pondělí 17. prosince 2012

Kosmetika roku podle časopisů

Tento článek jsem plánovala jako předzvěst vyhlášení nejlepší kosmetiky roku podle mého mínění (alespoň té druhé části). Ráda bych dneska slyšela váš názor, na podobné "přehledy" v různých lifestylových časopisech. Když na podobný článek narazíte, berete ho vážně a myslíte si, že vyobrazené produkty jsou opravdu to nejlepší, co kosmetickým redaktorkám prošlo rukama? :) Poslední dobou (dobrá, tak posledních pár let) mám pocit, že se z časopisů nedozvím ani novinky v oblasti módy ani kosmetiky. V tomhle mi blogy přijdou prostě mnohem dál a časopisy značně pokulhávají. Navíc prohlásit o některých níže uvedených produktech, že je to to nejlepší, co si můžete na sebe namatlat, chce značnou dávku odvahy. Beru to samozřejmě ze svého pohledu a budu ráda, když na to vyjádříte svůj názor i vy :)


Níže vyfocené stránky jsou z časopisu InStyle


Přijde mi vážně vtipné, zeptat se např. vizážistky Sephory, jakou jsou nejlepší štětce. Že by od Sephory? Čekal někdo jinou odpověď? :) To samé i u jiných kategorií. Řekne snad vizážista Maybelline, že nejlepší řtěnky dělá Dior? Jsem jediná, komu to přijde vážně vtipné? :)

Další věc, co mi přijde vážně vtipná - většina značek, co se ve výběru objevily, patří mezi exkluzivní značky Sephory (Nars, MUFE, nails inc., Eisenberg atd...takže patří mezi nejvíc protěžované a úplně náhodou jsou i nejlepší. To samé u jiných exkluzivních značek např. Douglasu (Sensai, Armani, La Mer...)




















O nejlepší kosmetiku v několika kategoriích mohly hlasovat i čtenářky časopisu Žena a život. Na obrázku níže máte vítěze jednotlivých kategorií. Tentokrát bych se s vybranými produkty ztotožnila asi mnohem více, ale na druhou stranu bych kategorie trochu rozšířila :)






Kosmetiku roku, nebo-li ELLE Beauty Awards vyhlašoval i stejnojmenný časopis. Hlasovaly kosmetické redaktorky z celého světa a vybrané produkty vidíte níže.

Ceny většiny produktů nejdou pod 1000 Kč a Elle počítá zřejmě s tím, že jí čtou spíš movitější čtenářky. Škoda, že tu není snaha i o kategorii cenově dostupnějších produktů.
















Jak jsem říkala, budu ráda za váš názor na podobné hodnocení v časopisech. Váš názor mě moc zajímá :) Shodnete se na některém produktu, který je podle daného časopisu top a je ve výběru toho nejlepšího?

33 komentářů:

  1. nevybrali špatný věci, ale tyhle beauty awards po česku na mě dělaji spíš dojem, že si redaktorka došla do sephory a zeptala se, co se nejvíc prodává

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alebo sa skôr opýtala, že čo by chceli aby sa predávalo viac :-)

      Vymazat
  2. Souhlasím s tebou, taky mi přijde vtipné ptát se lidí spojených s určitými firmami na, podle nich, nejlepší produkt... A co se týče anket v časopisech, podívám se, ale rozhodně se jimi neřídím a nevěřím :-))

    OdpovědětVymazat
  3. uprimne uz dlouho takove clanky v casopisech nectu... jeto jen dobre zaplacene PR.

    Tvuj predchozi clanek byl 1000x lepsi...

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, příjde mi to celkem smutné...to si opravdu myslí, že jsme s prominutím takový idioti...Myslím, že prostě ,,kosmetické,, redaktorky hází do časopisu, co jim příjde pod ruku a posledních možná i pár let se mi zdá, že kosmetické poradny v časopisech jsou jedna velká reklama ve smyslu, dáme vám to zadarmo a vy to pro nás vychválíte...obě strany spokojeny. Takže shrnuto, časopisům nevěřím, od té doby co sleduju blogy jsem za časopisy ušetřila spoustu peněz, protože už spíš věřím tobě a dalším blogerkám (móda, foodblogeři, life-style)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! Ja osobne taketo stranky preskakujem, pretoze viem, ze su TOP iba preto, lebo si za to firmy zaplatili. Ked sa chcem o produkte dozvediet ci je dobry alebo zly, urcite viac verim blogom ako magazinom. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky moc nevěřím kosmetice z časopisů, instyle mě s tím docela zklamal. Čekala jsem něco inovativního a oni si jen tak ukázali na pár věcí a řekli si, tohle tam dáme! hlavně mi příjde, že je to skoro to stejný jako minulý rok.. prostě bída. ještě že existujou beauty blogy :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to si dělají srandu - chubbystick v nej kosmetice roku? To snad ne :-O

    OdpovědětVymazat
  8. V časopisech se na to divam rada, protože to většinou maji hezky nafocené a nadekorované, beru to samozřejmě ale s rezervou, protože mi je jasné jak objektivní to hodnocení je.
    Hezký den
    Jeanny

    OdpovědětVymazat
  9. Právě proto časopisy nekupuju, ale čtu blogy. Jsou objektivní, najdu zde i tipy pro mě cenově dostupné kosmetiky a můžu si číst zadarmo :) Celkově blogům věřím víc, než časopisům, které jsou jedna velká reklama.

    OdpovědětVymazat
  10. neco z toho musim vyzkouset! :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  11. poviem ti uprimne, že som tvoj članok ani neprečitala a rovno osm ho prescroolovala sem dole ku komentarom... vsetky tie clanky su zaplatene, každy jeden spomenuty produkt v clankoch je zaplateny... su za tym rozne darceky, peniaze, večere a podobne... nikto nenapise o niecom zadarmo a tom mam priamo od cloveka ktory tento biznis pozna... takže asi tak... presne pre to som si prestala kupovat casopisy a kaslem aj na rozne diare a podobne, tie su tiez plne reklam... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Doporučením v časopisech moc nevěřím, vše je to PR a vyberou tu značku, která je zasypává nejvíce dárkama a jejichž agentura za ně nejvíc lobuje. To je ale se vším :-) Chce to brát trošku s rezervou :-)

    Mamou-stylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mne to skôr v časopisoch príde ako reklama, preto tomu veľmi neverím. Napr. o Rouge Coco Shine si myslím svoje, určite je oveľa viac lepších a aj cenovo dostupnejších rúžo-balzamov ako Chanel. Ale veľa žien sa chytí a kvôli takýmto článkom si nakúpi tieto predražené "must have" výrobky...

    OdpovědětVymazat
  14. Já už do časáků vůbec nekoukám.Raději se podívám na blog,kde vím,že dotyčná produkt zkoušela a ví o čem mluví.Hezké fotky,které vypovídají pouze o dezénu,ne o kvalitě výrobku.Blogy jsou osobnější a zajímavější...

    OdpovědětVymazat
  15. Klidně si přečtu, co "vybrali", ale nevěřím tomu... podle mě je to jen placená reklama, nic víc. I když některé výrobky sama používám a mám je ráda. Ale koupila jsem je jen díky recenzím z blogů a internetu...ne díky časopisům.
    Navíc mě v Elle poslední dobou fascinuje taková ta rubrika, co mají známé osobnosti v kabelce. Přijde mi to na jedno brdo a hlavně 98% High end věcí dostupných právě v Sephoře, či Douglasu.. opravdu??

    OdpovědětVymazat
  16. Žádné skutečně dobré rady jsem v časopise nikdy nenašla. :)
    Spíš mě ale deptá, kdo dělá se vší tou kosmetikou ty hrozné věci?? (všechny ty vymlácené pudry a rozřezané rtěnky na obrázcích, to je jako masová vražda... )

    OdpovědětVymazat
  17. děkuji za všechny názory :) vidím, že to vnímáte podobně :)

    OdpovědětVymazat
  18. Kamaradka pracuje v jedne nejmenovane kosmeticke firme a VSECHNO je to zaplaceny.proto davno casopisy nectu, ale blogy a podle zkusenosti ostatnich nakupuji.

    OdpovědětVymazat
  19. Já osobně si raději vybírám kosmetiku podle hodnocení blogerek, z casopisu bych tomu moc nevěřila...

    OdpovědětVymazat
  20. články v časopisoch takéto nemám rada ale zato ich rada čítam príde mi to celkom taká iba blbostinka :D

    OdpovědětVymazat
  21. Já nechápu ty štětce ze sephory, mám je docela ráda,ale nejlepší teda asi určitě nebudou :/ opět mi to připadá jako snaha narvat tam co nejvíc reklamy
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. ja si casopisy uz ani nekupujem..niekedy som to robila pre inspiracie na licenie a k tomu si checla nieco precitat..myslim ze casopis, za ktory dam okolo 3-5 eur, by mal splnat urcite veci ktore od neho ocakavam, co urcite nie je pravda..nekustocne clankov o naj kozmetike podla bla bla neviem koho a ked na to pozriem, ako keby som sa prechadzala po nejakej parfumerke..100% suhlasim s tvojim nazorom a pre mna casopisy uz davno stratili hodnotu a radsej si precitam recenziu na blogu (napr. tvojom:)), ako kupovat nejaky brak so zaplatenymi reklamami a pozerat si obrazky..

    OdpovědětVymazat
  23. S těmi časopisy je to těžké no, že skoro nikdy nenapíšou o něčem cenově dostupnějším :(.

    OdpovědětVymazat
  24. Od teď budete chtít nosit jen minisukně...vymývání mozků:-D...Jen abych odpověděla, časopisy nekupuji, nestuduji, neřídím se podle nich. To si raději prolezu blogy.

    OdpovědětVymazat
  25. souhlasím s tebou a i já se nad tím často pousměju. navíc mi přijde, že to je v těch časopisech každý rok to samé! až na pár výjimek.. kdybych vytáhla můj snad rok nebo dva roky starý instyle s právě "kosmetikou roku" vsadím se, že tam najdu z 80% to samé.. (některé si pamatuju z hlavy, jak je to omílané pořád dokola)
    já už časopisům v tomhle nevěřím, přijde mi to, že se akorát čtenářům snaží nacpat to, co se jim hodí..

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle mi příjde až trapné. Všechno Sephora!... Totálně. Neříkám že nemám Sephoru ráda, ale tohle
    je moc velká propagace. A některé produkty nic moc.

    OdpovědětVymazat
  27. Co na tohle říct, opakuje se to každým rokem a na 90% věcí z jejich úžasného výběru stejně mladé slečny nemají peníze. Reklama, marketing, bláboly.
    Souhlasím s řasenkami Maybelline, laky Essie, Tangle Teezerem, a tím to asi hasne. Jestli by nebylo lepší, kdyby si magazíny na tyhle články "najali" bloggerky. Jenže to by asi těžko něco vynášelo, maximálně tak spokojenost čtenářek z užitečných článků - ale za tímhle účelem už se dneska přece moc nepíše...nebo aspoň mně to tak připadá.

    OdpovědětVymazat
  28. já veškeré výrobky v těhle časopisech beru jen jako reklamní sdělení - takže se s neutrálním pocitem podívám, co je třeba nového, co jsem ještě nezkoušela a tak ... ale jestli to vyzkouším, to se pak stejně rozhodnu až po tom, co si přečtu MUA :D
    (levnější značky tam nejsou nejspíš proto, že na to nemají, reklama v podobných časopisech stojí kolem 150 000 Kč za číslo, podle velikosti reklamy)

    OdpovědětVymazat
  29. já byla na stáži v jedné pražské PR agentuře a po této zkušenosti v časopisech nevěřím už ani začátečnímu slovu šéfredaktorky :D

    OdpovědětVymazat
  30. Za umístění výrobku do podobného článku, jako ukazuješ na začátku, se v některých časopisech úplně normálně platí, i když tam pak nikde není napsané, že je to placená reklama. Takže já tomuhle nevěřím vůbec. Třeba ty výrobky omrknu, ale ani náhodou nevěřím tomu, že jsou "nejlepší", nebo že je "redakce zbožňuje" a podobně. Mnohem víc dám na své oblíbené bloggerky a jejich recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!