sobota 22. prosince 2012

Chlupaté nehty plné kuliček? Není problém!

Dnešní článek nezačnu asi úplně vesele. Jestli mě něco trochu naštvalo, tak to, že mi jedna věc z objednávky z MUA dorazila tak trochu na kaši. Lahvička s kuličkami byla naštěstí zabalená do fólie, jinak by byly úplně všude. Zrovna u tohoto výrobku mě ta lahvička vejpůl trochu rmoutí, protože bez ní je to dávkování trochu nepohodlné. Byla jsem trochu v šoku z toho, že je materiál lahvičky tak vetchý a stačí trochu a je na kusy. O ostrý okraj jsem se stihla ještě i pořezat, takže na kuličky jsem naštvaná hned od začátku...



Nail Constellation - cena 3 libry (koupíte zde)


Kuličky jsem si vybrala v "odstínu" Scorpio a jak vidíte, je to směs zelených, fialových, žlutých a vínových barev. Upřímně jsem z barvy v reálu trochu zklamaná a na fotce se mi směs barev líbila nějak víc, nevadí. 

Tento typ zdobení nehtů patří mezi nejnovější trendy a díky němu posunute zdobení do 3D :) Aplikace je jednoduchá - nehet nabarvíte buď barevným nebo bezbarvým lakem a nehet ponoříte do kuliček. Ty pak jen prstem lehce přimáčknete, aby dobře držely a necháte zaschnout. To je celé :) Zvládne to opravdu každý. Jinak kuličky na nehtech jakž takž drží, ale prostě sem tam se nějaká odloupne. Mě to v koukatelném stavu vydrželo 2 dny, pak jsem je z nehtů sundala. Stačí je odloupat a nehet odlakovat. 

Moje rada na závěr: nezkoušejte kuličky přelakovat průhledným lakem v dobré víře, že vám kuličky déle vydrží. Když jsem tohle zkusila, začala se barva kuliček rozplizávat a téct na všechny strany. Fakt ošklivý pohled :)

 





První pokus s kuličkami (takže omluvte to, že jsou kuličky na nehtu tak nerovnoměrně). Chtěla jsem vám je vyfotit trochu detailněji, ale světlo mi moc nepřeje, tak až se podaří, dám foto na facebook :)




Jak vidíte, dá se s kuličkami zdobit klidně i obličej nebo rty. Na rtech to vypadá sice zajímavě, ale nějak nemám odvahu to zkoušet. Když jsem viděla, jak se hnusně začala rozplizávat barva kuliček s průhledným lakem, bůhvíco by to udělalo na rtech. Ne, děkuji :)



(fotky z facebooku MUA)



(web)

Takže další věc, co si už nikdy nemusím koupit a bez které se obejdu. Neříkám, že občas si tím ozvláštnit manikúru je špatné, ale že bych se kuličkami zdobila od hlavy k patě, to ne :) Navíc to balení je fakt šunt a neodpustím mu, že mě tak ošklivě pořezalo. Pro otrlé nabízí MUA další novinku na zdobení nehtů - Fluffy Puff pro tzv. fur efekt na nehtech. Vypadá to opravdu teda exoticky a na nehty bych si to nikdy nedala :) Pokud by se vám tenhle styl líbil a nechcete si kupovat FP od MUA, stačí aplikovat na nehty prášek pro objem řas od Essence, který i podle fotek vytvoří ten samý efekt :)

Jak se vám líbí tyto nové trendy ve zdobení nehtů? Fandíte klasice, nebo vám podobné extravagantní záležitosti nevadí a líbí se vám? :)

35 komentářů:

  1. ty kuličky se mi moc nelíbí (max třeba na jeden prst). Zato ta ,,kůže" se mi líbí hrozně moc :D. Vypadá to dobře úchylně a roztomile, narozdíl od nechutnejch umělejch tlustejch drápů...

    A co se týče prasklho obalu tak se není co divi, vzhledem k tomu jak s balíkama ČP zachází... Vždycky trnu, aby mi nepřišla vysypaná paletka nebo tak něco :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kuličky se mi celkem líbí, ale přeci jenom, klasika je klasika :)

    OdpovědětVymazat
  3. já ti nevím, mně se to asi nelíbí..

    OdpovědětVymazat
  4. já bych asi neměla trpělivost si to na ty nehty dávat :D:))

    OdpovědětVymazat
  5. tie dva trendy som si vsimla a vobec ma nelakaju.. s tymi gulickami to musi byt dost neprakticke..ja som si nalepila len krystal a po dvoch hodinach sa mi odtrhol aj s lakom..:( asi nie som na taketo veci :) ani ta mania s odtlacanim (stamp)ma nepostihla..
    Musi povedat, ze pekne urobena manikura ma vzdy zaujme..ale ja na viac ako pekne lakovat nechty nemam :)

    OdpovědětVymazat
  6. caviar mani se mi líbí moc, ale věřím tomu, že já bych měla kuličky všude možně jen ne na nehtu:D

    OdpovědětVymazat
  7. Nelíbí se mi ani jedno ;) Hlavně teda ty chlupatý nehty mi přijdou extradivný :D

    OdpovědětVymazat
  8. tie chlpaté sú neskutočné :) veľmi sa mi páčia :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tie chlpaté nechty vyskúšam :D Ten prášok od Essence mám doma, tak mu aspoň nájdem využitie a uvidím ako to dopadne... Aj keď si neviem predstaviť, čo sa s tým napríklad stane, keď si človek umyje ruky? :O

    OdpovědětVymazat
  10. tento trend sa mi popravde vobec nepači, radšej som za klasiku :o)

    OdpovědětVymazat
  11. tyto dvě novinky jdou úplně mimo mě, kuličky se mi na nehtech nelíbí a vůbec by se mi s tím nechtělo piplat a na obličeji je to vhodné tak maximálně na focení, dýl to vydržet podle mě nemůže, ty plyšové nehty sice taky nejsou nic pro mě, ale fakt by mě zajímalo co to udělá po umytí rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si přece ruce mýt nemůžeš s tím:))
      Bys to úplne zazdila:P

      Vymazat
    2. Chlupate nehty jsem zkousela zrovna vcera ..jenom tak ze zvedavosti.nejak me to na fotkach nezaujalo,ale zkusit se ma vsechno .. Pouzila jsem presne prasek od Essence a vysledek byl vic nez prekvapujici:)) muzu opravdu uznat ze je to bomba! :)) :D nerikam,ze to od tedka budu nosit porad,ale jednou za cas jako takovy "extravagantni doplnek" prima :)) jinak umyvat se s tim muzete normalne a aspon teda me to vydrzelo krasne ;)) uznavam ale ze reakce meho okoli byly prapodivne ..lidi se vam divaji porad na ruce protoze je to pro ne strasna novinka :D takze tyto nehtiky doporucuji pokud chcete na 100% upoutat pozornost ;)) :D

      Vymazat
  12. Mě se to hrozně líbí! Jen bych se bála, že s tím neumím pořádně pracovat:)

    OdpovědětVymazat
  13. Přijde mi to hrozně nepraktický a vzhledově to taky žádná bomba není. Snad jen ty bílý chlupatý nehty teď na Vánoce, protože to ve mně evokuje sníh a takový "teplo", ale jinak ne. :)


    HOW TO BE DIVINE

    OdpovědětVymazat
  14. jéé, tak to jsi měla smůlu, mně kuličky přišly vpořádku ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Kuličky nevypadají špatně,ale drží docela blbě i na gelovkách, mají tendenci se olupovat. Ten kašmír vypadá zajímavě, ale taky to žádný odvaz není, dělala jsem to všehovšudy jedné kamarádce jinak to nikdo nechtěl :D a všude to opadavá..
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám ráda obojí - fandím tradici a neupustím od ní, ale vyzkoušet něco nového, trochu extravagantnějšího mi nevadí ;) Ty kuličky se mi sice na pohled líbí, ale jak tak píšeš, docela jsem ztratila chuť, navíc se mi to nechce objednávat .. Ale ty chlupaté nehty se mi moc líbí, zrovna teďka v zimě mi příjde že se hodí, takže to asi vyzkouším ;) Jen si myslím, že se ty nehty asi docela rychle zašpiní ..

    OdpovědětVymazat
  17. Kuličky jsem koupila své 11 leté dceři. Tak na ten věk si myslím, že to odpovídá. Zatím to zkoušela jednou a opadávaly docela dost. Možná to nedala do laku hned nebo nepřimáčkla.. nevím. Zkusíme příště spolu a uvidíme. Já je koupila v akci -35%, takže za tu cenu mi to přišlo jako zajímavost dobrý.

    OdpovědětVymazat
  18. Kuličky se mi moc líbí a uvažuju nad něma, ale ty chlupatý nehty se mi prostě nelíbí :D Přijdou mi takový divný, jak kdyby mi na nich rostly chlupy :D Takže mi to přijde dost odpudivý, ale tak každému se líbí něco jiného, že :) LL*

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
  19. takéto tipy nechtov úplne milujem ;)

    OdpovědětVymazat
  20. ty kuličky vypadají moc hezky, na fotkách.. ale mě to nějak neláká zkoušet, vím, že bych u toho hrozně sakrovala :D

    OdpovědětVymazat
  21. teda ja musim za sebe rict ze ten plys nebo co to je.... ta novinka od MUA mi prisjse divna..... jak si s tim pak myjes ruce treba? nenasakne to vodu? nevim... to uz mi prijde na nehty trochu moc:)

    OdpovědětVymazat
  22. zajímavá úvaha s tím mytím rukou :) řekla bych, že se to asi poničí. spíš mi to přijde jako takové efektní někam na party nebo na focení, ale pak to sundat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasne... pravda. jako efekt "na jeden den" to joo :)

      Vymazat
  23. Nějak nevím, proč by někdo měl chtít mít na nehtech kuličky :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mě se to líbí, ale nevím jak bych to pak sundala dolů :D.

    OdpovědětVymazat
  25. taky jsem zkousela ale velmi rychle se to oloupalo a hrozne dlouho to schlo.

    OdpovědětVymazat
  26. Ty chlupaté nehty jsou zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  27. Musím říct, ze oba trendy me míjí, a to si nehty lakuju docela dost...
    Na ty kuličky jsem ale byla zvědavá, jenže nakonec jsem nebyla schopna vybrat z odstínu, všechny mi přišly takové... Nijake.

    Prášek na rasy mi připadl nesmysl uz se svým původním použitím, a ani s touhle inovaci si to u me nevylepsil

    OdpovědětVymazat
  28. Kuličkové nehty, na ty mě moc neužije, ale ty poslední chlupaté, ty jsou dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tie chlpaté sú zlatééé:D)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati

    OdpovědětVymazat
  30. Jako zajímavost dobré, jenom jsem v tomhle trochu konzervativní a sama bych si to nedala. Ale dokázala bych si to představit třeba na maškarní nebo párty.

    OdpovědětVymazat
  31. O těhlech kuličkách zrovna přemýšlím, tak snad mi taky nepřijdou s rozbitou lahvičkou..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!