neděle 11. listopadu 2012

Vyzkoušej novinky od Gabriella Salvete - SOUTĚŽ

Všechny vás moc zdravím! 

Původně tu dneska žádný článek být neměl, ale neplánovaně (a velice příjemně) se změnila situace a dneska si budete moci zasoutěžit. A to hned několik (desítek) z vás, protože dneska budeme soutěžit hned o tři novinky od Gabriella Salvete :) O diamantové řasence jsem vám psala nedávno zde, a kromě ní jsou v soutěži ještě nové dva make-upy.

Takže pokud se chcete stát "testerkou" a jednu z těchto novinek vyzkoušet, stačí splnit následující podmínky:


1) být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC

2) napsat mi mail (ordinarylife@seznam.cz), do předmětu napsat, který z těchto tří produktů chcete vyzkoušet, připsat vaší adresu a v případě, že chcete vyzkoušet make-up, tak i přibližný odstín (stačí napsat třeba hodně světlý, střední, tmavý atd.)
3) až si produkt dostatečně ozkoušíte, tak mi napsat váš názor na něj, případně klidně připojit i fotku :) Nemusí to být slohová práce, spíš jen vaše dojmy a pocity z celého testování :)

Samozřejmě kdo dřív napíše, tak ten má přednost. Losování jednotlivých komentářů by bylo na dlouho, jelikož je ve hře celkem 40 kusů produktů :) Pokud nebude mail obsahovat adresu nebo název jednoho z těchto produktů, tak bude automaticky vyloučen ze soutěže, ať je to fér. Výherkyním dám vědět po mém příjezdu domů a napíšu jim mail :)



Kdyby se na vás náhodou nedostalo, tak nemusíte smutnit, protože na facebooku Gabriella Salvete probíhá teď soutěž o balíčky kosmetiky v hodnotě 8000 Kč, takže stačí kliknout sem a můžete soutěžit i tam :) Soutěž trvá do 20.11.2012








KONEC SOUTĚŽE!!!!!

K testování si můžete vybrat buď:

1) Make-up Matte (matující, středně krycí)



2) Make-up Hydrating Foundation Nude Finish (méně krycí, lehčí textura)


3) Řasenka Diamante (černá barva)


Tak držím všem soutěžícím palce a budu se moc těšit na vaší zpětnou vazbu a dojmy z testování :)

19 komentářů:

  1. Tak email odeslán, snad se na mě dostane :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy! Já bych chtěla vyzkoušet diamantovou řasenku. Email: svetpodleeveliny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy, skvělá soutěž (testování)! :)
    Sleduji tě na Fb a GFC už hrozně dlouhou dobu a musím říct, že jsi fakt třída! :)
    Gabriella Salvete je podle mě fajn značka, ale nikdy jsem od ní neměla snad žádný produkt kromě fixačního gelu a laků na vlasy, avšak maminka a kamarádka si chválí jejich řasenky apod., tak snad se na mě usměje štěstí a já budu moci vyzkoušet aspoň jeden z těchto produktů :)

    Moc se mi zamlouvá ten matující make-up nebo řasenka :) Napíši ti e-mail :)

    Rebecca.fuhller11@gmail.com
    madpaulineinwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je prostě skvělá soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  6. své štěstí jsem zkusila.. tak uvidím:)

    OdpovědětVymazat
  7. Absolutně úžasný článek!:) hned jsem ti napsala mail :) http://elitiethebeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem poslala email, třeba se na mě dostane xD

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy.Sleduji tě už delší dobu.Chtěla bych vyzkoušet matující Make-up.
    L.A.S.E.N.E.C.K.A@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Chcela by som vyskusat make up Matte, vacsinou pouzivam druhy najsvetlejsi odtien, snad sa to aj podari :)
    absolutvejs@gmail.com
    Veronika Kišová
    Tr.Snp 92
    040 11
    Košice

    OdpovědětVymazat
  11. Super, snad se na mě usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Též jsem odeslala mail a snad budu mít štěstí :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 1/ ano, ano sleduji :)
    2/ email napsán :)
    3/ ráda otestuju :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odesláno a teď už si jen držet palce !:) Hanni.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)