sobota 29. prosince 2012

Aussie 3 Minute Miracle - zázrak nebo zklamání?

Kdo by neznal tento všemi milovaný a chválený vlasový zázrak, že? Kdybych nesledovala už nějaký čas různé blogy, asi bych o jeho existenci netušila. Na tenhle údajně zázračný kondicionér jsem nečetla snad jedinou negativní recenzi a všude se skloňoval jen v superlativech. Takže hádejte, taky jsem si chtěla vyzkoušet ten zázrak a připojit se do zástupu juchajících uživatelek. Jenže jsem se nějakým nedopatřením nikam nepřidala a říkám si, co že na něm mám milovat?



Takže pěkně popořadě. Balzám jsem si koupila zde (cenu vám bohužel nepovím, neb momentálně v e-shopu probíhá povánoční pauza a zboží není vidět. Ale bylo to myslím něco kolem 230Kč, klidně mě opravte :) To, že je neustále vyprodaný svědčí buď o tom, že je vážně tak úžasný nebo ho ještě nestihla vyzkoušet každá slečna v této zemi :) Vyberte si sami. Balzám brzy dorazil a já jsem ho samozřejmě hned musela vyzkoušet. Balení je jak vidíte jednoduché, celkem se mi líbí, návod k použití je taky jasně napsaný, takže v tomhle ohledu žádný problém. Co mě osobně vadí je dávkování. Někdo ho nazývá praktickým, mě se prostě nelíbí a přijde mi sice praktické, ale nehygienické. Balení nemá žádné víčko, kterým by se dalo zavřít. Dole jen odlepíte samolepku a pak jen podle potřeby zmáčknete tubu a vystříkne vám balzám. Já mám zřejmě vnitřní problém v tom, že když tubu položím na okraj vany, tak do ní nateče voda, nebo se tam dostane nějaká nečistota a balzám se začne kazit. Jsem asi ujetá, ale mě to prostě vadí a raději bych nějaké víčko, kterým bych tubu pokaždé zavřela. Ale chápu, že tohle asi každý neřeší a je to jen můj problém :)



Konzistence balzámu je celkem hutná, až pastovitá (i když je to vlastně gel). Vůně se mi líbí, připomíná mi nějakou žvýkačku. Po umytí jí ale z vlasů bohužel vůbec necítím. Balzám nanáším do délek vlasů a nechávám působit 1-3 minuty (podle toho, jak moc máte poškozené vlasy) a poté ho opláchnu. Jelikož mám stále spodní část vlasů odbarvenou, jsou poměrně zničené, takže jsem předpokládala, že používání Aussie pocítím na vlastní kůži (teda vlasy). Balzám by měl z vašich poničených vlasů vytvořit krásné a lesklé kadeře. Co se balzámu nedá upřít je jeho schopnost vlasy uhladit a zjemnit. Nicméně to bylo všechno, čeho jsem se dočkala. Vlasy byly sice jemnější, ale nic víc. Uhladit vlasy mi umí i kondicionér z drogerie, kvůli tomu nemusím investovat do tohodle "zázraku". Používám ho od září, máme téměř konec roku, tak si myslím, že nedělám unáhlené závěry. Pořád jsem čekala, že se něco zlomí a já si řeknu, ty jo, to je fakt pecka, už chápu, proč ho všichni milují. Ale to se prostě nestalo. Nevím, jestli mám moc málo zničené vlasy, abych pocítila rozdíl, nebo mám obecně úplně blbé vlasy, které tohle neocení. Těžko říct, ale pro mě Aussie není žádný zázrak, ale jen obyčejný kondicionér, který předchází jeho pověst. Vlasy máme holt každý nějaké a ne na všechny platí jeden šampon nebo maska, ale za sebe si můžu říct, že si ho už nikdy nekoupím, protože mě nepřesvědčil o svých kvalitách. Ostatně nebylo by to poprvé, všemi chválená Gestil Wonder maska na mě taky žádný efekt nezanechala a já jí časem darovala mamče, která je z ní odvařená o něco víc.








Fakt by mě zajímalo, jestli se najde někdo další, komu Aussie moc nepomohl a čekal od něj víc. Nechi tvrdit, že je to propadák, ale pro mě je to prostě obyčejný voňavý kondicionér na vlasy, který je uhladí a ty se pak snadněji rozčesávají. Tečka, konec :) Budu ráda za vaše názory i zkušenosti s tímto přípravkem. Třeba se dobereme k tomu, proč u mě moc nefungoval :)

65 komentářů:

  1. Já si právě říkala, že to až zas takový zázrak být nemůžu, takže jsem ho na e-shopu u Plum nechala ležet, i když sem si ho dlouho chtěla pořídit. A děkuju za krásnou recenzi, aspoň vím , že na sebe nemusím být naštvaná když sem si ho nekoupila :).

    OdpovědětVymazat
  2. Elitie: třeba by si z něj byla nadšená :) u mě se někde stala chyba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám na Aussie rovnaký názor ako Ty. Používam ho teraz lebo nemám veľký problém s vlasmi, ale keď mám viac vysušené napr. po lete tak nevidím žiaden účinok. AKo bežný kondicionér je fajn, má príjemnú vôňu ale na veľmi vysušené vlasy alebo zničené nepomáha. U mňa teda žiaden zázrak .
    Expression of beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě nenadchl a to jsem si koupila hned dva:((. Takže kdyby měl někdo zájem, mám jeden nepoužitý na prodej.

    OdpovědětVymazat
  5. no, já si plánuju na něj utvořit vlastní názor, vlasy nemám moc poničené, ale nějakou tu novou péči bych jim chtěla dopřát, tak uvidí se, ale první musím dobrat zásoby:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho mám doma, neodolala jsem. Pro mě ale palec dolů, neboť ty peníze jsou přemrštěné - Balea za 40 kč dokáže více, a to ani nemluvím o BIONE kosmetice (která stojí cca 80 kč kus). U mě se taktéž žádný zázrak nekonal, dokonce bych ho spíš zařadila mezi podprůměrnou péči (aby ne, když neobsahuje téměř žádné pěstící složky, ale silikonů habakuk)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tuhle recenzi. Další věc, co můžu škrtnout :)

    OdpovědětVymazat
  8. teda jsem překvapená, kolik z vás má stejnou zkušenost :) já čekala, jak mě tu někdo ukamenuje, že mu haním vlasový skvost :))

    OdpovědětVymazat
  9. Neboj, mně taky nefungoval. Přemýšlím o jeho prodeji. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já ho ještě nevyzkoušela, ale tohle je první trochu negativní recenze, což je zvláštní, ale zase jsem ráda, že jsi napsala svůj názor. :) A co ho použít třeba jako masku (cca na 20min)? Gestil jsem také nezkoušela, tak nemůžu bohužel posoudit. Je možné, že máš hodně zničené vlasy? Těžko říct.. :D :) Každopádně článek mě bavil. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já se hlásím taky :) Vlasy jsem po něm měla nic moc úžasný, to jsou možná po nějakým Elsevu lepší. Co bylo ale šílený, to bylo elektrizování vlasů. Hebký jo, voňavý ne a rozlítaný na všechny strany. Děkuju, fakt nepotřebuju ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jak vidím, tak jej většina porovnává s našimi drogerkovými produkty a hovoří o přemrštěné ceně, ale je třeba si uvědomit (a proto jsem si ho také nekoupila), že je to také pouhý drogerkový produkt a v americe stojí okolo 4-7 dolaru, v akcích ne-li méně. Pokud bych měla cestu do států, asi bych ho vyzkoušela (kdo by nechtěl mít doma a otestovat to, o čem většina youtuberek tak básní a leží to za nimi ve videu na poličce že?:D)...ale přesto si pak vždycky říkám (třeba když jsem si koupila tvářenku od physicians formula happy booster-tu se srdíčky, nebo e.o.s.lipbalm, že přeci jen ty produkty vyrábějí smrtelnící jako u nás a ačkoliv je v zahraničí pokrok v oblasti péče sama o sebe znát, je to stále jen šampon, tvářenka, řasenka a ne "zázrak":))-omlouvám se za sloh:D

    OdpovědětVymazat
  13. Přidávám se do klubu, kondicionér mám, účinek podprůměrnej drogerkovej, plánuju ho střelit:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mia: já myslím, že ty vlasy nemám jako úplně totálně zničené. možná jsou spíš málo zničené, abych pocítila výrazný rozdíl :) ale jak čtu komentáře holek, nebudu jediná ne úplně spokojená :)

    Labradoora: ty jsi pro mě vlasový guru, takže když ani tobě nevyhovuje, to bude fakt asi blbej sám o sobě :)

    LadyPajushka: já tak nějak ani nemám problém s cenou, chápu, že když se to u nás neprodává, tak to nemůže stát těch 5 dolarů jako jinde, ale je fakt, že kdyby se to u nás prodávalo v drogeriích, tak se na to dívám asi jinak :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já osobně nemám zničené vlasy, ale spíše suché a krepaté, takže pro mě je to přesně to co moje vlasy ptořebují... Žádný jiný balzám mi je takhle neuhladí a nevyživí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Takú istú skúsenosť mám s Biosilkom, toľko pozitívnych recenzii som naň čítala, že som si ho kúpil a...?...nič, žiaden zázrak sa nekonal tak isto mi poslúži hocijaký olejček do vlasov, darmo človek sa učí len sám na sebe :) a mala som zálusk aj na tento konicionér, a už nemám :)

    OdpovědětVymazat
  17. Konečně! Konečně někdo, komu také nepřijde jako "zázrak". Koupila jsem si ho v září, protože o něm každý mluvil jen v superlativech, a tak jsem ho nutně také potřebovala. Jenže... po pár použitích jsem zjistila, že je to vlastně obyč kondicionér. Vůbec nic s mými vlasy neudělal. Do této doby jsem si myslela, že jsem jediná, komu nevyhovuje, ale jak se zdá, je nás víc :)Už nikdy bych si ho za ty peníze nekoupila!

    OdpovědětVymazat
  18. Tahle recenze mě hodně překvapila..Já jsem s Aussie opravdu nadšená. Vlasy mám po tomhle kondicioneru lesklé, hebké, vyživené, ale nejsou zatížené..tu žvýkačkovou vůni cítím z vlasů ještě druhý den..Je ale pravda, že se tenhle kondiš občas nesnese s některým z mých šamponů...takže možná zkusit jiný šampon? případně dát trošku větší množství...Každopádně já tenhle produkt miluju..:)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem ho chtěla, ale to složení mě mírně odradilo..radši jsem si trochu připlatila za Macadamii - teď jsem za to ráda, už mám druhé balení a jsem s maskou nadmíru spokojená. To balení Aussie by mi také vadilo, vzhledem k tomu, že masky a kondicionery střídám, zkazilo by se snadno.

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem o něm samozřejmě četla, ale přiznám se, že mě nikdy nelákal nějak vyzkoušet ... můj oblíbený je kokosový od Balea (kterého jsme si udělali v Drážďanech teď zase zásoby) vyjde tam na 69centů a tomu říkám prostě ZÁZRAK za těch pár korun ... žádný jiný ho pro mě zatím nepřekonal :) Takže více zkoušet nepotřebuji!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, já jsem velmi podobnou recenzi psala tento týden taky, i když jsem jej netestovala tak dlouho, měla jsem jen vzorková balení,ale nadšení se nekonalo!

    OdpovědětVymazat
  22. Já se k tobě se zklamáním přidávám. Normální maska/kondicionér. Nechávám ho na vlasech i déle a výsledek žádný. Nemám po něm ani hebké vlasy, ani lesklé. Možná je to tím, že nemám vlasy zničené, že si je nebarvím, nefénuju, nežehlím, nekulmuju a tenhle výrobek je určen pro hodně zničené vlasy, alespoň to píší na obalu... Možná pak by byl výsledek výraznější. Každopádně já dopotřebuji balení a znova už ho mít nemusím. A myslím, že jiný šampon nepomůže, protože tak nějak mám pocit, že je úplně jedno, jaký šampon člověk použije, že je důležitější ta následná péče... Ale jeho vůně je krásná!

    OdpovědětVymazat
  23. Vůbec tento výrobek neznám, ale už jen kvůli tomu uzavírání bych si jej nepořídila. Měla bych stejný problém s tím, že by do něj vlezla nějaká špína.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  24. Měla jsem ho asi před rokem a hodně mi vyhovoval, myslím, že do tý doby jsem po ničem neměla tak pěkný vlasy. Teď jsem ale zkoušela spoustu nových věcí a našla jsem kondicionérů a masek, které mi s vlasama udělají to samý za míň peněz, takže do Aussie už znova nepůjdu

    OdpovědětVymazat
  25. No, musím říct, že tenhle kondicionér mě zaujal hlavně díky tomu, že ho Plum tak moc chválí :-) Ale zatím mě nazaujal natolik, abych si ho objednala. Pokud je určen na vyloženě zničené vlasy třeba po odbarvování, tak by mi asi taky nevyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  26. Aussie jsem si objednala přímo z Anglie poté, co jsem o něm slyšela, že úžasně uhladí krepatý vlasy. A to já potřebuju. Ale čekalo mě velký zklamání, vlasy nebyly o nic lepší než po jakýmkoli jiným kondicionéru. :/

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to teda koukám, kolika lidem nevyhovuje. Chci si ho pořídit už pěkně dlouho, tak aspoň ušetřím :-) Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  28. Joo, mně taky nevyhovuje..Teda, nemůžu řict nevyhovuje, protože ja pořádně nevím v čem mi nevyhovuje, ale prostě čekala jsem od něj víc a neni to ono. Trošku mě zklamal, protože jsem na svoje vlasy potřebovala faakt hodně velké množství, abych je vůbec rozčesala.

    OdpovědětVymazat
  29. Nevím nevím jestli to zklamání není hlavně tím, že evropská a usa verze se neliší jen obalem, ale i obsahem. Já mám fialovou verzi obalu a obsah je uplně bílý (složení momentálně nemůžu porovnat - aussie je doma a já v práci). Nevím jakou verzi máte vy co nejste spokojené, ale může to být klidně tímhle. Já vyzkoušela několik drogérkových kondicionérů - ty mi vlasy vysušovaly a masky mastily. Aussie nedělá ani jedno. Opravdu hydratuje. I tak je sice rozdíl jaky předtím použiju šampon, ale za propadák či zklamání bych ho určitě neoznačila.

    OdpovědětVymazat
  30. Jako třeba na pohled po něm vlasy nijak extra nemám hezčí, ale při používání dlouhodobě, se mi mnohem méně lámou... ;) takže za mě dobrej :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nekupovala jsem si přímo tenhle "zázrak" ale přímo kondicionér na barvené vlasy, když jsem byla v Anglii, vyšel mě tam tehdy na směšnou cenu a co jsem vypozorovala po používání byl mnohem větší lesk, měkkost a vůně z kondicionéru se udržela ve vlasech i druhý den :) takže možná je lepší rovnou obyčejný kondicionér, než tříminutový zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  32. a já měla gestil ráda! :) strašně mi tehdy domohl, když jsem si dok**vila vlasy odbarvováním :D ale jako upřímně jsem taky ještě neměla vlasový produkt, u kterého by mi spadla brada a já si ho kupovala pořád dokola.

    Aussie chci vyzkoušet už celkem dlouho, ale teď docela váhám :-/ pořád totiž ty konečky jeté a více se mi cuchají. na tenhle kondicionér jsem celkem spoléhala.

    OdpovědětVymazat
  33. Taky jsem neodolala tlaku nadšených recenzí a jeden jsem si pořídila. No.. a nic. :D Beru ho jako jeden z lepších kondišů, hezky voní, konzistence tak akorát, jen ten efekt se nějak nedostavil. A u Gestilu totéž, snažím se ho už přes rok používat a moje vlasy jsou pořád v zoufalém stavu... :/

    OdpovědětVymazat
  34. Bohužel jsem z něj taky zklamaná, používám matrix color care a je mnohem lepší a cenově vyjde líp :/ Ale aussie voní krásně to se musí nechat
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Kondicionéry nepoužívam vôbec. Buď masku na vlasy alebo olejček CHI. Ale čítala som na neho asi milion recenzí a chcela som si ho kúpiť. Našťastie vždy sa dostalo niečo skôr do rady na nákup. Ako vidím tvoju recenziu a aj komentáre báb nemám náladu ho mať. I keď stále je vo mne malý diablík :D

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  36. Ani na moje vlasy Aussie nijak extra neúčinkoval. Dobře se rozčesávají, ale to je bohužel všechno. Vlastně ještě nic ještě mým repatým vlasům nepomohlo, ale tomuhle jsem celkem věřila... No nedá se nic dělat, budu hledat dál :)
    Je potřeba si uvědomit, že ani takovýhle zázrak nemusí pomoci každému...

    OdpovědětVymazat
  37. La Bionda: já mám tohle s CHI, taky nechápu, jak někomu může vonět, nebo pomáhat :) holt každý máme jiné vlasy :)

    Markét: fakt jsem nečekala, že se dneska objeví tolik slečen s podobnou zkušeností, spíš jsem fakt čekala naprostý opak :)

    dahilla: zkoušela jsem ho asi tak s 5 různými šampony a pokaždé stejné :) uhladí, pěkně voní ale nic víc. ale chápu, že jiným vyhovuje, každý máme jiné vlasy :)

    summertime: přesně, mě Macadamia přijde mnohem účinější a hlavně mi po ní vlasy i voní :)

    - angellovely-things -: já se té Balee na vlasy stále bráním. po té zkušenosti co jsem měla s jedním kondicionérem to nechci pokoušet :)

    Meduňka-B: jé, to mi asi uniklo :) mrknu se

    Therezka: zkoušela jsem ho nechávat i 10minut, ale žádný extra výsledek. Nedá se nic dělat, nic není univerzální pro všechny :)

    Lenka K: mě u ní taky hodně zaujal, od ní jsem o něm slyšela asi poprvé :)

    ***Klárka***: třeba zrovna tobě by vyhovoval, těžko říct :)

    Dee...: je to možné :) klidně až budeš doma vyfoť složení a můžeme ho porovnat :) v Evropě se snad údajně ten fialový sehnat nedá. nedivila bych se, kdyby v té tubě byl jiný obsah :)


    OdpovědětVymazat
  38. Souhlasím s tebou....dovezla jsem si ho z Anglie, nemohla jsem se dočkat a taky žádná sláva. Pěkně vlasy uhladí, jsou lesklé já po něm měla i větší objem a fakt božsky voněly, ale o léčbě poškozených konečků/délek se nedá mluvit.....je fajn, ale zázrak pro mě taky ne....

    OdpovědětVymazat
  39. já četla stejný názor zrovna před pár dny u Meďunky http://medunka-b.blogspot.cz/2012/12/aussie-3-minute-miracle-reconstructor.html
    a ačkoli v plánu jsem ho měla (dokonce mám jeden už delší dobu na Ebayi ve sledovačce), tak teď se to trochu odsouvá na neurčito ;)) možná někdy, až nebudu mít co zkoušet lepšího ..

    OdpovědětVymazat
  40. Já mám vlasy zahuštěné, takže potřebují pořádnou péči, aby nebyly suché a na tohle jsem taky hodně spoléhala. Vůně je suprová, cítím ji z vlasů i druhý den, ale ze začátku jsem taky nebyla moc odvařená z výsledků.. potom jsem toho začala dávat o kapku víc a nechala delší dobu působit a bylo to lepší :)) ale určitě se dá najít i levnější náhrada.

    OdpovědětVymazat
  41. u plum stoji 260 korun. pre ceskych zakaznikov to je vyhodne, pre slovenskych nie - zozenieme aj lacnejsie vdaka tomu, ze plum ma vysoke postovne na slovensko

    pre mna to JE zazrak. nic lepsie som na vlasoch nemala, mam krepovite vlasy a po tomto ich mam nadherne jemne a hladke

    k baleniu - otoc hore dnom, alebo skladuj inde ako na vani. mne to balenie nevyhovuje preto, ze sa to neda prenasat v kufri ci ruksaku, skratka by to odtial vytieklo

    OdpovědětVymazat
  42. Mě teda jako zázrak přišel:) Měla jsem verzi pro barvené vlasy s broskví, ale myslím, že v nich velký rozdíl nebude. Vlasy byly po prvním použití hebké jako nikdy po žádném jiném kondicionéru. Já se těším až si ho zase někde v zahraničí koupím.

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj! I já se chci podělit se svojí zkušeností s Aussie. Mám dlouhé vlasy a mám problém s extrémním cucháním vlasů. Jeden jsem si objednala z uk e-shopu, jelikož jsem po těch chvalozpěvech čekala, jaká to bude paráda a jaký budu mít krásný vlasy. Zázrak se nekonal. Nic co by nedokázal obyčejný kondicionér. Po druhé jsem si ho koupila v NY, ve fialovém obalu, říkala jsem si, že by mohl mít jiné složení a třeba mi pomůže (naivka jsem byla). Ne, zas ten samý - žádný výsledek. Takže za mě neuvěřitelně přeceňovaný produkt. NEDOPORUČUJU!

    OdpovědětVymazat
  44. Taky jsem cekala mnohem vic a nepodarilo se, ale na sve vlasy uz radu let hledam neco, co by jim pomohlo, uplne zbytecne - zkratka dalsi zklamani v rade...

    OdpovědětVymazat
  45. ...dovezla mi ho kamarádka...a asi jsem měla štěstí....mé balení fungovalo...
    Ale zázrakem bych jej nenazývala....není špatný a ani není ten nej...

    OdpovědětVymazat
  46. Mne je divné. že sa sťažujete na cenu... Za koľko ho kupujete ? Ja ho kupujem za 3 CAD$ a je lacnejší ako napr. Dove kondicionér, čo má rovnaký účinok pre mňa

    Expression of beauty

    OdpovědětVymazat
  47. Nevím proč nemůžu dát odpovědět. Tolik negativní recenze mě neodradilo a pořád si chci kondicioner koupit, pokud mi ho chcete někdo nabídnout. Hlavně třeba Healthy, která má nový. Napište mi prosím na: s.yoshiaky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Já o něm docela přemýšlela...asi ho objednám a utvořím si na něj názor sama...jinak gestil masku naprosto zbožňuju, jenom díky ní se dá na moje vlasy koukat :D

    OdpovědětVymazat
  49. U mě se zázrak taky bohužel nekonal :( Vlasy mám hodně zničené barvením, strašně suché, krepaté a cuchavé a Aussie jim bohužel ani trochu nepomohl. Zkoušela jsem ho použít i jako masku, ale taky žádný extra efekt a ještě k tomu, ho spotřebuji strašně velké množství. Balení mi ale moc vyhovuje, už jen proto, že si nemůžu oloupat lak na nehtech jako když otevírám klasická víčka :)

    OdpovědětVymazat
  50. Upřímně, pokud jsou vlasy jednou zničené, nespraví vám je už nic. Leda nechat odrůst a ostříhat. Můžete si je obalovat silikony, snažit se je hydratovat olejíčky, což je může na pohled a dotek zjemnit a ,,ozdravit", ale to je tak všechno.

    OdpovědětVymazat
  51. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  52. Tady jsou fotky složení aussie ve fialovém obalu, jen tak pro zajímavost. Je tam toho nějak méně :) Foceno nadvakrát, aby bylo vše vidět. Omlouvám se za kvalitu...foceno telefonem.
    http://img7.imageshack.us/img7/8966/56710735336632802142577.jpg
    http://img580.imageshack.us/img580/4008/71132035336626401982029.jpg

    OdpovědětVymazat
  53. Naprosto souhlasím. Žádný zázrak se nekonal. Je to zkrátka propadák a nevím co na něm všichni tak obdivují. Pro mě to byly akorát tak vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
  54. S tím zavíráním bych asi také měla problém a měla stále pocit, že se prostě musí začít kazit :D. I tak jsem si ho ale chtěla objednat, jestli by třeba mým poškozeným vlasům vyhovoval, naštěstí si vyfotila obsah a já a něj mám alergii, takže by to byly vyhozené peníze :).

    OdpovědětVymazat
  55. Haha..to je divný..pro mě osobně je 2. nejlepší kondiš/maska co kdy moje vlasy poznaly

    OdpovědětVymazat
  56. Když jsem poprvé přišla na blog k Plum, první věc, o které jsem četla byl právě Aussie. Dlouho jsem se rozhodovala jestli si ho mám koupit. Pořád jsem si ho dávala a zase vyndavala z košíků u Plum v eshopu. Nakonec jsem si ho koupila na Mimibazaru, kde vyjde o dost levnější.
    Mám rozřepené a polámané konečky, ale jen v nekterých částí konečků..:D A konečky mám hodně suché, viceméně nějaký olej mi pomůže třeba jen na deset minut a mám je zase suché.
    Vyzkoušela jsem tedy Aussie, který měl pomoci suchým vlasům. Také se žádný miracle nekonal. Jediný co mi Aussie dokázal je, že mám po něm krásné hladké a lesklé vlasy.
    Takový průměr ;)

    OdpovědětVymazat
  57. Naprosto souhlasím,mám hodně zničené vlasy a žádný zázrak se nekonal.Nechala jsem ve vlasech i 3 hod.působit,jako zábal.Bohužel stále suchá sláma :)

    OdpovědětVymazat
  58. Holky ja se obavam, ze je bohuzel problem v tom, ze to, co se vyrabi pro ameriku je kolikrat mnohem kvalitnejsi nez to, co jde do evropy (viz. americkej max factor, kterej se s nasim neda srovnat:-(),koupila jsem si aussie pred peti lety v americe a byla to bomba:)..takze kdyz jsem ho objevila u plum, zajasala jsem a hned objednala a bohzel musim sdilet nazor s ostatnima, ze vysledky jsou uplne obyc a za tu cenu se to nevyplati vubec..

    OdpovědětVymazat
  59. Holky ja se obavam, ze je bohuzel problem v tom, ze to, co se vyrabi pro ameriku je kolikrat mnohem kvalitnejsi nez to, co jde do evropy (viz. americkej max factor, kterej se s nasim neda srovnat:-(),koupila jsem si aussie pred peti lety v americe a byla to bomba:)..takze kdyz jsem ho objevila u plum, zajasala jsem a hned objednala a bohzel musim sdilet nazor s ostatnima, ze vysledky jsou uplne obyc a za tu cenu se to nevyplati vubec..

    OdpovědětVymazat
  60. Tak jsem si ten zázrak v Londýně koupila a musím říct, že nelituju. Na prodloužené vlasy je dokonalý - jsou hebounké, lepší než nové ;-)

    OdpovědětVymazat
  61. Mám doma 3 MINUTE MIRACLE COLOUR. Mám vlnité barvené vlasy a pro mě je super. Zatím jsem nic lepšího neměla, teda kromě jednoho balzámu,který jsem si koupila v Itálii jednou na dovolené a od té doby jsem ho už neměla. Napsala jsem recenzi na složení, tak pokud někoho zajímá konkrétně tenhle produkt, koukněte se.

    OdpovědětVymazat
  62. Tak ktery balzám je nej mam barvene vlasy a kosz znicene mam o tphotp vyrobku dva balzamy kazdy jiny a taky nic tak který?

    OdpovědětVymazat
  63. Mam doma dva ruzne bslzzamy od teto znacky tsk napište který je nejlepsi kdyz tyto nefunguji

    OdpovědětVymazat
  64. Naprostý souhlas! Já už jsem opravdu myslela, že jsem jediná, komu vůbec, ale vůbec nevyhovuje. Já mám problém i s tím, že po jeho použití nemám vlasy jemnější, ani uhlazenější. Takže jsem utratila 200 Kč, dá se říct, zbytečně. Ale alespoň vím, že příště po něm určitě v obchodě sahat nebudu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!