neděle 30. prosince 2012

I love Drugstore make-up TAG

Není to dlouho, co se na youtube začal mohutně rozmáhat a tvořit tento tag. V záplavě různých nesmyslných tagů mě po nějaké době zaujal a rozhodla jsem se do něj také zapojit. A protože se často ptáte na oblíbenou/neoblíbenou kosmetiku z drogerií, mohl by vás tag zajímat :)



1. Oblíbená značka drogerkové kosmetiky? 

U mě to vyhrává asi Maybelline, Dermacol a Loreal. Kdybych žila v USA, tak řeknu asi Revlon :)


2. 
Oblíbený produkt na obličej/tvář/rty? 

Obličej: Pudr NYC nebo Bourjois, make-up Rimmel Lasting Finish




Tvář: z tvářenek asi jedině ty od Bourjois :)


(web)

Rty: rtěnky Dermacol Lip Seduction, Rimmel by Kate Moss, některé rtěnky od Catrice a lesky např. Essence Stay with me nebo Maybelline Water Shine





3. 
Nejméně oblíbený produkt? 

Maybelline One by One řasenka a Loreal Caresse rtěnka

Našlo by se jich asi víc, ale tyhle jsem měla zrovna doma po ruce. Vlastně ani nevím, proč je vůbec mám a dávno jsem je nevyhodila :)






4. Jaký je podle tebe výhodný nákup produktů z drogerie? 


Podle mě všechno, co je na fotce níže :)





5. Produkt, který je podle tebe předražený.


Těch je v drogerii spousta. Podle mě např. make-upy kolem 450-500 Kč nejsou všechny tak dobré a své ceně neodpovídají. Asi bych si také nekoupila třeba stíny, lesky nebo rtěnky za víc jak 200 Kč. I primery od L´orealu jsou šíleně předražené a obecně si myslím, že je tato značka v našich drogeriích zbytečně drahá.

Kdyby vás to zajímalo, tak podle spousty Američanek je předražená např. značka Physicians Formula nebo Revlon. Zrovna Revlon mi přijde cenově ok, ale holt se na to dívám svým českým pohledem :)


(web)

6. Ukaž nám nějaké dvojníky (dupes) dražších produktů!


Hm, to bude náročné :) Nejsem zrovna příkladný hledač dvojníků a málokdy poznám, že mám doma třeba dupe nějaké dražší značky. Někdo vidí třeba dupes MAC stínů ve všem, co mu ukážete, ale já na tohle nějak nemám oko :) Dupe, který jsem díky jiným odhalila byl naposled v paletka od MUA, která má hodně podobné odstíny jako Naked paletka od UD.

7. Produkt, kolem kterého je často humbuk a který za to nestojí? 


Těch je víc, ale napadají mě hlavně dražší značky, které se buď u nás vůbec neprodávají nebo jsou jen z parfumerií. Z drogerií mě napadají například:

Maybelline Bouncy Blush (pro mě je to ztělesnění mazlavého pekla, které není na tváři ani vidět) - zatím u nás v prodeji nejsou a doufám, že ani nebudou :)



(web)

Essence gelové linky (jestli někdo zkoušel kvalitnější a dražší linky, tak tyhle nikdy nemůže označit za skvělé a úžasné)

Tvářenky nebo rozjasňovače od E.L.F (no, raději nekomentuji)

Maybelline One by One řasenka (jako nechápu radost některých z pěnovo-gumových tvářenek, nechápu, jak si s tímhle někdo dokáže namalovat řasy, aniž by z nich poté měl slepené trsy pavoučích nožiček :)

Ale jako u všeho platí, že co se nelíbí mě, líbí se jiným, takže na to berte ohled :)

Nebudu označovat nikoho konkrétního, aby v tagu pokračoval, ale pokud se účastníte nebo jste to již udělaly, pošlete odkaz, ráda se podívám. U těch zahraničních tagů jsem vydržela celé odpoledne a někdy mě pobavilo, jak se odpovědi sobě podobaly a že já sama se s některými shoduji :) 

Případně odpovězte na otázky klidně i sem do komentářů :)

29 komentářů:

  1. Mrzí mě, že má L'oreal tolik super produktů, který se tu vůbec neprodávaj.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooj,můžu se prosím zeptat, kde kupuješ Catrice kosmetiku? :) Ja jsem to snad v drogérii neviděla..

    OdpovědětVymazat
  3. Často jsem si s tebou musela kývnout!
    Můj tag tady :) http://fairychain.blogspot.cz/2012/12/i-love-drugstore-makeup-tag.html

    OdpovědětVymazat
  4. Super TAG, možná budu pokračovat :))

    OdpovědětVymazat
  5. L´Oreal mi přijde taky předražený, ale One by One miluji. Dělá mi husté, oddělené, dlouhé a černočerné řasy. Ale máš pravdu, že to je hodně individuální :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja u Lorealu téměř nenakupuju, většinou objednávám kosmetiku přes internet, jedině pro make up si zajdu do obchodu, to bych asi jen podle obrázku z e-shopu netipla:)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé, moc mě potěšila na které ukazuješ výrobky které stojí za to, mnalákala jsi mě třeba na tu řasenku od GS :) Jediné s čím nesouhlasím je řasenka One by one, já to mám zase naopak je snad jediná co mi neslepí škaredě řasy, ale přesně jak říkáš, každému sedí něco jiného, moc díky za super tipy :) Ještě něco, nejsem si jistá jestli jsi o tom už nepsala, ale jestli ne, neudělala bys prosím recenzi na stíny od L´orealLa couleur :) moc děkuju, měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  8. A proč ti Rendy nesedí ty gelovky v kelímku od Essence? Je pravda, že nemam srovnání s dražšími, ale to jen proto, že za tyhle bych strčila ruku do ohne \.), super se nanasi a vydrzi neskutečně dlouho, ani nevim kolik, protože je odličuju po celém dni neporušené, tak by mě zajímalo proč ti nesedí a co já nevidím :).

    OdpovědětVymazat
  9. No tak s tou One by One si to trafila. Je veľmi ospevovaná skoro na každom blogu ale ja ju mám doma a nejako extra sa mi nepáči. Mám po nej naozaj zlepené riasy a musím ich dlho rozčesávať aby som nevyzerala tak, ako keby si lepím namiesto mihalníc mušie nožičky :/

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Vendula: ve vybraných drogeriích :) Mám pocit, že já mám jen Rossmann, a jinak jsem jí viděla i v Tescu My na Národní a v Tescu na Smíchově :)

    Hanulka: to mě těší :)

    Chiarlotte: tuhle řasenku všichni buď milují nebo nenávidí, nic mezi tím :)

    LadyK: je to škoda, mají spoustu dobrých produktů, ale 500 za make-up z drogerie prostě nedám :)

    Riki: ty jsi přesně v tom druhém táboře, který jí miluje :) Já vesměs s jinými Maybelline řasenkami nemám problém, ale takhle je pro mě peklo prostě :)) Jinak název těchto stínů nemám, zkus mi sem hodit odkaz, jak vypadají, když jsem to hledala přes google, vylezla mi jen barva na vlasy :)

    Tereza: mě se právě obtiskávají na víčko a v koutcích oka rozmazávají :/ Po tom, co jsem si oblíbila inglotí linky, tak jsem zapudila ostatní značky včetně těch od MACu :) jo a taky mi linky docela rychle vyschly. Ale věřím, že někdo z nich může být nadšený a vyhovují mu :)

    OdpovědětVymazat
  11. ve většině s tebou souhlasím a jen jsem přikyvovala. já tu one by one přímo nesnáším ! nejen, že mi dělala děsný řasy, ale ještě to černé hrdlo u tubičky se mi postupem zatlačovalo dovnitř.. :D no prostě shit :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mě řasenka One by one nechává naprosto chladnou. Víc jak 200 za řasenku nedám. Já si vystačím s řasenkama z Avonu, u nich mě tolik nezamrzí, když by mi nevyhovovala, což se mi zatím nestalo a to už sem vyzkoušela skro všechny co mají :D Mamce sem na vánoce koupila L'oreal infailible tak uvidíme jaké budou a kdyžtak je pořídím i sobě.

    OdpovědětVymazat
  13. One by one miluju :) S vetsinou produktů, o kterých píšes, nemám osobní zkušenost...

    OdpovědětVymazat
  14. Konečně někdo, kdo si nesedl na zadek z One by one řasenky. Souhlasím s tebou, je šílená. Koupila jsem si ji na základě kladných ohlasů (pořád hledám náhradu za řasenku, kterou mi přestal vyrábět Avon) a už NIKDY!

    OdpovědětVymazat
  15. S makeupom a rúžmi od Rimmel súhlasím! Inak túto značku veľmi nemusím, ale tieto produkty im jednoducho vyšli :) Gélové linky od Essence mám tiež a je to taký priemer, určite nie sú tak dobré ako od Maybelline napríklad, ale ani s tými zas nie som na 100% spokojná, pretože sa mi počas dňa otlačia... Ako prvé z tohto druhu som mala krémové od ELF, a to sa ani nevyjadrujem... Za veľmi krátku dobu úplne vyschli a aj keď boli nové, tak nič moc to nebolo...

    OdpovědětVymazat
  16. na tu řasenku One by One jsem slyšela dost chvály, ale ještě jsem ji nevyzkoušela.. každému to asi udělá jiné řasy.. jinak rtěnky od Dermacolu jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ja zase na One by One nedám dopustiť a budem si ju kupovať asi dokým ju nezrušia :D
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Ad řasenky - já byla zase docela dost zklamaná z Glamour Ultra Black od Bourjois (nebo tak nějak se jmenuje, ale nakonec když trochu povyschla, je dobrá...zatím se ale nevyrovnala dvoukrokové od téže značky :) Drogérkovým řasenkám vůbec nevěřím...nejvíc divný hit mi v poslední době přišly řasenky speciálně pro danou barvu očí (tuším Maybelline?) -zkusila jsem schválně jen na jedno oko a absolutně žádný rozdíl :-/ Má někdo zkušenost? (ehm, zas jsem se rozepsala úplně OT :D )

    OdpovědětVymazat
  19. Jo a tvářenky Bourjois - ty nám byly seslány nebesy :D naprostá dokonalost, jak balení, tak vůně, odstíny a hlavně už jí mám rok a stále vypadá jako nová :-O

    OdpovědětVymazat
  20. Ten makeup od Rimmelu je vážně super :). A já naopak One by One mám moc ráda, ale každej to má prostě jinak :).

    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  21. One by One je jedna z mých oblíbených! :D ale já mám od přírody dost pěkný řasy, takže řasenky doopravdy moc neřeším. Tag jsem taky sepsala, tak se klidně můžeš podívat :-)

    http://bloomwithanna.blogspot.cz/2012/12/i-love-drugstore-makeup-tag.html

    OdpovědětVymazat
  22. Rohodně souhlasím s make-upem Rimmel Lasting Finish. Taky používám a vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  23. tvářenky Bourjois jsou super! mají snad nejdelší životnost, jakou můžou tvářenky mít.. jednu mám už rok a půl, používám ji téměř každý den a ještě neubyla ani polovina :)

    One by One mi vyhovuje moc :) je to hrozně individuální, ale jinak v hodně věcem souhlasím. Slávu elfu taky moc nechápu, přijde mi, že jsou od nich dobré akorát tak štětce (pokud není vadný kus), nebo báze pod oční stíny.

    OdpovědětVymazat
  24. Vážně úžasný článek :). Je škoda že ti třeba ta One by One nesedí :). Mě sedí přímo úžasně :) Ale každý má rád jiné věci. Ale už by sem mohli ten Revlon dát. Jenže to by všichni ostatní zkrachovali :)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělí článek! I ty produkty! :))*

    OdpovědětVymazat
  26. Budu pokračovat, škoda, ráda koukám na videa, tady jsem si trochu početla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!