pondělí 12. listopadu 2012

Vzpomínky na Kypr - nákupy

Při čekání na letišti jsem měla chvíli čas, tak jsem zatím stihla připravit první část vzpomínek z dovolené. Hádáte správně, dneska půjdeme na čumendu do místních obchodů :) Mám podobné články ráda a doufám, že i vám se fotky budou líbit. Moc jsem toho sice nenakoupila, ale kvůli tomu jsem sem ani nejela. Jediné co mě trochu mrzí, že jsem nenarazila na jedinou věc od Korres. Řekové to sem buď nedovážejí, nebo v Paphosu tuhle značku prostě nevedou (prolezla jsem co se dalo a nikde nic :) Uznávám, že oproti jiným zemím podívaná na kosmetiku zas není bůhví jaká, ale i tak věřím, že se rády mrknete. Doufám, že fotky budou dostatečně velké, protože mám jen mini notebook a moc toho na něm nevidím :)

Začneme naši tour v lékárně. Co jsem tak pochopila, trochu suplují klasické drogerie, na které jsme zvyklé. Seženete tam jak léky, kosmetiku (pečující i dekorativní), tak i parfémy. Já jsem se zaměřila hlavně na značku Apivita, kterou jsem poznala díky čtenářce Hance, která mi z Řecka něco od této značky poslala. Co jsem si nakonec koupila se dozvíte na konci článku :)



Balzámy na rty (4,99eur)




jednorázové pleťové masky (5eur/ks)



šampony na vlasy - kromě pěkných obalů se mi líbil i výběr, protože ač máte sebe víc náročné vlasy, tady na ně seženete šampon :) Cena se liší podle typu - od 10eur


kondicionéry na vlasy - od 10eur



Sudocrem jede :)



Nejluxusnější, co jsem ve městě potkala byl obchod Debenhams. Kromě tuny oblečení jsem viděla dekorativku Elizabeth Arden (nikdy předtím jsem jí ještě neviděla), vyzkoušela nějaké parfémy a omrkla luxusnější dekorativku + péči. Fotit jsem se ale neodvážila, protože místní prodavačky byly velice dotěrné a pronásledovaly nás na každém kroku. Jakákoliv chuť nakupovat mě přešla po dvou minutách :)




Pokračujeme v místním supermarketu s krkolomným názvem Papantoniou :) Výběr už je o něco lepší, ale i tak se žádné skvělé překvapení nekoná.





Tuny opalovacích krémů, které turisti už moc nenakupují





Značka Vaseline pro mě není neznámá, ale nikdy jsem od ní nic neměla. Popravdě ani nevím, z jaké země pochází a jestli se u nás dá vůbec sehnat. Mám pocit, že ne.


Mám pocit, že Fruttini tělová másla mělo v nabídce jeden čas i naše DMko. Neví někdo, jestli je tomu tak i teď? :)





O značce John Frieda nedávno mluvila Plum u sebe na blogu. Vím, že nějaký produkt vychvalovala, ale zapomněla jsem který to byl, tak jsem z nabídky ani nic nepokoušela :)





Sortiment Olay máme u nás opravdu obrovský. Místní supermarket měl jen pár kousků a krém, co jsem chtěla jako na potvoru samozřejmě neměl :)




Kyperské blogerky určitě taky všem cpou léčivou sílu Sudocremu, jinak si neumím vysvětlit, proč jsem na něj narážela na každém kroku :)






Tuhle řadu Lorealu jsem u nás dlouho neviděla a až teď mi došlo, že u nás už asi vlastně není k dostání. Nebo jo? :)



Nejtypičtější místní kosmetický produkt? Cokoliv z oliv :) V každých suvenýrech nebo marketu narazíte na krémy, mýdla nebo šampony z oliv. Nakolik jsou produkty kvalitní ale těžko říct :)



Sekce dekorativní kosmetiky byla mírné zklamání. Kromě známých Maybelline, Loreal a Bourjois ještě pro mě no name Seventeen, jeden stojan kosmetiky bez názvu a pak Gosh.




No name stojan s dekorativní kosmetikou, která byla i tak značně drahá





Dekorativku Gosh znám hlavně od slovenských blogerek. Nikdy jsem nic nezkoušela a když jsem viděla místní ceny, ani mě to nelákalo. Nemůžu porovnávat s cenama třeba na Slovensku, ale dát za lesk 19 eur? To si radši pár eur připlatím a koupím si v dutyfree nějaký od YSL nebo Chanel :)





Těším se, až k nám taky dorazí vlna jednotlivě zabalených produktů a nikdy si už nekoupíme jetou a napůl vyschlou řasenku, roznípaný pudr nebo použité oční stíny.





Kajalové tužky, které měly krásný obal (ale nikdy nepochopím, jak se tyhle tužky používají, když se člověk dostane třeba do poloviny té pyramidy)





A nějaké papáníčko a laskominy na závěr naší prohlídky :) Nevím jak vás, ale mě nákupy jídla v cizích zemí strašně baví :) Zvlášť, když máte popisky jídla v řečtině a vůbec netušíte, co si to vlastně kupujete.


Dietní verze Fanty




Popcorn v čokoládě je ještě úchylnější, než moje oblíbené preclíky v čokoládě :)








A co jsem si z dovolené přivezla? Jen pár drobností :) 




Od Apivity šampon na mastné vlasy, mýdlo a balzám na rty




Pleťový toner Olay, krém na nohy Vaseline a průhledný balzám na rty od Sally Hansen (joo, prokletý zahraniční blogy a youtubu gurus).




Duo stínů od Seventeen, které se lesknou a třpytí fakt neuvěřitelně :)




Vezu i zásobu olivových mýdel. Hlavně spíš jako drobnosti pro babičky, ale jedno si chci nechat i pro sebe 




Jako vyšší level mýdlového průmyslu se jeví toto olivové mýdlo navíc s malým suvenýrem (přesně nevím, co tenhle panáček představuje, ale bude to něco významného, protože se prodává všude a v různých podobách)

No, a pak jsem samozřejmě cestou domů neodolala a v dutyfree si pořídila jednoho krasavce :) Foto máte jako "bonus" na facebooku:) Napovím, že je to limitovaná kolekce, co se blíží i k nám a pro tuto značku je typický černo-bílý obal. Tak můžete hádat, co to je (ty z vás, co můj facebook nesledují) :)




Celkově musím říct, že je Kypr drahý a rozhodně to není nakupovací destinace Evropy :) I základní potraviny jsou celkem drahé a s pár eury si tu člověk moc nevystačí. Tak doufám, že se vám fotky budou líbit. Budu ráda, když se s námi podělí ty z vás, které mají s nakupování na Kypru zkušenosti. Třeba zjistím, že mi něco zásadního uteklo :)

A někdy příště bude článek s fotkami z dovolené, kde obchody už nebudou, tak snad potěším i milovnice cestování :)

29 komentářů:

  1. Hned bych jela zase na dovču:)Jinak se mi zdá, že zrovna tyto výrobky od Loreal jsem u nás viděla, jestli se teda nepletu..

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou super, hrozně mě baví tyhle nakupovací články a hned bych někam vyrazila :). Pokud bych si měla vybrat, asi zvolím podobné výrobky jako ty, zaujaly mě hlavně šampóny.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek ráda čtu takové články! :) Jinak bych taky uvítala produkty jednotlivě zabalené nedávno sem si tak omylem koupila otevřené stíny od Maybeline ty colour tatto a byla sem vcelku nakrklá. :D :) Budu se těšit na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, i když výběr takový nijaký. :)
    Fruttini másla v těch kulatých krabičkách jsem zrovna minulý týden potkala v Tetě.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda takovéto články, baví mě :) Určitě více takových! :)

    OdpovědětVymazat
  6. fiha, tie ceny za Maybelline su tam brutalne premrstene.. :/

    OdpovědětVymazat
  7. Fruttini se prodávalo ve Schleckeru, takže teď v nových Tetách. My je ještě máme, ale vyprodáváme. To obří balení, co máš na jejich třetí fotce, se vyprodává za 65 Kč, takže super cena.
    Mám dojem, že ty čističe od L´Orealu jsem viděla v Marionnaud kdysi, ale jestli je ještě mají, to nevím :-)
    Ty řasenky bych brala, už jsem párkrát koupila vyschlou a to jsem šahala mezi poslední vzadu :-/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný post, zrovna jsem nemocná tak jsem ráda, že hsem aspoň takhle nakoukla do obchodů :) já lezos na dovče byla z kosmetiky taky zklamaná, ale duty free na letišti to vynahradí :))

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný příspěvek :) Vím že produkty Frutinni se kdysi prodávaly a teď jsem je viděla už jen v malých, zapadlých drogériích. Mám od nich krém na ruce a tělo. Jinak ta řada od L´oréal z drogérií zmizela, což je celkem škoda.

    OdpovědětVymazat
  10. já byla letos v egypte a s kosmetikou to tam bylo podobne, předrazene svetove značky a minimum domacich veci. když jsme chteli v supermarketu koupit neco mistniho, tak to byl v zaplave milek a snickers celkem problem.
    jinak ale taky se mi moc libil clanek:-))

    OdpovědětVymazat
  11. Tyyyy jo, Apivita má fakt nádherný obaly, hlavně ten šampón vypadá úplně úžasně! Těším se časem na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. 2 výrobky od Vaseline prodává Plum v eshopu ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Super clanek. Ty precliky v cokolade taky muzu a ten popcorn by me moc zajimal

    OdpovědětVymazat
  14. Koukám, že je toho tak nějak podobně jako třeba na Krétě, samá oliva, ale žádný velký kosmetický ráj :)

    OdpovědětVymazat
  15. to ti tam bolo super ;) si si užila ;)
    koľko by osm tam toho nakúpila ;DD

    OdpovědětVymazat
  16. Je fakt, že Kypr je celkem drahý. Oproti jiným zemím... Ale fotky jsou krásný! A dostala sem chuť na Fantu :D

    OdpovědětVymazat
  17. Strašně se mi líbí "lékárenská" lahvička toho šamponu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Haha, ten ruskej nápis mě pobavil, asi je tam dost Rusáků, co?? A ty tělová másla Fruttini si pamatuju ze Schleckeru, jak je to s DM nevím.. Vaseline znám z Portugalska, ale odkud pochází, taky netuším.. No a nakonec, preclíky v čokoládě jsem doooost dlouho neviděla a docela bych si je dala, dají se sehnat u nás?

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělý článek. Mám tenhle typ hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek! Těším se na zbytek fotek :).

    OdpovědětVymazat
  21. Barb: je jich tam hodně :) bohužel hlavně díky nim se Kypr stává drahou destinací a všechno se jim přizpůsobuje :) jinak ty preclíky jsem naposledy viděla v USA, ale u nás už dlouho ne

    OdpovědětVymazat
  22. Hezký článek :) Fruttini se prodávalo kdysi v Douglasu (jestli se prodává teď nevím), v drogerce jsem to nikdy neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  23. bavilo :)

    já bych vykoupila Vazelínu - zrovna tuhle jsem od ní po něčem pátrala na ebay, ale je tam naprosto děsně předražená, oproti tomu, že v Boots stojí pár desetikorun, takže jsem nic nevzala, než abych za ni platila čtyřnásobek, to si radši počkám někam na výlet ... (jinak je to imo původně americká firma, jak je to teď, si nejsem úplně jistá)

    btw. ty jednotlivě balené řasenky apod. na plastových kartách mě právě děsně prudí, přijde mi to jako strašně neekologické řešení - imo stačí výrobky zapečetit nálepkou a každý si hned může ověřit, jestli do něj někdo předtím nelezl .. ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak jsem chtěla být zkroušená z našich omezenějších nákupních možností, a nakonec můžeme být ještě rádi, ta dekorativka je tak šíleně předražená, zvlášť ten GOSH. Kdysi byl v Rossmannu a cenově byl na úrovni Maybelline. Nejvíc mě vždycky štve, že v turistických destinacích je nemožný narazit nějaký autentický místní produkt alá naše regionální potravina atd. Všechno import zahraničních nesmyslů. Ovšem za jeden zahraniční nesmysl bych se u nás přimlouvala a to jsou ty preclíky v čokoládě. Kudy chodím a přijde na ně řeč, tak si každý jen smutně povzdechne, že mu chybí. Tak nechápu, proč se toho někdo nechytl, asi by to chtělo napsat na jejich evropské zastoupení...

    OdpovědětVymazat
  25. týjo tyhle články jsou přímo pastva pro oči :D ty jednotlivě balený řasenky se mi taky líbí! neni nic horšího, než si koupit napůl vyschlou řasenku :-/

    OdpovědětVymazat
  26. tak ono ta drazoba bude asi tym, ze je to ostrovny stat:), bola som tam cca. 4 roky spat, priatel tam ma sesternicu. Kozmetika ma vtedy tolko nebrala, takze som len popozerala, co kde maju:)

    OdpovědětVymazat
  27. Snad se k nám jednotlivě zabalená dekorativka dostane!!

    OdpovědětVymazat
  28. Ja v cizině po kosmetice hltám v závěsu taky nejvic jíííídlo a pitíííí <3 :D cokoliv co u nás není nebo je v jinem obalu me zajímá a musím to hned mít!!! : D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)