pátek 28. prosince 2012

Bublinkový čistič pleti od Skin 79

Hrozně jsem se těšila, až vám povím o tomto bublinkovém čističi pleti od Skin 79. Měla jsem na něj spadeno už delší dobu a konečně stojí v koupelně na poličce :) Tento produkt nepatří zrovna do kategorie must-have, ale patří do kategorie zábavných věcí, které vám zpříjemňují pravidelnou očistu a není s nimi nuda :)



O2 BB Cleanser Skin 79 (100 ml) - koupíte např. zde za 14,85 eur


A o co, že se přesně jedná? S tímto "bublifukem" odstraníte z pleti váš make-up nebo případně i bb krém (pro které je tedy vlastně původně koncipovaný). Pleť vám pěkně vyčistí, zklidní a hydratuje. To všechno za přítomnosti bublinek kyslíku, které pronikají do pleti a jemně vás šimrají zatímco odstraňují líčidla z vaší tváře :) Zní to srandovně? Je to srandovní :) Z lahvičky vytlačíte malé množství gelu, rozetřete po vlhké tváři (vynechejte oční okolí) a pak už jen sledujete, jak se gel mění na pěnu plnou bublinek, která vás jemně šimrá. Gel se na pleti nechává minutu až dvě a pak se smyje vlažnou vodou. Je to vážně moc příjemné, celou dobu mám pocit, že se něco děje a pleť se opravdu čistí. Pěna je krásně krémová a heboučká. Pleť po použití nijak nepne ani není podrážděná. A co je hlavní, je perfektně vyčištěná. Mám sice ve zvyku pleť po mokrém čištění dočišťovat micelárkou, ale v tomto případě je to skoro zbytečné, protože vatový tamponek je prostě absolutně čistý :) Tak to má být vážení! Produkt, který je pěkný na pohled, příjemně se používá, je s ním sranda a hlavně splní, co slibuje. Vážně nemám jedinou výtku a s bublinkovým čističem jsem náramně spokojená :)

Cena je na oficiálních stránkách 22 dolarů. Když si to přepočítáte, tak je cena v eurech dokonce o něco výhodnější :)








Balení je lehké plastové. Pumpička dávkuje celkem malé množství gelu. Vůbec by mi nevadilo, kdyby na jeden zátah vyteklo více, ale je to spíš takový detail.






Složení:








Pokusila jsem se nafotit celý proces - od gelu z lahvičky až po nadýchané bublinky na konci čištění :)




Mé srdce si čistič získal okamžitě a od té doby, co ho mám, nic jiného na čištění nepoužívám :) Myslím, že za povšimnutí stojí, protože vás líčidel zbaví rychle a dobře. Netuším, jestli jste taky tak infantilní a lákají vás bublinky, ale od toho tu máme komentáře, abyste nám svůj názor mohly říct :)

Zkoušel někdo z vás tento bublinkový čistič? Slyšely jste už o něm? :)


PS: za poskytnutí produktu děkuji zastoupení e-shopu bbcreamshop.sk

37 komentářů:

  1. Tak ten vypadá fakt moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten asi moc nejde používat na oči ne? :) Jinak moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  3. tak teď jsi mě opravdu dostala! Ten musím mít, protože já jsem na ty podivnosti ujetá a musím je prostě mít, navíc i moc pěkně vypadá! DĚKUJI.

    OdpovědětVymazat
  4. annadotorg: nene, na odlíčení očí se nepoužívá :)

    Meduňka-B: jéé, tak to jsem ráda :) vítej v klubu ujetých :)

    OdpovědětVymazat
  5. Juchú, konečne trochu srandy pri odličovaní. :D
    Origoš článok.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, já jsem hračička, to je něco pro mě! Moc se mi líbí, možná ho objednám :).

    OdpovědětVymazat
  7. Mám, znám :) objednávala jsem si vzorečky z ebaye spolu se vzorečky BB... A je super, taky doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám tento vzoreček a musím souhlasit.. je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nemůžu, nemůžu, nemůžu tyhle články číst. :-D Jsem ujetá na BB, a teď ještě BB čističe? Co mi to děláš... :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ježiši, to je úžasný! já zůstanu dětinská celý život, takže v pohodě tyhle články piš dál ;) :D
    ty bublinky chci! :D

    OdpovědětVymazat
  11. jj bublinky jsou super. jen prostě nechápu tu propagaci předraženého eshopu. v americe může být cena bůhvíjaká, ale v asii je většinou tak na $13 a dá se sehnat i levněji.

    OdpovědětVymazat
  12. tak tohle je něco co se mi za dlouhou dobu zase něco z kosmetiky zalíbilo :) musím ho mít taky, na můj BB bude jak dělaný :)

    OdpovědětVymazat
  13. trb: předpokládám, že každý, kdo to čte má svůj vlastní rozum a kupuje si věci tam, kde je to pro něj nejvýhodnější :) ale ne všichni třeba můžou a chtějí nakupovat na ebayi, tak si to klidně radši koupí přes e-shop, je to každého věc :)

    OdpovědětVymazat
  14. jenom mi přišlo fér, aby to tady zaznělo. protože porovnávat americkou cenu, která je v podstatě dost mimo, s tou slovenskou, která je taky mimo... a dojít k závěru, že u nás je to vlastně výhodnější... je trošku zvláštní, protože ta cena je téměř dvojnásobná než je obvyklé!

    OdpovědětVymazat
  15. trb: v pořádku :) já myslím, že si to každý nejdřív vygooglí a pak si vybere, co je pro něj nejlepší :) zas nemůžu říct, hele na ebayi jsem ho viděla za 13 dolarů, protože co já vím, jestli je to třeba fake, že jo? :) nejsem odborník na asijskou kosmetiku, takže se do tohodle rozboru nechci pouštět. Jsem ráda, když se ozve někdo, kdo tomu víc rozumí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně to přijde jako děsná blbost :) Ale moc se mi líbí obal.

    OdpovědětVymazat
  17. O tom jsem ještě nikde neslyšela, ale špatně to nevypadá! :)

    OdpovědětVymazat
  18. ješiš, to je boží!!!! tak tenhle produkt mě opravdu nadchnul, určitě se po něm podívám ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Celkom vychytávka. Škoda, že sa to nedá použiť aj na oči. To by som to brala isto.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. to čo robí stránka bbcreamshop.sk je zdieranie podľa mňa. Kúpila som ho za 11 dolárov aj s poštovným... samozrejme, NIE od nich:D

    inak pekná recenzia;) presne to s tou čistou pleťou si vystihla

    OdpovědětVymazat
  21. mne toto príde ako volovina na emtú

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to vidím poprvé :D docela srandovní kravinka :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. vůbec jsem o něm neslyšela! mám bublinkové/pěnové čističe ráda, pracuje se mi s nimi mnohem lépe než s klasickými krémovými.

    OdpovědětVymazat
  24. Fakt je škoda, že na českém e-shopu je ještě dražší než na slovenském a já bohužel ze zahraničí objednávat nemůžu, takže ho asi nevyzkouším :( Nechce se mi za něj u nás dávat nehoráznou sumu, se zbláznili asi.

    OdpovědětVymazat
  25. Jééé to vyzerá skvele, akurát toľko peňazí dávať za nejakú penu...
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Musela jsem se ušklíbnout nad tím "O2" na obalu. První, co mě napadlo bylo to, že už i česká telefonica vyrábí BB creamy. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Mně bublinky neva :) Někde jsem četla, že tento cleanser je celkem zbytečná zásležitost :) Pokusím se ho sehnat alespoň jako vzoreček a vyzkoušet na sobě :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  28. Ha, to vypada super! Zrovna jsem nejake cistitko potrebovala, takze uz je na ceste z Koreje ke mne.

    OdpovědětVymazat
  29. Ha, to vypada super! Zrovna jsem nejake cistitko potrebovala, takze uz je na ceste z Koreje ke mne.

    OdpovědětVymazat
  30. jako líbilo by se mi to, ale když se tím neodličují oči, tak nic pro mě...

    OdpovědětVymazat
  31. ano, souhlasim. mela jsem ho jen ve vzorecku, ale naprosto me uchvatil a take planuji plne baleni :-))

    OdpovědětVymazat
  32. Jeee to je jako moje Missha! Ja vedela ze tobe se bude libit!;-) x

    OdpovědětVymazat
  33. Jeee to je jako moje Missha! Ja vedela ze tobe se bude libit!;-) x

    OdpovědětVymazat
  34. Jeee to je jako moje Missha! Ja vedela ze tobe se bude libit!;-) x

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!