čtvrtek 6. prosince 2012

Clarins paletka očních stínů - LE Odyssey

Je to tu! Dlouho očekávaná chvíle a radost z nové věci zároveň. Radost je dvojnásobná, vzhledem k tomu, že jsem nad touhle limitkou slintala asi tak od září a hrozně jí chtěla. A když jsem si jí pak koupila (neptej se, kolik mě stála, neměly byste mě rády :) tak jsem měla vážně radost. Paletka patří do nejnovější kolekce Odyssey, o které jsem vám nedávno psala zde. Rozjasňující pudr se mi také moc líbil, ale mám teď rozjasňovačů tolik, že bych mohla chodit natírat hvězdy na noční obloze :)

Nová kolekce je k dostání ve vybraných parfumeriích a obchodech - v Praze např. v Tesco My a v Brně v Douglasovi ve Vaňkovce.

Kolekce je inspirovaná starověkým Řeckem a celá kolekce se nese v duchu matných a kovových odstínů. Navíc balení produktů vypadá jako drahé klenoty.



Paletka má téměř stejný design jako všechny jí podobné z poslední doby. Malý zlatý obal je navíc doplněný o jakýsi symbol, který provází celou kolekci. Bohužel je na něm vidět každý otisk a tak pořád utírám a utírám :) Uvnitř paletky je i zrcátko a 2 aplikátory, které jsou celkem použitelné a nejsou tak úplně na nic. Výdrž stínů je s bází celodenní, zlatá přežívá i koupání a chce jí důkladně odlíčit, jinak ráno najdete zlaté kousíčky pod očima :) Stíny kombinují matný, saténový a kovový efekt. Paletka má také svůj červený saténový obal.








Na fotkách je pěkně vidět, že všem barvám dominuje právě zlatý stín. Vedle něj vypadá zbylé trio trochu nevýrazně a nenápadně. Pigmentace matných odstínů není úplně bombastická, spíš taková decentnější, ale zlatá to vyrovnává za všechny. Je fakt neuvěřitelně krásná. A její konzistence je pro mě trochu neuchopitelná - něco mezi pudrem, krémem, gelem....no já fakt nevím jak to popsat :) Stíny nejsou prostě suché, ale jako by byly složené ze zlatých šupinek, které ale na oku rozmáznete jako krémovou barvu. Chápete, ne? :) Jsou hodně efektní, líčení dodají šmrnc a nemusíte se ani moc snažit, aby byl výsledek krásný a výrazný. Je teda trochu problém vybrat vhodný štětec na aplikaci zlatého stínu. Po zkoušení štětců s umělým vláknem, prstů i houbiček jsem došla k tomu, že nejlepší je použít přiložený zkosený aplikátor. Stíny pěkně nabere a dobře se s ním rozmazávají. Trochu problém je, že stíny mají tendenci opadávat pod oko a pokud je pěkně "nevtlačíte" na oko a spadnou, pak je to trochu problém. Stačí trochu nepozorného máznutí a máte půlku tváře pokrytou zlatem :) Takže líčit buď nejdřív oči a pak zbytek, nebo dát pod oko papírový kapesníček a opatrně malovat.






Foťák bohužel sežral barvy a ve skutečnosti je zlatá mnohem krásnější (viz foto výš) :)



Cena paletky je 1010 Kč







Kolekce dále obsahuje:

Odyssey Face Palette (1380Kč)
 Instant Definition Mascara (590Kč)
 Gloss Prodige (445Kč)


Paletka se mi moc líbí a i když má své drobné mouchy (opadávání zlatého stínu), tak jeho krásná barva a výsledný efekt celkový dojem vyrovnává. Nemusíte být zkušený vizážista, abyste si dokázaly vytvořit jak nenápadné líčení s použitím matných stínů, tak i výraznější líčení na večer díky zlatému stínu. Stačí s ním udělat na oku třeba jenom linku a už povýší celé líčení o level výš. Ale úplně chápu, že si někdo z vás řekne, že za běžnou cenu by paletku třeba nevyužil a nebo je na něj zlatý odstín příliš výrazný. Záleží jen na vás, čemu dáváte přednost a co se vám líbí :) 

Já mám velikou radost, že je paletka už moje a jsem maximálně nadšená z toho zlatého stínu. Žádný takový jsem ještě nikdy neměla a posledních několik dní (spíš možná už týdnů) nepoužívám nic jiného :) 


Jak se paletka a kolekce líbí vám? :) byl jí někdo z vás omrknout na živo?

37 komentářů:

  1. Mě se tato paletka taky moc líbí a ten zlatý stín je uchvacující! Myslím,že bych ji náležitě využila :-) Ale pořizovat asi nebudu...za prvé finance a za druhé jsem spokojená i s paletkami od Sleek...:-)
    Hezký den Všem ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni to jsou barvičky, takové já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc bych si přála vidět ten zlatý stín v akci! (rozuměj použitý v líčení, nedovedu si představit jak to vypadá...)

    OdpovědětVymazat
  4. Little Owl: zkoušela jsem fotit, ale při tom světle, co je teď celý den to bylo rozmazané :/ pokusím se to zvěčnit až budou lepší světelné podmínky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wooow, ten zlatý stín na ruce vypadá fakt božsky! Hmmm, závidím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta zlatá je moc krásná, ale na živo jsem ji bohužel neviděla. Vždycky jen projdu kolem a nezastavuju se, protože vím, že bych začla slintat :D

    OdpovědětVymazat
  7. prej: "že bych mohla chodit natírat hvězdy na noční obloze" - to me fakt pobavilo :-)))

    Jinak vypada uzasne! Naproto dokonale! Bohuzel me zlate stiny neslusi :-( Ukazes nam nekdy jak vypadaji na Tobe? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi obal a i ty stíny, ale asi bych nevyužila

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, takhle naživo vypadají ještě lépe :). Ta konzistence mě zaujala :).

    OdpovědětVymazat
  10. Celkem souhlasím se vším. A to že zlatá opadává pod oko mně sice trochu štve ale za výsledek to stojí! Jinak nekoukala jsi na ten pudr? Zajímalo by mně jaký je? Zdá se mi totiž že té zlaté je tam až moc.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je zlatá, která je konečně opravdu zlatá! Vypadá perfektně. Jak se znám, tak bych ji ale využila tak třikrát do roka: jeden ples a dvě taneční vystoupení:) Tak jako tak je ale nádherná. Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, řeknu ti, že Oddysey mi tuhle sezónu přijde jako jedna z nejlepších zimních LE :) Fakt nádhera!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá luxusně! Hlavně ta zlatá je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  14. Blondýna: hned jak chytnu nějaké lepší světlo :) zatím je to jen taková zlatá mazanice :)

    miiemu: přiznám se, že pudr jsem si předem zakázala, takže jsem ho ani detailněji nezkoumala :)

    Veronika: je to fakt zlatá :) kdyby mi někdo řekl, že jsou to plátky zlata, tak mu to budu i věřit :)

    Mila: je fakt nádherná :) ještě kdyby tak chtěla přijít i ta vánoční kolekce Chanel :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta červená krabička se mi nelíbí, vypadá jako od nějakého čistícího prostředku, ale samotná paletka je krásná. Já bych zase strašně chtěla ten pudr, vypadá dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta zlatá barva je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Páni, ten zlatý stín je vážně úžasný :)!

    OdpovědětVymazat
  18. budem dalsia co slinta nad zlatou ale to som este nevidela uplne slintam

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ta zlatá je úplně úžasná! Málem jsem z ní měla mžitky před očima jak září :D :) Fakt krásná!

    OdpovědětVymazat
  20. tak ta zlatá mi vzala dech, úžasná a dokonalá - sice vůbec nevím, na co bych ji využila, ale to mi nebrání se nad ní rozplývat :)

    akorát co mě na tý paletce rozhazuje, jsou ty nesouměrně umístěné stíny nestejné šířky, pořád bych je v duchu posouvala:D

    (ten rozjasňovač budu dělat, že jsem neviděla a snažit se rychle zapomenout, ach)

    OdpovědětVymazat
  21. nemam slov na tu zlatu, oproti zvysnym tienom je to ozajstny klenot a neviem, ci som niekedy videla takyto dokonale zlaty ocny tien (skor nie ako ano):), inak by sa mi pacilo, keby ukazes ako si s nou nalicena;)

    OdpovědětVymazat
  22. Paletka je naprosto luxusní, ovšem ta cena taky :(

    OdpovědětVymazat
  23. tak ten zlaty tien je prenadherny, wow normalne neviem prestat nan pozerať :D

    OdpovědětVymazat
  24. Nikdy jsem neviděla tak nádherný zlatý stín. Škoda, že ho nemají i samostatný, hned bych si jeden letěla koupit :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jo a nechtěla by si nám ho prosím ukázat na očičku? Hrozně by mě zajímalo,jak vypadá.

    OdpovědětVymazat
  26. Ta paletka je prostě nádherná, zvenku i zevnitř. ně by se asi líbila ta s pudrem na obličej či co to je :).

    OdpovědětVymazat
  27. kolekce vypadá moc hezky! Ty stíny jsou ze všeho asi to nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  28. Snaha veru bola, ale v ziadnom slovenskom fannku som nenarazila ani na tiene, ani na puder :((

    OdpovědětVymazat
  29. Ach jo, neodolala jsem a už ji mám objednanou. O Vánocích budu jíst asi jen suché rohlíky... ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. paaaaaani, kosmeticke recenze obvykle nekomentuji, ale tohle mi neda.
    ta paletka je skvela, vyber odstinu se mi mooc libi ale ten zlaty stin predcil vsechno, moc pekny, hlavne na tvym swatchi. bohuzel (bohudik) stiny vubec nepouzivam, tak budu jen slintat.

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadají úžasně!! :-O

    http://thestoryofginger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!