neděle 16. prosince 2012

Balení dárků

Dárky už má spousta z vás určitě nakoupené, takže by se možná hodilo pár tipů na to, jak je pěkně a originálně zabalit. Každý rok mě baví nákupy balících papírů, jmenovek, mašliček a jiných ozdob. Balení dárků mě baví (vlastně musí, protože si nedovedu představit přítele, jak balí dárky :) Zároveň nemám ráda odfláknutí zabalení dárků v podobě nacpání všeho do taštiček. Takže posledních pár týdnů po večerech balím, lepím a stříhám :) Připravila jsem si pro vás pár moc pěkně zabalených dárků pro inspiraci a kdyby se někdo chtěl podívat, jak z papírů vytvořit takové "univerzální" kapsy, do kterých pak dárky zabalíte, mrkněte na loňský článek sem. Jelikož ale dárky průběžně odvážím domů k rodině i přítelovým rodičům, tak momentálně u sebe nemám žádné, které bych vyfotila na ukázku :) 

Tip pro vás: vyplatí se počkat na předvánoční slevy např. v Marks and Spencer, kde pak mají balící papíry, taštičky, přáníčka nebo třeba jmenovky s 50% slevou :)



Jmenovky na dárky Marks and Spencer, balící papíry Rossmann a Tesco, dekorační hvězdičky Kik




Vánoční dárková krabička - Kik (cca 19Kč)



Vánoční přání Marks and Spencer



I v Ikee seženete spoustu vánočních propriet. 





(web)





(web)



Můj absolutní favorit ze všech! Takhle zabalený by se mi líbil i toaletní papír :) Miluju všechno duhové...





(web)









(web)






(web)

Pokud se vám dárky balit nechtějí, nemáte na to čas nebo zručnost, využijte balícího servisu, který teď před Vánoci nabízí spousta obhcodů nebo obchodních center. Každoročně využívám služeb balení dárků v parfumeriích (Sephora, Fann, Douglas) a ráda mám i servis v nákupní pasáži Myslbek, kde vám dárky zabalí zdarma opravdu luxusně (musíte se akorát prokázat účtenkou, že jste zboží nakoupily právě tam). A osobně bych asi nikdy nevyužila placených služeb balení dárků, protože když jsem jednou s kamarádkou šla nechat zabalit jeden balíček, tak mi málem spadla čelist, když nám slečna řekla, že to bude 300Kč :)


Nedávno jsem díky Silvi a jejímu krásnému blogu narazila na stránky, kde si můžete stáhnout a vytisknout krásné visačky na dárky. Kdyby se někdo chtěl podívat, mrkněte TADY.

Balíte dárky rády? Vyžíváte se v tom, nebo to neřešíte a dárky naházíte do koupených taštiček? :)

30 komentářů:

  1. já ráda balím, ale vždycky to mám zalepené ze všech stran lepenkou, nechápu jak to mamka zvládne jen z balicím papírem a stužkou, prostě ne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska se chystám všechny dárky zabalit :) Doufám, že to budu mít tak krásné, jako jsou dárečky na fotkách!

    OdpovědětVymazat
  3. Já dárky moc ráda balím, přijde mi, že to k Vánocům patří a když už koupím pěkné dárky tak chci, aby byly i pěkně zabalené..:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda balím dárky, ale moc hezky to pak nevypadá :D Vždycky mám tak nějak pomuchlaný ty rohy...

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda balím dárky, ale pokud jsou pravidelného tvaru, takovou pánvičku třeba bych balit nechtěla, i když jsou na to také fígle. :-) Pamatuju, když jsem ještě bydlela v Praze v podnájmu, balila jsem i dárky spolubydlícího, a spokojeni jsme byli oba (já jsem se mohla vyřádit, on se s tím nemusel balit).
    Moc se mi líbí ten notový papír a krabička, kde je kytička z žároviček. Takový dárek by mi bylo líto rozbalit, takže preferuju zlatou střední cestu, zkrátka hezky zabalené ale né zas až moc zdobně, protože slyšet pod stromečkem nebo jinde: "Jé, to je úplná škoda rozbalovat" by mě spíš mrzelo.;)

    OdpovědětVymazat
  6. miluju balení dárků!!! Miluju balící papíry!!! včera jsem je vytáhla a vypadá to, že jich mám letos cca 20 rolí :D pak nebudu vědět, do kterého se pustit dřív.... nicméně teď je na řadě pečení a úklid, dárky přijdou na řadu později :) škoda, že u nás není tolik obchodů, kde by se ty propriety daly sehnat a do Brna se mi kvůli tomu jet nechce :(
    jo a mám i ten fialový papír, co máš tuším na první fotce :) ten už jsem použila, když jsem balila dárky pro kolegy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů ty izolepy máme taky)) včera jsme s přítelem balili dárky, ale dnes ještě dobalíme skříňku na makeup z Ikea, tak se těším, protože to bude obrovský dárek :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já dárky balím ráda, balící papír už mám, ale jmenovky žádné ne, ale ani nevím jestli budu tento rok nějaké kupovat, možná jen nastříhám papírky, nalepím na papír a hezky nadepíšu ..

    OdpovědětVymazat
  9. já balím dárky ráda, ale už jsem si zvykla, že nějaké zdobení, mašle a jmenovky jsou u nás úplně zbytečné, páč to nikdo neocení :( takže jediné, na čem si zahojím své "designové sklony" je balící papír, ten musí být krásný a speciální ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já balení dárků většinou flákám, ale tohle mě doopravdy okouzlilo. Je to roztomilé a nezvládnutelné :D

    OdpovědětVymazat
  11. akurát prestne zháňam nijake tie papiere a lepky ;) ďakujko
    Nataly

    OdpovědětVymazat
  12. Obdivuju všechny, co umí takhle krásně zabalit dárky. Já už to nějakou dobu řeším dárkovými taštičkami :-)

    OdpovědětVymazat
  13. ja tento rok darčeky balím do novím ;) a prilepím peknú vyrobenú menovečku ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem si v Lídlu koupila nádherný světle fialkový balící papír a zabalila do něj pár dárečků. V Tescu jsem využila možnosti nechat si zdarma zabalit dárečky - poprvé v životě. No a abych to tak shrnula mezi mým balením a jejich je snad jen jeden rozdíl - mašlička :D Navíc ta slečna co mi balila dárek byla nepříjemná a celou dobu na mě čuměla jak kdybych byla ufon :D

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkná inspirace! Já už mám leta osvědčené, že v jednoduchosti je krása. Když budeš chtít, koukni sem:
    http://estra-handmade.blogspot.cz/2012/11/slysite-jak-uz-zpovzdali-naslapuji.html
    To je moje balení cca 3 roky zpátky. všechny potřeby se dají běžně sehnat v galanterce a papíráku. A kdo by chtěl nějaké pěkné visačky, jako má třeba Ikea, tak se dá použít balící papír naůepený na čtvrtku a pak vystříhat kolečka nebo klasické jmenovky.

    OdpovědětVymazat
  16. Dík za inspiraci .)) právě jsem to potřebovala..

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný :) V balení se docela vyžívám a většinou balím i všechny mamčiny dárky, takže díky za inspiraci :) jediné co si nechávám zabalit jsou věci ze Sephory... Kvůli těm krabičkám :D

    OdpovědětVymazat
  18. Zkouším teď tyhle krabičky:
    http://www.moje-rodina.cz/tvoriva-dilna/papirova-krabicka-na-darek
    taky jednoduché a vypadají skvěle :D asi si je udělám i na kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  19. Nutne potrebujem ten jelencekovy baliaci papier! Cokolvek s jelenmi!

    OdpovědětVymazat
  20. já hrozně ráda balím dárky, ale nijak zvlášť se s tím nepiplám.. snažím se to zabalit co nejhezčeji a nejpřesněji do nějakého krásné papíru, dám na to mašli a hotovo, kdybych je měla ještě zdobit, tak nevím jak bych to stíhala :D většinou je balím tak 22. večer, protože naše rodina slaví Štědrý den už 23. (a pak ještě další sva dny:D), tak abych to měla už zabalené:)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásně udělaný článek. Já měla v plánu jistý tip balení dárků, což budu publikovat na blogu za pár dní, ale přítel dnes rozhodl za mě a nemohla jsem mu do toho mluvit. Naštěstí má vkus a tak to nebude žádná divočina :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  22. super napady, me moc bavi balit darky!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  23. krásně zabalené dárky se mi líbí, ale u nás to nemá cenu :D stejně se to pak zničí, takže většinou vše naskládáme do taštiček :)

    OdpovědětVymazat
  24. Mě balení dárků děsně baví ;) a taštičky nesnášim...to pak člověk nemá žádnou chvíli napětí, když hned vidí co tam je...:)

    OdpovědětVymazat
  25. balení dárků je jedna z Vánočních činností, kterou mám moc ráda :) ten balící papír se sobíkama je super :)
    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. úplne najlepší článok! :)

    OdpovědětVymazat
  27. miluju baleni darku. s tim si vzdycky vyhraju. Bavi me balit tak, ze clovek nikdy nepozna co je u vnitr... treba lahve alkoholu balim do tvaru bonbonu a pokladam je - takze neni hned jasne videt, je je to flaska :)

    Diky za inspirai rozhodne letos nejake zkusim :-))

    OdpovědětVymazat
  28. Budu se inspirovat a kapsičku rozhodně využiju :)

    OdpovědětVymazat
  29. Balení dárku miluji, ale momentálně jsem se zaměřila na jmenovky. :)
    nějaké ty nápady zde :) http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Dárky moc ráda vymýšlím, nakupuji i balím, nejraději nakupuji balící papíry v dm, jmenovky letos budu asi vyrábět, viz tento můj článek:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/11/papaya-alias-jezisek.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!