeee hezky dopis, ty cekas miminko?? tak preju obema hlavne hodne zdravi!:)

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelku od Michaela Korse chci taky, jen jiný model :) a štětce Real Techniques už dlouho okukuju u Plum na blogu.. všude na ně slyším jen kladné recenze

    OdpovědětVymazat
  4. To je super wishlist, spousta věcí by mě potěšila také:) Miminko je skvělé překvapení!:) Ať se Vám oběma dobře daří:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé krásný WISHLIST:) Mohla bych tě Rendy poprosit koukla by jsi se na můj nový blog? :)) O kosmetice:) A kdyžtak na email napsala tvůj názor ?:) > www.funcosmetics.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem zvědavá na ten Great Box, ještě se tu objevil Bird Box, ale zatím nic :D

    Jinak by mi taky nejvíce potěšily hodinky od MK ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ta paletka od UD je krásná! A neboj, myslím, že jsi byla (nejen) tenhle rok tak hodná, že určitě alespoň něco z toho pod stromečkem najdeš :)

    OdpovědětVymazat
  8. tu zrcadlovku bych ti hrozně přála. kabelku nech plavat, jdi do foťáku. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký seznam. Nejvic bych z tvého seznamu brala ten titul. Budu mít státnice jako stejně jako ty a bojím se, že se tam vůbec nedohrabu. A co se týče nového boxu, tak to už teď, jde mimo mě ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Shoes Maniac: no, s tou zrcadlovkou to bude u mě fakt asi až později, obávám se, že tohle už je nad Ježíškův rozpočet :)

    Siena. Style: nene, já miminko nečekám :) budu jen teta :)

    Mila: haha, aby teď nešly fámy, že jdu na mateřskou :) ale já nejsem ta, co něco čeká :)

    Zuza: podívám :)

    Anny An: birdbox se zatím tváří, že nic :)

    Klára: no, uvidíme :)

    Tereza: děkuju, já bych si jí taky moc přála, ale není to zrovna sranda za pár korun, takže to chce ještě asi chvíli čekat :)

    wesulle: mám taky ten pocit, ne a ne se hnout z místa, navíc jaksi schází nějaká energie a nadšení do učení :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný seznam, štětec na pudr od RT mám a je fajn :). Já ho jako ježíšek pod stromeček dám mamince :), tak snad bude mít radost :). Taky bych si přála nějaké hodinky i zrcadlovku :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Kouknula jsem na ten odkaz na nový box a teda nevím.. stránky mají krásné, ale předplatné na tři měsíce je z počátku trochu risk, obzvlášť, když to nebude obsahovat plnou velikost, ale pět vzorků. Pět vzorků za tu cenu je trošku... ehm, nevýhodné, ne? Veronika

    OdpovědětVymazat
  13. na nikone a narse sa zhodneme ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Alien je kouzelná vůně, tu Ti přeji. Nezkoušela jsi náhodou i ty nové odnože? Já jsem se zamilovala do limitky Aliena s kůží... :)
    Zrcadlovka pro blogerku by byl určitě super dárek, nicméně i tak si myslím, že máš moc hezké fotky.
    A ten titul? Určitě dáš, není to nic až tak těžkého ;).

    OdpovědětVymazat
  15. Aha!:D Ono to z toho textu vyznělo, že budeš maminka, tak to se omlouvám za mystifikaci:D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já bych si dala na wishlist právě to miminko :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zvláštní, jak moc podobná přání máme :) To odstátnicování bych si taky přála, akorát že to mám už za rohem. Od Aliena mi zbývá pár kapek, takže nový flakon by se šiknul. Po dobrém foťáku toužím už nějaký ten rok, ale nejspíš se ho jen tak nedočkám :( Kabelky Korsovky jsem teď okukovala v Istanbulu (a nikoliv fejky, nýbrž autentické) a slintala jsem nad nimi! A hodinky si vybírám taky už pár let, takže otázka na konec: co je to za značku těch, co jsi do koláže dala? Jsou totiž moc pěkné!
    A jinak přeju, ať se nám naše přání splní, hlavně ta nemateriální ;-) a ať se neteřinka narodí zdravá:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  18. ze všeho nejvíc si přeju, abychom se VŠICHNI sešli u stědrovečerní večeře a bylo nám fajn. Jen mám pocit, že moje babička dělá všechno pro to, aby mi to sabotovala...
    Celý tvůj wishlist je moc povedený a mám pocit, že toho Aliena schovává můj Pilot v krabici pod posteli :)

    OdpovědětVymazat
  19. No já si taky přeju aby Vánoce proběhly v pohodě, protože popravdě, poseldní dvoje vánoce byli jedny z nejhorších dní celého roku ... Tak teďka mám trochu naději že už to bude jinak, ale uvidíme .. No já bych si toho taky přála, ale na mém weshlistu jsou momentálně samé drobnosti a v něco trochu většího doufám v mých březnových narozkách :) Nejvíc si přeji svetr, pleťový gel od Neutrogeny, KeppCup .. :D Ale kabelku taky nutně potřebuju, stejně tak hodinky .. právě k narozeninám si asi budu přát nějaké dřevěné, které jsou teďka hodně populární, i když nejradši bych měla Michaela Corse :D
    Super článek, a a%t je neteřinka zdravá! <3

    OdpovědětVymazat
  20. greatbox? tak to mi teda ušlo :)
    brala by som tu lícenku nars a zrkadlovku :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ten stetec na obrasku je nejlepsi , jsem jeho hrdou majitelkou, miluji ho:-D

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí foťák, hodinky a tvářenka, tak at se ti vše splní a vyvede ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Veronika: taky mě to zajímá, vzorky za 300 Kč si teda objednávat nechci :)

    Martina: mám letní verzi s mandarinkou a zkoušela jsem i toho nového zlatého a všechny se mi líbí :)

    Beauty of body: vážně? to by byl opravdu krásný dáreček :) já si ještě pár let ale chci počkat :)

    Mila: v pohodě :) kdybych sama čekala, asi bych se o to podělila dříve, než pár dní před porodem :)

    Verunka: no, teď si nejsem jistá, jestli to jsou DKNY nebo M.Jacobs :) jedny z nich určitě :)

    OdpovědětVymazat
  24. Foťák som si aj ja tento rok želala pod stromček, tiež Nikon, ale D5100. Splnilo sa mi to, včera sme ho boli kúpiť :)
    A pokiaľ nemáš momentálne financie na foťák, tak si radšej počkaj napr. do toho leta a možno tie ceny pôjdu ešte trochu dole :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. zaujimave preferencie. ja by som sa radsej vykaslala na tie "pominutelne darceky" a investovala do tych poslednych troch, ktore vydrzia dlhsie ako kozmetika :D

    OdpovědětVymazat
  27. Super wishlist, já bych taky potřebovala nový foťák, zatím ho pořád kradu přítelovi:D
    Můj christmas wishlist http://its-cupcaketime.blogspot.cz/2012/12/christmas-wishlist.html

    OdpovědětVymazat
  28. Krasne napsane :)) a ta tvarenka od Nars by se mi libila asi nejvice!:))
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Moc hezky napsané, já bych si snad nepřála nic jiného než konečně trošku štěstí :D.

    OdpovědětVymazat
  30. Krásne si to napísala :) K štátniciam ti držím palce, moje študijné prianie je teraz zmaturovať :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak at se ti přání ze seznamu splní :)) Hezky jsi to napsala a držím ti palce ke státnicím :) Hodinky jsou i mojí slabinou, co se týče štětců hrozně mě lákají Real Techniques, někdo na ně pěje chválu druhý je zase haní, tak nevím :)

    OdpovědětVymazat
  32. Každopádně zajímavé přání :D :)
    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. ty máš státnice na jaře? jsi si prodloužila studium nebo naopak končíš dřív než obvykle? ať je to jak chce hodně štěstí:) co pak budeš mít za titul?

    OdpovědětVymazat
  34. Real techniques miluju! jsou to skvele stetce!! urcite si v budoicnu svou sbirku jeste rozsirim... jinak ta paletka od urban decay je i mym tajnym pranim.... tak doufam ze se nam to obema vyplni;) miluju totiz tvoje recenze! jsou opravdove! coz se neda rict o vsem blogerkach :(( a prave proto chodim rada k tobe.... ty v nich mas doslova svoje srdce...

    OdpovědětVymazat
  35. yunnička: mám státnice na jaře :) a jestli se zadaří, tak budu Ing. :) budu potřebovat asi tak tři tuny štěstí, abych je udělala :)

    Blondýna: jéé, to je od tebe moc milé a moc mě to těší :) děkuju a vážím si toho :)

    OdpovědětVymazat
  36. teda, kdyby ten můj Ježíšek mi ještě donesl něco z toho tvého seznamu, nezlobila bych se :D :) třeba tu zrcadlovku :D

    OdpovědětVymazat
  37. Tos napsala hrozně hezky :). Já doufám, že mi Ježíšek přinese paletku Feminine od UD, kosmetiku od Primavery, hrneček s Angry birds a novou peněženku...byla jsem hodná, tak doufám, že to ví. Především si ale přeju, aby moje rodina byla zdravá a šťastná, ať mě má můj přítel pořád tak rád a ať zvládnu školu i všechny svoje práce. Uvidíme, co se mi splní :)

    OdpovědětVymazat
  38. Hezky to máš sesumírovaný...u nás teď finance nic moc, takže co se týče Vánoc, nic velkýho neplánuju, jen pár drobností....ale po Vánocích bych si ráda koupila novej objektiv a moji roky vysněnou Hamiltonku v Luggage :)

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem před chvikou taky dopsala článek o vánočních přáních. Ale na první místě je u mě parfém Dior Addict :)

    OdpovědětVymazat
  40. Taky jsem dnes psala... chtěla bych něco na zahřátí - termohrnek a čepici :) zbytek na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Aliena mám a je super :) Voním pak celý den :) Jinak štětec na make-up jsem si teď koupila a zrcadlovku už nějakou dobu mám. Ale hodinky by se šikly :) Mám si prý ale nějaké vybrat dodatečně za státnice, tak snad budou ;) Jinak já vlastně ani nevím, co bych chtěla. Možná nějaká ta paletka očních stínů by se hodila. Zatím je moc nepoužívám, tak bych se s nimi aspoň naučila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!