sobota 1. prosince 2012

Božský scrub na ruce od L´Occitane


Víte co je skvělé? Pokud máte věrnostní kartu L´Occitane, můžete si každý rok v měsíci, kdy máte narozeniny koupit svůj oblíbený výrobek s 50% slevou. Co bych to byla za kosmetického milovníka, kdybych takovou akci propásla?! Takže mi dovolte zapět dneska ódy na boží scrub na ruce. Že je to zbytečná blbost? Dobrá, pro vás možná, ale já ho miluju! Proč? Tak čtěte dál...






L´Occitane One minute Hand Scrub (100ml) 425Kč (oficiální info zde)

O tom, že miluju krém na ruce z řady bambucké máslo o mě asi víte. Pokud se mě zeptáte, kterou vůni z L´Occitane miluju, odpovím vám, že právě bambucké máslo. Nejraději bych doma měla úplně všechno a mazala se od rána do večera. Proto když jsem si vybírala, co si k narozeninám s tou báječnou slevou koupím, neváhala jsem ani sekundu. Pro někoho je tohle jistě zbytečná věc a spousta z vás bude argumentovat, že si doma můžete na ruce nasypat cukr nebo písek a udělat si ten samý peeling. Já vám ale povím, že to není to samé. Tohle není jenom peeling, ale olejový peeling - a ty já můžu :) Když se na krabičku podíváte, tak to jasně uvidíte. Na dně krabičky sedí peelingový cukr a na něm se povaluje boží olej s bambuckým máslem, sladkou mandlí a hroznovými zrníčky. Peeling je poměrně dosti hrubý a vydrbe vám ruce do stavu hebkosti jako mají miminka prdelky. Ovšem vše hned promastí olejíček, takže máte super ultra jemné ruce, které božsky voní a jsou hydratované jak po návštěvě u profi manikérky. Celý proces je velice snadný - přiloženou špachtličkou naberete z kelímku kousek scrubu s olejem, nanesete na ruce, pěkně je minutku masírujete, opláchnete a pak už se jen kocháte jejich jemností. Zvlášť teď v zimě je to skvělá věc a já se v používání scrubu vyžívám. Dobrá, takže se superlativy končím, uzavřu to tím, že je boží a že ho miluju a už budu ticho :)

Uznávám, že to není pro všechny must-have záležitost a najde se dost z vás, co si odpustí podobné věci nakupovat, ale zároveň věřím, že se tu najdou stejně (úchylné) slečny jako jsem já, které mé nadšení chápou :) Přiznám se, že za plnou cenu bych si ho asi taky nekoupila, ale za polovic už úplně v pohodě a cena vzhledem ke kvalitě, vůni, balení atd. mi přijde OK.


Pro mojí drahou kamarádku Lucii: pamatuješ, jak jsme na základce tajně braly ten scrub na ruce Mary Kay tvojí máme? Tak věž, že tohle je mnohem lepší a milovala bys ho stejně jako já :)









Mé nadšení dneska sálá asi na všechny strany :) Jestli půjdete kolem jejich obchůdku, fakt si scrub vyzkoušejte a uvidíte, jestli mu taky podlehnete. Já jsem beznadějně zamilovaná a argumenty, že je to zbytečnost jakože nevidím :) Teď mě prosím omluvte, mám pocit, že mé ruce potřebují trochu té péče...


Co vy a podobné vychytávky? Berou vás? Používáte je nebo to jde úplně mimo vás? :)


PS: možná si říkáte, že je 1.den v měsíci a přehled oblíbenců nikde. Bohužel díky světelným podmínkám nestíhám fotit tak, jak bych si představovala, takže Best of musíme posunout o pár dní :) Snad bude alespoň o víkendu trochu světlo...

17 komentářů:

  1. tyjo ted budu za napristou lopatu ale doted jsem nevedela ze neco takoveho vubrc existije :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já zbožňuju podobnou věc od Nevo cosmetics. Mají scrub na celé tělo s mořskou solí, olejem a minerály z Mrtvého moře. Je myslím ve třech vůních a je boží. Já ho ráda používám na nohy, zadek a ruce a je pravda, že je potom kůžička jak miminko hladká. Mají stánek třeba na Chodově a můžete si to samy hned vyzkoušet na vlatní kůži.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se takové věci moc líbí, a zvlášť kosmetiku L'ocittane <3 Ale je to dost drahé, i když s tou poloviční cenou je to super :) Stojí něco ta věrnostní kartička? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, bez scrubu na ruce už ani ránu, patří to už k manikůrní rutině :-)Používám ten ze Sephory a pak mám úžasný zn. Alessandro.

    OdpovědětVymazat
  5. bambucké maslo má úžasnú parfumáciu, k predplatnému som dostala telové mlieko a som z neho hotová :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám něco v podobném stylu od Alverde z DMka, snad za 60 korun a taky je moc bezva :)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá úžasně! Osobně znám jen takovýhle peeling na obličej, rty nebo nohy..na ruce jsem ho ještě nezkoušela..Ale podle toho, co píšeš ho chci!:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem ani nevěděla, že je něco jako scrub na ruce, určitě bych ráda nějaký vyzkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  9. Blondýna: tak to sis dneska rozšířila obzory :) ale těch kosmetických vychytávek je, že dneska jsou scruby úplně na všechno :)

    Cáťa: jednou jsem od nich zkoušela nějakou masku, co se sundavala magnetem a byla skvělá :)

    Ems: kartička nic nestojí, jen si jí v jakékoliv pobočce založíš a pak využíváš ty slevy a různé akce :)

    Klára: ty jsi můj člověk :)

    Just for fun: vítej v klubu závisláků :)

    Rory: určitě si ho vyzkoušej, až půjdeš kolem jejich obchodu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak zase jsem se dozvěděla něco nového, vím o scrubu na rtěch- miluju ho, ale scrub na ruce, musím si ho pořídit a dopřát i dlaním chvilku slasti :D Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tvé nadšení naprosto chápu. Mám doma mléčný peeling z Body Basics a totálně ho miluju. Krásně voní a svou službu plní na jedničku.

    OdpovědětVymazat
  12. ja si scrub robím domáci sem tam ale ešte som kúpený scrub nemala ;)
    hádam niekedy budem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá hodně dobře, scrub na ruce jsem ještě nezkoušela, ale asi s tím začnu.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem netušila, že něco takového existuje, ale vypadá luxusně:) mě ale fascinují všechny věci od L´occitane:)))

    OdpovědětVymazat
  15. mně se hned vybavil ten kokosový peeling, co byl v posledním ladyboxu, imo je to stejný princip olej a cukr ... takže by to šlo úplně stejně udělat i doma, jen stači k tomu písku přidat jestě kokosák :p
    a jo, přijde mi jako drahá zbytečnost, ale zas kdy je lepší omluva pro to si nějakou drahou zbytečnost pořídit, než jako dárek .DD

    OdpovědětVymazat
  16. Zkoušela jsem scrub na ruce od Mary Kay a je pravda, že jsem po něm měla dokonale heboučké ruce. Takže jako úplná zbytečnost mi to nepřijde, ale za ty prachy to mít nepotřebuju. Dají se sehnat určitě levnější a stejně dobré varianty. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!