neděle 2. prosince 2012

Best of November


Poslední best of tohoto roku. Neuvěřitelné, jak ten čas letí (říkám to od jara a je už zima). Minulý měsíc byl i ve znamení velkých nákupů všeho možného (hlavně i vánočních dárků), takže ještě spousta dnešních produktů nemá svoje články, které se chystají a neochudím vás o ně :) Na zbytek najdete odkaz za názvem produktu.


1) Clarins paletka očních stínů Odyssey (LE) (zde)
2) Catrice oční stín z kolekce SpectaculART (LE) (zde)
3) Revlon Color Stay make-up (zde)
4) MAC Extra Dimension Skinfinis rozjasňovač (LE) (zde)
5) Loreal Infaillible oční stín 021 (zde)
6) Seventeen oční stíny 
7) Chanel Powder Blush 73 Joues Contraste (LE) (zde)
8) Rimmel Match Perfection korektor (zde)


Jestli jsem předminulý měsíc neměla moc chuť na líčení, tak minulý jsem si to bohatě vynahradila. Moje oblíbené produkty se nesou v duchu limitovaných kolekcí (LE), kterých je teď kolem nás tolik, že je těžké odolat. Jak vidíte, všechny barvy jsou teplé (zejména zlaté) a třpytivé. Musím přece využít toho, že jsem jednou za rok malinko tmavší :) Díky tomu jsem mohla vytáhnout po dlouhé době i  milovaný Colorstay a jako korektor stačil lehoučký Match Perfection. Na fotce chybí ještě řasenka Gabriella Salvete, kterou jsem v době focení měla zrovna u rodičů, ale používala jsem jí ze všech řasenek asi nejvíce.




1) Salcura Acne Cleansing Spray (zde)
2) Sea of spa Black Pearl refreshing toner (zde)
3) Garnier Fructis Oil Repair kondicionér (zde)
4) L´Occitane Hand Scrub s bambuckým máslem (zde)
5) Fa NutriSkin deodorant (zde)
6) Lancome Génifique Yeux oční krém (zde)
7) L´Occitane Fleurs Merveilleuses sprchový gel (LE) (zde)
8) Rosebud Salve balzám na rty (zde)


S novou péčí je to vždycky trochu na delší dobu. Nicméně jsem objevila jeden skvělý balzám na rty, úžasně voňavý kondicionér a sprchový gel. Mezi oblíbence na čištění pleti se zařadil Black Pearl toner a bedlivě pozoruji účinky nového očního krému Lancome (nejvíc mě baví jeho aplikátor ve tvaru perly). Zkouším, jestli s mými pupínky zatočí i Acne Spray, ale chci ještě nějaký čas potkat a zkoušení neodbýt :) No, a na ten boží a voňavý scrub na ruce jsem už ódy pěla, takže už víc není potřeba dodávat :)


Jinak se už blíží vyhlášení kosmetiky roku podle Ordinary Life za uplynulý rok, tak snad se vám přehled bude líbit :) Je to teda fuška dávat dohromady to nej za poslední rok, hledat fotky a odkazy, ale věřím, že ta práce za to stojí a pro někoho to bude třeba užitečné :) Těším se na vaše oblíbence měsíce i roku a přeji vám krásnou a klidnou neděli.

21 komentářů:

  1. ÁÁ! Ty máš tu úžasnou paletku! Jinak tvářenka mě z toho láká asi nejvíc.:)

    OdpovědětVymazat
  2. luxusná zbierka, hlavne čo sa dekoratívnej týka :))

    OdpovědětVymazat
  3. S blížicími svátky je ta dekorativka hodně o zlaté. Já to mám taky tak :) Paletka Clarins je lákavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Revlon Colorstay je nejlepší make-up, který jsem kdy vyzkoušela. Momentálně vedle asi 10 BB krémů jediný, který mám. A už mám asi třetí balení. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten korektor od Rimmelu mám také a přijde mi snad nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela!:) A ten scrub na ruce s bambusovým máslem musím vyzkoušet!:)

    OdpovědětVymazat
  6. ta paletka vypadá luxusně! :) Taky mě strašně děsí, jak to letí... a jaká je kosa :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kde si koupila Revlon Colorstay make-up? :)

    OdpovědětVymazat
  8. sedmička je sprchový gel? já myslela, že je to voňavka!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý článek a na tu kosmetiku roku se moooc těším!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Achjo, tomuhle teda říkám dokonale mučící článek :D :D Vše je překrásné, hlavně na té první fotce, tu bych dala Ježíškovi jako svůj dopis :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem zrovna dnes o oblíbencích taky psala :). Jsem moc zvědavá na ten Genifique Yeux.

    OdpovědětVymazat
  12. tá paletka očných tieňov je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Paletka Clarins vypadá dokonale :)) A z pečující kosmetiky tam nemáš nic, co bych někdy byť jen vyzkoušela, takže jsem zas díky tobě objevila něco nového!

    OdpovědětVymazat
  14. Nuff: neodolala jsem :) je krásná, hlavně ten zlatý stín

    ATG: musím říct, že taky patří mezi mé nejoblíbenější :)

    Markét: mile mě překvapil, ale zdá se mi, že strašně rychle ubývá

    K: mám ho z USA, ale článek je nachystaný a tam bude i tip, kde ho koupit v Praze :)

    Martina Ř: vypadá jako parfém, ale je to vážně sprcháč :) ta lahvička je podle mě nádherná!

    Beauty of body: tak to děkuju, ale kvalita fotky je hrozná, to strašný světlo mě fakt štve a je to celé mázlé :(

    In your face: mrknu na tvé oblíbence, jsem starej zvědavec :)

    OdpovědětVymazat
  15. z dekorativky mame spolecny jen ten korektor.. a z pece koukam nic :-((

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se těším na článek kosmetika roku :)!

    OdpovědětVymazat
  17. jak já vždycky achám a ochám nad tvými věcmi! :) řasenku od Gabriely jsem si taky oblíbila, za tu cenu je fakt skvělá!

    OdpovědětVymazat
  18. Přidávám svůj kladný ohlas na korektor od Rimmelu, na kruhy pod očima jednoznačně vede v porovnání s ostatními, co jsem kdy vyzkoušela. Jak Rendy psala dříve, pokud si něco kupujeme opakovaně, je to dobré znamení. Já si nakoupila rovnou tři do zásoby:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, rozjasňovač vypadá fantasticky. Úžasnou Clarins paletku jsem už okomentovala na FCB. Škoda, že jsem se ozvala pozdě, ja ji chci taky!!! :-)
    Jinak se opravdu moc těším na kontakt na makeup protože z Ameriky se mi nechce nakupovat s ohledem na doplácení DPH a celníky.. Slyšela jsem na tento makeup samou chválu. Chtěla Jsem se zeptat na krytí, sháním spíše lehčí, střední krytí pro suchou pleť. Děkuji za inspiraci a tipy. Těším se na další. Zatím papa, Danča

    OdpovědětVymazat
  20. Balzám na pery Rosebud Salve je úžasný.. Rovnako tak aj ostatné tieto produkty... :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Woow, toho zase je a opět plno věcí neznám :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!