neděle 18. listopadu 2012

Vzpomínky na dovolenou - co zabalit do kufru


Je mi jasné, že tento článek asi nebude touto dobou zrovna inspirativní a věděla jsem, že vzhledem k mé pozdní dovolené vás nebudu oblažovat podobným článkem již během léta. Ale tak třeba si za rok v létě někdo vzpomene a otevře si ho zpětně a bude se "inspirovat". Vzhledem k tomu, že přepravní společnosti snížily limit zavazadel na 15kg, počítala jsem fakt každé deko :) Takže zvítězila převážně mini balení všeho, co jsem doma měla a co jsem považovala za důležité. Nutno dodat, že když jsem přijela na letište, mrskla kufr na váhu, tak jsem málem spadla, protože váha hlásila téměř 18kg! A to jsem měla skoro prázdný kufr a zabalila jen to nejnutnější. Jaké štěstí, že když cestujete ve dvojici, tak se vaše váhy kufrů sčítají :) Takže jsem se nakonec v pohodě vešla, ale bylo to těsné...

Na první pohled se možná bude zdát, že jsem toho s sebou táhla moc, ale věřte, že třeba takové opalovací krémy jsem dodělala kompletně, tělová mléka domů už také nejely a při zpáteční cestě zbylo spoustu místa pro suvenýry a trochu té nové kosmetiky :)


Opalovací sekce obsahuje různě odstupňovanou UV ochranu, krém na znamínka a jizvy a balzám na rty. Většinu z toho asi znáte z letních příspěvků a nemusím se k ničemu více vracet :) Kvalita všech přípravků se pozitivně odrazila na faktu, že jsem se vůbec nespálila a díky urychlovači opálení snad i rychleji opálila :) Příští léto vím, po čem znovu sáhnout.





Panthenol nebyl ani skoro potřeba, vezla jsem ho pro jistotu, kdybych se prostě spálila nebo mě trápil jiný neduh. Naštěstí se mé obavy nenaplnily, takže jsem byla ráda. Pravidelně jsem se mazala několikrát denně, protože byla kůže opravdu ze sluníčka dost vysušená. Body butter od Korresu báječně voní a koupila bych si ho znovu!




Na mytí vlasů s sebou na cesty beru pokaždé šampuk, přijde mi to jako skvělá alternativa, nikde vám nic nevyteče a je to super lehoučké :) Kondicionér jsem si odlila do malé lahvičky a musím říct, že jsem se do něj zamilovala. Je to kondicionér od Garnieru (ta nová řada - zelený, žlutý a červený šampon a kondicionér). Žlutá verze mi voněla nejvíc, ale šampon jsem se bála koupit, tak to vyhrál kondicionér. A nevím, jestli to způsobila místní voda, moře nebo vzduch, ale měla jsem úplně neskutečně krásné, lehké a jemné vlasy. Jako když odcházím od kadeřnice (což se mi doma nikdy nepovede). Jako kondicionér sice není žádný zázrak, spíš průměr, ale ta vůně! Prostě láska na první přivonění. Někdy se k němu asi ještě více vrátím samostatně. Na konečky jsem si vzala zbyteček Biosilku a na vyzkoušení k krém na vlasy od Phyto. Masku na vlasy jsem si sice slavnostně s sebou také vezla, ale ve výsledku jsem jí použila jen jednou (poučení pro příště). A pak samozřejmě nesmí chybět milovaný Tangle Teezer, protože bez něj bych se už asi neučesala :) Ochranný sprej na vlasy jsem nosila hlavně na pláž, masivně ho na vlasy stříkala, ale žádný extra rozdíl jsem nepocítila. Ponaučení pro příště - na ochranné spreje se vyprdnout :)




Co se nehtů týče, jak vidíte, tak nuda. Přišlo mi ale úplně zbytečné tahat tunu laků na nehty, když bych je stejně nepoužívala :) Takže jsem si řekla, že naposled letos vytáhnu neonky a užiju si je. Turbo Dry od NYC se nakonec ukázal jako špatný společník a nehty se mi loupaly rychlostí blesku :/ Takže Essence top coaty rulez :) Skvělá věc na cesty jsou pak kapesníčky napuštěné odlakovačem (29Kč, Rossmann).



Trochu nezajímavá kategorie :) Asi celkem není co dodávat. Tato vůně to vyhrála, protože má celkem bytelný obal a velikost se kterou vás pustí na palubu letadla. Navíc je příjemně svěží a do teplých krajů se skvěle hodí :)


Po opalovacích krémech asi nejdůležitější část kosmetiky :) Odličovač očí, micelárka na čištění, zabiják pupínků, denní krém s SPF, čistící maska a oční krém. Pro mě opět jedna nová láska - hydratační krém Olay, který nádherně voní, není mastný a pěkně hydratuje. Mám v plánu si pořídit i plné balení.


Bez termální vody ve spreji k moři nejezdi :) To vysvětluje asi vše. Dále tu máme praktické tyčinky do uší v pěkné krabičce a mini odličovací polštářky z DMka.



Do sprchy jsem si vzala gel prodlužující opálení od Bourjois, peeling a čistící gel Clinique a intimní mycí emulzi SebaMed.


Jak jistě asi dobře víte, do letadla můžete mít jenom omezený počet tekutin (max. 10x 100ml balení) a všechny musí být zabalené v průhledném obalu. Mám už svojí "palubní" taštičku ze Sephory a skvěle se osvědčila zatím na všech cestách. Už si nedovolím do letadla brát cokoliv jiného, protože mám bohužel strašnou zkušenost s bezpečnostní kontrolou zejména na pražském letišti :/


Sekce líčení je tentokrát žalostně malá, ale nevidím důvod, proč s sebou k moři tahat tuny líčidel. Beztak je pak člověk ani nevytáhne :) Moje strategie je taková, že s sebou nikdy neberu nic drahého, co kdyby se po cestě rozbilo, tak by mě to mrzelo nebo to způsobilo finanční ztrátu :)


Máme tu tedy voděodolnou řasenku Dermacol, lesk na rty, tmavý lehký make-up (který mi bude pasovat asi jen teď, dokud mi opálení nesleze), řasenka Colistar (která je pro mé řasy hrozná a vytváří mi z řas efekt muších nožiček). Pak bronzer, tvářenka, pudr a rozjasňovač. Na oči pak voděodolné tužky a na linky Color tattoo. Toť vše :) Jinak líčení se konalo jen na večer, abych u večeře nebyla jak zombík, nebojte, nelíčím se na pláž ani k bazénu :)

 A stejně mám pocit, že je toho nějak zbytečně moc. Další ponaučení pro příště - vyprdnout se na make-up a nelíčit se :)



Univerzální trio štětců, co pokrylo veškeré líčící potřeby :)




To bylo ve zkratce všechno, co bylo v mé kosmetické taštičce. Mile mě potěšilo, že jste si o tento článek psaly během toho, co jsem byla pryč :) Příští sezónu si ho musím rozkliknout a zabalit podle toho a hlavně se poučit, co už nebrat a co naopak ano :) A v příštím týdnu už budou fotky přímo z místa dovolené :)

Máte rády balení na cesty? Máte vypracovaný nějaký seznam věcí, co s sebou pokaždé vozíte? :)

13 komentářů:

  1. Nabuduci rok ked pojdem na dovolenku si tento članok prečitam a budem sa podla neho riadiť :o) lebo viem že tvoje članky su užitočne !

    OdpovědětVymazat
  2. Bez panthenolu k moři zásadně nejezdím :D udělala jsem to jednou a bylo to jak za trest :) Snad sis tu dovolenou pořádně užila, já když vidím tyhle fotky tak chci odjet někam pryč :D

    OdpovědětVymazat
  3. Snad sis dovolenou užila, článek se mi líbil a moc se těším na fotky :))

    OdpovědětVymazat
  4. ked si pisala ze ten parfem ma velkost aby ta pustili na palubu lietadla tak s tym si si nemusela robit starosti mna minule na trase turecko-londyn nechali prejst vsetkymi moznymi kontrolami s 0,5l uz otvorenou flasou vody na ktoru som zabudla :D asi na to moc velky pozor nedavaju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že jsem si pro ten kontrast nenafotila to, co jsem si vezla na měsíční výlet do Indie :) (z kosmetiky to bylo celkem 5 přípravků :D) a opalovák jsem nakonec ani nepoužila, ačkoliv jsem běhala po horách i plážích :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten parfémek mám taky! tedy jinou vůni, ale taky od Benefitu a je nejlepší :)
    jinak sis zabalila moc hezky. já balit neumím vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pravdu, že se mi zdá, že je toho moc:) Já teda taky tahám vždycky příliš věcí, ale hadrů (které pak samozřejmě v kufru i zůstanou, protože je všechny ani náhodou nepotřebuju:)). Tolik opalovací kosmetiky jsem doma nikdy ani neměla:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle tužky od BarryM mám dvě a nedám na ně dopustit! Ale mrzí mě, že díky svojí krémovosti tak rychle ubývají :(
    Termální vodu jsem ještě nikdy nezkoušela a zatím žiju, ale asi přes léto zkusím prozkoumat jejich krásy, když to všichni tak opěvujou :)

    OdpovědětVymazat
  9. myslím že by som ja toho nabrala do kufru menej ale ;)... :D

    OdpovědětVymazat
  10. fakt se zpřísnil váhový limit do letadla na 15 kg??
    Já letěla na začátku září a ještě to bylo 23kg, jelikož se budu vracet až v lednu se stejným nebo ještě těžším kufrem, tak by to bylo docela nepříjemné, kdyby fakt bylo jen 15 :-(

    OdpovědětVymazat
  11. xoxopatty: to mě moc těší :)

    Terezka: tak to máš kliku :) mě vždycky všechno vyházejí, šmejdi :) kamarádovi jednou vyhodili i máslo, co si vezl jako dárek s tím, že když se rozteče, tak je to taky kapalina :)

    hitomi: to by bylo zajímavé porovnání :) přiznám se, že kdybych cestovala do Indie, určitě si taky vystačím s 5 produkty :)

    Veronika: krémy byly ještě z léta, takže spíš zbytky a během toho týdne jsem je všechny v pohodě vymazala :)

    Mařena: taky je mám ráda, ale přesně jak říkáš, rychle mizí, žádné jiné tužky tak rychle neořezávám jako tyhle!

    finská hrdinka: to spíš jen ty chartery mají 15kg, když sme letěli do USA, taky jsme měli 23kg, takže jestli neletíš třeba s Travel Servicem nebo Holiday, tak to budeš mít asi stejné :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já miluju balení na cesty, vždycky mě to pěkně natěší na danou výpravu :). A taky mám moc ráda balící články! Já se přiznávám, že se maluju i na pláž - aspoň voděodolnou řasenku, linky a korektor, protože jinak jsem opravdu zombie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)