pátek 21. prosince 2012

Inglot - nové stíny, linky a vosk na obočí + vánoční kolekce

Při nedávné návštěvě Inglotu jsem obohatila sbírku o pár ověřených kousků :) Nerada bych se opakovala a říkala vám pořád dokola o tom, jak miluju jejich gelové linky nebo oční stíny, takže pokud si budete chtít počíst starší články, odkaz máte níže. Dneska to berte spíš jako ukázku odstínů jednotlivých produktů :)




Jedinou novinkou, o které jsem se zatím nezmínila je refil vosku na obočí. Mám k němu i opovídající paletku, protože skladovat jen vosk někde doma by bylo celkem nepohodlné :) Už jsem si tu několikrát vylévala srdíčko, že zatím všechny brow sety, které jsem si pořídila, nemají v sobě vosk, takže jsem si ho pořídila takhle extra. Vosk je spíš bezbarvý, na obočí nezanechá žádnou výraznou barvu, jen ho pěkně zafixuje. Co se funkčnosti týče, tak nemám problém, ale moc se mi nelíbí, že je vosk docela dost měkký a snad se proboříte až na dno :/ Raději bych trochu tužší konzistenci, i když je to takový detail. Vosky jsou v nabídce ve 4 odstínech.

Do této kulaté verze paletky můžete sehnat ještě korektory nebo rtěnky. Paletka stojí 70Kč a samotný vosk myslím 120 Kč.




Sbírka stínů se rozrostla hned o dva kousky. Jeden stín (30) dorazil v Lady boxu a druhý je přímo z prodejny.


AMC 30 je studená zlatá barva, která se pěkně leskne. Je to spíš taková neutrální barva, která je ideální buď do vnitřního koutku pro projasnění nebo jako základ na celé víčko. Pokud by vás zajímalo víc o vlastnostech těchto stínů, psala jsem o nich TADY a TADY.

D.S 487 mají matný základ a v sobě pidi stříbrné třpytečky. Když jsem si stín v prodejně zkoušela, myslela jsem, že bude víc do vínova a až doma jsem zjistila, že je spíš fialový :) Nevadí, fialové není nikdy dost. Třpytečky na oku nejsou skoro vidět, takže se nemusíte bát, pokud čemukoliv třpytivému nefandíte.

Každý stín stojí 150 Kč






Původně byl tento článek jen o dvou stínech. Pak jsem měla ale ještě cestu na Chodov a lákala mě Noble kolekce a prostě jsem chtěla ty gelové linky a nakonec jsem do košíku přihodila ještě nový typ paletky se zrcátkem, trio stínů z nové kolekce a stín z vánoční kolekce.


Cena paletky 110 Kč (mají stejné paletky i na 2 stíny), trio Rainbow stínů stojí 170 Kč, mono stíny 150 Kč a gelové linky 260 Kč



Tyto tria stínů možná znáte jen v matné verzi. Nově jsou i ve třpytivé verzi, která mě osobně oslovuje více. Holt na ty matné odstíny moc nejsem :)





Oční stíny z vánoční kolekce č. 154



Oční stíny Rainbow + gelová linka č.93




Oční gelové linky ode mě taky už možná znáte v hráškově zelené barvě. Barva fialových linek je matná, skvěle drží a ani se nehne. Jen k večeru mi přijde, že trošičku jakoby zesvětlá. O zelených linkách si můžete přečíst TADY.













Tento odstín je z vánoční kolekce - jak vypadá máte výše na fotce vedle šedých stínů. Na fotce se mi nepodařilo úplně 100% věrohodně zachytit barvu. Je to spíš šedo-fialová barva (na fotce se mi zdá příliš stříbrná). Oproti běžné kolekci linek se mi textura zdá o něco krémovější a linky s nimi nakreslíte jedním tahem. Skoro jsem až nevěřila, jak jsem se svými klepajícíma rukama dvěma tahy nalíčila obě oči :) Pěkně vypadají i na celém víčku např. v kombinaci s rainbow triem, které je výše.





Ještě pár fotek nové vánoční kolekce Noble:





Stíny mají krásnou až skoro máslovitou konzistenci a jsou úžasně pigmentované. Barevně ladí s laky na nehty a očními linkami.






Tak snad to bylo dneska trošku užitečné pro někoho, kdo to má do Prahy daleko a láká ho tato značka (a nemůže jít obhlížet všechny odstíny). Jsem ráda, že jsem stihla i linky a stíny z vánoční kolekce, měla jsem kliku, stíny byly úplně poslední :)

Používáte některý z výše uvedených produktů? Líbí se vám Noble kolekce?


PS: některé produkty byl dárek od Inglotu, většinu jsem si sama koupila a zlaté stíny byly z Ladyboxu :)

23 komentářů:

  1. Mně se ty stíny z Noble kolekce moc líbí, pro ty si určitě zajedu, až naskladní všechny odstíny. Ten tvůj je ten druhý zprava?

    OdpovědětVymazat
  2. wow, teda 30 je uzasna!! Tu beru hned pri pristim nakupu!!!! A jinak koukam ze ty gelove linky jsem prehlizela nepravem jsou uzasne!

    Co mi to delas.... :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí to trio, to vypadá mooc hezky :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Zvu tě ke mě na blog na VANOČNÍ GIVEAWAY :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Fialová linka je skvělá. A ty máš vždycky všechno tak krásně nafocené (a myslím i pozadí, na kterém jsou položené výrobky)!

    OdpovědětVymazat
  6. viennettka: taky bych si ještě pro jedny zaskočila :) ty moje jsou druhé zprava :)

    Blondýna: jsou fakt skvělé, na linky jsem nešika, ale tyhle malují skoro samy a hlavně se mi neobtiskávají na víčko, což mi většina jiných gelovek dělá :)

    Barb: moc děkuju :) bohužel jsem ale nestihla vyfotit i tu vánoční linku na oku. to světlo je teď hrozné celý den :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja miluju tekute od Sephory... ty se prave taky neobtisknou ani najodou :)) ale ty jejich barvy tady.... to uplne koukam ;))

      Vymazat
  7. To je vážne tak skvelá tá kozmetika keď je už na každom blogu?
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Po těch stínech od Inglotu z kolekce Noble pokukuju už dlouho a po přečtení tvého článku si je asi po vánocích zajedu koupit :)) Odstíny mi přijdou úžasné a hlavně prý dlouho drží, což je další plus :) LL*

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Ta noble kolekce je fakt boží, musím odolat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Noble collection je naprosto dokonalá. Bohužel se do prahy nedostanu tak mám smůlu a zase nic nebude :(. Ale tobě to přeju :) Aspoň se zase budu mít čím kochat!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Najviac sa mi páčia fialové linky a tieň z vianočnej kolekcie :) Jeho odtieň je vážne prekrásny.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten vosk na obočí si taky plánuju pořídit. A musím se někdy stavit pro ten sypký fixační pudr, nedávno mě s ním líčila vizážistka a je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty zlatý a jinak třpytivý vypadají moc pěkně. Jinak se mi to nezdá nic extra.

    OdpovědětVymazat
  14. líbí se mi strašně ten odstín č. 30. jako že stíny moc nepoužívám, tak tenhle bych brala všemi deseti, je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hrozně se mi líbí ta Noble kolekce, ty barvy mi doslova evokují Vánoce a na tohle roční období jsou letos jako dělané :) škoda, že mám inglot tak daleko jinak bych tam asi nechala majlant :D
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vosk na obočí? To by mě zajímalo, jak to drží a funguje. Hodně jsi mě nalákala:-)

    OdpovědětVymazat
  17. caramelbiscuit: to musíš definovat slovo skvělý :) pro každého to znamená něco jiného :)

    LuxyLady: jsou opravdu krásné :) s bází mi drží perfektně

    Elitie: můžeš si je objednat až domů přes jejich facebook :)

    In your face!:fixačnímu pudru jsem věrná roky od Dermacolu :) ale ráda si přečtu i o jiných značkách

    ClaireM: souhlasím :) k jinému ročnímu období se mi tolik nehodí, jako k Vánocům

    Lucie van Koten: obočí to uhladí a drží pak celý den v tom požadovaném tvaru :) plus ho trochu obarví, ale to spíš jen tak decentně

    OdpovědětVymazat
  18. Ach Rendy, co mi to děláš? Mám chuť vykoupit Inglot... Hlavně ty fialové gelové linky mě táááák lákají!

    OdpovědětVymazat
  19. Ty fialové linky jsou úžasné, příští rok budou moje. A hrozně ti sluší i k barvě tvých očí:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!