středa 26. prosince 2012

Co mi přinesl Ježíšek...


Tak moje v pořadí 24. Vánoce jsou za mnou. Letošní rok jsem byla asi extra hodná, že na mě Ježíšek tak moc myslel! Doufám, že i vám se splnila přání a našly jste pod stromečkem, co jste si přály. Se zvědavostí se těším na všechny články s vánočními dárky svých kolegyň blogerek :) Jsem prostě starý šmírák, ale vám by se chtělo celý den jen učit na zkoušky a psát seminárky? Takže prosím - piště, posílejte fotky a chlubte se s dárky :)

Fotky nového kuchyňského vybavení jsem si odpustila, přece jen, kvůli nožům a paličkám na maso sem nechodíte :) A letos jsem Ježíškovi zakázala nákup oblečení, protože si chci na jaře zaletět na malý nakupovací výlet do Londýna, tak až ho promyslím a koupím letenky, dám vám vědět, protože mi kamarád dal skvělý tip na bájo shopping :)


Tak o čem si to brzy přečtete?

Paletka Urban Decay, stíny Lancome, šampon od Kérastase, tvářenka Nars nebo rtěnka Lancome. Tělové máslo i milovaný krém na ruce už znáte asi dobře. Nově mám asi po 100 letech něco od Oriflame a nečekaně i set Chubby sticků od Clinique. Co na to říct? Nemám slov :))) Jindy se rozepíšu víc...





Ježíšek byl moc hodný a nadělil mi i nějaká mazadla od Balei a Body shopu. Pak nějakou tu dekorativku z drogerie, na kterou se moc těším :)



Vyzkouším i kompaktní pudr Chanel (který po bližším průzkumu obsahuje pidi třpytečky, tak jsem zvědavá, jak to bude na obličeji vypadat) a jeden z mých oblíbených odličovačů na oči v cestovní verzi.



Pak Ježíšek asi chtěl, abych měla ještě hladší nohy i pleť, takže se mám čím holit i mazat do léta minimálně :)



Celý byt nám bude vonět boží vůní Yankee Candle...


Kolem krku pěknou šálku, pro které mám slabost a na ozdobu do klopy pak krásnou kytičku :)



Mám i novou tašku na cestování (třeba zrovna do toho Londýna by se mi hodila...)





A protože jsem pověstná svou láskou k bižu, mám i pár nových kousků na krk i do uší :) Rovnou navíc se stojánkem, který už jsem dlouho chtěla a který hned jak přijedu domů naplním :)





Můj milovaný muž mi mimo jiné daroval i boží benefiťácký kufříček plný pečující kosmetiky, kterou mám moc ráda. Kufřík miluju od té doby, co jsem ho šla vybrat a nechat rovnou zabalit, aby mě to nenutilo do něj koukat :)




Pro psaníčka mám taky slabost, takže mám nová psaníčko-kabelky do sbírky (což radši před mužem zatajím, protože minule vyhrožoval, že půjde a část mých kabelek daruje charitě, že je stejně NEPOTŘEBUJU :) No chápete to? :)






Asi se trochu provařilo, že tu kosmetiku fakt můžu a skladba dárků tomu odpovídá :) Joo, holt Ježíšek ví, jak mě potěšit :) Teď mám přísný zákaz nákup čehokoliv kosmetického. Povoluje se pouze oblečení :)

Copak pěkného jste si rozbalily pod stromečkem vy? :)

45 komentářů:

  1. to je pořádný "balík" kosmetiky.. to bych si taky nechala líbit!:) a ten stojánek na bižu vypadá jako dobrá věc, taky jí mám doma nespočítaně.. jen se mi to válí v krabičkách a to oddělování od sebe, to je většinou peklo :D já článek o dárkách teprve chystám, tak se třeba přijď podívat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tolik dárků jsem nikdy nedostala ani když mi bylo 5 :D Tys musela bejt celej rok zlatíčko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krasa, najma ten kufrik benefit mi stale nasepkava, aby som si ho kupila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vosky od Yankee Candle jsou super a vůbec neubývají:)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci: já si nějaký stojánek moc přála, protože se mi taky občas válí náhrdelníky všude a mám v tom bordel :)

    Lili:taky se divim :) ale máme velkou rodinu, tak se to nasčítá :)

    Justinaforfun: a navíc je krásný a i cenově se vyplatí :) no nekup to!

    OdpovědětVymazat
  6. kráása tolko kozmetiky. Ja som jej mala tento rok len trošičku, ale zase boli iné darčeky. :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  7. Tééééda ty se máš! :) Tolik krásných dárečků!♥

    OdpovědětVymazat
  8. No, tak to teda neskrývavě závidím :D Lancome ti strašně závidím, to je úžasná značka kosmetiky :) A ten The Body Shop, Chubby sticky od Clinique, tvářenka Chanel ♥ Byla bych v 7. nebi :) Ježíšek byl opravdu štědrý :)
    Já dostala jen zlomek toho, co ty, ale i tak jsem za to ráda, protože to jsou všechno dárky, které jsem víceméně očekávala a jsem za to ráda :) Jen jeden mě překvapil, a to sice kosmetický kufřík :) a voňavka zn. Police, kterou teda upřímně řečeno vůbec neznám

    OdpovědětVymazat
  9. Mne by ty nože docela zajímaly. Kvalitní nůž je základ - ví to ale i Ježíšek? :)

    OdpovědětVymazat
  10. no teda, idem si oci vyocit :) tolko darcekov by som dostala mozno spolu za 5 rokov :)
    Inak dievcata na mojom blogu mam GIVEAWAY: sice tam nie je tolko krasny veci, ale najdete tam netradicne darceky: TU

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, takové nádherné dárky, to kdybys viděla moje, asi omdlíš hrůzou. A nakupování v Londýně si můžu nechat jen zdát, to bych musela být milionář, ale když máte penízky, tak proč ne, ráda se pak mrknu na fotky pokud je zveřejníš :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tééda, nádherné dárečky jsi dostala!!) A hlavně té kosmetiky.. Já o svých dárečcích budu točit video, protože je toho jaksi moc :D

    OdpovědětVymazat
  13. ten věšák na šperky je naprosto úžasný! nesvěřil se Ježíšek, kde ho koupil? ;) denní a noční krém od L´Oreal dostávám každé Vánoce, pro moji citlivou pokožku ideální, tak snad Ti budou taky sedět ... já dostala samé mazátka a odličovátka, z dekorativky nic :( ale co není, může být a už plánuji výlet do Brna, kde prolustruju všechny parfumérky ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Kde sehnal ježíšek ty věšáčky na šperky nevíš? :) Dlouho něco podobného hledám :)

    OdpovědětVymazat
  15. To jsou kousky, moc se mí líbí ta poslední kabelčička:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké dárky, ale nevím zda bych tolik kosmetiky stačila spotřebovat :-D. Na moje dárky se můžeš mrknout zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/12/papaja-byla-hodna.html

    OdpovědětVymazat
  17. krásné dárky :) tolik kosmetiky, ježíšek tě opravdu musí znát velmi dobře :)) ty psaníčka se mi líbí obě dvě moc, na to červené jsem taky koukala, ale říkala jsem si, že už jich mám dost :D :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Ty krémy od L'oreal jsem taky dostala:)Jinak mě asi tento rok nejvíc udělala radost limitovaná kolekce Michael Korse pro Esté Lauder, kosmetická taštička plná kosmetiky:))

    OdpovědětVymazat
  19. Tyy jo, to je darů! :-) Moc hezký. Přijde mi fajn, že si takhle dáváte dárky i se širším okruhem rodiny. U nás to takhle nefunguje...

    OdpovědětVymazat
  20. Teším sa hlavne na tie šampóny. Sama som ich chcela tak aspoň uvidím o čo som prišla :D

    A toto som si našla ja :

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/2012/12/co-som-dostala-pod-kozmeticky-stromcek.html#more

    OdpovědětVymazat
  21. Tolko krasnych darčekov, niekto nam tu riadne posluchal :o) tešim sa na všetky recenzie :o)

    OdpovědětVymazat
  22. tak to si bola cely rok teda naozaj velmi poslusna :) ja clanok chystam zajtra, tiez ich na inych blogoch mam rada, a rada ocumujem :D
    inac ten cerveny (???) nahrdelnik je krasny a chubby sticky ti uprimne zavidim, u nas sa to bohuzial v sade zohnat neda :/
    tesim sa na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj Rendy, je vidět, že jsi byla ještě o něco hodnější než já :) Krásné dárky pro krásnou a milou slečnu, tak to má být!
    Já jsem dárky vystavila už na štědrý večer.... a včera jsem dostala další várku od Pilotovic rodiny, asi o tom napíšu, protože to pro mě byl zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  24. To je paráda, hlavně ten kufřík vypadá božsky :D Musela jsi být celý rok fakt zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  25. No teda, si zásobená na celý rok! Stojan na bižutériu by sa mi hodil tiež a na tie psaníčka som v H&M vo Viedni pozerala, ale nevedela som sa medzi nimi dvoma rozhodnúť, tak som nakoniec nezobrala ani jedno :D

    OdpovědětVymazat
  26. Úžasné dárečky! :) V jakém odstínu máš tvářenku NARS? :))

    OdpovědětVymazat
  27. No ty si veru musela veľmi poslúchať :) krásne darčeky :) ružovo - červené psaníčko som dostala aj ja :) :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  28. takéto vecičky aj mne mohol priniesť! ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak takový dárky by se mi taky líbili! :) Já toho sice dostala míň, ale jsem taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to už se moc ěším na recenci paletky od UD :)
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. No tééééda tolik kosmetiky :)))) YC Black Cherry vosk nám zrovna teď voní doma - úžasná vůně :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to je pořádná kupa dárků :)! Už se těším na recenzi. Mně Ježíšek taky přinesl jednu paletku Urban Decay, a to Feminine Palette, už se těším, až ji použiju, zatím nebyl čas :).

    OdpovědětVymazat
  33. Sarah: Vánoce nejsou o počtu dárků a cenovkách na nich :) každý dárek, který člověk dostane je milý :)

    bakterie_: na nože expert teda nejsem, ale zdají se býti bytelné a sakra ostré :) uvidíme po čase

    ZeldaMartina: ale prosím tě :) z žádných dárků se neomdlívá, dárky se dávají, protože máš ty druhé rád :)

    Katerina: tak to pak klidně hoď link, ráda se podívám :)

    Lada Váňová: jestli si to dobře pamatuju, tak taška, ve které byl zabalený měla nápis SIX, takže předpokládám, že je tam odtud :) jinak na ty krémy jsem zvědavá, o jednom jsem nedávno četla něco pozitivního, tak uvidíme :) chvíli asi potrvá, než na ně dojde řada :)

    Anna´s glamour: odpověd o řádek výše :)

    papaya: ale jo, něco je do zásoby a začnu to používat, až vypotřebuju jiné věci :)

    Il Tulipano Giallo: já jsem to šedé kupovala v jiné barvě jedné kamarádce a nenapadlo by mě, že ho taky dostanu :) ale moc se mi líbí, takové jednoduché :)

    LadyPajushka: tak tu taštičku od MK závidím, koukala jsem na ten kufřík, co letos byl a říkala si, že se fakt povedl :)

    Lenka K: přítelova rodina miluje Vánoce a začíná se na ně těšit už tak v srpnu, takže si na to potrpí a dárky rozbalují vždycky tak do půlnoci :)

    wykyy: to vůbec nemusíš :) já je moc ráda nemám, takže 2-3 půjdou do světa :)

    Meduňka-B: haha, no, nebo Ježíšek občas přivře oko a nevidí všechno :) určitě napiš, ráda se podívám :)

    kesa: mě přijde, že ho mají celý rok, ale pokaždé v jiné barvě :)

    Zdenda: v odstínu Gina :)


















    OdpovědětVymazat
  34. Rendy, to jsou super dárečky, takový by mě taky moc potěšily:-)
    Já dostala hodně Hadka - kompletní péči o vlasy, jelikož začínám pelíchat jak blázen. Všeobecně mi udělají radost maličkosti - naušničky, šálky, laky na nehty...:-)

    OdpovědětVymazat
  35. teda to je dárků, já se asi nechám adoptovat, protože krom těch dárků by se mi líbil i výlet do Londýna :D :D :D
    no tak utřu slinu.. :D

    né, ale asi i já jsem byla hodná, z dárků mám radost, jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jů! Už se moc těším na recenze :) Snad se mi taky podaří nějak sesmolit článek, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  37. krásne darčeky ;)
    ja len že keď už chceš nejaké tipy do Londýna URČITE nevynechaj Oxford street :) Je to tam božské :) tu máš link ktorý som okukovala 1000x pokým som nešla do Londýna :D (ale naživo je to tam ešte lepšie ;)))
    http://www.streetsensation.co.uk/oxford/os_intro.htm

    OdpovědětVymazat
  38. Co mi přinesl ježíšek, zde
    http://my-wild-live.blogspot.cz/2012/12/co-mi-prinesl-jezisek.html#more

    Jinak moc pěkná kosmetika. Chtěla bych vyzkoušet konečně nějaký z chubby sticků.

    OdpovědětVymazat
  39. Koukám, že jsi byla taky hodná :) Já mám největší radost z vůně Burberry :) A koukám, že jsi dostala sprchový gel Sparkle in Paris. Já dostala tu samou vůni :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  40. krásné dárečky jsi dostala :)
    http://bornto-shop.blogspot.cz/2012/12/christmas-gift.html
    tady se můžeš podívat, co jsem dostala já :) tyhle Vánoce jsem moc spokojená a víc si snad ani nemůžu přát :)

    OdpovědětVymazat
  41. Teda, Rendy, tys byla tenhle rok přímo vzorná, že ti Ježíšek nadělil tolik pěkných dárečků!:) Těším se na recenze:)

    OdpovědětVymazat
  42. Pekne:) Akorat u vas musel Jezisek nadelovat minimalne z dodavky,coz:)

    OdpovědětVymazat
  43. Taky převážně kosmetika a ještě jsem vyhrála několik kosmetických soutěží, takže si teď zakazuji nákupy tak na půl roku :D.

    OdpovědětVymazat
  44. Ten Benefit kufřík jsem neměla vidět. Rendy, Rendy, proč mi to děláš? :-D Moc se mi také líbí stojánek na šperky.
    U nás byly letos Vánoce chudé (jen o jednom dárku), ale to proto, že jsme se finančně v listopadu vydali díky rekonstrukci ložnice, od základů (štuk, malování, lino, postel, šatní stříň, prostě komplet).
    Přesto na letošní Štědrý den nezapomenu, v půl 8 večer v našem městě kompletně vypadla eletrika, hodinu nešla a řeknu ti, že to bylo trošku strašidelné (kdo by to čekal, že zrovna na Štedrý den...?)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)