čtvrtek 20. prosince 2012

Lip Exfoliator od E.L.F a jedna praktická záležitost


Po asi tak roce, možná i déle, jsem objednala z e-shopu značky E.L.F. Důvod jsem měla jediný - novinka v nabídce jménem Lip Exfoliator. Kdysi jsem podobnou věcičku měla od Oriflamu, ale to je tak 7 let zpátky určitě. A od té doby jsem nikdy na nic jiného a relativně dobře dostupného nenarazila. Proto když se někdy v září objevily novinky a mezi nimi byl exfoliator v tyčince, věděla jsem, že ho MUSÍM MÍT :) Opět podotýkám, že je to pro spoustu lidí zbytečnost a můžete namítnout, že je x jiných způsobů, jak se zbavit odumřelé kůžičky na rtech. Já jsem prostě trochu maniak a zrovna u tohoto produktu jsem schopná si koupit do zásoby třeba 5 kusů :)



Studio Peeling na rty (Lip Exfoliator- 4,4g) - cena 95 Kč (koupíte zde)

Oficiální popis výrobce:

Jemně obrousí suché rozpraskané rty. Obsahuje vitamin E, bambucké máslo, avokádo, grep a jojobový olej, které vyživují a chrání pokužku. Tento peeling léčí a vyhlazuje vaše suché rty pro příjemný pocit.

Peeling mi voní jako vanilkové latté. Takže na to, že kafe vůbec nepiju, je mi vůně velice příjemná. Jednotlivé částečky, které jsou poměrně hrubé, jsou součástí olejového balzámu. Použití je maximálně snadné a efektivní- rty přejíždíte, jako když používáte balzám, pěkně je tím promasírujete a zbavíte se odumřelé kůžičky. Rty jsou pak krásně vláčné a jemné, protože olejové složky je zároveň hydratují. Rty jsou pak sladké a máte chuť se olizovat celou dobu :) Pro mě je to báječná vychytávka a tohle rozhodně není poslední kus, co jsem si koupila.

Must-have to pro hodně z vás asi nebude, ale já teď během zimy docela trpím na suché rty a dělám všechno pro to, abych se toho zbavila a eliminovala to :) 







To bych nebyla já, abych si objednala jen jednu věc, že :) Takže jsem k objednávce přihodila ještě další novinky - Small stipple brush a Shadow shield.

Menší verze štětce asi nepotřebuje žádný extra komentář :) Seženete jí za 95 Kč zde.




O něco zajímavější je už Mascara and Shadow Shield, nebo-li ochranný "štít" pro líčení očí. Jelikož se celkem vyžívám ve třpytivých stínech, které jsou mrchy a rády opadávají pod oči, tohle je přesně pomocník pro mě. Je vyrobený z měkkého silikonu, který je pěkně ohebný a šablona pod okem dobře sedí. Všechny třpytky potom štít zachytí a nemáte je na celé tváři. Ano, můžete použít při líčení i kapesníček, ale tohle se mi líbí prostě víc a při líčení je to pro mě pohodlnější, než kapesníček :)

Seženete ho za 95 Kč zde.





Tak a teď už asi zase nějaký čas o této značce neuslyšíte, neb mě zatím nic dalšího z nabídky nezaujalo :) Po čase se ale určitě zase zásobím peelingem na rty, který vážně úžasně voní a hlavně pomáhá.

Kupovaly jste si nedávno od této značky něco? Zaujalo vás mezi novinkami něco pěkného? :)

34 komentářů:

  1. Na ten peeling jsem se dívala také a po tvé recenzi taky uvažuji, že si ho koupím :) Zaujala mě i ta šablonka pod oči.. super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pecka, taky jsem si objednala z Elfu po roce jen kvůli tomuhle peelingu :) Nechávám si ho ale i s několika štětci pod stromeček, tak ještě nevím, jaký je. Po téhle recenzi se na něho těším ještě víc :)

    not-a-perfect-girl

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tímhle článkem jsi mě doslova potěšila. Taky mě peeling velice zaujal. Mám jeden od Lushe,ale musí se do něj prsty a tohle provedení v tyčince se mi libí moooc! A souhlas, nic lepšího na popraskané rty než peeling prostě není, člověk může mazat jak o život, ale výsledky žádné..takže thumbs up!

    OdpovědětVymazat
  4. tak mna z tohoto zaujalo vsetko cos om az sama prekvapena :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak me zaujalo vsechno :). Casem budu muset z ELFu objednat asi :).

    OdpovědětVymazat
  6. tyjooo o tom stitku jsem premyslela, ale rikala jsem ji, ze pockam az to nekdo zkusi, jestli je to dobre...

    Nevadi Ti pri liceni, ze mas takhle o ruku mene? Ja si to nejak neumim predstavit, jestli by mi to nevadilo....

    OdpovědětVymazat
  7. Angel-ina*: to mě moc těší :) šablonka je praktická :)

    Klárča: doufám, že se ti peeling bude taky tak líbil a chutnat :)

    Lucík: taky mám ten od Lush a ač je skvělý a voňavoučký, tak ta aplikace není tak rychlá a "čistá" jako s touhle tyčinkou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tos mě potěšila, dneska jdu na poštu pro balíček, kde mám taky ten peeling, tak jsem ráda, že už předem nevím, že je to hrůza :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu mít takovou blbou otázku? :-) Co se pak teda s tou hrubou odumřelou kůžičkou stane? Stejnak se musí ze rtů "otrhat", ne?

    OdpovědětVymazat
  10. tak ma prekvapilo celkom to priaznivé zloženie, čakala som minerálne oleje, ale celkom v pohode :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten peeling na rty mě docela zaujal, ale jelikož je to ELF tak objednávat nebudu, nemám ráda ty výrobky a český eshop mi opravdu leze krkem... škoda, že nelze objednávat z UK :(
    Ten ,,štít pod oči" by moh bejt praktickej, ale nebavilo by mě to držet :D to radši pak ty popadaný třpytky odlíčim...

    OdpovědětVymazat
  12. Hned se jdu podívat na ten peeling, vypadá skvěle! Taky jsem kdysi měla něco podobnýho od Oriflamu, ale pak už jsem to nikdy nikde neviděla. :D

    HOW TO BE DIVINE

    OdpovědětVymazat
  13. peeling si plánuji koupit o víkendu jen co naskladní :) a doporučuji se zásobit hned, protože v USA je už vyprodaný takže je možné, že opět příště už nebude ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak myslím, že se to právě stalo mým must-have. :) Určitě si to objednám. Mám problémy se suchými popraskanými rty už hodně dlouho. Bohužel trpím nepříjemným zlozvykem, že si ty šupinky ještě loupu, takže mám rty zničené a musím dělat psí kusy, abych si na ně vůbec mohla dát rtěnku a vypadalo to jakžtakž dobře. Tohle je přesně to co potřebuju, už dlouho se pídím po něčem, co by snadno a rychle vyřešilo můj problém.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten malý stipple uvažuju taky koupit.. zejména na krémové tvářenky určitě dej vědět jak se osvědčil...no nechci tady kazit radost, ale aspartam ve složení...kdo neví stačí zadat do googlu, je tam toho hodně o tomto jedu.

    OdpovědětVymazat
  16. dekola: žíju asi v iluzi, že je to umělé sladidlo :/

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem tomu peelingu moc nevěřila, bála jsem se, že ty částečky budou ostré, ale jestli je tam i olej, tak by to mohlo být fajn :).

    OdpovědětVymazat
  18. Ten "štít" mi nepřijde jako uplná blbost. Občas by se to hodilo i pro malování spodních řas, kdybys je chtěla víc pročesat... :)

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy najdi si to v googlu, nebo aspoň wiki. Je to umělé sladidlo 200x sladší než cukr, byl původně vyvinut jako bojová neurotoxická látka. V malém množství jako třeba tady je to snad v pohodě, ale já se mu raději vyhýbám. Je zvláště v light výrobcích atd.. radši si koupím normální kolu nadupanou obyčejným cukrem;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Přemýšlela jsem nad tím malým stripplikem, ale kvůli jedné věci :D

    OdpovědětVymazat
  21. Blondýna: vůbec nevadí právě :) takhle jsem stejně v jedné ruce držela kapesníček, tak tohle je pohodlnější :)

    dekola: já jsem právě alergická na umělá sladidla, takže je vůbec nepoužívám a tady jsem nic negativního nepocítila, tak snad mi to časem nerozežere rty :) předpokládám, že když je skoro na konci, že je tam v jen v mini množství :)

    OdpovědětVymazat
  22. Teda, abych řekla pravdu, o takovém peelingu na rty slyším prvně, je to super nápad. Já celou zimu patlám balzámy jak zběsilá a nic :/ Ani rtěnku si nemůžu dát, protože to pak ta kůžička ještě vynikne :( Děkuju za tip, už skoro objednávám :D Ještě si teda prohlédnu nějaké ty stíny a štětce - když už budu platit to poštovné, že jo :D

    Like I See It

    OdpovědětVymazat
  23. tak ten peeling bych klidně brala taky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem dělala objednávku, když měli poštovné zdarma a nad tímto kouskem jsem také přemýšlela, ale nakonec jsem si řekla, že raději ne, když jsem o tom ještě nikde nečetla. Takže teď už vím, že při další objednávce si tento peeling určitě koupím :).

    OdpovědětVymazat
  25. hm, ten peeling je docela zajímavá věc ;) asi objednám po novém roce ;)

    OdpovědětVymazat
  26. wow! ten "rúž" je úplne super praktická vec!

    OdpovědětVymazat
  27. Peeling jsem si tez poridila a mohu potvrdit, ze je uzasnej. Az ho dopotrebuji, rozhodne objednam dalsi a dalsi.....:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Já si ten peeling taky objednala, ale bohužel ho dostanu až k vánocům :D Ale podle toho, co píšeš, se na něj nemůžu dočkat :) Jinak i ten štít vypadá úúžasně :) LL*

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
  29. ten peeling vypadá zajímavě, celkem by se mi hodil:) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  30. ten peeling chci :D určitě si ho objednám :) vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  31. peeling jsem si taky objednala a je to nejlepší věc na světě :) a voní/chutná opravdu božsky!

    OdpovědětVymazat
  32. Ten peeling od Oriflame jsem taky mívala, byla to celkem praktická věcička, proto mě švalo, když ho pak přestali vyrábět. Jsem ráda, že něco podobného začal dělat Elf, budu ho muset při nejbližší příležitosti objednat a ozkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ten Lip Exfoliator mám zrovna objednaný:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!